|
Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының аты-жөні:__________________________ «Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары: 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу 6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау 6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау 6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру |
|
Ойлау дағдыларыңың деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары Орындау уақыты: 25 минут |
Тапсырмалар
1-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін табыңыз :
+
-2 , х=1, у =3
[3]
2. Өрнектерді ықшамдаңыз:
5(2-5х) + 20(х+0,4) –х
[3]
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
3(2х+2) – 2(х-6) = 4х+18
[4]
4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді |
1 |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді |
1 |
||
|
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді |
2 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
ықшамдалған түрде жазады |
1 |
||
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді |
3 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
рационал сандармен амалдарды орындайды |
1 |
||
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
теңдіктің дұрыстығын көрсетеді |
1 |
||
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады |
4 |
катердің ағыспен жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
|
катердің ағысқа қарсы жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
барлық жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады |
1 |
||
|
математикалық модель арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
15 |
||
|
Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының аты-жөні:__________________________ «Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары: 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу 6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау 6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау 6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру |
|
Ойлау дағдыларыңың деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары Орындау уақыты: 25 минут |
Тапсырмалар
2-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін табыңыз :
+
- 1 , а=1, в =2
[3]
2. Өрнектерді ықшамдаңыз:
4(2с -5) + 3(c + 0,5) – c
[3]
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
4(x + 2) − 2(x − 4) = 2x + 16
[4]
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді |
1 |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді |
1 |
||
|
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді |
2 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
ықшамдалған түрде жазады |
1 |
||
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді |
3 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
рационал сандармен амалдарды орындайды |
1 |
||
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
теңдіктің дұрыстығын көрсетеді |
1 |
||
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады |
4 |
катердің ағыспен жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
|
катердің ағысқа қарсы жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
барлық жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады |
1 |
||
|
математикалық модель арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
15 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 6сынып бжб
Математика 6сынып бжб
|
Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының аты-жөні:__________________________ «Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары: 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу 6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау 6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау 6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру |
|
Ойлау дағдыларыңың деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары Орындау уақыты: 25 минут |
Тапсырмалар
1-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін табыңыз :
+
-2 , х=1, у =3
[3]
2. Өрнектерді ықшамдаңыз:
5(2-5х) + 20(х+0,4) –х
[3]
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
3(2х+2) – 2(х-6) = 4х+18
[4]
4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді |
1 |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді |
1 |
||
|
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді |
2 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
ықшамдалған түрде жазады |
1 |
||
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді |
3 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
рационал сандармен амалдарды орындайды |
1 |
||
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
теңдіктің дұрыстығын көрсетеді |
1 |
||
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады |
4 |
катердің ағыспен жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
|
катердің ағысқа қарсы жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
барлық жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады |
1 |
||
|
математикалық модель арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
15 |
||
|
Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының аты-жөні:__________________________ «Алгебрлық өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаттары: 6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептеу 6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу 6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау 6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау 6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру |
|
Ойлау дағдыларыңың деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары Орындау уақыты: 25 минут |
Тапсырмалар
2-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін табыңыз :
+
- 1 , а=1, в =2
[3]
2. Өрнектерді ықшамдаңыз:
4(2с -5) + 3(c + 0,5) – c
[3]
3. Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
4(x + 2) − 2(x − 4) = 2x + 16
[4]
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін есептейді |
1 |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді |
1 |
||
|
Жақшаны ашу ережелерін қолданады және алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіреді |
2 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
ықшамдалған түрде жазады |
1 |
||
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдейді |
3 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
рационал сандармен амалдарды орындайды |
1 |
||
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
теңдіктің дұрыстығын көрсетеді |
1 |
||
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар өрнектерді құрастырады |
4 |
катердің ағыспен жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
|
катердің ағысқа қарсы жүрген жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
барлық жолдың өрнегін жазды |
1 |
||
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады |
1 |
||
|
математикалық модель арқылы қаншаға көп екенін көрсетеді |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
15 |
||
шағым қалдыра аласыз













