«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
І нұсқа
1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Суреттегі A (2;3) нүктесі ОХ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:
-
А1(-2;3)
-
А1(2;-3)
-
А1(-2;-3)
-
А1 (-3;2)
[1]
3. а) Бағытталған кесінді вектор деп аталады.
ия
жоқ
b) Координaталық жазықтықта берілген
A
(2;
-2 ), B ( -1;4) нүктелері арқылы,
векторын
кескіндеңіз.
[2]
4. Ара қашықтығы 600 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.
а) комбайнның жылдамдығы қанша?
ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?
в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?
[4]
5. Теңдеулерді шешіңіз:
2
+4,5=
14,5
[4]
6.
шeшіп,
түріне
келтіріңіз
[3]
7. KLMN тіктөртбұрышының K ( -2;4), L ( 2;4), M ( 2;-4) төбелері берілген.
а) N төбесінің координатасын табыңыз.
ә) LM түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
б) KL түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз
[5]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
D |
1 |
|
|
2 |
B |
1 |
|
|
3 |
ия |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
4 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
120 (км/сағ) |
1 |
|
|
|
600:30 = 20 (сағ) |
1 |
|
|
|
5 |
2 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
х=1, х=-4 |
1 |
|
|
|
6 |
12a
+ 4 -
2a |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
a |
1 |
|
|
|
7 |
Координаталық жазықтықта төртбұрыштың суретін салады. |
1 |
|
|
|
N (-2;-4) |
1 |
|
|
|
(2;0) |
1 |
|
|
|
( 0;4) |
1 |
|
|
|
( 0; 0) |
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
20 |
|
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
ІІ нұсқа
1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Суреттегі D (-3;4) нүктесі ОУ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:
-
D1(-3;4)
-
D1(4;-3)
-
D1(3;-4)
-
D1 (-3;-4)
[1]
3. а) Жазықтықтың кез келген нүктесін нөлдік вектор деп атайды.
ия
жоқ
b) Координaталық жазықтықта берілген
С
(-4;
1), Д ( 5;-2) нүктелері арқылы,
векторын
кескіндеңіз.
[2]
4. Ара қашықтығы 500 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.
а) комбайнның жылдамдығы қанша?
ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?
в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?
[4]
5. Теңдеулерді шешіңіз:
3
+5=
17
[4]
6.
шeшіп,
түріне
келтіріңіз
[3]
7. ABCD шаршының A ( 3;-5), B ( -3;5), C ( 3;5) төбелері берілген.
а) D төбесінің координатасын табыңыз.
ә) CD түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
б) BC түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз
[5]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
В |
1 |
|
|
2 |
С |
1 |
|
|
3 |
ия |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
4 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
100 (км/сағ) |
1 |
|
|
|
500:25 = 20 (сағ) |
1 |
|
|
|
5 |
3 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
х=-1, х=-2,6 |
1 |
|
|
|
6 |
40х-24 - 2х |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
х |
1 |
|
|
|
7 |
Координаталық жазықтықта шаршының суретін салады. |
1 |
|
|
|
N (-3;-5) |
1 |
|
|
|
(3;0) |
1 |
|
|
|
( 0;5) |
1 |
|
|
|
( 0; 0) |
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
20 |
|
Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»
Вариант I
1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Найдите симметричную точку A(2;3) относительно оси OX:
-
А1(-2;3)
-
А1(2;-3)
-
А1(-2;-3)
-
А1 (-3;2)
[1]
3. а) Направленный отрезок называется вектором.
ия
жоқ
b) Изобразите вектор (AB)⃗ по
данным координатам точек A(2; -2) и B(-1;4).
[2]
4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 600 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.
a) Какова скорость комбайна?
b) Какова скорость мотоцикла?
c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]
5. Решите уравнение::
2
+4,5=
14,5
[4]
6. Решите неравенство и приведите его к виду kx ≤ b:

[3]
7. Даны вершины прямоугольника KLMN: K(-2;4), L(2;4), M(2;-4).
a) Найдите координаты вершины N.
b) Найдите координаты точки пересечения прямой LM с осью абсцисс.
c) Найдите координаты точки пересечения прямой KL с осью ординат.
d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей прямоугольника.
Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»
Вариант II
1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Найдите симметричную точку D(-3;4) относительно оси OY:
-
D1(-3;4)
-
D1(4;-3)
-
D1(3;-4)
-
D1 (-3;-4)
[1]
3. а) Любая точка плоскости называется нулевым вектором.
ия
жоқ
b)
Изобразите вектор (CD)⃗
по
данным
координатам точек C(-4;1) и D(5;-2).
.
[2]
4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 500 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.
a) Какова скорость комбайна?
b) Какова скорость мотоцикла?
c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]
5. Решите уравнение::
3
+5=
17
[4]
6.
Решите неравенство и приведите
его к виду kx ≤ b:
[3]
7. Даны вершины квадрата ABCD: A(3;-5), B(-3;5), C(3;5).
a) Найдите координаты вершины D.
b) Найдите координаты точки пересечения прямой CD с осью абсцисс.
c) Найдите координаты точки пересечения прямой BC с осью ординат.
d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей квадрата.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 6 сынып ТЖБ 3 тоқсан.
Математика 6 сынып ТЖБ 3 тоқсан.
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
І нұсқа
1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Суреттегі A (2;3) нүктесі ОХ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:
-
А1(-2;3)
-
А1(2;-3)
-
А1(-2;-3)
-
А1 (-3;2)
[1]
3. а) Бағытталған кесінді вектор деп аталады.
ия
жоқ
b) Координaталық жазықтықта берілген
A
(2;
-2 ), B ( -1;4) нүктелері арқылы,
векторын
кескіндеңіз.
[2]
4. Ара қашықтығы 600 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.
а) комбайнның жылдамдығы қанша?
ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?
в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?
[4]
5. Теңдеулерді шешіңіз:
2
+4,5=
14,5
[4]
6.
шeшіп,
түріне
келтіріңіз
[3]
7. KLMN тіктөртбұрышының K ( -2;4), L ( 2;4), M ( 2;-4) төбелері берілген.
а) N төбесінің координатасын табыңыз.
ә) LM түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
б) KL түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз
[5]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
D |
1 |
|
|
2 |
B |
1 |
|
|
3 |
ия |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
4 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
120 (км/сағ) |
1 |
|
|
|
600:30 = 20 (сағ) |
1 |
|
|
|
5 |
2 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
х=1, х=-4 |
1 |
|
|
|
6 |
12a
+ 4 -
2a |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
a |
1 |
|
|
|
7 |
Координаталық жазықтықта төртбұрыштың суретін салады. |
1 |
|
|
|
N (-2;-4) |
1 |
|
|
|
(2;0) |
1 |
|
|
|
( 0;4) |
1 |
|
|
|
( 0; 0) |
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
20 |
|
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
ІІ нұсқа
1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Суреттегі D (-3;4) нүктесі ОУ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:
-
D1(-3;4)
-
D1(4;-3)
-
D1(3;-4)
-
D1 (-3;-4)
[1]
3. а) Жазықтықтың кез келген нүктесін нөлдік вектор деп атайды.
ия
жоқ
b) Координaталық жазықтықта берілген
С
(-4;
1), Д ( 5;-2) нүктелері арқылы,
векторын
кескіндеңіз.
[2]
4. Ара қашықтығы 500 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.
а) комбайнның жылдамдығы қанша?
ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?
в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?
[4]
5. Теңдеулерді шешіңіз:
3
+5=
17
[4]
6.
шeшіп,
түріне
келтіріңіз
[3]
7. ABCD шаршының A ( 3;-5), B ( -3;5), C ( 3;5) төбелері берілген.
а) D төбесінің координатасын табыңыз.
ә) CD түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
б) BC түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз
в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз
[5]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
В |
1 |
|
|
2 |
С |
1 |
|
|
3 |
ия |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
4 |
|
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
100 (км/сағ) |
1 |
|
|
|
500:25 = 20 (сағ) |
1 |
|
|
|
5 |
3 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
х=-1, х=-2,6 |
1 |
|
|
|
6 |
40х-24 - 2х |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
|
х |
1 |
|
|
|
7 |
Координаталық жазықтықта шаршының суретін салады. |
1 |
|
|
|
N (-3;-5) |
1 |
|
|
|
(3;0) |
1 |
|
|
|
( 0;5) |
1 |
|
|
|
( 0; 0) |
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
20 |
|
Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»
Вариант I
1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Найдите симметричную точку A(2;3) относительно оси OX:
-
А1(-2;3)
-
А1(2;-3)
-
А1(-2;-3)
-
А1 (-3;2)
[1]
3. а) Направленный отрезок называется вектором.
ия
жоқ
b) Изобразите вектор (AB)⃗ по
данным координатам точек A(2; -2) и B(-1;4).
[2]
4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 600 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.
a) Какова скорость комбайна?
b) Какова скорость мотоцикла?
c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]
5. Решите уравнение::
2
+4,5=
14,5
[4]
6. Решите неравенство и приведите его к виду kx ≤ b:

[3]
7. Даны вершины прямоугольника KLMN: K(-2;4), L(2;4), M(2;-4).
a) Найдите координаты вершины N.
b) Найдите координаты точки пересечения прямой LM с осью абсцисс.
c) Найдите координаты точки пересечения прямой KL с осью ординат.
d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей прямоугольника.
Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»
Вариант II
1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?
1)
2)
3)
4) 
-
2
-
3
-
4
-
1
[1]
2. Найдите симметричную точку D(-3;4) относительно оси OY:
-
D1(-3;4)
-
D1(4;-3)
-
D1(3;-4)
-
D1 (-3;-4)
[1]
3. а) Любая точка плоскости называется нулевым вектором.
ия
жоқ
b)
Изобразите вектор (CD)⃗
по
данным
координатам точек C(-4;1) и D(5;-2).
.
[2]
4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 500 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.
a) Какова скорость комбайна?
b) Какова скорость мотоцикла?
c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]
5. Решите уравнение::
3
+5=
17
[4]
6.
Решите неравенство и приведите
его к виду kx ≤ b:
[3]
7. Даны вершины квадрата ABCD: A(3;-5), B(-3;5), C(3;5).
a) Найдите координаты вершины D.
b) Найдите координаты точки пересечения прямой CD с осью абсцисс.
c) Найдите координаты точки пересечения прямой BC с осью ординат.
d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей квадрата.
шағым қалдыра аласыз


=






=


















