Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Менің мектебім

    Педагогтің аты- жөні


    Күні:

    07.11.2022ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтін дегеніміз не?

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

    2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу;

    2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,

    түзету және құраған сөйлемін толықтыру

    Сабақтың мақсаты

    мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;

    сюжетті суреттер арқылы шағын әңгімелеу мәтінін құрап жазады;

    жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді және құраған сөйлемін толықтырады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Қайырлы күн достым

    Ісің сәтке толсын

    Біздің алар біліміміз

    Ұшқан теңіз болсын

    «Менің орным» тақтада ілулі тұрған әріптерде тапсырмалар бар, өткенді пысықтау

    Орындалса, әріп ретімен орналасады

    А ауызша сөйлеу дегеніміз не? (м)

    Ә жазбаша сөйлеу дегеніміз не? (ә)

    В дыбыстар нешеге бөлінеді? (т)

    Д диалог деген не? (і)

    К мектеп +і .......... (н)

    МӘТІН

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту







    әріптерді әліпби ретімен орналастыра отырып, тапсырма орындайды және бүгінгі күн тақырыбын анықтайды







    Дескриптор:


    Мәтіннің тақырыбы. негізгі ойын анықтайды





    Мадақтау









    тапсырмалары жазылған

    кеспе әріптер жазыдған қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    (35 мин)

    Мағынаны тану. Білу

    «Ойдағы дерек» әдісі

    Мәтін деген не екенін білесіңдер ме?

    https://youtu.be/Gs562oMpgGU

    мәтін оның тақырыбы туралы түсінікті тыңдату

    Оқулықпен жұмыс

    1-жаттығу. Ұжымдық жұмыс

    Салыстыру арқылы мәтінді анықтайды.

    Көркем жазу: Мм Мм

    Мәтінді көшіріп жазады.

    2-жаттығу. Жұппен жұмыс. Орындалған жұмысты өзара тексереді.

    3-жаттығу. Сөздікпен жұмыс

    Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйым- дастырылады. Білімқұмар, інжу сөздерінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады.

    Тақтада ілінген бөліктерге назар аударту. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтін тақырыбына сәйкес бөлікті анықтату.

    Сергіту жаттығуы

    https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA

    4-жаттығу. Топтық жұмыс

    Жасырынған стикерлерді алып, сөздер бойынша топқа бөліну.«Суретті әңгімеле» стратегиясы бойынша сюжетті суретке қарап, тиісті сөздер, яғни алған сөздерін қатыстырып, мәтін құрастырып жазуды тапсыру.

    ЕБҚ оқушыларының топтық жұмысқа қатысуларын қадағалау, қолдау көрсе

    Үш қатардағы сөйлемдердің байланысуын анықтап, мәтін құрайтын бөлігін табады, дәлелдейді.

    Тапқан мәтіннің негізгі ойын анықтайды.


    Дәптерге мәтін бөлігін көркем көшіріп жазу жұмысын орындайды


    Сұрақтарға жауап жазып, мәтін екенін дәлелдейді.












    Тірек сөздер мен тақырыпты негізге ала отырып, мәтін құрастырады.


    дескриптор:

    -қатесін тауып, түзетеді





    мадақтау





    Дескриптор:

    • алдымен, содан соң не болғанын болжайды; содан кейін, ең соңында сөздерін пайдаланып, не болғанын болжайды;

    • сөйлемдегі сөздерді байланыстырады;

    • азатжолды сақтап жазады;

    • пунктуациялық, орфографиялық қателер жібермейді


    Оқулық










    https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA





    Сабақтың соңы

    Тапсырма. Мәтін туралы түсініктерін пысықтап өту

    https://wordwall.net/ru/resource/37777753

    Үй тапсырмасын түсінідіп өту 5 жаттығу

    Кері байланыс: «Оқушы үні»

    Мен білдім.............................

    Мен түсіндім..............................

    Мен үйрендім.................................

    «Табыс сатысы» білім алушылар бейнені сатыға орналастыру арқылы сабақтан алған өз түсініктерін білдіреді


    wordwall платформасы арқылы 3 сұрақты тапсырма орындайды




    табыс сатыса бейне орналстырады

    Дескриптор:

    Мәтін тақырыбын анықтау ережесін біледі

    1 балл





    мадақтау

    АКТ
































    «К.Ушинский атындағы №7 орта мектеп» КММ

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды разрядтан аттамай жазбаша қосу және азайту


    Бөлім

    Менің мектебім

    Педагогтің аты-жөні

    Дюсебекова К.О.

    Күні

    07.11.2022ж

    Сынып

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі таңбалы сандарды разрядтан аттамай жазбаша қосу және азайту

    Оқу бағдарлама- сына сәйкес

    оқыту мақсаттары

    2.1.2.8. 34 + 23, 57 – 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    разрядтан аттамай екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін есептеулерде қолданады



    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Көңіл күй жаттығу

    Сабақ басталды..... екі қолды көтеру

    Маған математика ұнайды...... үш шапалақ соғу

    Менің көңіл күйім керемет....................... бас бармақты көрсету

    Мен есептер шығарамын....................... от шашу жасау

    «Сәйкестендіру» ойыны арқылы сұрақтарға жауап беру


    оқушылар нұсқау бойынша сабақққа назар аудару тапсырмаларын орындайды



    Сұрақтарға жауап береді


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дюсебекова Камиля Оразхановна
    22 Ақпан 2023
    1337
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәтін дегеніміз не?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәтін дегеніміз не?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды; сюжетті суреттер арқылы шағын әңгімелеу мәтінін құрап жазады; жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді және құраған сөйлемін толықтырады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    Менің мектебім

    Педагогтің аты- жөні


    Күні:

    07.11.2022ж

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтін дегеніміз не?

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

    2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу;

    2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,

    түзету және құраған сөйлемін толықтыру

    Сабақтың мақсаты

    мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;

    сюжетті суреттер арқылы шағын әңгімелеу мәтінін құрап жазады;

    жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді және құраған сөйлемін толықтырады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Қайырлы күн достым

    Ісің сәтке толсын

    Біздің алар біліміміз

    Ұшқан теңіз болсын

    «Менің орным» тақтада ілулі тұрған әріптерде тапсырмалар бар, өткенді пысықтау

    Орындалса, әріп ретімен орналасады

    А ауызша сөйлеу дегеніміз не? (м)

    Ә жазбаша сөйлеу дегеніміз не? (ә)

    В дыбыстар нешеге бөлінеді? (т)

    Д диалог деген не? (і)

    К мектеп +і .......... (н)

    МӘТІН

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту







    әріптерді әліпби ретімен орналастыра отырып, тапсырма орындайды және бүгінгі күн тақырыбын анықтайды







    Дескриптор:


    Мәтіннің тақырыбы. негізгі ойын анықтайды





    Мадақтау









    тапсырмалары жазылған

    кеспе әріптер жазыдған қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    (35 мин)

    Мағынаны тану. Білу

    «Ойдағы дерек» әдісі

    Мәтін деген не екенін білесіңдер ме?

    https://youtu.be/Gs562oMpgGU

    мәтін оның тақырыбы туралы түсінікті тыңдату

    Оқулықпен жұмыс

    1-жаттығу. Ұжымдық жұмыс

    Салыстыру арқылы мәтінді анықтайды.

    Көркем жазу: Мм Мм

    Мәтінді көшіріп жазады.

    2-жаттығу. Жұппен жұмыс. Орындалған жұмысты өзара тексереді.

    3-жаттығу. Сөздікпен жұмыс

    Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйым- дастырылады. Білімқұмар, інжу сөздерінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады.

    Тақтада ілінген бөліктерге назар аударту. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтін тақырыбына сәйкес бөлікті анықтату.

    Сергіту жаттығуы

    https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA

    4-жаттығу. Топтық жұмыс

    Жасырынған стикерлерді алып, сөздер бойынша топқа бөліну.«Суретті әңгімеле» стратегиясы бойынша сюжетті суретке қарап, тиісті сөздер, яғни алған сөздерін қатыстырып, мәтін құрастырып жазуды тапсыру.

    ЕБҚ оқушыларының топтық жұмысқа қатысуларын қадағалау, қолдау көрсе

    Үш қатардағы сөйлемдердің байланысуын анықтап, мәтін құрайтын бөлігін табады, дәлелдейді.

    Тапқан мәтіннің негізгі ойын анықтайды.


    Дәптерге мәтін бөлігін көркем көшіріп жазу жұмысын орындайды


    Сұрақтарға жауап жазып, мәтін екенін дәлелдейді.












    Тірек сөздер мен тақырыпты негізге ала отырып, мәтін құрастырады.


    дескриптор:

    -қатесін тауып, түзетеді





    мадақтау





    Дескриптор:

    • алдымен, содан соң не болғанын болжайды; содан кейін, ең соңында сөздерін пайдаланып, не болғанын болжайды;

    • сөйлемдегі сөздерді байланыстырады;

    • азатжолды сақтап жазады;

    • пунктуациялық, орфографиялық қателер жібермейді


    Оқулық










    https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA





    Сабақтың соңы

    Тапсырма. Мәтін туралы түсініктерін пысықтап өту

    https://wordwall.net/ru/resource/37777753

    Үй тапсырмасын түсінідіп өту 5 жаттығу

    Кері байланыс: «Оқушы үні»

    Мен білдім.............................

    Мен түсіндім..............................

    Мен үйрендім.................................

    «Табыс сатысы» білім алушылар бейнені сатыға орналастыру арқылы сабақтан алған өз түсініктерін білдіреді


    wordwall платформасы арқылы 3 сұрақты тапсырма орындайды




    табыс сатыса бейне орналстырады

    Дескриптор:

    Мәтін тақырыбын анықтау ережесін біледі

    1 балл





    мадақтау

    АКТ
































    «К.Ушинский атындағы №7 орта мектеп» КММ

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды разрядтан аттамай жазбаша қосу және азайту


    Бөлім

    Менің мектебім

    Педагогтің аты-жөні

    Дюсебекова К.О.

    Күні

    07.11.2022ж

    Сынып

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Екі таңбалы сандарды разрядтан аттамай жазбаша қосу және азайту

    Оқу бағдарлама- сына сәйкес

    оқыту мақсаттары

    2.1.2.8. 34 + 23, 57 – 23, 45 ± 19, 47 + 33, 80 – 47, 100 – 35 жағдайларында екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    разрядтан аттамай екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін есептеулерде қолданады



    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    Көңіл күй жаттығу

    Сабақ басталды..... екі қолды көтеру

    Маған математика ұнайды...... үш шапалақ соғу

    Менің көңіл күйім керемет....................... бас бармақты көрсету

    Мен есептер шығарамын....................... от шашу жасау

    «Сәйкестендіру» ойыны арқылы сұрақтарға жауап беру


    оқушылар нұсқау бойынша сабақққа назар аудару тапсырмаларын орындайды



    Сұрақтарға жауап береді


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 3 сынып
    22.02.2023
    1337
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дюсебекова Камиля Оразхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации