Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сынып:5Б
Күні:
13.02.20
Мұғалімнің
аты-жөні:Абдуллаева
Д
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Мәтінді логикалық
есептер
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты
Дұрыс және дұрыс
емес тұжырымдарды анықтау,
сәйкестікті, ақиқатты
анықтауға берілген логикалық есептерді
шешу
Сабақтың
мақсаттары
Барлық оқушылар:сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген
қарапайым логикалық есептерді шығарады.
Оқушылардың басым
бөлігі:деректерді жинақтайды, жүйелейді және
толықтырады; қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер
құрастырады.
Кейбір
оқушылар:Алған білімдерін өмірде қолдана
алады
Бағалау
критерийлері
Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалған
екенін анықтайды
Кітап бетін
анықтау
Сандардың орналасу заңдылығын
анықтау
Периодты ондық бөлшектерді жай бөлшекке
айналдыру
Қанша фигура бар екендігін
анықтау
Ребусты
шешу
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу
Пәнаралық
байланыс
Жаратылыстану,
әдебиет
АКТ қолдану
дағдылары
Интербелсенді
тақта
Тілдік
мақсаттар
Цифр, сан, фигур, период,
бөлшек
Бастапқы
білім
Аудан табуға берілген
есептер
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
5мин
Сәлемдесу.
Оқушыларға жағымды көңіл-күй
орнату үшін
«Ерекше
сәлемдесу»
Әрқашан (бас
бармақ)
Сізге (сұқ
саусақ)
Үлкен (ортаңғы
саусақ)
Бақыт (төртінші
саусақ)
Тілеймін
(шынашақ)
Сыныпта жағымды көңіл-күй
қалыптастыру. Сыныпта жағымды көңіл-күй тудыру
үшін«Ерекше
сәлемдесу»тренингі жүргізіледі. Оқушылар
саусақтарын түйістіре отырып, бір біріне жағымды тілек
айтады.
Топқа
бөлу:
І
топ2, 4, 6,
8,...
ІІ
топ1, 2, 4, 8,
16,...
ІІІ
топ9, 7, 5, 3,
...
Үй
жұмысынтексеру
Оқушылар дәптерлерімізді
ашамыз, бүгінгі күннің жадын жазамыз. Бүгінгі өтетін тақырыбымыздың
аты:Мәтінді логикалық
есептер
«Қайталау
айнасы»
Белгісіз санда
тап
5
2
3
10
6
4
1
11
1
9
?
12
12
?
6
?
Ж: 2, 15,
33
7
8
8
48
9
7
5
58
11
5
7
48
6
12
5
?
Ж:
67
664, 332, 340, 170, ..., 89,
...
20,20,26,26,32,32,...
Дұрыс айтқан оқушыларды
Жарайсың, жақсы деп мадақ сөздермен
бағалаймын.
Практикалық
жұмысты орында.
Бесбұрыш жасау үшін
қағаздан ені 3 см болатын жолақ қиып алып, оны түйіндеп байла. Егер
қатты тартып байлайтын болсаң, бесбұрыш шығатынын көресің. Түйінді
жарыққа жақындатсаң, бес бұрышты жұлдызды
көресің.
Слайд
1,2
Кеспе
қағаздар
Слайд
3
Сабақтың
ортасы
5
минут
Сергіту
сәті
5
минут
5мин
9мин
«Топтық
жұмыс»әдісін қолданып әр топқа
тапсырма беремін. Топ мүшелері флипчартқа дәлелдейді және есептерін
тексеремін. Содан соң тақтаға шығып басқа топтарға
түсіндіреді.
1топ.
2топ
3топ.
«Кім
жылдам»
1.Жолаушының бір ешкісі, бір
капустасы, бір қасқыры бар. Ол
өзеннің
бір жағынан екінші жағына екі
орынды қайық арқылы өтуі
керек.
жолаушы ешкіні, капуста және
қасқырды өзеннен қалай
өткізді?
Қасқырды ешкімен қалдыра
алмайды, ал ешкіні капустамен
қалдыра
алмайтыны белглі
болса?
Шешімі: Ол үшін үшеуін де
қадағалаусыз қалмауы керек.
Бірінші
қатынағанда жолаушы өзеннің ар
жағына ешкіні апарады.
Екінші
қатынағанда жолаушы қасқырды
алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағынажеткен соң қасқырды
қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына
әкеледі.
Үш қатынағанда ешкіні
қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады.Капустаны қалдырады
да, өзі б
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз