Математиканы оқыту тиімді стратегиялары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математиканы оқыту тиімді стратегиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріспе Математика-бұл күрделілігі мен қолданылуы жағынан басқалардан айтарлықтай ерекшеленетін пән. Әрбір ата-ана баласының математикадан озғанын қалайды. Бірақ балаға математикалық ұғымдарды үйрету оңай емес. Сондықтан ата-аналардың көпшілігі балаларына математиканы үйретудің қаншалықты қызықты екенін білмейді. Математиканы оқудың түпкі мақсаты-ұсынылған материалды түсіну, алған дағдыларын қолдану және болашақта ұғымдарды еске түсіру. Әр түрлі есептерді шешуге және әртүрлі шешімдер қабылдауға көмектесетін бірнеше формулаларға қатысты тұжырымдамалардың тізімі бар. Сондықтан математикалық процедураларды жаттамай, материалды түсіну маңызды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл облысы, Тараз қаласы

Әлия Молдағұлова атындағы

28 орта мектептің

математика пәндерінің мұғалімі

Өксікбаева Забира Талғатқызы



Математиканы оқыту тиімді стратегиялары


Кіріспе

Математика-бұл күрделілігі мен қолданылуы жағынан басқалардан айтарлықтай ерекшеленетін пән. Әрбір ата-ана баласының математикадан озғанын қалайды. Бірақ балаға математикалық ұғымдарды үйрету оңай емес. Сондықтан ата-аналардың көпшілігі балаларына математиканы үйретудің қаншалықты қызықты екенін білмейді.

Математиканы оқудың түпкі мақсаты-ұсынылған материалды түсіну, алған дағдыларын қолдану және болашақта ұғымдарды еске түсіру. Әр түрлі есептерді шешуге және әртүрлі шешімдер қабылдауға көмектесетін бірнеше формулаларға қатысты тұжырымдамалардың тізімі бар. Сондықтан математикалық процедураларды жаттамай, материалды түсіну маңызды.



Математика-бұл үнемі тәжірибе мен қайталауды қажет ететін пән. Егер бұл жасалмаса, оқушылар үйренген ұғымдарды ұмытып кетеді. Кейбір оқушылар үшін математика қызықты болып көрінеді, ал басқалары үшін бұл қиын. Бұл мұғалімнің математиканы оқытуда қолданатын стратегияларына байланысты. Бұл мүлдем басқа пән болғандықтан, мұғалімдер математиканы оқытуда мүлдем басқа стратегияларды қолдануы керек.

Бұл мақалада біз математиканы оқытудың кейбір тәсілдері мен стратегияларын тізімдейміз. Математиканы оқытудың бұл стратегиялары оқушыларға математиканы оқытудың қаншалықты қызықты екенін түсінуге көмектеседі. Сонымен, математиканы оқытудың кейбір стратегияларына көшейік.

Математиканы оқытудың стратегиясы

Математика-бұл үнемі тәжірибе мен қайталауды қажет ететін пән. Осы мақалада математиканы оқытудың кейбір тиімді тәсілдері мен стратегияларын қараңыз.

Математиканы оқытудағы тәсілдер мен стратегиялар

Талқылауға ашық тиімді орта жасаңыз

Оқытушылар сабақ жоспарын талқылаудан бастауы керек және әр оқушы сұрақтар қоя алатын ашық атмосфераны сақтауы керек.

Мұғалімдер студенттерге математикалық ұғымдарды түсіну үшін уақыт қажет екенін түсінуі керек. Сондықтан оларды уақтылы кері байланыспен, практикалық тапсырмалармен, түсіндірулермен және тексеру жұмыстарымен қамтамасыз етіңіз.

Оларға белгілі бір тақырыпты зерттеудің мақсатын түсіндіріңіз.


