Материалдар / Математика "Ақиқат және жалған пікірлер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика "Ақиқат және жалған пікірлер"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
6771
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс қазақстан облысыТеректі ауданыЖаңа өмір ауылыШаған жалпы орта білім беретін мектебіпилоттық сыныптар бойынша жоғары санатты бастауыш сынып мұғаліміМусагалиева Жанаргул ШмитовнаҚысқа мерзімді жоспарМатематика
Тақырып: Ақиқат және жалған пікірлерМектеп: Шаған ЖОББМ
Күні: 31.01Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 4Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:4.4.2.1 математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:


математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат және жалған ұғымы туралы біледі;


Көпшілік оқушылар:


тапсырмаларды орындау арқылы математикалық мазмұндағы пікірлерге, ақиқат және жалған ақпаратты анықтай алады;


Кейбір оқушылар:математикалық мазмұндағы пікірлерге, ақиқат және жалған ұғымдарын байланыстыра отырып мысалдар келтіреді;
Тілдік мақсаттарОқушылар:математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлерлерді құрастыра біледі;Пәндік лексика және терминология:математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлер


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:


Математикалық мазмұндағы пікірлер дегеніміз не?Ақиқат пікір айтып көр.Жалған пікірлерді ақиқатқа айналдыр.


Жазу: Математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлер жазу.
Алдыңғы білімМатематикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлер
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы





Қызығушылықты ояту«Екі шындық,бір жалған» әдісі арқылы өз өмірімен байланыстыру.Мысалы: Екі шындығым мұғалім, үш балам бар,жалғаным жасым 60 та т/б Оқушыларды топқа бөлу.Өрнектер арқылы топқа бөлу.450:5 600:6 40*2900:10 2800:28 880:11 9*10 25*4 320:4 30*3 20*5 3200:401800:20 9300:93 20*4Дұрыс па, бұрыс па? ойыны арқылы тақырыпты өзектеуОқушыларға 0 және 1 цифрлары жазылған кеспеқағаздарды таратыңыз. Дұрыс деп санаса 1 деген кеспеқағазды, ал дұрыс емес деп шешсе, 0 деген кеспеқағазды көтеру керек.* Суреттегі барлық фигуралардың бұрышы бар. (0)*Суреттегі екі үшбұрыш бар. (0)*Суреттегі фигуралардың саны бесеу (1)*Суреттегі екі дөңгелек өзара тең. (0)*Берілген сөйлемдер аяқталған ойды білдере ме ? (Ия)* Сөйлемдер бір уақытта ақиқат және жалған болуы мүмкін бе? (Жоқ)*Бүгін қар аралас жаңбыр жауып тұр / 0/* Бүгін қатты аяз болуына байланысты сабақ болмайтыны туралы хабар келді. /0/

Сабақтың ортасы





Оқулық.



Мақсат қою Математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау.



Жұптық жұмысБағалау критерийі: 13-10-Өте жақсы 9-7- жақсы 6-3- қанағаттанарлық Топтық жұмысСуреттер арқылы 2 ақиқат,2 жалған,1 пікір болмайтындай сөйлем құрастыру.Мысалы: Ақиқат: 1.Шаршының периметрі 24см 2. 82 саны 2 ге қалдықсыз бөлінедіЖалған: 1.Суретте бірдей түсті карандаштар бейнеленген.Пікір емес: Сіз сыйлық алғанды ұнатасыз ба?Өзіндік жұмыс «Еasy Quizzy» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасын өз бетімен орындауДұрыстығын тексеру











Өрнектердің мәнін ақиқат болатындай,суреттің орнына сандар жаз.4+3= -6 12+56 =95- 9- = 3+5 75-21=100-25+6= 56- +5=23+48
Сабақтың соңы



«Plickers» мобильді жүйесі арқылы кері байланыс жүргізу

1.Сыныптағы оқушылардың санын ақиқат болатындай сандармен анықта. 10 ер бала,6 қыз 2.Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындағаныңды анықта.Ақиқат және жалған3.Бүгінгі сабақта екі мұғалім сабақ берді. /ақиқат/4.Пікірлердің ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтауды білемін. 5.Мен үшін бүгінгі сабақ қызықты болды./ ақиқат/

«Plickers» мобильді жүйесі




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!