Сабақтың тақырыбы: Мәтін
және сөз мағыналарын білудің мәні
Мақсаттары: Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын
арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін
ұғындыру.
Күтілетін нәтиже
: -Дұрыс сөйлеуге
үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары
сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя
біледі;
-Оқушының сыни ойлауы
қалыптасады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын
тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ
(талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару
және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды
бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер,
бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:Ыстық
орындық,Мағананы таны, Кім жылдам,
Кубизм
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
2мин
|
Үй
тапсырмасы "Ыстық
орындық"әдісі арқылы сұрақ -жауап
ұйымдастыру
|
Үй тапсырмасын тнексеру
мақсатында үйге берілген тапсырмаларын ортаға шығып
талқылайды
|
Ыстық орындық әдісімен
топтар сұрақ қою арқылы үй тапсырмасына шолу
жасайды.
Үйге орындауға берілген
рефераттарың тексеріп маңыздылығын
тоқталады
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
Постер қорғау
1 топ Әдеби тіл
2 топ Мәтін
3 топ Сөз
байлығы
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау арқылы өткен сабаққа арналған тапсырмалар төгірегіндне жұмыс
жүргізу
Ол үшір постер мен жұмыс
жасату
|
. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап
беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, постерді
қорғау
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың
тақырыбын"Мағынаны таны
стратегиясы" бойынша мақал-мәтел арқылы анықтайды
,
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс
жүргізу
|
Оқушылар мақал-мәтелдің
ағынасын танып, жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын негізгі
түйінді идеясын айтады.
|
СТО
|
Сергіту
сәті
|
1
мин
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
Кім
жылдам
Жаттығулар
орындау
Тақырыпты
талдау
|
Оқушыларға тақырыппқа қатысты
кітаптан жаттығулар орындау арқылы топпен
жарыстыру
|
Оқушылар тапсырманы
орындап,алғашқы болғандар оқып түсінік береді,оқушылардың қосымша
сұрақтарна жауап береді
|
|
Жинақтау
|
5мин
|
Кубизм
әдісі
|
Осы әдіс бойынга жаңа тақырып
төңіргегінде сұрақтар дайындау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып сабақты жинақтайды
|
|
Бағалау
|
2
мин
|
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топпн
бағалайды
|
|
Рефлексия
|
2
мин
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|
|