Материалдар / Математика 6 сынып (үйден оқыту)

Математика 6 сынып (үйден оқыту)

Материал туралы қысқаша түсінік
Аптасына 2 сағат математика
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Математика пәні (үйден оқыту)68 сағат

6-сынып Аптасына 2 сағат Оқу жылына 72 сағат

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту



І тоқсан (16сағ)




1


Сандар мен өлшемдер

6.1.1.1 100 000-ға дейінгі сандарды алу, атау және жазу

1



2


6.1.1.2 100 000-ға дейінгі сандарды тура және кері ретте санау

1



3


6.1.1.2 санның 100 000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын анықтау

1



4


6.1.1.4 30-ға дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және салыстыру

1



5


6.1.1.5 100 000-ға сандарды айыру, жай және құрамдас сандарды айыру, сандарды айыру, ондыққа, жүздікке, бірліктерді мыңдыққа дейін ықшамдау

1



6


6.1.1.5 100 000-ға сандарды оқу, жазу және салыстыру

1



7


6.1.1.7 жұп/тақ сандарды айыру; біртаңбалы, сандарды ондықтар, жүздіктер мен мыңдықтарғадейін дөңгеленту

1



8


6.1.1.7. екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы және бестаңбалы сандарды ажырату;

1



9


6.1.1.8 сандарды класстар мен разрядтар кестесіне жазу БЖБ 1

1



10


6.1.1.9 бес таңбалы сандардың разрядтық және класстық құрамын және разрядты бірліктердің жалпы санын анықтау

1



11


6.1.1.10 бес таңбалы сандардың разрядтық қосылғыштардың разрядтық қосылғыштардың қосындысына бөлу

1



12


6.1.1.11 жай және ондық бөлшектердің құрылуын көрсету

1



13


6.1.1.12 жай бөлшектерді, аралас сандарды оқу, жазу; бөлшектің алымдары мен бөлімдерінің мәндерін түсіну

1



14


6.1.1.13 бөлшектерді бірдей бөлгіштермен салыстыру, бөлшектерді бірдей алымдармен салыстыру, аралас сандарды салыстыру

1



15


6.1.1.14 дұрыс, дұрыс емес бөлшектерді атау

6.1.1.15 дұрыс емес бөлшекті тұтас санмен, аралас санмен алмастыру

1



16


Тоқсандық жиынтық бағалау

1





ІІ тоқсан (16сағ)





6.1.1.19 ондық бөлшектердің разрядтық кестедегі орнын анықтау

1




6.1.1.20 ұзындықты, салмақты, құндыөлшеуде алынған сандарды ондық бөлшек түрінде жазу; кері операцияны орындау

1




6.1.1.21 ондық бөлшектегі аса ірі, ұсақ және бірыңғай үлестер арқылы көрсету

1



1 Сандар және шамалар

.2 Сандармен әрекет ету

6.1.2.1 разряд арқылы өту және өтпей арқылы әрекетті орындауда, 10 000-ға дейін қосу мен азайтудың ауызша және жазбаша тәсілдерін қолдану

1




6.1.2.2 разряд арқылы өту және өтпеу арқылы әрекетті орындауда, 100 000-ға дейін қосу мен азайтудың ауызша және жазбаша тәсілдерін қолдану

1




6.1.2.3 100 000-ға дейін жақшаның ішіндегі мысалдар мен әрекет ету ретін ұстану

1




6.1.2.4 100 000-ға дейін сандарды айырымдық салыстырудыорындау

1




6.1.2.5 белгісіз қосылғыштарды, азайғыштарды, азайтқыштарды табуғ қосуды азайтқышпен және кері тексеру

1




6.1.2.6 100 000-ға дейін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану

6.1.2.7 көбейту мен бөлудің кестелік түрлерін білуді қолдану БЖБ 2

1




6.1.2.8 100 000-ға дейін дөңгелек ондықтарға, бір таңбалы санға, екі таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді орындау, 10-ға, 100-ге және 1000-ға көбейту мен бөлуді, сонымен қатар 100 000-ға дейін қалдықпен бөлуді орындау

1




6.1.2.9 бөлінді 10-ға, 100-ге, 1000-ға тең болғанда, сандарды бір рет салыстыруды орындау

1




6.1.2.10 2,3,5-ке бөлінгіштік белгілерін білу

1




6.1.2.11 100 000-ға дейін жақшадағы және жақшасыз мысалдардағы 1 және 2 басқыштағы әрекеттерді орындау тәртібін ұстану

6.1.2.12 100 000-ға дейін көбейту мен бөлуде бірліктің және нөлдің қасиетін түсіну

1




Тоқсандық жиынтық бағалау

1




6.1.2.13 көбейту мен бөлуді тексеруді орындау


1




6.1.2.14 көбейту мен бөлудің таныс емес компоненттерін табу; көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін түсіну және қолдану

1





ІІІ тоқсан (20сағ)




1


6.1.2.15 есептеуді орындауда калькуляторды қолдану

1



2


6.1.2.16 бірдей бөлгіштері бар жай бөлшектерді қосу мен азайтуды орындау, бірліктен және тұтас саннан бөлшекті азайту; аралас сандарды азайту

1



3


6.1.2.17 санның бір немесе бірнеше үлестерін табу

6.1.2.18 ондық бөлшектерді қосу мен азайтуды орындау

1



4


6.1.2.19 ондық бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді орындау.

6.1.2.20 саннан ондық бөлшекті табу

1



5

Сандар және шамалар 1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері

6.1.3.1 шамаларды өлшеуде және заттарды есептеуде алынған сандарды айыру

1



6


6.1.3.2 шамаларды өлшем бірліктерін, олардың сандағы белгіленуін арақатынаста ұстау: тг, тн, мм, см, кг, км, м, тәулік, апта, сағ, мин, сек, ц

1



7


6.1.3.3 бірліктерді қолданып, шамаларға өлшеу жүргізу және соған сәйкес инструменттер, өлшеу нәтижелерін шамалардың атауымен санмен жазу

6.1.3.4 бір атаулы шамалардың мәнін салыстыру

1



8


6.1.3.5 шамалардың арақатынасын орнату: 1 ц=100 т, 1 см=10 мм, 1дм=10 см

1



9


6.1.3.6 ақшалар тану, 200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10000 тг

1



10


6.1.3.7 200 тг, 500 тг, 1000 тг тиындарды айырбастау және ауыстыруды орындау

1



11


6.1.3.8 сатып алу үшін есептеуге ақшаларды пайдалану

1



12


6.1.3.9 құн, ұзындық, салмақ, уақытты өлшеуде, алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды орындау

1



13


6.1.3.10 құн, ұзындық, салмақ, уақытты өлшеуде, алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды орындау


1



14


6.1.3.11 шамаларды өлшеуде алынған сандарды бір таңбалы санға, дөңгелек ондықтарға, көбейту мен бөлуді, екі таңбалы санға көбейтуді орындау

1



15

Көрнекі геометрия элементтері

2.1 Геометриялық пішіндер және олардың жіктелуі

6.2.1.1 сызбада сызықтарды тану және атау, түзу сызық, қисық сызық, сәуле, кесінді БЖБ 3

1



16


6.2.1.2 бұрыштың шамасын өлшеу амалын және өлшеуге арналған инструментті таңдау

6.2.1.3 бұрыштың биссектрисасын анықтауды білу

1



17


6.2.1.4 үшұбұрыштың түрлерін тану және атау, сыбайлас бұрыштарды табу

1



18


6.2.1.5 үшбұрыштың сыбайлас қосындысын есептеу, үшбұрыштың бұрыштарының қосындысын есептеу

6.2.1.6 лшеңбер мен дөңгелекті атау мен айыру


1



19


6.2.1.7 ортаны, радиусты, диаметрді, хорданы, доғаны айыружәне атау; шеңбердің бөлімдерін атау6.2.1.8 төртбұрыштарды тану және айыру, шаршы, тіктөртбұрыш

1



20


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1





IV тоқсан (16 сағ)




1

2.2 Геометриялық пішіндерді бейнелеу және құру

6.2.2.1 транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу және құру

6.2.2.2 биссектрисаны құру арқылы, бұрышты екі теңдей бөліктерге бөлуді орындау

1



2


6.2.2.3 симметрия ортасына, оське қатысты симметриялық мәліметтерді кесіндіні, шеңберді, нүктені құруды орындау

1



3


6.2.2.4 шарты, төртбұрыштың периметрін өлшеу және есептеу

6.2.2.5 палетканың көмегімен шаршы мен тіктөртбұрыштың ауданын өлшеу

1



4

Математикалық модельдеу

3.1 Есептер

6.3.1.1 қосындыны, қалдықты табуға, санның бірнеше бірлікке арттыруға және азайтуға, белгісіз қосылғыштарды, азайтқыштарды табуға сандарды айырымдық салыстыруға арналған жай мәтіндік есептерді шешу

1



5


6.3.1.2 көбейтіндіні табуға, теңдей бөліктерге бөлуге, мазмұны бойынша бөлуге, санды бірнеше есе арттыруға және азайтуға, сандарды бірнеше рет салыстыруға арналған жай мәтіндік есептерді шығару

1



6


6.3.1.3 санды бірнеше бөлікке арттыруға және санды бірнеше рет арттыруға (азайту) арналған есептерді салыстыру


1



7


6.3.1.4 сандарды айырымдылық және еселеп салыстыруға арналған есептерді салыстыру

1



8


6.3.1.5 шамалардың арақатынасына арналған жай мәтіндік арифметикалық есептерді шешу: бағасы, саны, құны, жолы, уақыты, арақашықтығы

1



9


6.3.1.6 қарама-қарсы түзу сызықты қозғалысқа бір бағыттағы және қарама*қарсы бағыттағы қозғалысқа арналған жай мәтіндік есептерді шешу

1



10


6.3.1.7 санның бір немесе бірнеше үлестерін, орташа арифметикалық норманы табуға арналған жай мәтіндік есептерді шшу БЖБ 4

1



11


6.3.1.8 3 әрекеттің орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді шешу

6.3.1.9 есептерді құрастыру

1



12


6.3.1.10 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау

1



13

3.2 Математика тілі

6.3.2.1 бес таңбалы сандардың графикалық модельдерін құру, разрядтар және класстар кестесін пайдалану

1



14


Тоқсандық жиынтық бағалау

1



15


6.3.2.2 жақшадағы және жақшасыз өрнектерді жазуда және оқуда қосу мен азайту, көбейту мен бөлу әрекеттер компоненттерінің атауын қолдану

1



16


Қорытынды сабақ

1








































 


ЖИ арқылы жасау
30 Тамыз 2024
629
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі