«Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар»

Тақырып бойынша 12 материал табылды

«Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар»

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сан көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, 1-10ға дейнгі сандарды қосу және азайтуды меңгерту, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: « Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар »


Мақсаты: 10 сан көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, 1-10ға дейнгі сандарды қосу және азайтуды меңгерту, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.


Көрнекілік құралдар: Сандар , құрастырғыштар, интерактивті тақта, шарлар,фигуралар.


Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті


Мотивациялық

ынталандыру кезеңі













Іздену ұйымдастыру

шылық



«Психологиялық дайындық»

Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру.

Балалар бәріміз күн сияқты дөңгеленіп тұрайықшы.Күнге қолдарыңды созыңдар.Күннің жомарт сәулелері барлық өкпе мен мұңды жібітеді.

-Балалар күн бізге не береді?

-Біз күннен алған жылуымызды бір-бірімізге береміз.

Міне жүрегіміздегі осындай жылумен оқу қызметін бастаймыз.


-Балалар біз бүгін « Математика әлеміне» саяхатқа барамыз. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды орындаймыз. Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына шарларды ала келдім.

-Балалар, бір жылда неше мезгіл бар?

-Қане, атап шығайық....

Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді.


Мына шардың түсі қандай?

Сары шарды көрсету. Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?






Бұл шардың түсі қандай мезгілді білдіреді?

Қыста жер қандай болады?



Жасыл шарды көрсету.Бұл түс шөптердің түсі сияқты. Ағаштар бүршік жара бастайды?



Қызыл шарды көрсету. Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады


Балалар бізге шардың шетінде жапсырылған қағазда тапсырмалар бар екен .

Қане оқып берейін ,тапсырмаларды орындайық :

1 тапсырма

1-ден - 10 -ға дейін тура және кері санауымыз керек.Және оны орысша,ағылшынша санап көрейік.

2-тапсырма

Адамда қанша көз бар?

3- тапсырма

Адамда қанша саусақ бар?

4 тапсырма

Жұлдыздың неше бұрышы бар?


Дидактикалық ойын : «Көршісін тап»

Қолдарыңдағы қағаздағы сандардың көршілерін тауып берейік.

Жарайсыңдар балалар!






«Кім жүйрік» жұмбақтың жауабын шешу

Мен сендерге жұмбақтар жасырғым келіп тұр, қане жұмбақ шешейік. Бұл жұмбақтар фигураларға байланысты.


1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым.........

2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,

Бірден білер құлақ асқан сөзіме

3.Теледидар таныс екен баршаға,

Ал пішінім ұқсайды ғой .....


Дұрыс таптыңдар балалар, жұмбаққа өте жүйрік екенсіңдер.

Тапсырма

«Маймылды тамақтандыр»

Бұл әдіс арқылы бананда берілген есептердің жауабын тауып, маймылды тамақтандырамыз.


Жарайсыңдар балалар,есепті дұрыс орындадыңдар.




Сергіту сәті (көңілді сандар әні)


Дәптермен жұмыс

Бұл әдіс арқылы есептердің арасындағы түсіп қалған таңбаны тауып,орнына қоямыз.

Жарайсыңдар балалар.




Күн сияқты дөңгеленіп тұрады. Күнге қолдарын созады.



-Күн жылу ,жарық ,сәуле береді.





-төрт мезгіл бар

қыс, көктем,жаз, күз



күз

-Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Жер беті сары кілемге ұқсайды.


ақ

-қыс мезгілі

Аппақ қар.



көктем мезгілі

Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады.


жаз мезгілінде





санау



(2)


(10)


(5)


Сандармен жұмыс жасайды.








дөңгелек


үшбұрыш


тіктөртбұрыш



Тапсырмаларды орындайды



Есептің жауабын дұрыс табады.




Дәптерге берілген есепті дұрыс орындайды.


Рефлексивті -түзетушілік



Балалар ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен.


«Кім білімді,кім жылдам?» әдісі

Қорапшаның ішінде берілген есептің жауабын оймен жылдам шешіп көрейікші.


Жарайсыңдар балалар.



«Пазл» құрастыру.

Берілген пазл бөліктерін құрастырып көрейікші.


Өте жақсы орындадыңдар .


Кері байланыс

«Алма ағашы»



Оқу қызметін қорытындылау.

Мадақтау.


Берілген есептердің жауабын оймен дұрыс табады.

Дұрыс құрастырады


.






Күтілетін нәтиже:


Біледі : Сандарды тура және кері санауды және геометриялық фигуралардың атауларын біледі .


Түсінеді : Фигуралардың күнделікті өмірде кездесетінін ,оның пайдаға жарайтынын түсінеді.


Орындай алады : Өз ойларын толық жеткізе алады, сандарды санауды , пішіндердің аттарын толық айта алады .


Тексерілді:________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
246
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі