Оқушының
аты-жөні______________________
Сынып_________ Күні____________
5-сынып 3-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары.
1 нұсқа
Оқу
мақсаттары 5.1.2.24 -
санның бөлігін табу және
бөлігі бойынша санды табу
5.1.2.25 -
бөлшектерді бір жазылу түрінен
басқа жазылу түріне ауыстыру;
5.5.2.4 -
ондық бөлшектерді
координаталық сәуледе кескіндеу
5.2.3.4 - бөлшектерден тұратын
тізбектердің заңдылықтарын анықтау;
5.5.1.5 -
бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер
шығару
1.Себетте 80 жемістер бар.
Олардың
– і
алмұрт,
– і алмалар, ал қалғаны
банан. Сонда себетте қанша алмұрттар
бар ? Алмалар?
Банандар?
[5]

2.
0,02 санының жай бөлшекпен
өрнектелуін анықтаңыз:
А)

В)
С)

D)
[1]
3
.
Cуретте санақ басы болатын О болатын координаталық түзу берілген.
Суреттегі мысық пен тышқанның тұрған нүктелерінің координаталарын
анықтап, жазыңыз.

[2]
4. * – ның орнына теңсіздік
орындалатындай етіп қандай сан жазу керек?
7,275 >7,*76 [1]

5. Амалдарды
орында:
(250-1300,01) :
(1,3+1,7):16,58
[5]

6. Тіктөртбұрыштың
периметрі 20,4 см, ал
ұзындығы 6
см. Тіктөртбұрыштың ауданын
тап. [4]

7.
тізбегі
берілген.
а) Тізбектің заңдылығын
анықтаңыз.
b)
[2]

Оқушының
аты-жөні______________________ Сынып_________
Күні____________
5-сынып 3-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау тапсырмалары.
1
нұсқа
Оқу
мақсаттары 5.1.2.24 -
санның бөлігін табу және
бөлігі бойынша санды табу
5.1.2.25 -
бөлшектерді бір жазылу түрінен
басқа жазылу түріне ауыстыру;
5.5.2.4 -
ондық бөлшектерді
координаталық сәуледе кескіндеу
5.2.3.4 - бөлшектерден тұратын
тізбектердің заңдылықтарын анықтау;
5.5.1.5 -
бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер
шығару
-
Балықшылар 120 кг балық
аулады. Оның
– і
сазан,
– і шортан, қалғаны
көксерке. Балықшылар қанша килограмм сазан, шортан және көксерке
аулаған? [5]

2.
0,04 санының жай бөлшекпен
өрнектелуін анықтаңыз:
А)

В)
С)

D)
[1]
3
.
Cуретте санақ басы болатын О болатын координаталық түзу берілген.
Суреттегі мысық пен тышқанның тұрған нүктелерінің координаталарын
анықтап, жазыңыз.

[2]
4. * – ның орнына теңсіздік
орындалатындай етіп қандай сан жазу керек?
7,372
>7,*72
[1]

5. Амалдарды
орында: ((500-260
0,01): (2,6+2,2)) : 5
[5]

6. Тіктөртбұрыш
периметрі 40,8 см, ал
ұзындығы 6
см. Тіктөртбұрыштың ауданын
тап. [4]

7.
тізбегі
берілген.
а) Тізбектің заңдылығын
анықтаңыз.
b)
[2]

Балдарды қою
кестесі
Сұрақ №
|
Жауаптар І
нұсқа
|
Жауаптар ІІ
нұсқа
|
Балл
|
Қосымша
ақпарат
|
1
|
Есеп шартын
жазады
|
Есеп шартын
жазады
|
1
|
|
80∙ =20
|
120 =20
|
1
|
|
80
|
120 =90
|
1
|
|
80-(20+24)=36
|
120-(20+90)=10
|
1
|
|
Жауабын
жазады
|
Жауабын
жазады
|
1
|
|
2
|
С
|
С
|
1
|
|
3
|
Мысық координатасы
(1,4)
|
Мысық координатасы
(1,6)
|
1
|
|
тышқан координатасы
(0,7)
|
тышқан координатасы
(0,4)
|
1
|
|
4
|
0;1
|
0,1,2
|
1
|
|
5
|
130∙0,01=1,3
|
260
|
1
|
|
250-1,3=248,7
|
500-2,6=497,4
|
1
|
|
1,3+1,7=3
|
2,6+2,2=4,8
|
1
|
|
248,7:3=82,9
|
497,4:4,8=103,625
|
1
|
|
82,9:16,58=5
|
103,625:5=20,725
|
1
|
|
6
|
P=2(a+b)
|
P=2(a+b)
|
1
|
|
20,4:2=10,2
|
40,8:2=20,4
|
1
|
|
10,2-6,5=3,7
|
20,4-6,5=13,9
|
1
|
|
6,5∙3,7=24,05
|

|
1
|
|
7
|
Бөлшектің алымына +2 қосылып
отырады, ал алымына +3 қосылып отырады
|
Бөлшектің алымына +2 қосылып
отырады, ал алымына +3 қосылып отырады
|
1
|
Кез-келген дұрыс заңдылық
қабылданады
|

|

|
1
|
Тізбектің бесінші мүшесі дұрыс
табылған
|
Барлығы:
|
|
20
|
|
5.
А – кластағы оқушылар жиныны. В – ги