Тақырыбы: « Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар »
Мақсаты: 10 сан көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, 1-10ға дейнгі сандарды қосу және азайтуды меңгерту, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Сандар , құрастырғыштар, интерактивті тақта, шарлар,фигуралар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру кезеңі Іздену ұйымдастыру шылық |
«Психологиялық дайындық» Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру. Балалар бәріміз күн сияқты дөңгеленіп тұрайықшы.Күнге қолдарыңды созыңдар.Күннің жомарт сәулелері барлық өкпе мен мұңды жібітеді. -Балалар күн бізге не береді? -Біз күннен алған жылуымызды бір-бірімізге береміз. Міне жүрегіміздегі осындай жылумен оқу қызметін бастаймыз. -Балалар біз бүгін « Математика әлеміне» саяхатқа барамыз. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды орындаймыз. Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына шарларды ала келдім. -Балалар, бір жылда неше мезгіл бар? -Қане, атап шығайық.... Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай? Сары шарды көрсету. Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді? Бұл шардың түсі қандай мезгілді білдіреді? Қыста жер қандай болады? Жасыл шарды көрсету.Бұл түс шөптердің түсі сияқты. Ағаштар бүршік жара бастайды? Қызыл шарды көрсету. Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады Балалар бізге шардың шетінде жапсырылған қағазда тапсырмалар бар екен . Қане оқып берейін ,тапсырмаларды орындайық : 1 тапсырма 1-ден - 10 -ға дейін тура және кері санауымыз керек.Және оны орысша,ағылшынша санап көрейік. 2-тапсырма Адамда қанша көз бар? 3- тапсырма Адамда қанша саусақ бар? 4 тапсырма Жұлдыздың неше бұрышы бар? Дидактикалық ойын : «Көршісін тап» Қолдарыңдағы қағаздағы сандардың көршілерін тауып берейік. Жарайсыңдар балалар!
Мен сендерге жұмбақтар жасырғым келіп тұр, қане жұмбақ шешейік. Бұл жұмбақтар фигураларға байланысты. 1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым......... 2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме 3.Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішінім ұқсайды ғой ..... Дұрыс таптыңдар балалар, жұмбаққа өте жүйрік екенсіңдер. Тапсырма «Маймылды тамақтандыр» Бұл әдіс арқылы бананда берілген есептердің жауабын тауып, маймылды тамақтандырамыз. Жарайсыңдар балалар,есепті дұрыс орындадыңдар. Сергіту сәті (көңілді сандар әні) Дәптермен жұмыс Бұл әдіс арқылы есептердің арасындағы түсіп қалған таңбаны тауып,орнына қоямыз.
Жарайсыңдар балалар. |
Күн сияқты дөңгеленіп тұрады. Күнге қолдарын созады. -Күн жылу ,жарық ,сәуле береді.
-төрт мезгіл бар қыс, көктем,жаз, күз күз -Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Жер беті сары кілемге ұқсайды. ақ -қыс мезгілі Аппақ қар. көктем мезгілі Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады. жаз мезгілінде
санау (2) (10) (5)
Сандармен жұмыс жасайды. дөңгелек үшбұрыш тіктөртбұрыш Тапсырмаларды орындайды
Есептің жауабын дұрыс табады. Дәптерге берілген есепті дұрыс орындайды. |
|
Рефлексивті -түзетушілік |
Балалар ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен. «Кім білімді,кім жылдам?» әдісі Қорапшаның ішінде берілген есептің жауабын оймен жылдам шешіп көрейікші. Жарайсыңдар балалар. «Пазл» құрастыру. Берілген пазл бөліктерін құрастырып көрейікші. Өте жақсы орындадыңдар . Кері байланыс «Алма ағашы»
Оқу қызметін қорытындылау. Мадақтау. |
Берілген есептердің жауабын оймен дұрыс табады.
Дұрыс құрастырады
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі : Сандарды тура және кері санауды және геометриялық фигуралардың атауларын біледі .
Түсінеді : Фигуралардың күнделікті өмірде кездесетінін ,оның пайдаға жарайтынын түсінеді.
Орындай алады : Өз ойларын толық жеткізе алады, сандарды санауды , пішіндердің аттарын толық айта алады .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар»
«Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар»
Тақырыбы: « Математика әлеміне саяхат. 1-ден 10-ға дейінгі сандар »
Мақсаты: 10 сан көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, 1-10ға дейнгі сандарды қосу және азайтуды меңгерту, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Сандар , құрастырғыштар, интерактивті тақта, шарлар,фигуралар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандыру кезеңі Іздену ұйымдастыру шылық |
«Психологиялық дайындық» Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру. Балалар бәріміз күн сияқты дөңгеленіп тұрайықшы.Күнге қолдарыңды созыңдар.Күннің жомарт сәулелері барлық өкпе мен мұңды жібітеді. -Балалар күн бізге не береді? -Біз күннен алған жылуымызды бір-бірімізге береміз. Міне жүрегіміздегі осындай жылумен оқу қызметін бастаймыз. -Балалар біз бүгін « Математика әлеміне» саяхатқа барамыз. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды орындаймыз. Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына шарларды ала келдім. -Балалар, бір жылда неше мезгіл бар? -Қане, атап шығайық.... Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. Мына шардың түсі қандай? Сары шарды көрсету. Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді? Бұл шардың түсі қандай мезгілді білдіреді? Қыста жер қандай болады? Жасыл шарды көрсету.Бұл түс шөптердің түсі сияқты. Ағаштар бүршік жара бастайды? Қызыл шарды көрсету. Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады Балалар бізге шардың шетінде жапсырылған қағазда тапсырмалар бар екен . Қане оқып берейін ,тапсырмаларды орындайық : 1 тапсырма 1-ден - 10 -ға дейін тура және кері санауымыз керек.Және оны орысша,ағылшынша санап көрейік. 2-тапсырма Адамда қанша көз бар? 3- тапсырма Адамда қанша саусақ бар? 4 тапсырма Жұлдыздың неше бұрышы бар? Дидактикалық ойын : «Көршісін тап» Қолдарыңдағы қағаздағы сандардың көршілерін тауып берейік. Жарайсыңдар балалар!
Мен сендерге жұмбақтар жасырғым келіп тұр, қане жұмбақ шешейік. Бұл жұмбақтар фигураларға байланысты. 1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, менің атым......... 2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме 3.Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішінім ұқсайды ғой ..... Дұрыс таптыңдар балалар, жұмбаққа өте жүйрік екенсіңдер. Тапсырма «Маймылды тамақтандыр» Бұл әдіс арқылы бананда берілген есептердің жауабын тауып, маймылды тамақтандырамыз. Жарайсыңдар балалар,есепті дұрыс орындадыңдар. Сергіту сәті (көңілді сандар әні) Дәптермен жұмыс Бұл әдіс арқылы есептердің арасындағы түсіп қалған таңбаны тауып,орнына қоямыз.
Жарайсыңдар балалар. |
Күн сияқты дөңгеленіп тұрады. Күнге қолдарын созады. -Күн жылу ,жарық ,сәуле береді.
-төрт мезгіл бар қыс, көктем,жаз, күз күз -Себебі күзде ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. Жер беті сары кілемге ұқсайды. ақ -қыс мезгілі Аппақ қар. көктем мезгілі Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады. жаз мезгілінде
санау (2) (10) (5)
Сандармен жұмыс жасайды. дөңгелек үшбұрыш тіктөртбұрыш Тапсырмаларды орындайды
Есептің жауабын дұрыс табады. Дәптерге берілген есепті дұрыс орындайды. |
|
Рефлексивті -түзетушілік |
Балалар ақылмен ойлап әр түрлі нәрселер жасауға болады екен. «Кім білімді,кім жылдам?» әдісі Қорапшаның ішінде берілген есептің жауабын оймен жылдам шешіп көрейікші. Жарайсыңдар балалар. «Пазл» құрастыру. Берілген пазл бөліктерін құрастырып көрейікші. Өте жақсы орындадыңдар . Кері байланыс «Алма ағашы»
Оқу қызметін қорытындылау. Мадақтау. |
Берілген есептердің жауабын оймен дұрыс табады.
Дұрыс құрастырады
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі : Сандарды тура және кері санауды және геометриялық фигуралардың атауларын біледі .
Түсінеді : Фигуралардың күнделікті өмірде кездесетінін ,оның пайдаға жарайтынын түсінеді.
Орындай алады : Өз ойларын толық жеткізе алады, сандарды санауды , пішіндердің аттарын толық айта алады .
шағым қалдыра аласыз




















