Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда 11-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
3-бөлім. Ғасырлық туынды |
|
Педагогтің аты-жөні: |
||
Күні: |
21.02.23 |
|
Сынып: 11 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
Сабақтың тақырыбы: |
М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру |
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру |
|
Бағалау критерийлері |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады. |
|
Ойлау деңгейі |
Қолдану |
Сабақтың барысы:
Сабақ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||
1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басы 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу; Поэзия минуты.Абай шығармашылығына арналады. Білу: Алдыңғы сабаққа шолу. «Попкорн» әдісі
Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. |
Сәлемдеседі. Өлең жатқа айтады. 0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; ҚБ 1-10 балл; |
Күн.кз Смартфон |
||||||||||||||||||
2.Жаңа сабақты түсіндіру 5минут |
Түсіну: Мұғалім жаңа сабақ туралы қосымша түсінік қалыптастырады. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге түртіп алыңдар. Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Әдебиетте адамның көркем бейнесін жасағанда, жазушы оның кескін-тұлғасын, іс-әрекетін, мінезін сол ортаның, дәуірдің өзгешеліктерін танытатын типтік сипаттарымен қатар, өзінің басына ғана тән ерекшеліктерді де анық байқалатындай етіп суреттейді. Шығармадағы ұлттық құндылықтар Абай образына астастырыла суреттелген. Адам өмірімен байланысты барлық салт-жоралғылар, ырым-тыйымдар халықтың бүкіл болмысын көрсетеді. |
Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады |
Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.; (ЕБҚ белсенділігін атап өту) |
Оқулық 147-бет |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Қолдану: 1-тапсырма.Топпен жұмыс. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіңдер.«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындаңдар. 1-топ:Абай ауылы *Салыстырыңдар: «Қос диаграма» әдісі арқылы Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырыңдар. *Сипаттаңдар: Бөлім бойынша бір жинақтық образға сипаттама беріңдер. Дескриптор:
2-топ:Құнанбай ауылы *Зерттеңдер: «Зерттеп көрейік!» айдары Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттеңдер. *Талдау жасаңдар: Шығарма бойынша Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасаңдар.
Дескриптор:
3-топ:Зере ауылы *Қолданыңдар: «Сурет салып, көрейік!» айдары арқылы Біржанның ән салып отырған сәтін немесе белгілі бір эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетіңдер. *Дәлелдеңдер: «құда түсу», «ана өнегесі» осы ұғымдарға қатысты ойларыңызды шығарма арқылы және қосымша мәлімет көзі арқылы дәлелдеңдер.
Дескриптор:
|
Білім алушылар 2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіп,«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындайды.
ЕБҚ топбымен бірге жұмыс жасайды.
Топтар дескриптор бойынша бір-біріне кері байланыс береді. Толықтыру енгізеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-6
Топтарды дескриптор арқылы бағалау Кері байланыс беру
|
Оқулық 147-бет
смартфон
топтама
ҚБ құндылық терегі |
||||||||||||||||||
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. Талдау: 2-тапсырма.Жұппен жұмыс «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлттық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтаңдар. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралаңдар.
Дескриптор:
|
Білім алушылар 2-тапсырмада жұппен жұмыс жасап, кестені толтырады. «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлт-тық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтайды. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды. ЕБҚ (тапсырманы түсінеді, бірақ баяу орындайтын оқушы) жұбымен жұмыс жасайды. Жұптар бір-біріне кері байланыс береді. Толықтыру енгізеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4+ белсенділік
Жұптарды дескриптор арқылы бағалау Кері байланыс |
Оқулық 147-бет
топтама
ҚБ құндылық терегі |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2минут
3.Бекіту. 3минут |
Жинақтау: «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту 1.«Жайлауда» бөлімінде не туралы айтылған? 2.Кейіпкерлер бейнесі арқылы өмірідің қандай шындығын көре алады екенбіз? 3.Қазіргі таңда шығармадағы ұлттық құндылықтардың маңыздылығы неде? 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |