Математика ҚМЖ 3-сынып 1-56 сабақтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика ҚМЖ 3-сынып 1-56 сабақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика ҚМЖ 3-сынып 1-56 сабақтар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

1А. 1000 көлеміндегі сандар,қосу және азайту.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3 сынып


Сабақтың тақырыбы:

1-сабақ. 1000 көлеміндегі сандар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.2. үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

Сабақтың мақсаты

Үш таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады


Құндылықтар

Жасампаздық және Жаңашылдық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

24 минут




































Сабақты қорыту

6минут
























































Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру



Өткенді пысықтау

«Ұяшық»әдісі

Жыл бойы өткенді қайталау.





Жаңа тақырып

Ұжымдық жұмыс

«Топтастыру» әдісі

Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма:

А) Бос орындарға тиісті сандарды жаз.

200 = 2жүзд.

900 = 9 жүзд.

400кг = 4 ц

700кг = 7 ц

100кг = 1ц

1000кг =10ц


Ә) Үлгідегі көрсетілгендей шығар.

200+100 2жүзд+1жүзд.

1000-100 10жүзд – 1жүзд.

900 – 100= 9 жүзд. -1 жүзд.



2.Кестедегі сандарды оқы. Сандардың разрядын ата.

Разряд- бұл сандарды жазудағы цифрдың орны.


ЕБҚ

4-тапсырма

742<427 331>312

504>405 401<410


1000>601 1000>999

297>207 650>605





Жұптық жұмыс

«Лейс» әдісі 5-тапсырма

Сен үш таңбалы сандарды тауып

Жанды табиғатқа нелер жататынын біл. Сандарды өсу

Ретімен жаз. Әр санның разрядын ата

101,330,339,362,418





6-тапсырма

Әрбір жағдайда х саны қандай

Мәнге ие болуы мүмкін?


7-тапсырма

А. Сандар жиынынан 345-тен артық345-тен кем болатын 5санды ата.

345-тен артық сандар: 350,350, 365,370,380.

345-тен кем сандар: 340,335, 330,325,320.


ЕҚБ

8-тапсырма

Баға түрінде есептеп, дұрыстығын тексер.

34+23=57

72-57=15

25+18=43

78-76=2

100-45=55

74+18=92

9-тапсырма

Есепті шығар

Биылғы жылы күн райының қолайсыздығына байланысты алма ағаштың әрқайсысынан 4 кг-нан 5 жәшік алма жиналды. Ал былтыр осындай 9 жәшік алма жиналған еді.Биыл неше килограмм алма кем жиналды?









10-тапсырма

а) Егер сандарды жазуда цифрлар қайталанатын болса,4, 6, 9 цифрларынан қанша екі таңбалы сан құруға болады? Осы сандарды жаз.






Кері байланыс.

«Сөйлемді толықтыр» әдісі.

Мен бүгінгі сабақты...түсіндім.(«өтежақсы», «жақсы»)


Амандасады.

Жақсы тілектер айтады.






Үй тапсырмасын тексертеді





Жаңа тақырыпты меңгереді






Тапсырмаыны орындайды




Тапсырманы орындайды




Есептерді шығарады




Есепті шығарады.



Жеке жұмыс











Тапсырманы орындайды











Тапсырманы орындайды





Есепті шығарады







Тапсырманы орындайды




Есепті шығарады






Тапсырманы орындайды



























Кері байланыс жасайды





Дескриптор:

Жыл бойы өткенді қайталайды-1б

Есепті шығарады-1б



Дескриптор:

Есептеулерді орындайды-1б

Бос орындарға тиісті сандарды жазады-1б






Дескриптор:

Үлгідегі көрсетілгендей шығарады-1б

Оны шығару жолын тексереді-1б

Дескриптор:

Сандардың разрядын атайды-1б

Есептеп шығарады-1б


Жарайсың!




Дескриптор:

Сандарды өсу

ретімен жазады,әр санның разрядын атайды-1б

Есептеп шығарады-1б



Жарайсың!

Мен сенімен мақтанамын!



Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Шешуін табады-1б

Жауабын жазады-1б


Тамаша жұмыс жасадың!





Дескриптор:

Баға түрінде есептеп, дұрыстығын тексереді-1б

Есептеп шығарады-1б



Дескриптор:

Есептеп шығарады-1б

Жауабын жазады-1б


Тамаша жұмыс жасадың!







Дескриптор:

Сандарды жазады-1б

Есептеп шығарады-1б










«Білім шыңы әдісі»

Көңіл күй стикерлері




Суреттер




Суреттер





оқулық





Плакат





Оқулық






Жұмыс дәптері




Оқулық


Суреттер



Жұмыс дәптері







Жұмыс дәптері




Тақта




Кесте



Оқулық



Тақта






Оқулық





Кесте



Оқулық



Тақта








Тақта




Кесте



Оқулық



Тақта





Кесте



Оқулық







Кері байланыс тақтасы





































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі