Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математикада қытай әдісінің тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
абақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А бөлім: Мәтінді есептер Сабақ -1 |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кокишева Асем Мураталиевна |
|||||||||||||||||||||||
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа материалмен таныстыру |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
-санның бөлігін табу заңдылықтарын анықтау - бөлігі бойынша санды табуға заңдылықтарын анықтау - санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығару |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
|
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - санның (шаманың) бөлігін және бөлігі бойынша санды (шаманы) табуға берілген есептердің шығарылуын түсіндіреді; - мәтін есептерде әріпті өрнектердің құрастырылуын сипаттайды; - мәтін есептердің шешімін түсіндіреді; - практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды. Пәнге тән лексика мен терминология: - бөлік; - шама; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - санның бөлшекпен берілген бөлігін табу үшін ... керек; - бөлшекпен берілген бөлігі бойынша санды табу үшін … керек; |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Топтық, жеке жұмыс арқылы жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Өмірмен байланысты |
|||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейту, жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспар ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут
|
1.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды.. Оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру. Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту мақсатында оқушылармен тренинг өткізу. - Кәне, балалар, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Сы ныпты екі топқа болу. То птарды фигуралар арқылы бөлеміз:
Жеке оқушыларға әрбір дұрыс жазылған жауапқа бір балл беріледі. Бағалау парағы
Бағалау: 18-23 балл- «Жоғары деңгей» 12-17 балл-«Орта деңгей» 5-11 балл – «Негізгі деңгей» |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут
15минут
10минут
5минут
5минут
|
1. Үй тапсырмасын тексеру .Жұппен жұмыс: оқушылар үй жұмысын презентация бойынша тексереді. №1113(жауаптар интербелсенді тақтада көрсетіледі.)Дайын жауаптар бойынша тексеріледі. Әрбір дұрыс жазылған жауапқа, бір балл беріледі.
Бағалау:Жасыл түс-барлығы дұрыс, қызыл түс қателіктер бар. Кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы). Сұрақтар: - Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды? - Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?
2.Жаңа сабак беру.Кітаппен жұмыс. Миға шабуыл әдісі. Бұл бөлімде оқушылар өздігінен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады, өз бетінше ақпарат алып, ізденуге, оны топта талдауды үйренеді 1 топтың тапсырмасы: «Санның бөлігін табу»-тақырыбын постер жасап және мысал көрсетіп, екінші топқа түсүндіру. 2 топтың тапсырмасы: «Бөлігі бойынша санды табу»-тақырыбын постер жасап екінші топқа түсүндіру. Әрбір топтан спикер шығып, ол постерларды қорғайды ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім) 3.Деңгейлік саралау: (Кітаппен жеке жұмыс). №1143(А-деңгейі) Санның бөлігін табындар: 1)32-нің -ін 2)100 - дің –ін 3)25-тің –ін 4)60-тің –ін 5)35-тің -ін №1154(В-деңгейі) Бөлігі бойынша шамаларды табындар: 1) – і 16м 2) – і 30дм 3) – і 15км 4) – і 12м 5) – і 32кг №1164 (С-деңгейі)Есеп шығарындар: Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін,екінші күні қалғаның -ін сатқанда, онгда т. жанармай қалды. Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған? Жауаптар интерактивті тақтада көрсетіледі. №1143(А) №1154 (В) №1164(C)
4. Қарқынды саралау. (Әр сұраққа 0,5 минут уақыт жұмсалу керек) Жеке жұмыс.Тестік тапсырма Оқушылар жеке тапсырма орындайды, 1) 14-тің бөлігін тап А) 5 Ә) 4 Б) 3 2) 25-тің бөлігін тап А) 25 Ә) 30 Б) 15 3) Көбейтуді орында: А) Ә) Б) 4) Көбейтуді орында: А) Ә) 0 Б) 1 5) Бөлігі бойынша санды тап. -і 15 –ке тең А) 25 Ә) 20 Б) 15 6) Бөлігі бойынша санды тап. -і 6 –ға тең А) 9 Ә) 8 Б) 10
ҚБ. Презентация бойынша өзін-өзі тексереді. Жауабы: 1) ә 2) б 3) а 4) ә 5) ә 6) а ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)
Кері байланыс.
5.Қорытындылау: «талдау» венн диог-сы әдісі: оқушылар ортасында ұқсас қасиеттерін, екі шетіне екеуінің айырмашылық қасиеттерін жазады.
|
Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов,Алматы «Атамұра» 2015
Карточка түрінде беріледі
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |