Ұйымдастыру кезеңі
. Қане біздер ойлайық Ойымызды
жинайық Қандай есеп болсада, Шешпей оны қоймайық. «5» болсын алар
бағамыз,. Білімнен бақыт табамыз. Өнер білім көп оқып Өсе берсін
санамыз Жарайсыңдар балалар! Ал енді мына өлшем бірліктерін
пайдалана отырып, оқушыларды топқа бөлу.
Ι-топ V- жылдамдық V= S:
t
ΙΙ-топ S-
қашықтық S=
V·t
ΙΙΙ-топ t-
уақыт t =
S:V
ΙV-топ Р =
периметр P=(a+b)·2
Үй тапсырмасын
пысықтау.
6-тапсырма
Сәйкес санды тап.Қане балалар
біз үй тапсырмасын орындап келдікпе? Ия олай болса «ашық микрафон»
әдісі арқылы Үй тапсырмасын тексеріп
көрейік.
V=270+270+460=1000
S=320+320+360=1000
t=380+390+230=1000
P=1900-530-370=1000
V=1850-560-290=1000
Жаңа
сабақ
Күн көзін бұлт баспасын ойыны
арқылы бұлттардың сұрақтарына жауап бере отырып бұлттардың
сұрақтарына жауап бере отырып,күн көзін бұлттардан ашып
алайық.
1
топ.1см2=100cм2
2топ.1км2=1000000м2
3топ.1дм3= 1000cм3
4
топ.1м3=1000000cм3
Міне балалар біз бұлттардың
сұрақтарына жауап бере огтырып, күн көзін бұлттардан ашып бүгінгі
сабағымыздың тақырыбын ашып алдық .Біздің бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы Өткенді пысықтау екен балалар.Бүгінгі сабағымыздағы
мақсатымыз.Қозғалысқа берілген құрама есептерді шығару, есептеу
дағдыларын жетілдіру.
1-тапсырма . Тақтамен
жұмыс
Есепте және есептердің жауабын
сандықшадантап
1213*30=36390
100000:25=4000
8840:40=22
12130*3=36390
80640:2=40320
88080:40=2202
51*2=102 50050:50=1001
36006:6=6001
Оқушылар дұрыс жауаптарын
сандықшадағы сандармен салыстырады.
2-тапсырма
Сызбаны
қарастыр.Есепте:
а) бөлменің
көлемін;
а) бөлменің көлемін;
V=6*3*3=54м2
ә) қабырғаның, еденнің
ауданын;(6*3)+(3*2)*2=54м2
54-(2*2)-(2*1)=482
б) еденнің
периметрін;(6+3)*2=18
в) төбесінің периметрін.
`6+3~*2=18
3-тапсырма
Жүк пойызында 11вагон бар.Әр
вагонға әрқайсысы 80 килограммдық 500 қап құм тиелді.Пойызға
барлығы неше килограмм құм тиелді?
11*`80*500)=440000
(11*80)*500=44000
500*(11*80)=44000
4-тапсырма . Топтық
жұмыс а).
|
А)
|
Ә)
|
Б)
|
В)
|
Жылдамдық
|
5м/с
|
5км/сағ
|
80км/сағ
|
125км
сағ
|
Уақыт
|
1000с
|
2тәул
|
3600с
|
2сағ
|
Қашықтық
|
5км
|
240
|
80км
|
250000
м
|
ә)
|
А)
|
Ә)
|
Б)
|
В)
|
Бағасы
|
5
теңге
|
250
теңге
|
400
|
25
теңге
|
Саны
|
4
дана
|
4
|
3
дана
|
20
|
Құны
|
20
|
1000
теңге
|
1200
теңге
|
500
теңге
|
Аяқпенен
топ-топ-топ,
Ал қолменен
хлоп-хлоп-хлоп.
Бір оңға, бір
солға
Секірейік кел
мұнда.
Аяқпенен
топ-топ-топ,
Ал қолменен
хлоп-хлоп-хлоп.
Бір оңға,бір солға айналайық
кел мұнда
6-тапсырма. Топтық
жұмыс
Екі елді мекеннен бір уақытта
бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі велосипедші 14км/сағ
жылдамдықпен, екіншісі 10 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Егер
велосипедшілер 3 сағаттан кейін кездескен болса, онда екі елді
мекеннің арақашықтығы қанша? 1 сағаттан кейін олардың арасы қанша
километр болады? Жарты сағаттан кейін ше?
І
топ.(11+20)*3=72
S=72
км
ІІ топ.
(14+10)+1=24
S=24
км
ІІІ
топ.(14+10):2=12км
S=12км
ІV топ. (14+10)*2
=48км
S=48
км
7-тапсырма. Тактамен
жұмыс
Өрнектерді дәптеріңе баған
түрінде жаз.9,0,1,0,5,2, цифрларынан ең үлкен және ең кіші
алтытаңбалы сандар құрастыр. Олардың айырмасын тап.Айырманың
мәнінен ең үлкен және ең кіші сандар құрастыр.Тағыда айырмасын тап.
Жоғарыдағы әрекеттердің ретін сақтай отырып,3 рет
қайтала.
952100-100259=851841
885411-114588=770823
877320-203778=673542
765432-234567=530865
8-тапсырма
Есепті оқы оның сызбасын
толықтыр және шығар.
А).Арасы 345 км болатын екі
қаладан бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі автокөлік жолға
шықты.Бірінші автокөлік 60 км/сағ жылдамдықпен, екіншісі 75 км/сағ
жылдамдықпен жүрді.2 сағаттан кейін олардың арақашықтығы қандай
болады?
S=345км
345-(60+75)·2=75
V1=60км/сағ
S0=
75
км
V2=75км/сағ
t=2cағ
S0=?
9 -
тапсырма
Бақшадан массасы 1кг, 2кг,
3кг,4кг,5кг,6кг және 7кг тартатын 7 асқабақ жинап алынды. Бірақ
асқабақ арқайсысының массасы бірдей болатындай 4 себетке бөлініп
салынды.Себеттерге қалай салынды?
ә р топтан оқушылар
шығып төрт себетке бірдей етіп салады.
Бағалау
критерийлері
|
балл
|
балл
|
1.Көбейту және бөлу
амалдарын орындай аламын
|
1
|
|
2.Қозғалысқа берілген
есептерді шығара аламын
|
2
|
|
3.Периметрін,
ауданын,көлемін таба аламын
|
3
|
|
4.Есептің шартын құрып,
есептей аламын
|
4
|
|
Жалпы
балл
|
10
|
|
|