Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    3-бөлім. Ғасырлық туынды

    Педагогтің аты-жөні:

    Утегулова Айала Нусипбаевна

    Күні:

    21.02.23

    Сынып: 11 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

    Сабақтың мақсаты.

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

    Бағалау критерийлері

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

    Ойлау деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу;

    Поэзия минуты.Абай шығармашылығына арналады.

    Білу:

    Алдыңғы сабаққа шолу. «Попкорн» әдісі

    1. «Абай жолы» роман-эпопеясында қандай ұлттық құндылықтар айтылған?

    2. Романның тәрбиелік мәні неде?

    3. Кейіпкерлер бейнесі арқылы қандай ұлттық құндылықты бойымызға сіңіреміз?

    Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

    Сәлемдеседі.

    Өлең жатқа айтады. 0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;



    Күн.кз

    Смартфон




    2.Жаңа сабақты түсіндіру


    5минут

    Түсіну:

    Мұғалім жаңа сабақ туралы қосымша түсінік қалыптастырады.

    «Түртіп алу» әдісі

    Қажетті мәліметті дәптерге түртіп алыңдар.

    Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

    Әдебиетте адамның көркем бейнесін жасағанда, жазушы оның кескін-тұлғасын, іс-әрекетін, мінезін сол ортаның, дәуірдің өзгешеліктерін танытатын типтік сипаттарымен қатар, өзінің басына ғана тән ерекшеліктерді де анық байқалатындай етіп суреттейді. Шығармадағы ұлттық құндылықтар Абай образына астастырыла суреттелген. Адам өмірімен байланысты барлық салт-жоралғылар, ырым-тыйымдар халықтың бүкіл болмысын көрсетеді.

    Білім алушылар

    жаңа сабақты түсінеді.

    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады

    Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;


    (ЕБҚ белсенділігін атап өту)

    Оқулық 147-бет



    Сабақтың ортасы

    10 минут

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    Қолдану:

    1-тапсырма.Топпен жұмыс. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіңдер.«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындаңдар.


    1-топ:Абай ауылы *Салыстырыңдар: «Қос диаграма» әдісі арқылы Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырыңдар.

    *Сипаттаңдар: Бөлім бойынша бір жинақтық образға сипаттама беріңдер.


    Дескриптор:

    Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырады;

    жинақтық образға сипаттама береді;


    2-топ:Құнанбай ауылы

    *Зерттеңдер: «Зерттеп көрейік!» айдары Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттеңдер.

    *Талдау жасаңдар: Шығарма бойынша Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасаңдар.


    Дескриптор:

    Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттейді;

    Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасайды;


    3-топ:Зере ауылы

    *Қолданыңдар: «Сурет салып, көрейік!» айдары арқылы Біржанның ән салып отырған сәтін немесе белгілі бір эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетіңдер.

    *Дәлелдеңдер: «құда түсу», «ана өнегесі» осы ұғымдарға қатысты ойларыңызды шығарма арқылы және қосымша мәлімет көзі арқылы дәлелдеңдер.


    Дескриптор:

    эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетеді;

    ұғымдарға қатысты ойларын дәлелдейді;


    Білім алушылар

    2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіп,«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындайды.



    ЕБҚ топбымен бірге жұмыс жасайды.


    Топтар дескриптор бойынша бір-біріне кері байланыс береді.

    Толықтыру енгізеді.

    Дескриптор:

    Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырады;

    1

    жинақтық образға сипаттама береді;

    1

    Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттейді;

    1

    Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасайды;

    1

    эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетеді;

    1

    ұғымдарға қатысты ойларын дәлелдейді;

    1

    Жалпы балл-6



    Топтарды дескриптор арқылы бағалау

    Кері байланыс беру


    Оқулық 147-бет






    смартфон



    топтама



    ҚБ құндылық терегі

    15минут

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    Талдау:

    2-тапсырма.Жұппен жұмыс «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлттық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтаңдар. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралаңдар.

    Шығармада көрінетін ұлттық құндылық

    Жеке образдарға тән құндылық

    Ғаламдық адами құндылық





    Дескриптор:

    шығармада көрінетін ұлттық құндылықты атайды;

    жеке образдарға тән құндылықты көрсетеді;

    ғаламдық адами құндылықты танытады;

    автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды;


    Білім алушылар

    2-тапсырмада

    жұппен жұмыс жасап, кестені толтырады. «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлт-тық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтайды. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды.

    ЕБҚ (тапсырманы түсінеді, бірақ баяу орындайтын оқушы) жұбымен жұмыс жасайды.

    Жұптар бір-біріне кері байланыс береді.

    Толықтыру енгізеді.

    Дескриптор:

    шығармада көрінетін ұлттық құндылықты атайды;

    1

    жеке образдарға тән құндылықты көрсетеді;

    1

    ғаламдық адами құндылықты танытады;

    1

    автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды;

    1

    Жалпы балл-4+ белсенділік


    Жұптарды дескриптор арқылы бағалау

    Кері байланыс

    Оқулық 147-бет








    топтама


    ҚБ құндылық терегі

    Сабақтың соңы

    2минут


    3.Бекіту.

    3минут

    Жинақтау:

    «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

    1.«Жайлауда» бөлімінде не туралы айтылған?

    2.Кейіпкерлер бейнесі арқылы өмірідің қандай шындығын көре алады екенбіз?

    3.Қазіргі таңда шығармадағы ұлттық құндылықтардың маңыздылығы неде?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    01 Наурыз 2023
    1311
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда 11-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда 11-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабаққа дайын материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    3-бөлім. Ғасырлық туынды

    Педагогтің аты-жөні:

    Утегулова Айала Нусипбаевна

    Күні:

    21.02.23

    Сынып: 11 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. Жайлауда

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету11.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

    Сабақтың мақсаты.

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

    Бағалау критерийлері

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырады.

    Ойлау деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу;

    Поэзия минуты.Абай шығармашылығына арналады.

    Білу:

    Алдыңғы сабаққа шолу. «Попкорн» әдісі

    1. «Абай жолы» роман-эпопеясында қандай ұлттық құндылықтар айтылған?

    2. Романның тәрбиелік мәні неде?

    3. Кейіпкерлер бейнесі арқылы қандай ұлттық құндылықты бойымызға сіңіреміз?

    Мұғалім жаңа сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстырады.Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

    Сәлемдеседі.

    Өлең жатқа айтады. 0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

    ҚБ 1-10 балл;



    Күн.кз

    Смартфон




    2.Жаңа сабақты түсіндіру


    5минут

    Түсіну:

    Мұғалім жаңа сабақ туралы қосымша түсінік қалыптастырады.

    «Түртіп алу» әдісі

    Қажетті мәліметті дәптерге түртіп алыңдар.

    Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

    Әдебиетте адамның көркем бейнесін жасағанда, жазушы оның кескін-тұлғасын, іс-әрекетін, мінезін сол ортаның, дәуірдің өзгешеліктерін танытатын типтік сипаттарымен қатар, өзінің басына ғана тән ерекшеліктерді де анық байқалатындай етіп суреттейді. Шығармадағы ұлттық құндылықтар Абай образына астастырыла суреттелген. Адам өмірімен байланысты барлық салт-жоралғылар, ырым-тыйымдар халықтың бүкіл болмысын көрсетеді.

    Білім алушылар

    жаңа сабақты түсінеді.

    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады

    Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;


    (ЕБҚ белсенділігін атап өту)

    Оқулық 147-бет



    Сабақтың ортасы

    10 минут

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    Қолдану:

    1-тапсырма.Топпен жұмыс. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіңдер.«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындаңдар.


    1-топ:Абай ауылы *Салыстырыңдар: «Қос диаграма» әдісі арқылы Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырыңдар.

    *Сипаттаңдар: Бөлім бойынша бір жинақтық образға сипаттама беріңдер.


    Дескриптор:

    Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырады;

    жинақтық образға сипаттама береді;


    2-топ:Құнанбай ауылы

    *Зерттеңдер: «Зерттеп көрейік!» айдары Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттеңдер.

    *Талдау жасаңдар: Шығарма бойынша Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасаңдар.


    Дескриптор:

    Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттейді;

    Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасайды;


    3-топ:Зере ауылы

    *Қолданыңдар: «Сурет салып, көрейік!» айдары арқылы Біржанның ән салып отырған сәтін немесе белгілі бір эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетіңдер.

    *Дәлелдеңдер: «құда түсу», «ана өнегесі» осы ұғымдарға қатысты ойларыңызды шығарма арқылы және қосымша мәлімет көзі арқылы дәлелдеңдер.


    Дескриптор:

    эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетеді;

    ұғымдарға қатысты ойларын дәлелдейді;


    Білім алушылар

    2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды. «Кубизм» әдісі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетіп,«Абай жолы»роман-эпопеясы бойынша кубиктің алты қырына жазылған топтық тапсырманы орындайды.



    ЕБҚ топбымен бірге жұмыс жасайды.


    Топтар дескриптор бойынша бір-біріне кері байланыс береді.

    Толықтыру енгізеді.

    Дескриптор:

    Бала Абай мен жігіт Абайдың даралық қасиеттерін салыстырады;

    1

    жинақтық образға сипаттама береді;

    1

    Құнанбайды өмір шындығымен байланыстырып зерттейді;

    1

    Құнанбайдың әрекеттеріне даралық және жинақтау арқылы талдау жасайды;

    1

    эпизодтар желісін сурет арқылы көрсетеді;

    1

    ұғымдарға қатысты ойларын дәлелдейді;

    1

    Жалпы балл-6



    Топтарды дескриптор арқылы бағалау

    Кері байланыс беру


    Оқулық 147-бет






    смартфон



    топтама



    ҚБ құндылық терегі

    15минут

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    Талдау:

    2-тапсырма.Жұппен жұмыс «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлттық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтаңдар. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралаңдар.

    Шығармада көрінетін ұлттық құндылық

    Жеке образдарға тән құндылық

    Ғаламдық адами құндылық





    Дескриптор:

    шығармада көрінетін ұлттық құндылықты атайды;

    жеке образдарға тән құндылықты көрсетеді;

    ғаламдық адами құндылықты танытады;

    автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды;


    Білім алушылар

    2-тапсырмада

    жұппен жұмыс жасап, кестені толтырады. «Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы жеке образдар→ұлт-тық құндылықтар →ғаламдық азаматтық құндылықтар жүйесін анықтайды. Автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды.

    ЕБҚ (тапсырманы түсінеді, бірақ баяу орындайтын оқушы) жұбымен жұмыс жасайды.

    Жұптар бір-біріне кері байланыс береді.

    Толықтыру енгізеді.

    Дескриптор:

    шығармада көрінетін ұлттық құндылықты атайды;

    1

    жеке образдарға тән құндылықты көрсетеді;

    1

    ғаламдық адами құндылықты танытады;

    1

    автордың ойының бүгінгі күнгі мәселелермен сабақтастығын саралайды;

    1

    Жалпы балл-4+ белсенділік


    Жұптарды дескриптор арқылы бағалау

    Кері байланыс

    Оқулық 147-бет








    топтама


    ҚБ құндылық терегі

    Сабақтың соңы

    2минут


    3.Бекіту.

    3минут

    Жинақтау:

    «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

    1.«Жайлауда» бөлімінде не туралы айтылған?

    2.Кейіпкерлер бейнесі арқылы өмірідің қандай шындығын көре алады екенбіз?

    3.Қазіргі таңда шығармадағы ұлттық құндылықтардың маңыздылығы неде?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 12 сынып
    01.03.2023
    1311
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации