Материалдар / Математика бжб тжб талдау 5 сынып 1 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика бжб тжб талдау 5 сынып 1 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бжб тжб талдау 5 сынып математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
75
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


____________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер I_ тоқсан _математика__ пәні бойынша

      Сынып: _5 _ Оқушылар саны: _10_____

Мұғалім: ______________________________________

Мақсаты:________________

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%











Оқушылар саны





БЖБ 1



11

10

6

4





БЖБ 2




12


10

5

5





БЖБ 3


14

10

7

3



ТЖБ



















Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ББЖБ 1

5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу ҥшін кӛбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару

5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару

ББЖБ 2

5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану

5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану


ББЖБ 3

5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу 5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану 5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу

5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу

ТЖБ

5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу 5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару
5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару 5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану
5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу

5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

  2. Жоғары (В): 85-100%, _________________________________________

(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

  1. орта (С): 40-84%, _____________________________________________

(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

  1. төмен (Н): 0-39%, ____________________________________________

(білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білмеуі

________________________________________________________________________________________________________________________________

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: уақыты тиімді пайдалана алмауы, таңбадан қателесуі, формуланы дұрыс пайдалана алмауы

  1. Жоспарланған түзету жұмысы болған жағдайда) қайталу есептері ретінде сабақ кензінде кеткен қателік боиынша есептер шығару _

  2. Күні:__24.10.2024___ Мұғалімнің (Т.А.Ә)_________________________












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!