«Математика білгірлері» атты интелектуалды сайыс.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Математика білгірлері» атты интелектуалды сайыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық қызығушылықты, логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті дағдыларды және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту; математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, әзіл-қалжыңға баулу. Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бүгін математика пәні бойынша «Математика білгірлері » атты кешімізге қош келдіңіздер. Бұл сайыста математика пәнінің алғырлары мен білгірлері күш сынасады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақтөбе облысы

Қобда ауданы

Исатай Тайманов атындағы гимназия

Математика пәнінің мұғалімі

Матжанова Шинар Булатовна

«Математика білгірлері» атты интелектуалды сайыс.

Мақсаты:


Танымдық қызығушылықты, логикалық ойлауды, интуицияны, коммуникативті дағдыларды

және бірлескен іс-әрекеттерді дамыту;

математикалық ойлау мәдениетін тәрбиелеу, әзіл-қалжыңға баулу.


Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бүгін математика пәні бойынша «Математика білгірлері » атты кешімізге қош келдіңіздер. Бұл сайыста математика пәнінің алғырлары мен білгірлері күш сынасады.

Ойын ережесі:

Әр бағыт белгілі бір бағадағы 5 сұрақтан тұрады

(10, 20, 30, 40 және 50 ұпай).

Сұрағы бар ұяшықты кезекпен таңдаңыз.

Ойлануға 30 секунд бар, соданкейін топ жауапбереді.

Жауапдұрысболмаса, қалғанкомандалар (қолынтезіреккөтергендер) жауапберіп, осы жауапқаберілгенұпайлардыңжартысықосымшаұпайларын ала алады.

Іріктеу кезеңі

Барлығықаншааялдама?

Мен автобусқаотырып, жолаушылардысанадым. Олардың саны 17 болды. Автобус қозғалабастады. Біріншіаялдамада 6 адаммініп, 2 адамтүсті. Келесіаялдамадаүшадамотырды, 8 адамтүсті. Сосынкелесіаялдамада 10 адаммініп, ешкімтүспеді. Келесіде 4 адаммініп, 7 адамшықты. Сосынаялдамадақолындатүрліжаңазаттары бар біразаматмініпкірді. Барлығықаншааялдамаболды?

(Залдағы 6А мен 6Ә оқушыларынан уақытында және дұрыс орындай білген оқушылар сайысқа қатысады. Әр топқа 3 оқушыдан, 2 топ)

Жұмбақтар

10. Вазада 4 алма бар. Осы 4 алманы төрт ұл балаға қалай тең бөлген, егер әр бала бір алмадан алғанда вазада 1 алма қалды? (төртінші алманы вазамен алады)


20.Сіз екінші орында тұрған шаңғышыдан оздыңыз. Сіз қазір нешінші орындасыз?(екінші)

30. Қайкездебіз 3 санынақарап «он бес» дейміз? (сағатқа қарап)


40. Дене шынықтыру сабағында оқушылар бір-бірінен 1 метр қашықтықта сапқа тұрды. Бүкіл сап 25 метрге созылды. Қанша оқушы болды? (26)


50.Нәтижесі 7-ден көп, бірақ 8-ден кем болуы үшін 7 мен 8 санының арасына не қоюға болады?(7,8)


Есепке жүйрік

10.Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең?  (0)

20.Санның таңбасын анықтаңыз– (- ( - ( +1)))  (минус)

30. Бөлгінгіш бөлгіштен 7 есе үлкен, ал бөлгіш бөліндіден 7 есе үлкен. Бөлгінгіш, бөлгіш және бөліндіні неге тең? (343,49,7)

40.Әрине, сіз 100 санын бес үштікпен және математикалық амалдардың белгілерімен жазуға болатынын білесіз: 33·3 + 3/3 = 100 . Бірақ 10 санын бес үштікпен жазуға бола ма?

Шешімі:

33/3 - 3/3 = 10
(3*3*3 + 3)/3 = 10
33/3 + 3/3 = 10.

50.Тоғыз сандарды ретімен жаз:

1 2 3 4 5 6 7 8 9.

Сандардың арасына қосу және азайту таңбаларын нәтижесінде дәл 100 болатындай қоюға болады ма?          (123 - 45 - 67 + 89 = 100)

Логикалық тапсырмалар

10.Бір килограмм мақта ауыр ма, әлде бір килограмм темір ауыр ма?(бірдей)

20.Әжесі, екі анасы және екі қызы бейсбол ойынына бірге барып, бір билет сатып алды. Олар қанша билет сатып алды? 3 билет (әжесі де ана, анасы да қызы

30.Әр фигураның астына бір сан жасырылған. Бірдейфигуралардыңастындабірдейсандар. Қай сан ұшбұрыштыңастында, қайсысышеңбердіңастында? Жауабынызды тек сандарменжазыныз.

(үшбұрыш-1, дөңгелек-9)

40.1-ден 9-ға дейінгісандардыорналастырыңыз (олардыңәрқайсысы тек 1 ретпайдаланылады!) Бос ұяшықтарғаәрбірекіұяшықтағықосынды

осы ұяшықтардықосатын аркағажазылғансанғатеңболатындайетіпорналастырыңыз.

Жауабыңыздыкестегежазыңыз.

50.Әртүрлі пішіндегі геометриялық пішіндер бар. Ауданыбірдейекіфигураныкөрсетіңіз. (б және в)



Тапқыр бола білсең

10.Тігіншінің ұзындығы 16 метр матасы бар, ол одан күніне екі метрден кеседі. Ол соңғы кесіндіні неше күннен кейін кеседі? (7 күн)

20.Бөлменің4 бұрышының әрқайсысында мысық отыр. Осы мысықтардың әрқайсысына қарама-қарсы үш мысық отыр. Бөлмеде қанша мысық бар? (4)

30.Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? (1)

40.96-ның санының үш еселеген төрттен бір бөлігі нешеге тең?

(96 төртен бірі 24 төртен бірінің жартысы =24/2=12 үш еселенген төртен бірі 12*3=36)

50.Теңдіктер дұрыс орындалатындай, амалдармен, жақшаларды қойындар.



Жасырынды сұрақ

Суретте неше ұшбұрыш бар? (9)


Қорытынды. 
Әділқазы армысыздар, алқалар, 
Талай-талай шындық сізде бар табар! 
Бағаларын балалардың беріңіз, 
Қымбат бізге-билігі бар орталар – деп сөз кезегін әдіқазыларға беріледі. 

Жеңімпаз топ марапатталады. 

Осымен бұл қызықты тамамдасақ, 
Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ. 
Үйрендік білмегенді осы жолы, 
Тағы да үйренеміз аман болсақ! – дей келе сайысымызды аяқтаймыз.

Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет!



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.04.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі