Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының
аты-жөні:__________________________
«Алгебрлық өрнектер» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу
мақсаттары:
6.2.1.2
айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық
өрнектердің мәндерін есептеу
6.2.1.5
жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді
орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең
түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар
өрнектер мен формулалар құрастыру
|
Ойлау дағдыларыңың
деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 25
минут
|
Тапсырмалар
1-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз :
+ -2 , х=1, у =3
[3]
2. Өрнектерді
ықшамдаңыз:
5(2-5х) + 20(х+0,4) –х
[3]
3. Алгебралық
өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
3(2х+2) – 2(х-6)
= 4х+18
[4]
4. Катер 4 сағат ағыспен және 5 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
|
1
|
Айнымалылардың мәндерін
өрнекке қояды
|
1
|
Амалдарды орындайды
|
1
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді
|
1
|
Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде
ұқсас мүшелерді біріктіреді
|
2
|
жақшаларды ашады
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
ықшамдалған түрде
жазады
|
1
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті
дәлелдейді
|
3
|
жақшаларды ашады
|
1
|
рационал сандармен амалдарды
орындайды
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
теңдіктің дұрыстығын
көрсетеді
|
1
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар
өрнектерді құрастырады
|
4
|
катердің ағыспен жүрген жолдың
өрнегін жазды
|
1
|
катердің ағысқа қарсы жүрген
жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
барлық жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа
қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады
|
1
|
математикалық модель арқылы
қаншаға көп екенін
көрсетеді
|
1
|
Жалпы балл:
|
15
|
Пәні: Математика Сыныбы: 6 а Оқушының
аты-жөні:__________________________
«Алгебрлық өрнектер» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу
мақсаттары:
6.2.1.2
айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін алгебралық
өрнектердің мәндерін есептеу
6.2.1.5
жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас
мүшелерді біріктіруді
орындау
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең
түрлендіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар
өрнектер мен формулалар құрастыру
|
Ойлау дағдыларыңың
деңгейі: Қолдану, Жоғарғы деңгей дағдылары
Орындау уақыты: 25
минут
|
Тапсырмалар
2-Нұсқа
1. Өрнектің мәнін
табыңыз :
+ - 1 , а=1, в =2
[3]
2. Өрнектерді
ықшамдаңыз:
4(2с -5) + 3(c + 0,5) – c
[3]
3. Алгебралық
өрнекпен берілген тепе-теңдікті дәлелдеңіз .
4(x +
2)
− 2(x −
4)
= 2x +
16
[4]
4. Катер 5 сағат ағыспен және 6 сағат ағысқа қарсы жүзді. Егер катердің меншікті жылдамдығы υ км/сағ, ал өзен жылдамдығы х км/сағ болса:
а ) катердің ағыспен жүрген жолын;
ә ) катердің ағысқа қарсы жүрген жолын;
б ) барлық жолды;
в ) ағыспен жүрген жолдың ағысқа қарсы жүрген жолға қарағанда қаншаға көп екенін математикалық модель түрінде көрсетіңіз.
[5]
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Айнымалылардың берілген
рационал мәндері үшін алгебралық өрнектердің мәндерін
есептейді
|
1
|
Айнымалылардың мәндерін
өрнекке қояды
|
1
|
Амалдарды орындайды
|
1
|
алгебралық өрнектің мәнін есептейді
|
1
|
Жақшаны ашу ережелерін
қолданады және алгебралық өрнектерде
ұқсас мүшелерді біріктіреді
|
2
|
жақшаларды ашады
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
ықшамдалған түрде
жазады
|
1
|
Алгебралық өрнекпен берілген тепе-теңдікті
дәлелдейді
|
3
|
жақшаларды ашады
|
1
|
рационал сандармен амалдарды
орындайды
|
1
|
ұқсас мүшелерді
біріктіреді
|
1
|
теңдіктің дұрыстығын
көрсетеді
|
1
|
Мәтінді есептер шығаруда айнымалысы бар
өрнектерді құрастырады
|
4
|
катердің ағыспен жүрген жолдың
өрнегін жазды
|
1
|
катердің ағысқа қарсы жүрген
жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
барлық жолдың өрнегін
жазды
|
1
|
ағыспен жүрген жолдың ағысқа
қарсы жүрген жолдың айырмасын жазады
|
1
|
математикалық модель арқылы
қаншаға көп екенін
көрсетеді
|
1
|
Жалпы балл:
|
15
|