Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан. Оқу мақсаттары: 6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару; Сабақ мақсаты: • мәтінді есептерді айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру арқылы шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару

Бөлім:

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

04.12.2023ж

Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.5.1.4рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару;


Сабақтың мақсаты

  • мәтінді есептерді айнымалысы бар өрнектер мен формулалар құрастыру арқылы шығару.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады





Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




6 сынып оқулығы. 1-бөлім

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс

1. Арақашықтығы 21 км болатын екі елді мекеннен бір мезетте бір-біріне қарама-қарсы екі велосипедші шықты. Бірінің жылдамдығы екіншісінен есе кем. Егер екі велосипедші 45 минуттан кейін кездескен болса, велосипедшілердің жылдамдықтарын табыңыз (жауабын км/сағ түрінде жазыңыз). Жауабы: 12 км/сағ

Дескриптор:

- есептің математикалық моделін құрады;

- жылдамдықтың бірін екіншісі арқылы өрнектейді;

- уақытты сағатпен өрнектейді;

- теңдеу құрастырады;

- жылдамдықтарды есептейді

2. Автомобиль екі қаланың арасын 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Қайтар жолында жылдамдығын 10 км/сағ-қа кемітіп, барған уақытқа қарағанда 45 минутқа ұзақ жүрген болса, екі қаланың ара қашықтығын табыңыздар. Жауабы: 315 км

Дескриптор:

- есептің математикалық моделін құрады;

- қайтар жолдағы жылдамдықты табады;

- жүрілген жолды есептеу формуласын қолданады;

- теңдеу құрады;

- белгісіз уақытты есептейді;

- ара қашықтығын есептейді.

Жеке жұмыс.

1. Үшбұрыштың периметрі 51 см. Бірінші қабырғаның ұзындығының екінші қабырғаның ұзындығына қатынасы 1:2. Екінші қабырғасының ұзындығының үшінші қабырғасының ұзындығына қатынасы 3:4 қатынасындай. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз.

Дескриптор:

- есептің шартын жазады

- үш қабырға үшін сандар қатынасы құрады?

- шешімін табады

- жауабын жазады.

2. Туристер 32 км жаяу жүрді, 104 км машинамен жүрді, 64 км өзенмен жүзіп өтті. a) Барлық жолдың қандай бөлігін туристер жаяу жүріп өтті? b) Жаяу жүрген жол өзенмен жүзген жолдан неше есе кіші? c) Машинамен жүрген жол барлық жолдың қандай процентін құрайды?

3. Суреттегі берілген мәлімет бойынша фигураның ауданының өрнегін толықтыр:

S =Shape1 ∙ (2x + Shape2 ) − Shape3 x.

x = 1 болса, өрнектің мәнін тап.

Picture 1

4. Мектепте тікбұрышты параллелепипед пішінді екі аквариум бар. Бірінші аквариумның ұзындығы 6,5 дм, ені 4,4 дм, биіктігі 3,6 дм, ал екіншісінің ұзындығы 6,5 дм, ені 3,6 дм, биіктігі 4,4 дм. Аквариумдар сумен толтырылған. Бірінші аквариумда су жоғарғы жиектен 6 см, ал екіншісінде 4 см төмен. Қай аквариумда су көп?

5. 20 үлкен және кішкентай қораптарға 24 кг кәмпит салынған. Кішкентай қораптың сыйымдылығы 0,5 кг кәмпит, ал үлкен қораптың сыйымдылығы 2,5 кг кәмпит болса, қораптың әр түрінің санын тап.

Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және түсініп, тапсырмалар орындайды.

























Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.



















Әрбір дұрыс жауапқа 1































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия:

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар

Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\

Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар

Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


Формативті бағаланады.


6 сынып оқулығы. 1-бөлім.

2018ж



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2023
796
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі