|
Бөлім |
3 |
||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Материктер мен мұхиттардың ірі орографиялық объектілері |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.4 -материктер мен мұхиттарда орналасқан ұқсас орографиялық бірліктерді салыстырады |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Материктер мен мұхиттар туралы алған білімдерін жинақтайды Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
6 материк және 4 мұхит және аралдар туралы түсінеді, өз бетімен оқып білуге үйренеді география ғылымының дамуына қомақты үлкен үлес қосқан ғалымдар жайлы,географиялық зерттеулердің кезеңдерге бөлінуімен танысады. |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Ұшақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді: ( қағаздан жасалған ұшақтардың қанаттарында сұрақтар жазылып, сыныпқа үшырылады, ұшақты оқушы) Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Сұрақ: Карталар қанша түрге топтастырылады? Жауап: 4; қамтылытын аумағына, мазмұнына, масштабына, қолдану сипатына қарай топтастырылады Сұрақ: Кешенді карталар дегеніміз не? Жауап: Көп жағдайда тақырыптық крталар бірнеше компоненттерді және олардың өзара байланысын көрсетеді. Мұндай карталар кешенді карталар деп аталады. Сұрақ: Глобус дегеніміз не? Жауап: Жер шарының бірнеше есе кішірейтіліп берілетін нақты бейнесі глобус деп аталады. Сұрақ: Картографиялық проекция дегеніміз не? Жауап: Жер шарының бетін малематикалық тәсілдер арқылы жазықтықта бейнелеу. Сұрақ: Дүниежүзілік карталарда көп пайдаланылатын проекция- Жауап: Көп конусты проекция. Сұрақ: Жер жары толық бейнеленген карталарда пайдаланылатын проекция- Жауап: Цилиндрлік проекция. Сұрақ: Азимуттық прекция қандай мақсатта қолданылады- Жауап: Белгілі бір нүктеден жан-жаққа бағытталатын кеңістікті дәл бейнелеу үшін қолданылады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|||||||||
|
Ортасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Топтарға тапсырма:
.181ер
шары бетінің жалпы ауданы 510, 2 млн. км - ге
тең. Ол материктер мен мұхиттарға бөлінген.
Құрлықты құрайтын материктер мен аралдар үлесіне шамамен 149, 1 млн
км немесе бүкіл Жер бетінің 29, 2%- ы
келеді. 2.1803-1806 Колумб ашқан жаңа жерлерге Америго Веспуччи 3 рет саяхат жасады; 3.1519-1522 Ф.Беллинсгаузен мен М.Лазарев басқарған экспедиция Антарктика материгін ашты; 4.1499-1503 И.Ф.Крузенштерн мен Ю.Ф.Лисянскийдің Тынық, Үнді,Атлант мұхиттары арқылы жүріп өткен кспедициясы Тынық мұхиттың көптеген жаңа аралдарын ашты; 5.648 Фернан Магеллан мен Себастьян Элькано басқарған испан экспедициясы тұңғыш рет Жер шарын айналып өтіп, еуропалықтар үшін беймәлім Тынық мұхитты ашты; Дескрипторлар: - Мәтінді оқып отырып, мәліметтерді түртіп отырады; - Жинақталған мәліметтерден 4 маңызды ақпаратты анықтайды; - Анықталған ақпараттарды кластерге түсіреді. (жеке жұмыс, топқа бөлінген бойынша Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап"РАФТ" әдісін қолданып хабарландыру, хат, жарнама құрастырып жазады. Р-рөл А-аудитория Ф-форма(мәтіннің түрі) Т-тақырып
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Бағалау критерийлер 1.Ертегідегі негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды. 2.Кейіпкердің образына қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды. 3.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді Дескрипторлар 1.Әр оқушы ертегіден өзіне тиісті кейіпкерлердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды. 2.Әр оқушы кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Ой
қорыту 1.Географиялық ғылымның дамуына қомақты үлес қосқан ғалымдар
жайлы әңгімелеңдер. 2.Географиялық зерттеулер қандай кезеңдерге
бөлінді? 3.Жаңа жерлер қандай мақсатпен ашылды және кімдер ашты?
4.Қазіргі географиялық зерттеулердің бағыты
қандай?Дәптермен жұмыс Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Материктер мен мұхиттардың ірі орографиялық объектілері
Материктер мен мұхиттардың ірі орографиялық объектілері
|
Бөлім |
3 |
||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||
|
Сынып 8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Материктер мен мұхиттардың ірі орографиялық объектілері |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.4 -материктер мен мұхиттарда орналасқан ұқсас орографиялық бірліктерді салыстырады |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Материктер мен мұхиттар туралы алған білімдерін жинақтайды Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
6 материк және 4 мұхит және аралдар туралы түсінеді, өз бетімен оқып білуге үйренеді география ғылымының дамуына қомақты үлкен үлес қосқан ғалымдар жайлы,географиялық зерттеулердің кезеңдерге бөлінуімен танысады. |
||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Ұшақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді: ( қағаздан жасалған ұшақтардың қанаттарында сұрақтар жазылып, сыныпқа үшырылады, ұшақты оқушы) Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Сұрақ: Карталар қанша түрге топтастырылады? Жауап: 4; қамтылытын аумағына, мазмұнына, масштабына, қолдану сипатына қарай топтастырылады Сұрақ: Кешенді карталар дегеніміз не? Жауап: Көп жағдайда тақырыптық крталар бірнеше компоненттерді және олардың өзара байланысын көрсетеді. Мұндай карталар кешенді карталар деп аталады. Сұрақ: Глобус дегеніміз не? Жауап: Жер шарының бірнеше есе кішірейтіліп берілетін нақты бейнесі глобус деп аталады. Сұрақ: Картографиялық проекция дегеніміз не? Жауап: Жер шарының бетін малематикалық тәсілдер арқылы жазықтықта бейнелеу. Сұрақ: Дүниежүзілік карталарда көп пайдаланылатын проекция- Жауап: Көп конусты проекция. Сұрақ: Жер жары толық бейнеленген карталарда пайдаланылатын проекция- Жауап: Цилиндрлік проекция. Сұрақ: Азимуттық прекция қандай мақсатта қолданылады- Жауап: Белгілі бір нүктеден жан-жаққа бағытталатын кеңістікті дәл бейнелеу үшін қолданылады. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|||||||||
|
Ортасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Топтарға тапсырма:
.181ер
шары бетінің жалпы ауданы 510, 2 млн. км - ге
тең. Ол материктер мен мұхиттарға бөлінген.
Құрлықты құрайтын материктер мен аралдар үлесіне шамамен 149, 1 млн
км немесе бүкіл Жер бетінің 29, 2%- ы
келеді. 2.1803-1806 Колумб ашқан жаңа жерлерге Америго Веспуччи 3 рет саяхат жасады; 3.1519-1522 Ф.Беллинсгаузен мен М.Лазарев басқарған экспедиция Антарктика материгін ашты; 4.1499-1503 И.Ф.Крузенштерн мен Ю.Ф.Лисянскийдің Тынық, Үнді,Атлант мұхиттары арқылы жүріп өткен кспедициясы Тынық мұхиттың көптеген жаңа аралдарын ашты; 5.648 Фернан Магеллан мен Себастьян Элькано басқарған испан экспедициясы тұңғыш рет Жер шарын айналып өтіп, еуропалықтар үшін беймәлім Тынық мұхитты ашты; Дескрипторлар: - Мәтінді оқып отырып, мәліметтерді түртіп отырады; - Жинақталған мәліметтерден 4 маңызды ақпаратты анықтайды; - Анықталған ақпараттарды кластерге түсіреді. (жеке жұмыс, топқа бөлінген бойынша Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап"РАФТ" әдісін қолданып хабарландыру, хат, жарнама құрастырып жазады. Р-рөл А-аудитория Ф-форма(мәтіннің түрі) Т-тақырып
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Бағалау критерийлер 1.Ертегідегі негізгі кейіпкерлердің портретін жинақтайды. 2.Кейіпкердің образына қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды. 3.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді Дескрипторлар 1.Әр оқушы ертегіден өзіне тиісті кейіпкерлердің портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды. 2.Әр оқушы кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Ой
қорыту 1.Географиялық ғылымның дамуына қомақты үлес қосқан ғалымдар
жайлы әңгімелеңдер. 2.Географиялық зерттеулер қандай кезеңдерге
бөлінді? 3.Жаңа жерлер қандай мақсатпен ашылды және кімдер ашты?
4.Қазіргі географиялық зерттеулердің бағыты
қандай?Дәптермен жұмыс Рефлексия 3 минут Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
Сонымен біз.................деген шешімге. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
шағым қалдыра аласыз














