Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару
|
Бөлім: |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
05.12.2023ж |
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінді есептерді шығару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс №1. Қазақстан аумағы 2724,9 мың шаршы км. Ормандар барлық аумақтын 3%-ын алып жатыр. Қазақстан аумағының қанша мың шаршы км ормандар құрайды? №2. Қымыз – бие сүтінен алынатын қазақтың ұлттық сусыны. Қымыз құрамындағы дәрумендердің мөлшері жаңа сауылған бие сүтіндегі концентрациясымен салыстырғанда өзгереді. Кесте деректерін пайдаланып, тұжырымдардың дұрыстығын анықта. Жаңа сауылған бие сүті мен қымыздағы дәрумендердің құрамы.
Тұжырымдар дұрыс па? (Иә/Жоқ)
№3. Кітап дүкені барлық оқушы мен студентке 15% жеңілдік жасады. Тұрақты сатып алушыға қосымша 10% жеңілдік берілді. Мектеп тұрақты сатып алушы болып, мектеп кітапханасына кітаптар сатып алды. Егер 225 320 теңгеге кітап сатып алу жоспарланған болса, мектеп кітаптар үшін қанша төледі? Жауапты бүтінге дейін дөңгелекте.
№4. Дайындалған алқапқа төрт түрлі алма ағаштарын отырғызылды. «Апорт» алма сорты бүкіл ауданның 64,2%-на, «Айнұр» алма сорты 15%-ға, «Фуджи» алма сорты 12,5%-ға, ал қалған 6,64 Ар «Талғар» алма сорты салынды. Алқаптың ауданын тап.
№5. Дамир салымның жылдық өсуі 12,5% құрайтын банкке салым салды. Егер Дамир осы банкке 2500000 теңге салса, бір жылдан кейін қандай ақша сомасын алады? №6. Салмағы 52,5 кг мыс пен алюминийден тұратын қорытпада 60% мыс бар. Қорытпаға 12,5 кг мыс қосылды. Жаңа қорытпадағы алюминий қанша пайызды құрайды?
БЖБ орындау. |
Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және түсініп, тапсырмалар орындайды.
Тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия: Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\ Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар |
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. 2018ж |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан
Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 6 сынып матем 2 тоқсан
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Математика
Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару
|
Бөлім: |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
05.12.2023ж |
|
|
Сынып: 6 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінді есептерді шығару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді есептерді шығару; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
6 сынып оқулығы.
1-бөлім |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс №1. Қазақстан аумағы 2724,9 мың шаршы км. Ормандар барлық аумақтын 3%-ын алып жатыр. Қазақстан аумағының қанша мың шаршы км ормандар құрайды? №2. Қымыз – бие сүтінен алынатын қазақтың ұлттық сусыны. Қымыз құрамындағы дәрумендердің мөлшері жаңа сауылған бие сүтіндегі концентрациясымен салыстырғанда өзгереді. Кесте деректерін пайдаланып, тұжырымдардың дұрыстығын анықта. Жаңа сауылған бие сүті мен қымыздағы дәрумендердің құрамы.
Тұжырымдар дұрыс па? (Иә/Жоқ)
№3. Кітап дүкені барлық оқушы мен студентке 15% жеңілдік жасады. Тұрақты сатып алушыға қосымша 10% жеңілдік берілді. Мектеп тұрақты сатып алушы болып, мектеп кітапханасына кітаптар сатып алды. Егер 225 320 теңгеге кітап сатып алу жоспарланған болса, мектеп кітаптар үшін қанша төледі? Жауапты бүтінге дейін дөңгелекте.
№4. Дайындалған алқапқа төрт түрлі алма ағаштарын отырғызылды. «Апорт» алма сорты бүкіл ауданның 64,2%-на, «Айнұр» алма сорты 15%-ға, «Фуджи» алма сорты 12,5%-ға, ал қалған 6,64 Ар «Талғар» алма сорты салынды. Алқаптың ауданын тап.
№5. Дамир салымның жылдық өсуі 12,5% құрайтын банкке салым салды. Егер Дамир осы банкке 2500000 теңге салса, бір жылдан кейін қандай ақша сомасын алады? №6. Салмағы 52,5 кг мыс пен алюминийден тұратын қорытпада 60% мыс бар. Қорытпаға 12,5 кг мыс қосылды. Жаңа қорытпадағы алюминий қанша пайызды құрайды?
БЖБ орындау. |
Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және түсініп, тапсырмалар орындайды.
Тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № есеп Рефлексия: Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\ Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар |
Үй жұмысын алады. Рефлексияны ауызша орындайды. |
Формативті бағаланады. |
6 сынып оқулығы. 1-бөлім. 2018ж |
шағым қалдыра аласыз















