
Ақтөбе
облысы
Қобда
ауданы
Исатай Тайманов атындағы
гимназия
Математика пәнінің
мұғалімі
Матжанова Шинар
Булатовна
«Математика білгірлері»
атты интелектуалды сайыс.
Мақсаты:
Танымдық қызығушылықты,
логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті
дағдыларды
және бірлескен іс-әрекеттерді
дамыту;
математикалық ойлау мәдениетін
тәрбиелеу, әзіл-қалжыңға баулу.
Құрметті ұстаздар мен
оқушылар! Бүгін математика пәні бойынша
«Математика
білгірлері » атты кешімізге қош
келдіңіздер. Бұл сайыста математика пәнінің алғырлары мен
білгірлері күш сынасады.
Ойын
ережесі:
Әр бағыт белгілі бір бағадағы
5 сұрақтан тұрады
(10, 20, 30, 40 және 50
ұпай).
Сұрағы бар ұяшықты кезекпен
таңдаңыз.
Ойлануға 30 секунд бар, соданкейін топ
жауапбереді.
Жауапдұрысболмаса, қалғанкомандалар
(қолынтезіреккөтергендер) жауапберіп, осы
жауапқаберілгенұпайлардыңжартысықосымшаұпайларын ала
алады.
Іріктеу
кезеңі
Барлығықаншааялдама?
Мен
автобусқаотырып, жолаушылардысанадым. Олардың саны 17 болды.
Автобус қозғалабастады. Біріншіаялдамада 6 адаммініп, 2 адамтүсті.
Келесіаялдамадаүшадамотырды, 8 адамтүсті. Сосынкелесіаялдамада 10
адаммініп, ешкімтүспеді. Келесіде 4 адаммініп, 7 адамшықты.
Сосынаялдамадақолындатүрліжаңазаттары бар біразаматмініпкірді.
Барлығықаншааялдамаболды?
(Залдағы 6А мен 6Ә
оқушыларынан уақытында және дұрыс орындай білген оқушылар сайысқа
қатысады. Әр топқа 3 оқушыдан, 2 топ)

Жұмбақтар
10.
Вазада 4 алма бар. Осы 4
алманы төрт ұл балаға қалай тең бөлген, егер әр бала бір алмадан
алғанда вазада 1 алма қалды? (төртінші алманы вазамен
алады)
20.Сіз екінші орында тұрған
шаңғышыдан оздыңыз. Сіз қазір нешінші
орындасыз?(екінші)
30.
Қайкездебіз 3 санынақарап «он бес»
дейміз? (сағатқа
қарап)
40.
Дене шынықтыру сабағында
оқушылар бір-бірінен 1 метр қашықтықта сапқа тұрды. Бүкіл сап 25
метрге созылды. Қанша оқушы болды?
(26)
50.Нәтижесі 7-ден көп, бірақ
8-ден кем болуы үшін 7 мен 8 санының арасына не қоюға
болады?(7,8)
Есепке
жүйрік
10.Қарама-қарсы сандардың
қосындысы неге тең? (0)
20.Санның таңбасын анықтаңыз–
(- ( - ( +1))) (минус)
30. Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе
үлкен, ал бөлгіш бөліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және
бөліндіні неге тең? (343,49,7)
40.Әрине, сіз 100 санын бес
үштікпен және математикалық амалдардың белгілерімен жазуға
болатынын білесіз: 33·3 + 3/3 = 100
.
Бірақ 10 санын бес үштікпен
жазуға бола ма?
Шешімі:
33/3 - 3/3 = 10
(3*3*3 + 3)/3 = 10
33/3 + 3/3 = 10.
50.Тоғыз сандарды ретімен
жаз:
1 2 3 4 5 6 7 8
9.
Сандардың арасына қосу және
азайту таңбаларын нәтижесінде дәл 100 болатындай қоюға болады
ма? (123
- 45 - 67 + 89 = 100)
Логикалық
тапсырмалар
10.Бір килограмм мақта ауыр
ма, әлде бір килограмм темір ауыр
ма?(бірдей)
20.Әжесі, екі анасы және екі
қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір билет сатып алды. Олар қанша
билет сатып алды? 3 билет (әжесі де ана, анасы
да қызы
30.Әр фигураның астына бір сан
жасырылған. Бірдейфигуралардыңастындабірдейсандар. Қай сан
ұшбұрыштыңастында, қайсысышеңбердіңастында? Жауабынызды тек
сандарменжазыныз.
(үшбұрыш-1,
дөңгелек-9)
40.1-ден 9-ға
дейінгісандардыорналастырыңыз (олардыңәрқайсысы тек 1
ретпайдаланылады!) Бос
ұяшықтарғаәрбірекіұяшықтағықосынды
осы
ұяшықтардықосатын аркағажазылғансанғатеңболатындайетіпорналастырыңыз.
Жауабыңыздыкестегежазыңыз.

50.Әртүрлі пішіндегі
геометриялық пішіндер бар. Ауданыбірдейекіфигураныкөрсетіңіз.
(б және
в)

Тапқыр бола
білсең
10.Тігіншінің ұзындығы 16 метр
матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні
неше күннен кейін кеседі? (7
күн)
20.Бөлменің4 бұрышының
әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы
үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар?
(4)
30.Мотоцикл жүргізушісі ауылға
келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды
кездестірді. Ауылға неше машина бара
жатыр? (1)
40.96-ның санының үш еселеген
төрттен бір бөлігі нешеге тең?
(96 төртен бірі 24 төртен
бірінің жартысы =24/2=12 үш еселенген төртен бірі
12*3=36)
50.Теңдіктер дұрыс
орындалатындай, амалдармен, жақшаларды
қойындар.

Жасырынды
сұрақ
Суретте неше ұшбұрыш бар?
(9)

Қорытынды.
Әділқазы армысыздар,
алқалар,
Талай-талай шындық сізде бар
табар!
Бағаларын балалардың
беріңіз,
Қымбат бізге-билігі бар орталар – деп сөз
кезегін әдіқазыларға
беріледі.
Жеңімпаз топ
марапатталады.
Осымен бұл қызықты
тамамдасақ,
Бұл жайды айтамыз ба жаман
болсақ.
Үйрендік білмегенді осы
жолы,
Тағы да үйренеміз аман болсақ! – дей келе
сайысымызды аяқтаймыз.
Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен
рахмет!