«Математика және Спорт»
көңілді
эстафеталық сайыс
Мақсаты: Математика мен
спортты байланыстыра отырып,оқушылардың пәнге қызығушылықтарын
арттыру , Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру,
қызықтыру арқылы білімін тереңдету, математикалық ой-өрісін
кеңейту, іздену қабілеттерін дамыту.Жылдамдыққа,ептілікке,
бір-біріне деген достық қарым-қатынаста болуға , дені сау азамат
болып өсуге тәрбиелеу.
Сайыстың өтілетін орны: спорт
зал.
1- Жүргізуші: Қайырлы күн
көрермен!
Құрметті
ұстаздар,оқушылар,
Сөз бастайын термелетіп
өлеңмен.
Тәрбиелі,білімді боп
әрқашан
Өс өркенде қанат жайып
кемелден.
2- Жүргізуші:
Құрметті оқушылар,бүгінгі сайысқа қатысушы
топтарды ортаға шақырайық.Бүгінгі сайысымыз апталық негізінде
өткізілгелі отырған 6 сыныптардан құрылған сайысымыз. Олай болса,
осы кезден қаланған білім-келешегімізге үлкен азық екенін естен
шығармағанымыз жөн.
Сайысушы топтар бүгін математика
мен
спортты қатар алып жүреді.
Алдымен әділқазылар алқасын
сайлап алып, ойын шарттарымен таныстырып
өтейін.
1.
2
.
3.
1-кезең. Топтарды
таныстыру.
2-кезең «Тез есепте»
разминка
3-кезең. Доппен жүгіру
«Кім жылдам?»
4-кезең.. Сергіту сәті «Геометриялық
фигуралар»
5-кезең. «Дарц» арқылы
ұпай жинау
6-кезең. Капитандар
сайысы. Скакалкамен секіру.
1- Жүргізуші:
Мықты болсаң, алдағыны басып
оз,
Мықты болсаң, арттағыны жеткізбе!
Мықты болсаң, тайғанама, құлама,
Мықты болсаң, бөгеттерді бұзып
өт!
2050-дің бағдарлы
биігі,
Білімнің еншісі мұны әркім
біледі.
Сондықтан достар –ау дарынды
қайрайық
Алынбас қамал жоқ шыңдайық
жігерді.
2-
Жүргізуші:
1-кезең бойынша әр топтың таныстыруын
тыңдайық.
Ең жоғарғы ұпай
5.
-
-
-
-
-
1-
Жүргізуші:
2-кезең.дайындық /разминка/
1-топ 2-ге еселік сандарды
айта отырып,жаттығулар
жасайды.
2- топ 3-ке еселік сандарды
айтып отырып, кезекті жаттығу жұмыстарын
жасайды
3- топ 1-ден 10-ға дейінгі
сандардың кубын,
4- топ 1-ден 10-ға дейінгі
сандардың квадратын айта отырып, кезекті жаттығу жұмыстарын
жасайды.
5- топ 2-нің 1 ден 7-ге
дейінгі дәрежесін айта отырып, кезекті жаттығу жұмыстарын
жасайды.
2-
Жүргізуші:
3-кезең
. Допты аяқтарына қыстырып
алып, кезектесіп барып,есептерді шығарып қайтады. Толық дұрыс
шығарылған есептерге 5 ұпайдан беріледі.Уақыттары да есепке
алынып,жылдамдықтары да
ескеріледі..
Есептер карточкаларға
жазылып әр топтың алдына
қойылады.
2
топ
-
(-3)* (-3)* (-3)* (-3)*
(-3)=
-
32
*2=
-
x2
*
x4
*
x5
*x=
-
(-3)3
+22=
-
=
1
топ
-
4*4*4*4*4*4=
-
2*62
=
-
(-3)2
+22=
-
m3
*
m2
*m8=
-
=
4
топ
* * * =
2. 3*
23=
3.
a5
*a3*a7=
4. (-2)3
+32=
5.
3
топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
*(-2) *(-2) =
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
5
топ
-
k2
*
k3*k=
-
52*
3=
-
b
*b4
*b2*
b5=
-
23
+
32=
-
=
-
4-
кезең
Сергіту сәті: Дене
жаттығулары: Ең жоғарғы ұпай 5.
Түсіндірме: Біз бір
геометриялық ұғымды айтамыз. Сіздер сол
геометриялық фигураны жасайсыздар. Мысалы: түзу десек, Сіздер
біріңнен кейін бірің тұра қалып, түзу
боласыңдар:
Екі топ сайысады. Кім бірінші болады, әділ
қазылар алқасы анықтайды.
-
Түзу
-
Үшбұрыш
-
Шеңбер
-
Параллель
түзу
-
Бұрыш
1- Жүргізуші:
5-кезең. «Дарц» арқылы ұпай
жинау
Ойын шарты:Дарцты
пайдаланып,топ мүшелері найзасын лақтыру арқылы өзінің тобына ұпай
жинайды.Топ мүшелері толық
қатысады.
І – топқа арналған
сұрақтар
1. Өзі шыққан бұрышты қақ
бөлетін сәуле (биссектриса)
2. 2011 жылғы қысқы олимпиада
қай елде өтті? (Қазақстан)
3. .
1800 бұрыш (жазыңқы)
4. Қызылорда футбол
командасының атауы? (Қайсар)
5. Шеңбердің центрі арқылы
өтетін хорда (диаметр)
ІІ-топқа арналған
сұрақтар:
-
Бұрыштың шамасын өлшейтін құрал
(транспортир)
-
«Пенальти» сөзі спорттың қай түрінде кездеседі?
(футбол)
-
Пи санының жуық сан мәні ( )
-
Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш
(шаршы)
-
Волейбол алаңында екі команданың ойыншы саны
қанша? (12)
ІІІ-топқа арналған
сұрақтар:
-
Алманың жартысы неге ұқсас? ( екінші жартысына
)
-
2,5 таяқтың неше ұшы бар? ( 6
)
-
60-ты 0,6-ға бөлсең қанша? ( 100
)
-
Шахмат тақтасында қанша ақ, қанша қара шаршы бар?
(32 ақ, 32 қара)
-
Жазықтықтағы қиылыспайтын екі түзу (
паралелль)
IV топқа арналған
сұрақтар:
-
Жазықтықты зерттейтін геометрияның бөлімі?
(планиметрия)
-
Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді
(хорда)
-
Ұлттық ойынға мына ойындардың қайсысы жатпайды?
(көкпар, қыз қуу, асық ату, теннис)
-
Күн көзі жылына неше рет шығады? (
365)
-
Қандай үш таңбалы сандардың қосындысы олардың
көбейтіндісіне тең? (1, 2, 3)
-
Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу (
перпендикуляр )
V
топқа арналған
сұрақтар:
1. Дәлелденбейтін
тұжырым. (Аксиома)
2.
Координаталық жазықтықтықта неше ширек бар?
(4)
3. Тік бұрыш неше градусқа
тең? ( 90)
4. Қазақстаннан шыққан
Қарағандылық боксшы? GGG
5.
Вертикаль бұрыштар қандай болады? (тең)
-
Жүргізуші:
-
6-кезең "Капитандар
сайысы» Скакалкамен секіру.
(минутқа)
2-
Жүргізуші:
Енді әділқазылардың қорытындысын
тыңдайық.
Сайысқа қатысушыларды
марапаттау.
Аяқталды тапқырлар мен ептілердің
сайысы,
Қоштасамыз көңіліміз
қайысып.
Еске түсірейік есептерді шеше алмаған
қиналып,
Отырғанда үйге барып шай
ішіп.
Ең бастысы,орын емес
жарыста,
Терең білім,жеңу шарты
сайыста.
Өмірде де жетерің
хақ,табысқа!
- дей отырып, сөз кезегін
әділ қазылар алқасына береміз.
Қорытынды: командалар мақтау
грамоталарымен марапатталады.