Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика және логика факультатив үйірме
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін» «№ 28 мектеп-гимназия» ДТІЖО меңгерушісі директоры Т.Т.Ибраймова Қ.Е. Сеилгазинова ________________ _______________ « » 2024 жыл « » 2024 жыл
«Математика және логика» үйірмесі
Мұғалім:
Сынып: 1 «»
Аптасына: 1
Сағат саны: 33
2024 – 2025 оқу жылы
Түсінік хат
Оқушылардың пәнге деген көзқарасы әр түрлі факторлармен жеке басымен және пәннің ерекшеліктерімен қатар оқыту әдісімен анықталады. Олардың осындай ерекшеліктерін ескере отырып, пәнге деген ынтасын арттыру мақсатында үйірме жұмысын ұйымдастырып жүргізудің маңызы зор. Көпшілік оқушылардың үйірме мүшелерінің математика пәніне қызығу-шылығының артуы оны оқыту әдісінде үйірме жұмысының қаншалықты дұрыс ұйымдастыра білсе, оның білім берерлік және тәрбиелік мәні өте зор. Ол жұмыстар оқушылардың практикалық дағдысын дамытып, шығармашылық қабілетін арттырады. Сондықтан дарынды оқушылармен үйірме жұмысын жүйелі жүргізіп отырған жөн. Үйірме жұмысында оқушылардың математика тарихынан алынған мағлұматтармен және көрнекті математиктердің өмірбаянымен, ғылыми еңбектерімен таныстыру мұғалімнің сыныптан тыс жұмыстарын да жандырады. Сондай-ақ оқушылардың ой-өрісін дамытатын логикалық есептер шығаруға, қалжың есептерді талдауға, викториналық сұрақтарға, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытатын математикалық сандық ребустарға, қызықты есептерге, сиқырлы квадраттар, оларды шешуге және шырпымен құрастырылған есептерді шығаруға, танымдық есептерге, қиынырақ есептерге уақыттың бөлінгені дұрыс. Үйірме оқушылардың математиканы қызыға оқуына , терең тиянақты білім алуына, ғылымның келелі мәселелерін пайымдауға жол ашады.
Үйірменің мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Дарынды, қабілетті, ынталы оқушылардың арасында математикалық ойдың дәрежесін арттыра түсу, теориялық білімді тереңдету, математикаға бейімі, қызығушылығы бар оқушылардың практикалық дағдысын дамыту, шығармашылық қабілеттерін тереңдету, ғылым жолына бағыт-бағдар беру. Міндеті:
-
Математика пәніне қызығушылығын арттыру.
-
Математикадан және информатикадан қосымша білім беру.
-
Олимпиадалық есептерді шығаруда әдіс-тәсілдерін меңгерту.
-
Ақпарат көздерімен: ғылыми әдебиеттермен, интернеттен ақпарат іздеу жұмыстарын жүргізуге үйрету.
-
Шығармашылық, ғылыми-ізденушілік жұмыстарына баулу.
-
Кәсіптік мамандық таңдауға бағыт-бағдар беру.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар есептерге талдау жасай білу, шығару жоспарын құра білу, қорытынды жасай білуге үйрену керек.
-
Байқағыштыққа,тапқырлыққа берілген есептерді шеше білу.
-
Логикалық есептерді шеше білу.
-
Өз бетімен және ұжымда жұмыс істей білу.
-
Математикалық ой-өрісін кеңейту.
-
Математикалық білімін толықтыру.
-
Қосымша әдебиеттермен жұмыс істей білу.
Үйірме жетекшісі туралы мәлімет
Аты-жөні |
Туған жылы |
Білімі |
Мамандығы |
|
|
|
|
Үйірменің өтілу кестесі
Аптаның аты: |
Уақыты: |
Өтетін орны: |
Жұма |
10.05-10.40 |
44 кабинет |
28 мектеп-гимназия директоры
Т.Т. Ибраймоваға
1 «Ғ» сынып жетекшісі
Иманжан Ақнұрдан
Өтініш
Сізден төменгі 1 «» сынып оқушыларын білім беру стандартына сәйкес «Математика және логика» үйірмесіне қатыстыруыңызды сұраймын.
№ |
Адамбек Алихан |
Сабаққа қатысу ережесі: |
Оқушының қолы: |
1 |
|
Үйірме сабағынан қалмау Қажетті құрал-жабдықтарды әкелу Үйірмеге белсенділікпен қатысу Себепсіз үйірмеден қалмау Сабаққа белсенді қатысу Қазақ халқының ою-өрнегімен танысу Өз пікірімен бөлісу Өз ойларын ортаға салу Мұғалімді тыңдау Тапсырмаларды толық орындау Тыныштық сақтау |
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
Түсінік хат
Факультатив сабақтың негізгі мақсаты: оқушының ақыл ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы білімдерін қалыптастыру. Бағдарламада 10 көлеміндегі сандарды, кестелік қосу, азайту, теңдік, теңсіздік, сөз есеп шығару сияқты тақырыптар қамтылған. Берілген тапсырмалар оқушының қабілеттілігіне сәйкес құрылған. Ұсынылған тапсырмалар математика сабағынан алған білімдерін тексеруге, оны толықтыруға, оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Әр тапсырма оқушының өтілген тақырыпты игеруін, пысықтауын, ой қорытуын жеңілдетеді. Математика пәні шыдымдылықты, зеректілікті және еңбексүйгіштікті талап етеді. Бұл бағдарлма оқу материалын ескеріле отырып жасалынды. Ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш сынып мұғалімдеріне қажетті, тиімді болатыны сөзсіз.
Математикалық факультативтік курсының мақсаты мен міндеттері
Оқушының логикалық ойлау қабілеттерін және шапшаң есептеу дағдыларын жетілдіріп, өздігінен жұмыс жасай алатын жеке тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Логикалық тапсырмалар арқылы жеке зейінін дамыту және қалыптастыру.
-Назар аудару ,елестету,есте сақтау, сұрыптау.
-Ойша тұжырымдама жасау.
- Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту;
- Ауызша және жазбаша кестелік қосу, азайтуды үйрету;
- Кестелер, тірек сызбалар арқылы жұмыс істеуді меңгерту;
- Шығармашылық тапсырмалар арқылы балалардың логикалық ойын дамыту.
Факультативтің маңыздылығы
Оқушыларды есептеу біліктілігі мен дағдыны қалыптастыру үрдісінде өзін-өзі бақылай алуға үйрету, негізгі математикалық тілдік ұғымдармен таныстыру.
Факультативтік оқудағы білім, білік дағдылары
Білу:
- Заттарды санай білу;
- Қайсысы артық немесе кем екенін айта білу;
- Заттар тобын көз мөлшермен санау арқылы және сәйкестендіру арқылы салыстырту;
- Геометриялық фигуралардың атауларын білу;
- Есепті шеше білу;
- Логикалық тапсырмалармен жұмыс жасай алу;
Қолдана алу:
- ауызша және жазбаша есептеуді талдау ;
- өз бетінше есептің қысқаша шартын жазу;
- математикалық терминдерді қолдана алу;
- геометриялық фигураларды ажырату
Күтілетін нәтиже
-
математикалық түсініктерді меңгереді
-
оқушылардың оқу, математикалық сөйлеу дағдылары ұштаса түседі.
-
Бір амалмен шығаратын қарапайым есетерді түсініп шығару.
-
өз бетінше есептерді құрастыра біледі.
-
дұрыс жазу ережесін меңгереді.
-
шығармашылық қабілеттері артады.
-
Есте сақтау қабілеті артады.
-
Қиялдау қабілеті кеңейеді
Математика факультатив
«Математика және логика»
Реттік № |
Тоқсан бойынша № |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
І - тоқсан ( 9 сағ) |
||||
1 |
1 |
Заттарды санау |
1 |
06.09 |
2 |
2 |
Сандарды салыстыру |
1 |
13.09 |
3 |
3 |
Сандар сандық сәуле бойымен |
1 |
20.09 |
4 |
4 |
Артық, кем , тең таңбалары |
1 |
27.09 |
5 |
5 |
1 – 10 көлеміндегі сандар |
1 |
04.10 |
6 |
6 |
1 – 10 көлеміндегі сандар |
1 |
11.10 |
7 |
7 |
Нүкте |
1 |
18.10 |
8 |
8 |
Кесінді |
1 |
18.10 |
9 |
9 |
Жазықтық фигуралар |
1 |
24.10 |
ІІ – тоқсан (7 сағ) |
||||
10 |
1 |
Сандар әлемі туралы ертегі |
1 |
08.11 |
11 |
2 |
Өлшемдер |
1 |
15.11 |
12 |
3 |
Математикалық әткеншек |
1 |
22.11 |
13 |
4 |
Ойлан, тап |
1 |
29.11 |
14 |
5 |
Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер |
1 |
06.11 |
15 |
6 |
Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер |
1 |
13.11 |
16 |
7 |
Қосу, азайтуға байланысты көңілді есептер |
1 |
20.11 |
ІІІ – тоқсан (10 сағ) |
||||
17 |
1 |
Екі амалды өрнек |
1 |
10.01 |
18 |
2 |
Өзара кері амалдар |
1 |
17.01 |
19 |
3 |
Минут |
1 |
24.01 |
20 |
4 |
Сағат |
1 |
31.01 |
21 |
5 |
Апта |
1 |
07.02 |
22 |
6 |
Ай |
1 |
14.02 |
23 |
7 |
Теңдік және теңсіздік |
1 |
21.02 |
24 |
8 |
Белгісізі бар теңдік |
1 |
28.02 |
25 |
9 |
Әріпті өрнек |
1 |
14.03 |
ІҮ – тоқсан (8 сағ) |
||||
26 |
1 |
Пиктограмма туралы түсінік |
1 |
04.04 |
27 |
2 |
Диаграмма |
1 |
11.04 |
28 |
3 |
Логикалық есептер |
1 |
18.04 |
29 |
4 |
Дөңгелек сандарды қосу азайту |
1 |
25.04 |
30 |
5 |
Дөңгелек сандарды қосу азайту |
1 |
02.05 |
31 |
6 |
Геометриялық фигура |
1 |
08.05 |
32 |
7 |
Геометриялық фигура |
1 |
16.05 |
33 |
8 |
Кім тапқыр? Сайысы Қорытындылау |
1 |
23.05 |