Тақырыптарды бірнеше мысалмен көрсетіңіз

Математика-бұл нақты өмірмен салыстыруға және салыстыруға болатын пән. Сондықтан мұғалімдер оқушыларға математиканы қызықты түрде үйрету үшін суреттер немесе бейнелер сияқты шығармашылық әдістерді қолдана алады.


Бірнеше мысалдары бар кіріспе тақырып

Олар тапсырмаларды суреттей алады, осылайша бала тапсырмада айтылғандардың практикалық жағын ұсына алады.

Оқушыларға әртүрлі жолдарды көрсетіңіз


Математикада берілген есептерді бірнеше жолмен шешуге болады. Сондықтан сіз мұғалім ретінде оқушыларға есептерді шешудің барлық мүмкін жолдарын көрсетуіңіз керек.

Әрбір оқушы шешімді табудың бірдей әдісін түсінбейді және үйрене бермейді. Сондықтан бұл студенттер шешім табудың ең қолайлы әдісін таңдай алатын ашық платформа болуы керек.


Оқушыларды есептерді шешу кезінде пайымдауға шақырыңыз

Әрбір оқушының сабақ материалын шынымен меңгергенін анықтау үшін әрбір оқушы неге бұлай ойлайтынын ауызша және жазбаша түрде түсіндіруі қажет.

Пайымдау оқушының тұжырымдаманы қалай түсінетіні туралы дұрыс түсінік береді. Бұл оның қатысуы мен оқуына ықпал етеді.


Қысқаша және үй тапсырмасын беру арқылы сабақты аяқтаңыз

Бұрын айтылғандай, математика-бұл тұрақты тәжірибені қажет ететін пән. Сондықтан әр мұғалімге оқушыларға тәжірибе үшін үй тапсырмасын беруді ұсынамыз.


Ата-ана баласына үй тапсырмасын орындауға көмектеседі

Бұл тапсырмалардың тым күрделі емес екеніне көз жеткізіңіз және оқушыға тұжырымдаманы жақсы түсінуге көмектеседі. Бұл тапсырмалар студенттердің рухын көтеру және тақырыпты түсінуге көмектесу үшін берілген.


Қиындық деңгейін біртіндеп арттырыңыз

Математикадан қандай да бір нақты тақырыпты оқуды бастамас бұрын, есептерді қиындық деңгейіне қарай бөлу өте маңызды. Бірнеше қарапайым тапсырмалардан бастаңыз.

Мұғалімдер барлық оқушылар үшін жолақты баяу және тұрақты түрде көтеруді жалғастыруы керек.


Көптеген студенттер математикадан қорқады

Мұғалім ретінде сіз жігерлендіріп, жігерлендіруіңіз керек. Сіз оқушылардың мұндай теріс көзқарасты қалыптастыруына жол бермеуге тырысуыңыз керек. Қиын оқушыларды жұбатуға және жігерлендіруге тырысыңыз

Бұл оларға өзіне деген сенімділікті және мәселені шешу қабілетін арттыруға көмектеседі.


Тиісті және стандартталған тестілеу жолын жасаңыз

Нұсқаулық ретінде баланың үлгерімі туралы білу өте маңызды. Сондықтан тиісті тексерулер жүргізу қажет.

Мұғалім балаларға арналған викторина өткізеді

Бұл емтихандар әр түрлі формада өткізілуі мүмкін: тесттер, сыныптағы пікірталастар, егжей-тегжейлі тапсырмалар және т.б. бұл мұғалімдерге жеке оқушыларға қатысты дұрыс шешім қабылдауға көмектеседі.


Математикада бірнеше қызықты жобалар болуы мүмкін

Бұл жобалық тапсырма студенттерге тиісті зерттеулер жүргізуге және белгілі бір тақырыпты тереңірек зерттеуге көмектеседі.

Оларға белгілі бір жобаны орындау бойынша ұсыныстар беріңіз, бірақ зерттеуді өз бетінше жүргізуге мүмкіндік беріңіз. Бұл олардың шығармашылығын ашады және өздерін жақсы жағынан көрсетуге көмектеседі.


Бақылаңыз, өзгертіңіз және қайта бағалаңыз

Көптеген мұғалімдер белгілі бір тақырыпты зерттеу қарқынына өте талапшыл болады. Олар көбінесе үй тапсырмаларын бағалауды ұмытып кетеді. Біз бұл проблема емес деп айтамыз.

Бірақ мұғалім сыныптан өтіп, оқушылардың мінез-құлқын бақылауы керек. Мұғалім әр оқушымен жеке сөйлесіп, оған сұрақтар қоюы керек. Бұл оған оқушының материалды қаншалықты жақсы түсінетіні туралы нақты түсінік береді.



Математика және ойын әңгімелерін ынталандырыңыз

Бұл студенттерге ақыл-ой қабілеттері мен дағдыларын дамытуға көмектеседі. Бұл оларға оқу мен ойлаудың жаңа тәжірибесін береді. Олар мәселелерді өзінше сипаттай және шеше алады.

Балалар математикалық ойындар ойнайды

Ойындар сонымен қатар белсенді қатысуға және қатысуға ықпал етеді. Телефондар мен компьютерлерде көптеген математикалық ойындар бар. Олар стратегиялық математикалық ойлауды, есептеу дағдыларын және операцияларды түсінуді дамытады.


Практикалық оқытуға баса назар аударыңыз

Математикада бірқатар дерексіз ұғымдар бар. Практикалық оқыту студенттерге өз түсініктерін нақтырақ етуге көмектеседі.

Мүмкіндігінше математикалық құралдарды қолданыңыз. Мысалы, сіз әртүрлі математикалық дағдыларды үйрету үшін құрылыс блоктарын пайдалана аласыз.


Балаңызға белгілі бір тұжырымдаманы түсінуге мүмкіндік беріңіз

Әр баланың математиканы үйренудің өзіндік тәсілі бар. Оларды формулаларды немесе алгоритмдерді жаттауға мәжбүрлемеңіз. Жаттау түсінуге ықпал етпейді.

Сондықтан терең тұжырымдамалық түсінік пен психикалық байланысты қалыптастырыңыз. Бұл берік іргетас жасайды. Оқу стильдері туралы көбірек білу үшін мына жерді басыңыз.


Баланың жетістіктерін қуантыңыз және ынталандырыңыз

Оқушыларда дамуға бағытталған дұрыс ойлауды дамыту. Бұл оларды ынталандырады және ынталандырады. Олар алға жылжыған сайын оларға сертификаттар, стикерлер, белгішелер немесе кубоктар беріңіз.


Мұғалім оқушысын жұмысы үшін марапаттайды

Мұғалімдер аптаның ең жақсы оқушыларын апта сайын жариялай алады. Мұндай тану оларға жақсы нәтижелерді қайталауға көмектеседі. Өсу туралы ойлау туралы көбірек білу үшін мына жерді басыңыз.


Соңында шыдамды болыңыз

Математиканың қаншалықты қиын болатынын бәріміз білеміз. Біз мұны бәріміз бастан өткердік. Сондықтан балаға шыдамдылық танытып, оны кезең-кезеңімен үйрету өте маңызды. Бұл оған математикадан қорықпауға көмектеседі.

Қорытынды

Математиканы оқытудың осы тәсілдері мен стратегияларының кейбірі сыныптағы оқу динамикасын жақсартуға көмектеседі деп үміттенеміз. Мұғалімдер мен ата-аналар математиканы қалай оқыту керектігі туралы алаңдамауы керек. Оның орнына олар математиканы қызықты түрде қалай үйретуге назар аударуы керек.

Егер сіз бір нәрсені қуана жасасаңыз, бәрі оңайырақ болады. Бүкіл процесс барысында баланың ойлау тәсілін түсіну өте маңызды. Бұл үлкендерге баламен қарым-қатынас орнатуға көмектеседі.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
233
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі