Материалдар / Математика 6 сынып ТЖБ 3 тоқсан.

Математика 6 сынып ТЖБ 3 тоқсан.

Материал туралы қысқаша түсінік
⚠️ Құрметті сайт қолданушысы! Бұл ұсынылып тұрған материалдар сайтта өзгеруі немесе кейбір элементтер толық көрінбеуі мүмкін. Бұл сайттың алдын ала қарау мүмкіндігіне байланысты туындайды. Сіз материалды сатып алған соң, файлдың толық және дұрыс нұсқасы жүктеледі
Авторы:
05 Наурыз 2025
276
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

І нұсқа



1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:

1) 2) 3) 4)

  1. 2

  2. 3

  3. 4

  4. 1

[1]

2. Суреттегі A (2;3) нүктесі ОХ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:

  1. А1(-2;3)

  2. А1(2;-3)

  3. А1(-2;-3)

  4. А1 (-3;2)

[1]

3. а) Бағытталған кесінді вектор деп аталады.

Shape2 Shape1 ия жоқ


b) Координaталық жазықтықта берілген

A (2; -2 ), B ( -1;4) нүктелері арқылы,

векторын кескіндеңіз.










[2]

4. Ара қашықтығы 600 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.

а) комбайнның жылдамдығы қанша?

ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?

в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?

[4]

5. Теңдеулерді шешіңіз: 2 +4,5= 14,5


[4]

6. шeшіп, түріне келтіріңіз

[3]

7. KLMN тіктөртбұрышының K ( -2;4), L ( 2;4), M ( 2;-4) төбелері берілген.

а) N төбесінің координатасын табыңыз.

ә) LM түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз

б) KL түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз

в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз

[5]




Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

D

1


2

B

1


3

ия

1


векторын кескіндейді.

1


4

, х =30(

1


1


120 (км/сағ)

1


600:30 = 20 (сағ)

1


5

2 = 14,5- 4,5

1


1


1


х=1, х=-4

1


6

12a + 4 - 2a 3a + 12

1


1


a

1


7

Координаталық жазықтықта төртбұрыштың суретін салады.

1



N (-2;-4)

1



(2;0)

1



( 0;4)

1



( 0; 0)

1



Жалпы балл

20




















«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

ІІ нұсқа



1.Берілген теңдеулердің қайсысы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу:

1) 2) 3) 4)

  1. 2

  2. 3

  3. 4

  4. 1

[1]

2. Суреттегі D (-3;4) нүктесі ОУ осіне қарағанда симметриялы нүктесін табыңыз:

  1. D1(-3;4)

  2. D1(4;-3)

  3. D1(3;-4)

  4. D1 (-3;-4)

[1]

3. а) Жазықтықтың кез келген нүктесін нөлдік вектор деп атайды.

Shape4 Shape3 ия жоқ


b) Координaталық жазықтықта берілген

С (-4; 1), Д ( 5;-2) нүктелері арқылы,

векторын кескіндеңіз.










[2]

4. Ара қашықтығы 500 км болатын екі елді мекеннен қарама-қарсы бағытта комбайн мен одан жылдамдығы 4 есе артық мотоцикл шығып 4 сағаттан соң кездесті.

а) комбайнның жылдамдығы қанша?

ә) мотоциклдің жылдамдығы қанша?

в) екі елді мекеннің арасында комбайн қанша сағат жүреді?

[4]

5. Теңдеулерді шешіңіз: 3 +5= 17


[4]

6. шeшіп, түріне келтіріңіз

[3]

7. ABCD шаршының A ( 3;-5), B ( -3;5), C ( 3;5) төбелері берілген.

а) D төбесінің координатасын табыңыз.

ә) CD түзуінің aбсцисса осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз

б) BC түзуінің ордината осімен қиылысу нүктеcінің координaтасын табыңыз

в) Tіктөртбұрыштың диaгональдарының қиылысу нүктесінің коoрдинатaсын табыңыз

[5]




Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

В

1


2

С

1


3

ия

1


векторын кескіндейді.

1


4

, х =25(

1


1


100 (км/сағ)

1


500:25 = 20 (сағ)

1


5

3 = 17- 5

1


1


1


х=-1, х=-2,6

1


6

40х-24 - 2х + 8

1


1


х

1


7

Координаталық жазықтықта шаршының суретін салады.

1



N (-3;-5)

1



(3;0)

1



( 0;5)

1



( 0; 0)

1



Жалпы балл

20



















Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»

Вариант I



1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?

1) 2) 3) 4)

  1. 2

  2. 3

  3. 4

  4. 1

[1]

2. Найдите симметричную точку A(2;3) относительно оси OX:

  1. А1(-2;3)

  2. А1(2;-3)

  3. А1(-2;-3)

  4. А1 (-3;2)

[1]

3. а) Направленный отрезок называется вектором.

Shape6 Shape5 ия жоқ


b) Изобразите вектор (AB) по

данным координатам точек A(2; -2) и B(-1;4).









[2]

4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 600 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.

a) Какова скорость комбайна?

b) Какова скорость мотоцикла?

c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]

5. Решите уравнение:: 2 +4,5= 14,5


[4]

6. Решите неравенство и приведите его к виду kx ≤ b:

[3]

7. Даны вершины прямоугольника KLMN: K(-2;4), L(2;4), M(2;-4).

a) Найдите координаты вершины N.

b) Найдите координаты точки пересечения прямой LM с осью абсцисс.

c) Найдите координаты точки пересечения прямой KL с осью ординат.

d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей прямоугольника.


Задания для суммативного оценивания за 3 четверть по предмету «Математика»

Вариант II


1. Какое из данных уравнений является линейным уравнением с одной переменной?

1) 2) 3) 4)

  1. 2

  2. 3

  3. 4

  4. 1

[1]

2. Найдите симметричную точку D(-3;4) относительно оси OY:

  1. D1(-3;4)

  2. D1(4;-3)

  3. D1(3;-4)

  4. D1 (-3;-4)

[1]

3. а) Любая точка плоскости называется нулевым вектором.

Shape8 Shape7 ия жоқ


b) Изобразите вектор (CD) по данным

координатам точек C(-4;1) и D(5;-2).


.










[2]

4. Два населенных пункта расположены на расстоянии 500 км. Из них навстречу друг другу одновременно выехали комбайн и мотоцикл, скорость которого в 4 раза выше. Они встретились через 4 часа.

a) Какова скорость комбайна?

b) Какова скорость мотоцикла?

c) Сколько часов проедет комбайн, чтобы добраться между этими населенными пунктами? [4]

5. Решите уравнение:: 3 +5= 17


[4]

6. Решите неравенство и приведите его к виду kx ≤ b:

[3]

7. Даны вершины квадрата ABCD: A(3;-5), B(-3;5), C(3;5).

a) Найдите координаты вершины D.

b) Найдите координаты точки пересечения прямой CD с осью абсцисс.

c) Найдите координаты точки пересечения прямой BC с осью ординат.

d) Найдите координаты точки пересечения диагоналей квадрата.

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі