Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
|
11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар
құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді
жинақтау, дереккөздерге сілтеме көрсетіп таныстыру (тірек-схема,
менталды карта, презентация)
11.5.1.1 ғылыми және
кәсіби мәтіндер құрауда грамматикалық омонимдерді ажырата танып,
ауызша және жазбаша дұрыс қолдану;
|
Сабақтың басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3
топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр
тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан
айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан
кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса
қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық.
«Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айтады.
Үй жұмысын тексеру
«Стикердегі диалог» тәсілі арқылы үй тапсырмасы
тексеріледі.
|
«Стикерлер»
|
Слайд
Үлестірмелі топтамалар
Интербелсенді тақта
Стикерлер
|
Сабақтың ортасы
|
1.Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға
қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен
жұмыс.
Әбігер-суета
Қауышу-воссоединение
Шоғыр-толпа, скопление
Жазылым
тапсырма
Топтық
жұмыс
Жазылым
тапсырма
Жеке
жұмыс
Айтылым
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Тыңдалым Айтылым
2- тапсырма
Топтық жұмыс
Айтылым
тапсырма
Жеке жұмыс
Ерекше қажеттілігі
бар оқушылардың жанына келіп, пікір алмасамын. Ең бірінші болған
оқушы, жазған жауабын дауыстап оқиды.
Жазылым
тапсырма
Оқылым Айтылым
3-тапсырма
тапсырма
Айтылым
тапсырма
Айтылым
тапсырма
Жазылым
Айтылым
Ойтаразы
|
Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Сескену-опасаться
Бейнет-мучение
Өңі қашу-испугаться
Бейне-облик, вид
Ілтипат-любезность
Мәңгі-вечный
Тұлға-личность
Ынтымақ- занавес
Жазайық
«Жүгіріп жүріп,
диктант жаз» ойыны.

Жазылым
«Шашылған сөздер»
ойыны.
«Оймоншақ». Тақырып бойынша бір- бір сөйлемнен
айтып шығыңдар. Алдыңғы айтқан баланың ойын келесі сөйлеуші үзбей
жалғастырсын.
Айтылым
«Әбігер» сөзін қатыстырып, үлгі бойынша
сөйлем құра.
1.Мен әбігер
болдым
2.Мен неге әбігер
болдым?
3.Мен сабаққа дайындалып әбігер
болдым.
1.Ол...
2.
3.
Айтылым
Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап
бер.
1.Мәтін не туралы?
2.Қандай мәселе
көтерілген?
Тапсырмаларды орында.
1.Қалай ойлайсың, тыңдаған мәтін мен
суреттердің қандай байланысы бар?

Айтылым
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. «Қар
кесегі» тәсілі қолданылады. Түсініксіз сөздердің мағынасын
анықта.
Өшкен жандар, жалын ата, күрсінді, дүбір,
оқтала келгендей.
Жазылым
Мәтіндегі бейтаныс сөздерді анықта,
синонимдерін жаз.
Айтылым
Мәтінді оқы. Шылауларды анықтап, түрлерін
ажырат
«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, театрдың
пайдасын топтастырып айт.
Айтылым
«Қауышу» дегенді қалай түсінесіздер?
1.Қайда?
2.Қалай?
3.Қандай?
Айтылым
Мәтіндегі кейіпкерлер кімдер? Диалог
құрыңдар.
Жазылым
Мәтіннен шылауларды тауып, олардың жасалу
жолдарын түсіндіріңіз.
Айтылым
Сұрақтарға жауап
беріңіздер. Не қиындық келтірді?
|
«Смайликтер»
Дескриптор
-
балл
-Сипаттайды
-Идеясын анықтайды
«Бас бармақ»
Дескриптор
5 балл
-Мәтін жазады
-Топтастырады.
«Топ басшысының бағалауы»
Дескриптор
3 балл
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Баспалдақ»
|
Оқулық
сөздік
слайд
АКТ,портрет, суреттер, тірек
сызбалар
Слайд
Оқулық
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар,
түрлі-түсті маркерлер.
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|