Материалдар / Мәтінді логикалық есептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді логикалық есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
лицей сыныпқа өтілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2024
71
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:

Күні: 13.02.20

Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева Д

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді логикалық есептер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдарды анықтау,

сәйкестікті, ақиқатты анықтауға берілген логикалық есептерді шешу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығарады.

Оқушылардың басым бөлігі: деректерді жинақтайды, жүйелейді және толықтырады; қолда бар материалдарды пайдаланып кестелер құрастырады.

Кейбір оқушылар: Алған білімдерін өмірде қолдана алады

Бағалау критерийлері

  • Тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалған екенін анықтайды

  • Кітап бетін анықтау

  • Сандардың орналасу заңдылығын анықтау

  • Периодты ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдыру

  • Қанша фигура бар екендігін анықтау

  • Ребусты шешу

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, әдебиет

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Тілдік мақсаттар

Цифр, сан, фигур, период, бөлшек

Бастапқы білім

Аудан табуға берілген есептер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут



































5мин



Сәлемдесу.

Оқушыларға жағымды көңіл-күй орнату үшін

«Ерекше сәлемдесу»

Әрқашан (бас бармақ)

Сізге (сұқ саусақ)

Үлкен (ортаңғы саусақ)

Бақыт (төртінші саусақ)

Тілеймін (шынашақ)

Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Сыныпта жағымды көңіл-күй тудыру үшін «Ерекше сәлемдесу» тренингі жүргізіледі. Оқушылар саусақтарын түйістіре отырып, бір біріне жағымды тілек айтады.

Топқа бөлу:

І топ 2, 4, 6, 8,...

ІІ топ 1, 2, 4, 8, 16,...

ІІІ топ 9, 7, 5, 3, ...

Үй жұмысын тексеру

Оқушылар дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күннің жадын жазамыз. Бүгінгі өтетін тақырыбымыздың аты:Мәтінді логикалық есептер

«Қайталау айнасы»

Белгісіз санда тап

5

2

3

10

6

4

1

11

1

9

?

12

12

?

6

?

Ж: 2, 15, 33

7

8

8

48

9

7

5

58

11

5

7

48

6

12

5

?

Ж: 67

664, 332, 340, 170, ..., 89, ...

20,20,26,26,32,32,...

Дұрыс айтқан оқушыларды Жарайсың, жақсы деп мадақ сөздермен бағалаймын.

Практикалық жұмысты орында.

   Бесбұрыш жасау үшін қағаздан ені 3 см болатын жолақ қиып алып, оны түйіндеп байла. Егер қатты тартып байлайтын болсаң, бесбұрыш шығатынын көресің. Түйінді жарыққа жақындатсаң, бес бұрышты жұлдызды көресің.







Слайд 1,2









Кеспе қағаздар

Слайд 3






Сабақтың ортасы

5 минут
















































































Сергіту сәті

5 минут








5мин








9мин


« Топтық жұмыс » әдісін қолданып әр топқа тапсырма беремін. Топ мүшелері флипчартқа дәлелдейді және есептерін тексеремін. Содан соң тақтаға шығып басқа топтарға түсіндіреді.

1топ.  

2топ

3топ.

«Кім жылдам»

1.Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің

бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек.

жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді?

Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра

алмайтыны белглі болса?

Шешімі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші

қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші

қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағынажеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі.

Үш қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады.Капустаны қалдырады да, өзі б

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!