Материалдар / Математика, 5-сынып, БЖБ №3

Математика, 5-сынып, БЖБ №3

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жай бөлшектер" тарауы бойынша екі нұсқада жасалған БЖБ, 10 балл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2024
117
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 5-сынып

Тақырып Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу

Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Аралас сандар

Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу

Оқу мақсаты 5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу;

5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану

5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Аралас санды жазады

  • Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

  • Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

  • Жай бөлшекті қысқартуды орындайды

  • Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіреді

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты 30 минут


І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен 3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы мен бөлімінің қосындысына тең. [2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]


ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен 2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы мен бөлімінің қосындысына тең. [2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Аралас санды жазады

1a

аралас санды жазады

1

1b

аралас санды жазады

1

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

2a

бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

1

2b

бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

1

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

3a

аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

1

3b

аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

1

Жай бөлшекті қысқартуды орындайды

4a

жай бөлшекті қысқартады

1

4b

жай бөлшекті қысқартады

1

Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіреді

5a

бөлімін 35/32 санына келтіреді


5b

бөлімін 39/63 санына келтіреді


Барлығы

10



«Жай бөлшектер» БЖБ

І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]



«Жай бөлшектер» БЖБ

І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]

«Жай бөлшектер» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]



«Жай бөлшектер» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