Сабақтың ортасы
(35 мин)
|
Мағынаны тану.
Білу
«Ойдағы дерек»
әдісі
Мәтін деген не
екенін білесіңдер ме?
https://youtu.be/Gs562oMpgGU
мәтін оның
тақырыбы туралы түсінікті тыңдату
Оқулықпен
жұмыс
1-жаттығу. Ұжымдық
жұмыс
Салыстыру арқылы
мәтінді анықтайды.
Көркем жазу: Мм
Мм
Мәтінді көшіріп жазады.
2-жаттығу. Жұппен
жұмыс. Орындалған жұмысты өзара тексереді.
3-жаттығу. Сөздікпен жұмыс
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйым- дастырылады.
Білімқұмар, інжу сөздерінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады.
Тақтада ілінген бөліктерге назар
аударту. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтін тақырыбына сәйкес бөлікті
анықтату.
Сергіту
жаттығуы
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA
4-жаттығу. Топтық
жұмыс
Жасырынған
стикерлерді алып, сөздер бойынша топқа бөліну.«Суретті әңгімеле»
стратегиясы бойынша сюжетті суретке қарап, тиісті
сөздер, яғни алған сөздерін қатыстырып, мәтін
құрастырып жазуды
тапсыру.
ЕБҚ
оқушыларының топтық жұмысқа қатысуларын қадағалау, қолдау
көрсе
|
Үш
қатардағы сөйлемдердің байланысуын анықтап, мәтін құрайтын бөлігін табады, дәлелдейді.
Тапқан мәтіннің негізгі ойын
анықтайды.
Дәптерге мәтін
бөлігін көркем көшіріп жазу жұмысын
орындайды
Сұрақтарға жауап жазып, мәтін екенін дәлелдейді.
Тірек сөздер мен
тақырыпты негізге ала
отырып, мәтін құрастырады.
|
дескриптор:
-қатесін тауып, түзетеді
мадақтау
Дескриптор:
-
алдымен, содан соң не
болғанын болжайды; содан кейін, ең соңында сөздерін
пайдаланып, не болғанын болжайды;
-
сөйлемдегі сөздерді байланыстырады;
-
азатжолды сақтап жазады;
-
пунктуациялық, орфографиялық қателер жібермейді
|
Оқулық
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA
|