Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    абақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А бөлім: Мәтінді есептер Сабақ -1

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кокишева Асем Мураталиевна

    Сынып:5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Сабақтың түрі

    Жаңа материалмен таныстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

    Сабақ мақсаттары

    -санның бөлігін табу заңдылықтарын анықтау

    - бөлігі бойынша санды табуға заңдылықтарын анықтау

    - санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығару


    Бағалау критерийлері

    • 1.Санның бөлігін табуды біледі және жазады

    • 2.Санның бөлігі бойынша санды табуды біледі және жазады

    • 3. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығарады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері

    • Білу,түсіну, қолдану, талқылау.

    Тілдік мақсаттар



    Оқушылар:

    - санның (шаманың) бөлігін және бөлігі бойынша санды (шаманы) табуға берілген есептердің шығарылуын түсіндіреді;

    - мәтін есептерде әріпті өрнектердің құрастырылуын сипаттайды;

    - мәтін есептердің шешімін түсіндіреді;

    - практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    - бөлік;

    - шама;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - санның бөлшекпен берілген бөлігін табу үшін ... керек;

    - бөлшекпен берілген бөлігі бойынша санды табу үшін … керек;




    Құндылықтарды дарыту



    Топтық, жеке жұмыс арқылы жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу

    Пән аралық

    байланыстар

    Өмірмен байланысты

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интербелсенді тақта



    Бастапқы

    білім


    Жай бөлшектерді көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейту, жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспар

    ланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут






    1.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды.. Оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру. 

    Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту мақсатында оқушылармен тренинг өткізу.

    - Кәне, балалар, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық.

    Сы ныпты екі топқа болу.

    То птарды фигуралар арқылы бөлеміз:



    Жеке оқушыларға әрбір дұрыс жазылған жауапқа бір балл беріледі.

    Бағалау парағы

    Оқушы

    ның аты-жөні

    1.Үй жұмысы

    2. Деңгейлік тапсырма

    3. Жеке жұмыс.Тестік тапсырма

    Қорытынды

    балл


    6


    11


    6


    23


    Бағалау:

    18-23 балл- «Жоғары деңгей»

    12-17 балл-«Орта деңгей»

    5-11 балл – «Негізгі деңгей»




























    Сабақтың ортасы

    5 минут























    15минут



























    10минут

































    5минут

























































































    5минут


















    1. Үй тапсырмасын тексеру .Жұппен жұмыс: оқушылар үй жұмысын презентация бойынша тексереді.

    №1113(жауаптар интербелсенді тақтада көрсетіледі.)Дайын жауаптар бойынша тексеріледі. Әрбір дұрыс жазылған жауапқа, бір балл беріледі.

    1. 2. 3. 4. 5. 2 6. 1

    Бағалау:Жасыл түс-барлығы дұрыс, қызыл түс қателіктер бар. Кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы).

    Сұрақтар:

    - Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды?

    - Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?



    2.Жаңа сабак беру.Кітаппен жұмыс. Миға шабуыл әдісі.

    Бұл бөлімде оқушылар өздігінен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады, өз бетінше ақпарат алып, ізденуге, оны топта талдауды үйренеді

    1 топтың тапсырмасы: «Санның бөлігін табу»-тақырыбын постер жасап және мысал көрсетіп, екінші топқа түсүндіру. 2 топтың тапсырмасы: «Бөлігі бойынша санды табу»-тақырыбын постер жасап екінші топқа түсүндіру. Әрбір топтан спикер шығып, ол постерларды қорғайды

    ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)

    3.Деңгейлік саралау: (Кітаппен жеке жұмыс).

    №1143(А-деңгейі) Санның бөлігін табындар: 1)32-нің -ін 2)100 - дің –ін 3)25-тің –ін 4)60-тің –ін 5)35-тің -ін

    №1154(В-деңгейі) Бөлігі бойынша шамаларды табындар:

    1) – і 16м 2) – і 30дм 3) – і 15км 4) – і 12м 5) – і 32кг

    №1164 (С-деңгейі)Есеп шығарындар:

    Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін,екінші күні қалғаның -ін сатқанда, онгда т. жанармай қалды. Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған? Жауаптар интерактивті тақтада көрсетіледі.

    №1143(А) №1154 (В) №1164(C)

    1. 8 1.28 10 тонн

    2. 50 2.48

    3. 15 3.50

    4. 42 4.16

    5. 28 5.40

    4. Қарқынды саралау. (Әр сұраққа 0,5 минут уақыт жұмсалу керек)

    Жеке жұмыс.Тестік тапсырма Оқушылар жеке тапсырма орындайды,

    1) 14-тің бөлігін тап

    А) 5

    Ә) 4

    Б) 3

    2) 25-тің бөлігін тап

    А) 25

    Ә) 30

    Б) 15

    3) Көбейтуді орында:

    А)

    Ә)

    Б)

    4) Көбейтуді орында:

    А)

    Ә) 0

    Б) 1

    5) Бөлігі бойынша санды тап. -і 15 –ке тең

    А) 25

    Ә) 20

    Б) 15

    6) Бөлігі бойынша санды тап. -і 6 –ға тең

    А) 9

    Ә) 8

    Б) 10



    ҚБ. Презентация бойынша өзін-өзі тексереді.

    Жауабы: 1) ә 2) б 3) а 4) ә 5) ә 6) а

    ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)



    Кері байланыс.

    • Барлық тапсырмаларды орындай алдыңыздар ма?

    • Қандай қиындық туындады?

    • Қиындық тудырған есептің шешімі қалай табылды?

    5.Қорытындылау:

    «талдау» венн диог-сы әдісі: оқушылар ортасында ұқсас қасиеттерін, екі шетіне екеуінің айырмашылық қасиеттерін жазады.








































































    Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов,Алматы «Атамұра»

    2015







    Карточка түрінде беріледі

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ермаханбетова Жанар Сапарбековна
    23 Қазан 2020
    450
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математикада қытай әдісінің тиімділігі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математикада қытай әдісінің тиімділігі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математикада қытай әдісінің тиімділігі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    абақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3А бөлім: Мәтінді есептер Сабақ -1

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кокишева Асем Мураталиевна

    Сынып:5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Сабақтың түрі

    Жаңа материалмен таныстыру

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

    Сабақ мақсаттары

    -санның бөлігін табу заңдылықтарын анықтау

    - бөлігі бойынша санды табуға заңдылықтарын анықтау

    - санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығару


    Бағалау критерийлері

    • 1.Санның бөлігін табуды біледі және жазады

    • 2.Санның бөлігі бойынша санды табуды біледі және жазады

    • 3. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерді шығарады

    Ойлау дағдыларының

    деңгейлері

    • Білу,түсіну, қолдану, талқылау.

    Тілдік мақсаттар



    Оқушылар:

    - санның (шаманың) бөлігін және бөлігі бойынша санды (шаманы) табуға берілген есептердің шығарылуын түсіндіреді;

    - мәтін есептерде әріпті өрнектердің құрастырылуын сипаттайды;

    - мәтін есептердің шешімін түсіндіреді;

    - практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    - бөлік;

    - шама;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - санның бөлшекпен берілген бөлігін табу үшін ... керек;

    - бөлшекпен берілген бөлігі бойынша санды табу үшін … керек;




    Құндылықтарды дарыту



    Топтық, жеке жұмыс арқылы жауапкершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу

    Пән аралық

    байланыстар

    Өмірмен байланысты

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интербелсенді тақта



    Бастапқы

    білім


    Жай бөлшектерді көбейту, бөлшекті натурал санға көбейту, аралас сандарды көбейту, жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу.

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспар

    ланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут






    1.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды.. Оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру. 

    Өзара сыйластық, ашықтық құндылығын дамыту мақсатында оқушылармен тренинг өткізу.

    - Кәне, балалар, сабағымызды бір-бірімізге жақсылық тілеуден бастайық.

    Сы ныпты екі топқа болу.

    То птарды фигуралар арқылы бөлеміз:



    Жеке оқушыларға әрбір дұрыс жазылған жауапқа бір балл беріледі.

