Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / "МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ" 9-сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы
"МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ" 9-сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы
Материал туралы қысқаша түсінік
"МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ" 9-сынып оқушыларына арналған элективті курс бағдарламасы
Бағдарламада оқушылар меңгеруге тиісті білім,білік,дағды мөлшері көрсетіледі.Бұл білім мөлшері оқушының жалпы білім беретін орта мектепке міндетті түрде барлық оқушы алатын білім мөлшеріне енеді.
Бағдарламаның мақсаты:
• Оқушылардың математика пәні бойынша сауаттылығын арттыру, математикалық қабілетін анықтау және дамыту;
• Бағдарламалық материалды терең игеруіне, өз білімін кеңейтуге ықпал жасау;
• Стандартты емес,логикалық,күрделі есептерді шығару дағдыларын дамыту;
• Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту;
• Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Б А Ғ Д А Р Л А М
А
элективті курс
МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
9-сынып оқушыларына арналған
элективті курс бағдарламасы
(аптасына 2 сағат, барлығы 68
сағат)
Окпебаев Ербол
Шерниязович
Алматы облысы Алакөл ауданы
«М.Әубәкіров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің математика пәнінің мұғалімі
Түсініктеме хат мазмұны
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың
жалпы бағдары Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың
2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік Бағдарламасында және
оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016
жылдарға арналған ұлттық жоспарында анық көрсетілген. Ондағы
басты мақсат–жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан
Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған
азаматын қалыптастыру, оның физикалық құбылмалы әлемде әлеуметтік
бейімделуін қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін
қанағаттандыру. Бұл үлкен жауапкершілік артатын үлкен мақсат. Оны
шешу үшін ең алдымен оқыту мазмұны жаңартылып, ол әрбір оқушының
жеке басының қасиеттері мен қабілеттерін дамытып, шығармашылығын
ұштайтындай болып ұйымдастырылуы қажет.Қойылған міндеттерді шешу
үшін оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық мүмкіндіктерін
дамыту және дарынды балалардың дамуы үшін мүмкін жағдайлар жасау
қажет.Ал талапқа сай математикалық білім берудің басты шарты
математикалық мәдениеттің деңгейін көтеру болып
табылады.
Функционалдық сауаттылық - тұлғаның нақты мәдени
ортада өмір сүру қызметін іске асыру үшін қажетті және әлеуметтік
қатынаста ойдағыдай қызмет етуін қамтамасыз ететін білімі,
ептілігі, дағдылары.
Математикалық сауаттылық функционалдық
сауаттылықтың бір тармағы болып табылады. Сауаттылық қызметі –
алған білім,білік,дағдысын күнделікті іс – әрекетте пайдалану
біліктілігі.
Бағдарламада оқушылар меңгеруге тиісті
білім,білік,дағды мөлшері көрсетіледі.Бұл білім мөлшері оқушының
жалпы білім беретін орта мектепке міндетті түрде барлық оқушы
алатын білім мөлшеріне енеді.
Бағдарламаның
мақсаты:
Оқушылардың математика пәні бойынша сауаттылығын
арттыру, математикалық қабілетін анықтау және
дамыту;
Бағдарламалық материалды терең игеруіне, өз
білімін кеңейтуге ықпал жасау;
Стандартты емес,логикалық,күрделі есептерді
шығару дағдыларын дамыту;
Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар
айту;
Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу,
орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру;
Математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда
кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін
қолдану.
Шынайы дүниедегі статистикалық заңдылықтар мен
оларды зерттеудің түрлі әдістері, ықтималдық сипаты бар
қорытындылар мен болжамдардың ерекшеліктері туралы түсінік
алу;
Мәселелерді тани білу:әртүрлі формада берілген
сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру;
Бұл
мәселелерді математика тілінде құрастыру;
Бұл
мәселелерді математикалық айғақтар мен әдістерді қолдана отырып
шешу;
Қойылған мәселелерді есепке ала отырып
нәтижелерді түсіндіру;
Ауызша, жазбаша, аспаптық есеп шығару үшін
тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру
Дәлелдемелі пайымдау жүргізу, талқылауға қатысу
және логикалық негізделген қорытындылар жасау;
Бағдарламаның
міндеттері:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру
мақсатында ізденіс жасау арқылы зерттеушілік қабілетінің дамуына
ықпал жасау;
Практикалық мазмұнды есептерді шешудің әр түрлі
тәсілдерін қолданып шешу,есептеу мәдениетін
дамыту;
Теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға, есеп
шығару тәсілдері мен әдістерін меңгерулеріне
көмектесу;
Қажетті, нақты тақырыптар бойынша математикалық
білімдерін тереңдетіп, толықтыру;
Есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында нақты іс
тәжірибені қолдану;
Күрделі есептерді шешуде қиындықтарды жеңе білуге
және күрделі түрден қарапайым түрге келтіру әдісін үйренуге
тәрбиелеу.
Бағдарламаның
өзектілігі:
Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және
түсіну;
Оқу
материалдарын жүйелі ұйымдастыру;
Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар
айту;
Оқушылардың математикалық сауаттылығының қалыптасуы, даму
деңгейлерімен сипатталады;
Еске түсіру (білу)
Байланыстарды орнату (қолдану)
Пайымдау (ойлау)
Диаграмма, графиктер, статистикалық сипаттағы
ақпараттарды, сандық мәліметтерді танып білу,
талдау;
Тұрақтылау (мазмұндық)
бөлімі.
І.САНДАР БӨЛІМІ (21 сағат).
Сандардың түрлері. Натурал сандардың бөлінгіштік
белгісі.Ең кіші ортақ еселік және
ең үлкен ортақ бөлгіш.Координаталық түзудегі сандар.Дәреже
ұғымы.Арифметикалық түбір.Күрделі түбір.Қысқаша көбейту
формулалары.Кітап беті.Газет-журнал беті.Санның
модулі.Арифметикалық өзгеріс ауқымы ,мода,
медиана.Сағат,күн,апта,айлар.Өлшем бірліктері.Масштаб.Санды
ребустар.Эйлер-Венн диаграммасы. «Спираль »
формуласы.
ІІ.АЙНЫМАЛЫ БӨЛІМІ (16 сағат).
Айнымалылыры бар өрнектер. Бір айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер.Есеп шарты бойынша теңдеу құру.Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесі.Есеп шарты бойынша теңдеулер жүйесін
құру.Квадрат үшмүшені сызықтық көбейткіштерге жіктеу.Квадрат
теңдеулер.Бөлшек-рационал теңдеулер.Квадраттық теңдеулер
жүйесі.
ІІІ.ӨЗГЕРІСТЕР мен ТӘУЕЛДІЛІКТЕР (12
сағат).
Функционалдық тәуелділік. Тәуелділіктің
графикалық кескіні. Диаграммамен берілген тәуелділікке байланысты
есептер шығарудың жолдары. Бір шаманың екінші шамаға тәуелді
өзгеруіне байланысты есептер шығарудың жолдары.Кестедегі мәліметтер
бойынша есептердің шығу жолдары.
IV.МӘСЕЛЕ ЕСЕПТЕР БӨЛІМІ ( 12
сағат).
Сандарға байланысты мәселе есептер.Адам жасына
байланысты мәселе есептер.Пайызға байланысты мәселе
есептер.Химиялық концентрацияға байланысты мәселе есептер.Жұмысқа
байланысты мәселе есептер.Өзен ағысына байланысты мәселе
есептер.Қозғалысқа байланысты мәселе есептер.
V.Логикалық есептер ( 7
сағат).
Шарлар, гүлдер, асықтар туралы есептер. Әр түрлі
логикалық есептер.
Нормативтік бөлім
№
Тақырыбы
сағат саны
Өткізу түрлері
Күтілетін нәтиже
Барлығы
теория
практикум
I.САНДАР
БӨЛІМІ
21 сағ
1
Сандардың түрлері
1
1
Талдау дәрісі,өзін-өзі бағалау
Натурал,бүтін,
рационал,иррацио
нал,нақты сандар туралы біледі,
талдайды
2
Натурал сандардың бөлінгіштік
белгіс
1
1
Практика
лық
Тез
есептеу әдістерін үйренеді.
3
ЕКОЕ және ЕҮОБ
1
1
Практика
лық
дәріс
Талдау,саралауға үйрету
4
Координаталық түзудегі сандар
1
1
Практика
лық
талдау
Өз
бетімен жұмыстануға үйрету
5
Дәреже ұғымы
Санның дәрежесі қандай цифрмен
аяқталады?
1
1
Практика
лық
дәріс
Санның дәрежесі қандай цифрмен аяқталатындығын
анықтайды,қолданады
6
Дәреже ұғымы
Санның дәрежесі қандай цифрмен
аяқталады?
1
1
Практика
лық
талдау
Санның дәрежесі қандай цифрмен аяқталатындығын
талдайды,жинақтайды
7
Арифметикалық түбір.Қүрделі
түбір
1
1
Практика
лық
дәріс
Күрделі тубірдің қасиеттерін
біледі,қолданады
8
Арифметикалық түбір.Қүрделі
түбір
1
1
Практика
лық
талдау
Есеп шығаруда қасиеттерін
қолданады,
Жинақтайды
9
Қысқаша көбейту формулалары
1
1
Есептер шығару
Есептер шығару дағдысын дамыту
10
Кітаптың бетін нөмірлеуге
есептер
1
1
Практика
лық
дәріс
Цифрды бетке немесе бетті цифрға айналдыру
формулаларын біледі,қолданады
11
Санның модулі
1
1
Баяндау,
практика
лық
дәріс
Заңдылықтарды табуды білу,практикада
қолдану
12
Санның модулі
1
1
Топтық жұмыс
Қарым-қатынасқа үйрету
13
Арифметикалық өзгеріс ауқымы мода,
медиана.
1
1
Баяндау,
практика
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз