Материалдар / М.Әуезов «Абай жолы» романынан үзінді (3-4-кітап) ҚМЖ 11 сынып

М.Әуезов «Абай жолы» романынан үзінді (3-4-кітап) ҚМЖ 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы» романынан үзінді (3-4-кітап)
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 9. Жастар мәселесінің түйткілдері

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы» романынан үзінді (3-4-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема, менталды карта, презентация)

11.5.1.1 ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолдану;

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыра алады (тірек-схема, менталды карта, презентация) ғылыми және кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып, ауызша және жазбаша дұрыс қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айтады.

Үй жұмысын тексеру

«Стикердегі диалог» тәсілі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.






«Стикерлер»

Слайд


Үлестірмелі топтамалар



Интербелсенді тақта

Стикерлер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.

Әбігер-суета

Қауышу-воссоединение

Шоғыр-толпа, скопление






Жазылым

тапсырма

Топтық жұмыс








Жазылым

тапсырма

Жеке жұмыс






Айтылым

1-тапсырма

Жұптық жұмыс








Тыңдалым Айтылым

2- тапсырма

Топтық жұмыс












Айтылым

тапсырма

Жеке жұмыс

Ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жанына келіп, пікір алмасамын. Ең бірінші болған оқушы, жазған жауабын дауыстап оқиды.

Жазылым

тапсырма


Оқылым Айтылым

3-тапсырма





тапсырма

Айтылым





тапсырма

Айтылым


тапсырма

Жазылым



Айтылым

Ойтаразы


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Сескену-опасаться

Бейнет-мучение

Өңі қашу-испугаться

Бейне-облик, вид

Ілтипат-любезность

Мәңгі-вечный

Тұлға-личность

Ынтымақ- занавес

Жазайық

«Жүгіріп жүріп, диктант жаз» ойыны.

Жазылым

«Шашылған сөздер» ойыны.

«Оймоншақ». Тақырып бойынша бір- бір сөйлемнен айтып шығыңдар. Алдыңғы айтқан баланың ойын келесі сөйлеуші үзбей жалғастырсын.

Айтылым

«Әбігер» сөзін қатыстырып, үлгі бойынша сөйлем құра.

1.Мен әбігер болдым

2.Мен неге әбігер болдым?

3.Мен сабаққа дайындалып әбігер болдым.

1.Ол...

2.

3.

Айтылым

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

1.Мәтін не туралы?

2.Қандай мәселе көтерілген?

Тапсырмаларды орында.

1.Қалай ойлайсың, тыңдаған мәтін мен суреттердің қандай байланысы бар?

Айтылым

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. «Қар кесегі» тәсілі қолданылады. Түсініксіз сөздердің мағынасын анықта.

Өшкен жандар, жалын ата, күрсінді, дүбір, оқтала келгендей.

Жазылым

Мәтіндегі бейтаныс сөздерді анықта, синонимдерін жаз.

Айтылым

Мәтінді оқы. Шылауларды анықтап, түрлерін ажырат

«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, театрдың пайдасын топтастырып айт.

Айтылым

«Қауышу» дегенді қалай түсінесіздер?

1.Қайда?

2.Қалай?

3.Қандай?

Айтылым

Мәтіндегі кейіпкерлер кімдер? Диалог құрыңдар.

Жазылым

Мәтіннен шылауларды тауып, олардың жасалу жолдарын түсіндіріңіз.

Айтылым

Сұрақтарға жауап беріңіздер. Не қиындық келтірді?



«Смайликтер»










Дескриптор

  1. балл

-Сипаттайды

-Идеясын анықтайды


«Бас бармақ»






























Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«Топ басшысының бағалауы»
















Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Баспалдақ»





Оқулық


сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық


слайд







Кесте








Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 4 - тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Шынболат Дария
20 Ақпан 2025
341
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі