Математика. Өткенді пысықтау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика. Өткенді пысықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қозғалысқа берілген құрама есептерді шығару, есептеу дағдыларын жетілдіру.Оқушылардың өзіндік тексеру жұмысына дайындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Математика

Мектеп: Мұхаметқұл Исламқұлов атындағы ж.о.м



Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Калбаева Умида


Сынып: 4 « »

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Өткенді пысықтау.


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Қозғалысқа берілген құрама есептерді шығару, есептеу дағдыларын жетілдіру.Оқушылардың өзіндік тексеру жұмысына дайындау.


Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: Көбейту және бөлу амалдарын орындайды


Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: Қозғалысқа берілген есептерді шығара алады. Периметрін,ауданын,көлемін таба алады.


Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Есептің шартын құрып, есептей алады


Бағалау критерийлері

Көбейту және бөлу амалдарын орындай аламын 1 балл

Қозғалысқа берілген есептерді шығара аламын 2 балл

Периметрін, ауданын,көлемін таба аламын 3 балл

Есептің шартын құрып, есептей аламын 4 балл



Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:

Арнайы пәндік лексика мен терминалогия:


Диалог құруға арналған тіркестер:

«Менің ойымша,..»

«Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»



Сабақта қамтылатын құндылықтар

Оқушыларды еңбексүйгіштікке және адами қасиеттерге үйрету.


Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі пәнімен байланыстыру


АКТ қолдану дағдылары

Ноутбук, интерактивті тақта


Осыған дейін меңгерілген білім

Екі дененің бір-бірінен қарама-қарсы бағытқа қозғалуына берілген есептерді шығару.


Жоспар


Жоспарлана тын уақыт


Дереккөздер


Cабақтың басы:

5 минут































Сабақтың ортасы

15 минут

































































10 минут

(талқылау, дайындалуға)































Сергіту сәті









































































Сабақтың соңы10 минут
































Рефлексия

Ұйымдастыру кезеңі . Қане біздер ойлайық Ойымызды жинайық Қандай есеп болсада, Шешпей оны қоймайық. «5» болсын алар бағамыз,. Білімнен бақыт табамыз. Өнер білім көп оқып Өсе берсін санамыз Жарайсыңдар балалар! Ал енді мына өлшем бірліктерін пайдалана отырып, оқушыларды топқа бөлу.

Ι-топ V- жылдамдық V= S: t

ΙΙ-топ S- қашықтық S= V·t

ΙΙΙ-топ t- уақыт t = S:V

ΙV-топ Р = периметр P=(a+b)·2

Үй тапсырмасын пысықтау.

6-тапсырма

Сәйкес санды тап.Қане балалар біз үй тапсырмасын орындап келдікпе? Ия олай болса «ашық микрафон» әдісі арқылы Үй тапсырмасын тексеріп көрейік.

V=270+270+460=1000

S=320+320+360=1000

t=380+390+230=1000

P=1900-530-370=1000

V=1850-560-290=1000

Жаңа сабақ

Күн көзін бұлт баспасын ойыны арқылы бұлттардың сұрақтарына жауап бере отырып бұлттардың сұрақтарына жауап бере отырып,күн көзін бұлттардан ашып алайық.

1 топ.1см2=100cм2

2топ.1км2=1000000м2

3топ.1дм3= 1000cм3

4 топ.1м3=1000000cм3

Міне балалар біз бұлттардың сұрақтарына жауап бере огтырып, күн көзін бұлттардан ашып бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашып алдық .Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Өткенді пысықтау екен балалар.Бүгінгі сабағымыздағы мақсатымыз.Қозғалысқа берілген құрама есептерді шығару, есептеу дағдыларын жетілдіру.

1-тапсырма . Тақтамен жұмыс

Есепте және есептердің жауабын сандықшадантап

1213*30=36390 100000:25=4000

8840:40=22 12130*3=36390

80640:2=40320 88080:40=2202

51*2=102 50050:50=1001

36006:6=6001





Оқушылар дұрыс жауаптарын сандықшадағы сандармен салыстырады.

2-тапсырма

Сызбаны қарастыр.Есепте:

а) бөлменің көлемін;

а) бөлменің көлемін; V=6*3*3=54м2

ә) қабырғаның, еденнің ауданын;(6*3)+(3*2)*2=54м2

54-(2*2)-(2*1)=482

б) еденнің периметрін;(6+3)*2=18

в) төбесінің периметрін. `6+3~*2=18

3-тапсырма

Жүк пойызында 11вагон бар.Әр вагонға әрқайсысы 80 килограммдық 500 қап құм тиелді.Пойызға барлығы неше килограмм құм тиелді?

11*`80*500)=440000

(11*80)*500=44000

500*(11*80)=44000

4-тапсырма . Топтық жұмыс а).


А)

Ә)

Б)

В)

Жылдамдық

5м/с

5км/сағ

80км/сағ

125км сағ

Уақыт

1000с

2тәул

3600с

2сағ

Қашықтық

5км

240

80км

250000 м

ә)


А)

Ә)

Б)

В)

Бағасы

5 теңге

250 теңге

400

25 теңге

Саны

4 дана

4

3 дана

20

Құны

20

1000 теңге

1200 теңге

500 теңге



Аяқпенен топ-топ-топ,

Ал қолменен хлоп-хлоп-хлоп.

Бір оңға, бір солға

Секірейік кел мұнда.

Аяқпенен топ-топ-топ,

Ал қолменен хлоп-хлоп-хлоп.

Бір оңға,бір солға айналайық кел мұнда

6-тапсырма. Топтық жұмыс

Екі елді мекеннен бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі велосипедші 14км/сағ жылдамдықпен, екіншісі 10 км/сағ жылдамдықпен жүрді.Егер велосипедшілер 3 сағаттан кейін кездескен болса, онда екі елді мекеннің арақашықтығы қанша? 1 сағаттан кейін олардың арасы қанша километр болады? Жарты сағаттан кейін ше?

І топ.(11+20)*3=72

S=72 км

ІІ топ. (14+10)+1=24

S=24 км

ІІІ топ.(14+10):2=12км

S=12км

ІV топ. (14+10)*2 =48км

S=48 км

7-тапсырма. Тактамен жұмыс

Өрнектерді дәптеріңе баған түрінде жаз.9,0,1,0,5,2, цифрларынан ең үлкен және ең кіші алтытаңбалы сандар құрастыр. Олардың айырмасын тап.Айырманың мәнінен ең үлкен және ең кіші сандар құрастыр.Тағыда айырмасын тап. Жоғарыдағы әрекеттердің ретін сақтай отырып,3 рет қайтала.

952100-100259=851841

885411-114588=770823

877320-203778=673542

765432-234567=530865

8-тапсырма

Есепті оқы оның сызбасын толықтыр және шығар.

А).Арасы 345 км болатын екі қаладан бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі автокөлік жолға шықты.Бірінші автокөлік 60 км/сағ жылдамдықпен, екіншісі 75 км/сағ жылдамдықпен жүрді.2 сағаттан кейін олардың арақашықтығы қандай болады?



S=345км 345-(60+75)·2=75

V1=60км/сағ S0= 75 км

V2=75км/сағ

t=2cағ

S0=?

9 - тапсырма

Бақшадан массасы 1кг, 2кг, 3кг,4кг,5кг,6кг және 7кг тартатын 7 асқабақ жинап алынды. Бірақ асқабақ арқайсысының массасы бірдей болатындай 4 себетке бөлініп салынды.Себеттерге қалай салынды?

ә р топтан оқушылар шығып төрт себетке бірдей етіп салады.





Бағалау критерийлері

балл

балл

1.Көбейту және бөлу амалдарын орындай аламын

1


2.Қозғалысқа берілген есептерді шығара аламын

2


3.Периметрін, ауданын,көлемін таба аламын

3


4.Есептің шартын құрып, есептей аламын

4


Жалпы балл

10






Жұмыс істеуге дайындалады, топ ішінде өзара ынтымақтастық қарым-қатынас орнығады.









Өз таңдауы бойынша 4 топқа бөліну







дәптер




































Бор

































А4



































А4 , маркер











Кері байланыс

Үй тапсырмасы 5-тапсырма 139-бет

Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап

Рисунок 1





Қосымша ақпарат



Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтарменбайланыс (тәрбиелік элемент)



Оқушыларға сабақ барысында берілетін тапсырмаларымды қарапайымнан күрделіге қарай жоспарлаймын. Жекелеген оқушылардың мақсатқа жетуіне топтық жұмыс арқылы қол жеткіземін. Қажет жағдайда қосымша түсінік беріп отырамын. Дарынды оқушыларға сабақ барысында жоғары деңгейлі сұрақтар қоямын және шығармашылықпен орындайтын тапсырмаларды сол оқушылардың мүмкіндігін ескере отырып бермекпін

«Менің шеңберім» әдісі бойынша өз-өзін бағалайды.

«Стикерге жазу» әдісімен оқушыларды өзім бағалаймын.













Тақта мен оқушы арақашықтығын және оқушы қауіпсіздігін сақтауға ерекше мән бердім.

Тәрбиелік мәні ұлттық құндылықтарымызды білуге негізделген.







Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзег асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.






Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:



Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: _________________ Ақбердиев.Қ.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2019
617
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі