Материалдар / Математиканы оқушылардың үлгерім жетістіктері негізінде құрылымдау арқылы оқыту.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математиканы оқушылардың үлгерім жетістіктері негізінде құрылымдау арқылы оқыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту әдістемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2021
324
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Математиканы оқушылардың үлгерім жетістіктері негізінде құрылымдау арқылы оқыту.

Білім сапасын арттыру - қазіргі қоғамның өзекті мәселелерінің бірі. Бұл мәселенің шешімі білім беру мазмұнын жаңартумен байланысты. Соңғы онжылдықта білім беру нәтижесін «білім» ұғымынан «құзыреттілік» тұжырымдамасына бағалаудың күрт қайта бағытталуы байқалды. Құзыреттілік (латын тілінен шыққан сөз) - білім, білік дағдыларын қолдана білу, жалпы мәселелерді шешуде практикалық тәжірибе негізінде сәтті әрекет етуді білдіреді.

Білім беру үдерісіне құзыреттілікке негізделген әдісті қосу қажет. Заманауи мұғалім оқушылардың әмбебап білімінің, қабілеттерінің, дағдыларының, сонымен қатар оқушылардың өзіндік белсенділігі мен жеке жауапкершілігінің тәжірибесінің жаңа жүйесін қалыптастыруы керек. Математика пәнінде осы мақсаттарға жетудің бір әдісі- оқушылардың үлгерім жетістіктері негізінде құрылымдау арқылы оқыту.
Математиканы оқытуда әр оқушының пәнге деген қызығушылығын дамыту маңызды. Мұғалім үнемі ізденісте болады. Қалай әлсіздердің артта қалуын болдырмауға және бәрін жетістікке жеткізуге болады? Қалай сыныпты қалай қызықтырып, позитивті ұстауға болады? Барлық оқушыларды зерттеудегі нақты мүмкіндіктерді ескере отырып қана бүкіл сыныптың өндірістік қызметін ұйымдастыруға, сыныпта саралап оқытуды жүзеге асыруға болады. Бір сыныптың бірнеше оқушылары, топ жеке және интеллектуалды қабілеттерін ескермей, жас ерекшелігі бойынша ғана жиналды, білімді игеруде біркелкі және бірдей алға жылжи алмайды.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!