№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сабақтың оқу
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
|
І тоқсан
(16сағ)
|
|
|
|
1
|
Сандар мен
өлшемдер
|
6.1.1.1 100 000-ға
дейінгі сандарды алу, атау және
жазу
|
1
|
|
|
2
|
|
6.1.1.2 100 000-ға
дейінгі сандарды тура және кері ретте
санау
|
1
|
|
|
3
|
|
6.1.1.2 санның
100 000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын
анықтау
|
1
|
|
|
4
|
|
6.1.1.4
30-ға
дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және
салыстыру
|
1
|
|
|
5
|
|
6.1.1.5 100 000-ға
сандарды айыру, жай және құрамдас сандарды айыру, сандарды айыру,
ондыққа, жүздікке, бірліктерді мыңдыққа дейін
ықшамдау
|
1
|
|
|
6
|
|
6.1.1.5 100 000-ға
сандарды оқу, жазу және салыстыру
|
1
|
|
|
7
|
|
6.1.1.7
жұп/тақ сандарды айыру; біртаңбалы, сандарды ондықтар, жүздіктер
мен мыңдықтарғадейін дөңгеленту
|
1
|
|
|
8
|
|
6.1.1.7. екітаңбалы, үштаңбалы,
төрттаңбалы және бестаңбалы сандарды
ажырату;
|
1
|
|
|
9
|
|
6.1.1.8 сандарды
класстар мен разрядтар кестесіне жазу БЖБ
1
|
1
|
|
|
10
|
|
6.1.1.9 бес таңбалы
сандардың разрядтық және класстық құрамын және разрядты
бірліктердің жалпы санын анықтау
|
1
|
|
|
11
|
|
6.1.1.10 бес таңбалы
сандардың разрядтық қосылғыштардың разрядтық қосылғыштардың
қосындысына бөлу
|
1
|
|
|
12
|
|
6.1.1.11 жай және ондық
бөлшектердің құрылуын көрсету
|
1
|
|
|
13
|
|
6.1.1.12 жай
бөлшектерді, аралас сандарды оқу, жазу; бөлшектің алымдары мен
бөлімдерінің мәндерін түсіну
|
1
|
|
|
14
|
|
6.1.1.13 бөлшектерді
бірдей бөлгіштермен салыстыру, бөлшектерді бірдей алымдармен
салыстыру, аралас сандарды
салыстыру
|
1
|
|
|
15
|
|
6.1.1.14 дұрыс, дұрыс
емес бөлшектерді атау
6.1.1.15 дұрыс емес
бөлшекті тұтас санмен, аралас санмен
алмастыру
|
1
|
|
|
16
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан
(16сағ)
|
|
|
|
-
|
|
6.1.1.19 ондық
бөлшектердің разрядтық кестедегі орнын
анықтау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.1.20 ұзындықты,
салмақты, құндыөлшеуде алынған сандарды ондық бөлшек түрінде жазу;
кері операцияны орындау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.1.21 ондық
бөлшектегі аса ірі, ұсақ және бірыңғай үлестер арқылы
көрсету
|
1
|
|
|
-
|
1 Сандар және
шамалар
.2 Сандармен әрекет
ету
|
6.1.2.1 разряд арқылы
өту және өтпей арқылы әрекетті орындауда, 10 000-ға дейін қосу
мен азайтудың ауызша және жазбаша тәсілдерін
қолдану
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.2 разряд арқылы
өту және өтпеу арқылы әрекетті орындауда, 100 000-ға дейін
қосу мен азайтудың ауызша және жазбаша тәсілдерін
қолдану
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.3 100 000-ға
дейін жақшаның ішіндегі мысалдар мен әрекет ету ретін
ұстану
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.4 100 000-ға
дейін сандарды айырымдық
салыстырудыорындау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.5 белгісіз
қосылғыштарды, азайғыштарды, азайтқыштарды табуғ қосуды азайтқышпен
және кері тексеру
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.6 100 000-ға
дейін қосудың ауыстырымдылық қасиетін
қолдану
6.1.2.7 көбейту мен
бөлудің кестелік түрлерін білуді қолдану БЖБ
2
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.8 100 000-ға
дейін дөңгелек ондықтарға, бір таңбалы санға, екі таңбалы санға
жазбаша көбейту мен бөлуді орындау, 10-ға, 100-ге және 1000-ға
көбейту мен бөлуді, сонымен қатар 100 000-ға дейін қалдықпен
бөлуді орындау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.9 бөлінді 10-ға,
100-ге, 1000-ға тең болғанда, сандарды бір рет салыстыруды
орындау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.10 2,3,5-ке
бөлінгіштік белгілерін білу
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.11
100 000-ға дейін жақшадағы және жақшасыз мысалдардағы 1 және 2
басқыштағы әрекеттерді орындау тәртібін
ұстану
6.1.2.12
100 000-ға дейін көбейту мен бөлуде бірліктің және нөлдің
қасиетін түсіну
|
1
|
|
|
-
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.13 көбейту мен
бөлуді тексеруді орындау
|
1
|
|
|
-
|
|
6.1.2.14 көбейту мен
бөлудің таныс емес компоненттерін табу; көбейтудің ауыстырымдылық
қасиетін түсіну және қолдану
|
1
|
|
|
|
|
ІІІ тоқсан
(20сағ)
|
|
|
|
1
|
|
6.1.2.15 есептеуді
орындауда калькуляторды қолдану
|
1
|
|
|
2
|
|
6.1.2.16 бірдей
бөлгіштері бар жай бөлшектерді қосу мен азайтуды орындау, бірліктен
және тұтас саннан бөлшекті азайту; аралас сандарды
азайту
|
1
|
|
|
3
|
|
6.1.2.17 санның бір
немесе бірнеше үлестерін табу
6.1.2.18 ондық
бөлшектерді қосу мен азайтуды
орындау
|
1
|
|
|
4
|
|
6.1.2.19 ондық
бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді
орындау.
6.1.2.20 саннан ондық
бөлшекті табу
|
1
|
|
|
5
|
Сандар және шамалар 1.3
Шамалар және олардың өлшем
бірліктері
|
6.1.3.1 шамаларды
өлшеуде және заттарды есептеуде алынған сандарды
айыру
|
1
|
|
|
6
|
|
6.1.3.2 шамаларды өлшем
бірліктерін, олардың сандағы белгіленуін арақатынаста ұстау: тг,
тн, мм, см, кг, км, м, тәулік, апта, сағ, мин, сек,
ц
|
1
|
|
|
7
|
|
6.1.3.3 бірліктерді
қолданып, шамаларға өлшеу жүргізу және соған сәйкес инструменттер,
өлшеу нәтижелерін шамалардың атауымен санмен
жазу
6.1.3.4 бір атаулы
шамалардың мәнін салыстыру
|
1
|
|
|
8
|
|
6.1.3.5 шамалардың
арақатынасын орнату: 1 ц=100 т, 1 см=10 мм, 1дм=10
см
|
1
|
|
|
9
|
|
6.1.3.6 ақшалар тану,
200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10000
тг
|
1
|
|
|
10
|
|
6.1.3.7 200 тг, 500 тг,
1000 тг тиындарды айырбастау және ауыстыруды
орындау
|
1
|
|
|
11
|
|
6.1.3.8 сатып алу үшін
есептеуге ақшаларды пайдалану
|
1
|
|
|
12
|
|
6.1.3.9 құн, ұзындық,
салмақ, уақытты өлшеуде, алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу
мен азайтуды орындау
|
1
|
|
|
13
|
|
6.1.3.10 құн, ұзындық,
салмақ, уақытты өлшеуде, алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу
мен азайтуды орындау
|
1
|
|
|
14
|
|
6.1.3.11 шамаларды
өлшеуде алынған сандарды бір таңбалы санға, дөңгелек ондықтарға,
көбейту мен бөлуді, екі таңбалы санға көбейтуді
орындау
|
1
|
|
|
15
|
Көрнекі геометрия
элементтері
2.1 Геометриялық
пішіндер және олардың жіктелуі
|
6.2.1.1 сызбада
сызықтарды тану және атау, түзу сызық, қисық сызық, сәуле, кесінді
БЖБ 3
|
1
|
|
|
16
|
|
6.2.1.2 бұрыштың
шамасын өлшеу амалын және өлшеуге арналған инструментті
таңдау
6.2.1.3 бұрыштың
биссектрисасын анықтауды білу
|
1
|
|
|
17
|
|
6.2.1.4 үшұбұрыштың
түрлерін тану және атау, сыбайлас бұрыштарды
табу
|
1
|
|
|
18
|
|
6.2.1.5 үшбұрыштың
сыбайлас қосындысын есептеу, үшбұрыштың бұрыштарының қосындысын
есептеу
6.2.1.6 лшеңбер мен
дөңгелекті атау мен айыру
|
1
|
|
|
19
|
|
6.2.1.7 ортаны,
радиусты, диаметрді, хорданы, доғаны айыружәне атау; шеңбердің
бөлімдерін атау6.2.1.8 төртбұрыштарды тану және айыру, шаршы,
тіктөртбұрыш
|
1
|
|
|
20
|
|
Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
IV тоқсан (16
сағ)
|
|
|
|
1
|
2.2 Геометриялық
пішіндерді бейнелеу және құру
|
6.2.2.1 транспортирдің
көмегімен бұрыштарды өлшеу және
құру
6.2.2.2 биссектрисаны
құру арқылы, бұрышты екі теңдей бөліктерге бөлуді
орындау
|
1
|
|
|
2
|
|
6.2.2.3 симметрия
ортасына, оське қатысты симметриялық мәліметтерді кесіндіні,
шеңберді, нүктені құруды орындау
|
1
|
|
|
3
|
|
6.2.2.4 шарты,
төртбұрыштың периметрін өлшеу және
есептеу
6.2.2.5 палетканың
көмегімен шаршы мен тіктөртбұрыштың ауданын
өлшеу
|
1
|
|
|
4
|
Математикалық
модельдеу
3.1
Есептер
|
6.3.1.1 қосындыны,
қалдықты табуға, санның бірнеше бірлікке арттыруға және азайтуға,
белгісіз қосылғыштарды, азайтқыштарды табуға сандарды айырымдық
салыстыруға арналған жай мәтіндік есептерді
шешу
|
1
|
|
|
5
|
|
6.3.1.2 көбейтіндіні
табуға, теңдей бөліктерге бөлуге, мазмұны бойынша бөлуге, санды
бірнеше есе арттыруға және азайтуға, сандарды бірнеше рет
салыстыруға арналған жай мәтіндік есептерді
шығару
|
1
|
|
|
6
|
|
6.3.1.3 санды бірнеше
бөлікке арттыруға және санды бірнеше рет арттыруға (азайту)
арналған есептерді салыстыру
|
1
|
|
|
7
|
|
6.3.1.4 сандарды
айырымдылық және еселеп салыстыруға арналған есептерді
салыстыру
|
1
|
|
|
8
|
|
6.3.1.5 шамалардың
арақатынасына арналған жай мәтіндік арифметикалық есептерді шешу:
бағасы, саны, құны, жолы, уақыты,
арақашықтығы
|
1
|
|
|
9
|
|
6.3.1.6 қарама-қарсы
түзу сызықты қозғалысқа бір бағыттағы және қарама*қарсы бағыттағы
қозғалысқа арналған жай мәтіндік есептерді
шешу
|
1
|
|
|
10
|
|
6.3.1.7 санның бір
немесе бірнеше үлестерін, орташа арифметикалық норманы табуға
арналған жай мәтіндік есептерді шшу БЖБ
4
|
1
|
|
|
11
|
|
6.3.1.8 3 әрекеттің
орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді
шешу
6.3.1.9 есептерді
құрастыру
|
1
|
|
|
12
|
|
6.3.1.10 шартты
белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде
орындау
|
1
|
|
|
13
|
3.2 Математика
тілі
|
6.3.2.1 бес таңбалы
сандардың графикалық модельдерін құру, разрядтар және класстар
кестесін пайдалану
|
1
|
|
|
14
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
15
|
|
6.3.2.2 жақшадағы және
жақшасыз өрнектерді жазуда және оқуда қосу мен азайту, көбейту мен
бөлу әрекеттер компоненттерінің атауын
қолдану
|
1
|
|
|
16
|
|
Қорытынды
сабақ
|
1
|
|
|