2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Математика, 5-сынып, БЖБ №3

Математика, 5-сынып, БЖБ №3

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жай бөлшектер" тарауы бойынша екі нұсқада жасалған БЖБ, 10 балл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Жай бөлшектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 5-сынып

Тақырып Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу

Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Аралас сандар

Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу

Оқу мақсаты 5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу;

5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану

5.1.2.15 жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіру

Бағалау критерийі Білім алушы

  • Аралас санды жазады

  • Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

  • Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

  • Жай бөлшекті қысқартуды орындайды

  • Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіреді

Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты 30 минут


І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен 3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы мен бөлімінің қосындысына тең. [2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]


ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен 2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы мен бөлімінің қосындысына тең. [2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Аралас санды жазады

1a

аралас санды жазады

1

1b

аралас санды жазады

1

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

2a

бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

1

2b

бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады

1

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

3a

аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

1

3b

аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

1

Жай бөлшекті қысқартуды орындайды

4a

жай бөлшекті қысқартады

1

4b

жай бөлшекті қысқартады

1

Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіреді

5a

бөлімін 35/32 санына келтіреді


5b

бөлімін 39/63 санына келтіреді


Барлығы

10



«Жай бөлшектер» БЖБ

І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]



«Жай бөлшектер» БЖБ

І нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 6-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
3 есе артық;

b) Алымы 52-ге тең және бөлімінен 7-ге кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 39 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]

«Жай бөлшектер» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]



«Жай бөлшектер» БЖБ

ІІ нұсқа

1. Аралас санды санмен жазыңдар:

a) Бөлімі 9-ға тең, алымы бөлімінен 1-ге кем, ал бүтін бөлігі бөлімінен
2 есе артық;

b) Алымы 57-ге тең және бөлімінен 9-ға кем, ал бүтін бөлігі алымы
мен бөлімінің қосындысына тең.
[2]

2. Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырыңдар:

a) b) [2]

3. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырыңдар:

a) b) [2]

4. Жай бөлшекті қысқартыңдар:

a) b) [2]

5. Жай бөлшекті жаңа бөлімге келтіріңдер:

a) бөлшегін бөлімі 32 болатын бөлшек түріне келтіріңдер;

b) бөлшегін бөлімі 63 болатын бөлшек түріне келтіріңдер. [2]

22 Қазан 2024
189
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі