абақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А бөлім: Мәтінді есептер Сабақ -1 |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кокишева Асем Мураталиевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалмен таныстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
-санның бөлігін табу заңдылықтарын анықтау - бөлігі бойынша санды табуға заңдылықтарын анықтау - санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - санның (шаманың) бөлігін және бөлігі бойынша санды (шаманы) табуға берілген есептердің шығарылуын түсіндіреді; - мәтін есептерде әріпті өрнектердің құрастырылуын сипаттайды; - мәтін есептердің шешімін түсіндіреді; - практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды. Пәнге тән лексика мен терминология: - бөлік; - шама; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - санның бөлшекпен берілген бөлігін табу үшін ... керек; - бөлшекпен берілген бөлігі бойынша санды табу үшін … керек; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Топтық, жеке жұмыс арқылы жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыстар |
Өмірмен байланысты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Жай бөлшектерді көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейту, жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
|
1.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды.. Оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру. Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту мақсатында оқушылармен тренинг өткізу. - Кәне, балалар, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Сы То
Жеке оқушыларға әрбір дұрыс жазылған жауапқа бір балл беріледі. Бағалау парағы
Бағалау: 18-23 балл- «Жоғары деңгей» 12-17 балл-«Орта деңгей» 5-11 балл – «Негізгі деңгей» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут
15минут
10минут
5минут
5минут
|
1. Үй тапсырмасын тексеру .Жұппен жұмыс: оқушылар үй жұмысын презентация бойынша тексереді. №1113(жауаптар интербелсенді тақтада көрсетіледі.)Дайын жауаптар бойынша тексеріледі. Әрбір дұрыс жазылған жауапқа, бір балл беріледі.
Бағалау:Жасыл түс-барлығы дұрыс, қызыл түс қателіктер бар. Кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы). Сұрақтар: - Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды? - Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?
2.Жаңа сабак беру.Кітаппен жұмыс. Миға шабуыл әдісі. Бұл бөлімде оқушылар өздігінен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады, өз бетінше ақпарат алып, ізденуге, оны топта талдауды үйренеді 1 топтың тапсырмасы: «Санның бөлігін табу»-тақырыбын постер жасап және мысал көрсетіп, екінші топқа түсүндіру. 2 топтың тапсырмасы: «Бөлігі бойынша санды табу»-тақырыбын постер жасап екінші топқа түсүндіру. Әрбір топтан спикер шығып, ол постерларды қорғайды ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім) 3.Деңгейлік саралау: (Кітаппен жеке жұмыс).
№1143(А-деңгейі) Санның бөлігін табындар:
1)32-нің №1154(В-деңгейі) Бөлігі бойынша шамаларды табындар:
1) №1164 (С-деңгейі)Есеп шығарындар:
Жанармай сататын станция барлық жанармайдың
бірінші күні №1143(А) №1154 (В) №1164(C)
4. Қарқынды саралау. (Әр сұраққа 0,5 минут уақыт жұмсалу керек) Жеке жұмыс.Тестік тапсырма Оқушылар жеке тапсырма орындайды,
1) 14-тің А) 5 Ә) 4 Б) 3
2) 25-тің А) 25 Ә) 30 Б) 15
3) Көбейтуді орында:
А)
Ә) Б) 4) Көбейтуді орында: А) Ә) 0 Б) 1
5) Бөлігі бойынша санды тап.
А) 25 Ә) 20 Б) 15
6) Бөлігі бойынша санды тап.
А) 9 Ә) 8 Б) 10
ҚБ. Презентация бойынша өзін-өзі тексереді. Жауабы: 1) ә 2) б 3) а 4) ә 5) ә 6) а ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)
Кері байланыс.
5.Қорытындылау: «талдау» венн диог-сы әдісі: оқушылар ортасында ұқсас қасиеттерін, екі шетіне екеуінің айырмашылық қасиеттерін жазады.
|
Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов,Алматы «Атамұра» 2015
Карточка түрінде беріледі
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ермаханбетова Жанар СапарбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Математикада қытай әдісінің тиімділігі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Математикада қытай әдісінің тиімділігіМатериал туралы қысқаша түсінік
Математикада қытай әдісінің тиімділігі
Материалдың қысқаша нұсқасы абақ жоспары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