    Бағалау парағы

    Оқушы

    ның аты-жөні

    1.Үй жұмысы

    2. Деңгейлік тапсырма

    3. Жеке жұмыс.Тестік тапсырма

    Қорытынды

    балл


    6


    11


    6


    23


    Бағалау:

    18-23 балл- «Жоғары деңгей»

    12-17 балл-«Орта деңгей»

    5-11 балл – «Негізгі деңгей»




























    Сабақтың ортасы

    5 минут























    15минут



























    10минут

































    5минут

























































































    5минут


















    1. Үй тапсырмасын тексеру .Жұппен жұмыс: оқушылар үй жұмысын презентация бойынша тексереді.

    №1113(жауаптар интербелсенді тақтада көрсетіледі.)Дайын жауаптар бойынша тексеріледі. Әрбір дұрыс жазылған жауапқа, бір балл беріледі.

    1. 2. 3. 4. 5. 2 6. 1

    Бағалау:Жасыл түс-барлығы дұрыс, қызыл түс қателіктер бар. Кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы).

    Сұрақтар:

    - Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды?

    - Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?



    2.Жаңа сабак беру.Кітаппен жұмыс. Миға шабуыл әдісі.

    Бұл бөлімде оқушылар өздігінен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады, өз бетінше ақпарат алып, ізденуге, оны топта талдауды үйренеді

    1 топтың тапсырмасы: «Санның бөлігін табу»-тақырыбын постер жасап және мысал көрсетіп, екінші топқа түсүндіру. 2 топтың тапсырмасы: «Бөлігі бойынша санды табу»-тақырыбын постер жасап екінші топқа түсүндіру. Әрбір топтан спикер шығып, ол постерларды қорғайды

    ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)

    3.Деңгейлік саралау: (Кітаппен жеке жұмыс).

    №1143(А-деңгейі) Санның бөлігін табындар: 1)32-нің -ін 2)100 - дің –ін 3)25-тің –ін 4)60-тің –ін 5)35-тің -ін

    №1154(В-деңгейі) Бөлігі бойынша шамаларды табындар:

    1) – і 16м 2) – і 30дм 3) – і 15км 4) – і 12м 5) – і 32кг

    №1164 (С-деңгейі)Есеп шығарындар:

    Жанармай сататын станция барлық жанармайдың бірінші күні –сін,екінші күні қалғаның -ін сатқанда, онгда т. жанармай қалды. Жанармай сататын станцияда барлығы неше тонна жанармай болған? Жауаптар интерактивті тақтада көрсетіледі.

    №1143(А) №1154 (В) №1164(C)

    1. 8 1.28 10 тонн

    2. 50 2.48

    3. 15 3.50

    4. 42 4.16

    5. 28 5.40

    4. Қарқынды саралау. (Әр сұраққа 0,5 минут уақыт жұмсалу керек)

    Жеке жұмыс.Тестік тапсырма Оқушылар жеке тапсырма орындайды,

    1) 14-тің бөлігін тап

    А) 5

    Ә) 4

    Б) 3

    2) 25-тің бөлігін тап

    А) 25

    Ә) 30

    Б) 15

    3) Көбейтуді орында:

    А)

    Ә)

    Б)

    4) Көбейтуді орында:

    А)

    Ә) 0

    Б) 1

    5) Бөлігі бойынша санды тап. -і 15 –ке тең

    А) 25

    Ә) 20

    Б) 15

    6) Бөлігі бойынша санды тап. -і 6 –ға тең

    А) 9

    Ә) 8

    Б) 10



    ҚБ. Презентация бойынша өзін-өзі тексереді.

    Жауабы: 1) ә 2) б 3) а 4) ә 5) ә 6) а

    ҚБ «Бағдаршам» (Әр оқушының алдында сигнал карталары жатады: ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім)



    Кері байланыс.

    • Барлық тапсырмаларды орындай алдыңыздар ма?

    • Қандай қиындық туындады?

    • Қиындық тудырған есептің шешімі қалай табылды?

    5.Қорытындылау:

    «талдау» венн диог-сы әдісі: оқушылар ортасында ұқсас қасиеттерін, екі шетіне екеуінің айырмашылық қасиеттерін жазады.








































































    Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов,Алматы «Атамұра»

    2015







    Карточка түрінде беріледі

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 7 сынып
    23.10.2020
    450
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ермаханбетова Жанар Сапарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации