математикалық олимпиада ашық сабақ 2-сыныпқа арналған

Тақырып бойынша 11 материал табылды

математикалық олимпиада ашық сабақ 2-сыныпқа арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың білімдерін қорытындылау, әр түрлі есептер шығару үйрету, сабаққа деген қызығыушылығын артыру, топпен жұппен жұмыстар жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Есеп шығару Математикалық олимпиада


Күні: 27.11.2018

СЫНЫП: 2ә


Қатысқан оқушылар саны: 19


Қатыспаған оқушылар саны: 1

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінқолдану.

2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу

2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.

Сабақ нәтижесі:


Барлық оқушылар:

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін алгоритмдерді қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді шығарады.

Көпшілік оқушылар:

екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға арналған есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.

Кейбір оқушылар:

  • саннан қосындыны азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерінтүсіндіруді.

Пəндік лексика жəне терминология.

  • екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға арналғанесептер.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.

Саннан қосындыны қалай азайтуға болады? Есепті бірнеше тəсілмен қалай шешуге болады?


Жазу.

Екі таңбалы сан, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есептің шешуін жазу.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

0-2









2-5











5-11

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Қане балалар сәлемдесуден бастайық

Сәлем деймін достарға

Сәлем деймін ата-анаға

Сәлем деймін ұстаздарға

Сәлем деймін құрбыларға

Жарық болсын күніміз,

Жарқын шығар үніміз.

Елін сүйіп ер жетер,

Біз болашақ гүліміз.


Ынталандыру.

Сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттыру.

  • Математикалық олимпиада туралы естулерің барма?

  • Математикалық олимпиада болған кезде әр оқушы өзінің бағын сынайды. Берілген тапсырманы орындау арқылы ұпайлар жинайды сол ұпай сандары көп оқушы жеңіске жеткен болып саналады.

  • Ендеше балалар бүгін көбірек есеп шығару арқылы ұпай санының артыуына тырысайық.

Өзектендіру.

Математикалық диктант

  1. 59 санына нешені қосқанда 63 саны шығады. 59+4= 63

  2. 64 санын 6-ға кеміт. 64-6=58

  3. 48 санын 14-ке арттыр. 48+14=62

  4. Азайтқыш 62-ге, айырманың мəні 13-ке тең. Азайғышты тап.

**-62= 13 13+62= 73

  1. 78 санынан 12 мен 26 сандарының қосындысын азайт.

78-(12+26)=40

  1. 85 саны шығуы үшін қандай санды 8-ге кеміту қажет.

**-8=85 85+8=93


«Аялы алақан»

Тренинг.

11-16









16-21





21-22


22-27










27-30







30-38




















Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Оқулықтағы 1-тапсырма Математикалық олимпиадаға автобуспен бара жатыр. Сызба бойынша есеп құрастыру.

Берілгені: Шешуі:

Жолаушы- 50 1. 50-(18+17)=15

Ұл-18 бала 2. (50-18)-17= 15

қыз-17 бала 3. (50-17)-18=15

Ересек адам-? Жауабы: 15 ересек адам


2 Есептің қатесін тап: Дұрыстығын тексер. Интербелсенді тақтада тұрады.

66+18=74 74-18=56 80-46=34 34+46=80 100-82=28 28+82=110

49+27=66 66-27=39

Сергіту сәті; Бір, екі, үш санайық

Топтық жұмыс.

1топ

25+26= 51 74-48= 26 71-53=18

2-топ

27-19= 8 34+57=91 62+35=97

3-топ

38+57=95 73-18=55 19+58=77

4-топ

63-28=35 37+34=71 75-47=28

Синтездеу

Сәйкестендіру:

300+400 3онд. 5 бірл.+4онд.2бірл.

35+42 3онд. 5бірл.+6онд.5бірл.

35+65 3жүзд.+4жүзд.

900-500 9онд.8бірл.-5онд.

98-50 4онд. 5бірл.-2онд. 3бірл.

45-23 9жүзд.-5жүзд.

Қалыптастыруға тапсырма

1-тапсырма

Графикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жаз.


Shape1 Shape2

100 = 99 + 100 = 90 +



Дескриптор Білім алушы

  • 100 cанының құрылу жолын бірліктермен жазып

көрсетеді;

  • 100 cанының құрылу жолын ондықтармен жазып

көрсетеді;

2-тапсырма

  • 1000 көлеміндегі сандарды жүздіктермен санай отырып,

кему ретімен жаз.


Shape3

  • Сандарды салыстыр.



Дескриптор

Білім алушы

  • 1000 көлеміндегі жүздіктерді кему

ретімен жазады;

  • 200 бен 300 сандарын салыстырады;

  • 900 бен 700 сандарын салыстырады.



Бағалау

Кері байланыс


Picture 5




Үй тапсырмасы: №5,6 есеп 33бет


Мозайка құрастыру есептеу















Оқулықтан шығару





Постерге түсіру















Shape4

1


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.01.2019
1076
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі