Материалдар / М.Әуезов"Көксерек"әңгімесі.Ашық пікірлер сабағы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов"Көксерек"әңгімесі.Ашық пікірлер сабағы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл әңгіме балалардың өмірге деген көзқарасы артып, өз ойын жеткізуде талпыныстарын жетілдіреді. Осы сабақты оқи отырып, түрлі пікірлер қалыптасады.Қолданылған әдістер көпшілікке пайдасын тигізеді деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
584
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:29.09.18ж

Мұғалімнің аты-жөніҚұлмырзаева Г.П
Сынып:7»В»Қатысқандар: 20

Қатыспағандар: жоқ
Сабақтың тақырыбы М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. «Ашық пікірлер сабағы»
Оқу мақсаты







Сабақ мақсаты

А/И1 Шығармадағы эпизодтр мен бейнелерді салыстыру.


Т/Ж1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.


Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып,шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады.
Бағалау критерийі
  • Шығарма мазмұнын, идеясын түсінеді;
  • Шығарманың сюжеттік желісіне қарай талдап, дамуы бойынша баяндайды;
  • Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі
  • Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:шығарманың тақырыбы мен идеясын аша отырып, талдау жұмыстарын жүргізеді;


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Дала тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті,тақырып, идея,сюжет, Ыстықкөл, итаяқ, арлан






    Талқылауға арналған сұрақтар: -Жазушы әңгімесі неге «Көксерек» деп аталған?Жазушы ойын қалай түсіндірер едің?-Қалай ойласың, әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы?


    Не себепті .. деп ойлайсыз?





    Құндылықтарға баулуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығыҚұрмет, ашықтық, ынтымақтастық7
    Пәнаралық байланысТарих, география, жаратылыстану
    Алдыңғы оқуӨткен сабаққа шолу. Стоп-кадр әдісі бойынша шығармаларына байланысты суреттерді көрсету арқылы М.Әуезов туралы білетіндерін еске түсіреді.

    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың БасыҚызығушылықты ояту3 минШаттық шеңбері: «Жүректен-жүрекке- мен саған тілеймін...»Топқа бөлу: Жазушы шығармалары бойынша топқа бөлу «Миға шабуыл» топ аттары жайылы пікірлерін тыңдау Жүрек макеті, шы5арма атаулары
    Сабақтың ортасыМағынаны тану

    5 мин



























    10 минут





























































    7мин





































    8мин































    Тапсырма 1.»ойлан тап әдісі» арқылы суреттер көрсетіледі. оқушыларға «Көксерек» шығармасы туралы бір сәтімен жұмыс жасатамын:



    сұрақтар қою арқылы тартамын:суретте не көрсетілген?
  • Көріністі сипаттап берсеңіздер? ..
  • Не туралы баяндалған деп ойлайсыздар?
  • Сабақта ол туралы қандай мәлімет білгілеріңіз келеді?Тапсырма2. Т-Ж:Топта өзара талқылап қорғайды: «Әдеби шеңбер» әдісі 2-тапсырма

    1.Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5 сұрақ құрастырады:2.Белгілеуші:Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде.3.Байланыстырушы:Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап.4.Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла.Дескриптор:1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады;2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді;3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді;Сергіту сәті «Ауа райы»Тапсырма-3 «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың идеясы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. Дескриптор:-Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді;-Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;

    Сюжеттік талдау 4-тапсырмаОқиғаның басталуы:Сайдағы қасқырлар апаны.Екі аяқтылырдың індегі бөліктерге қиянаты.Оқиғаның байланысы:Көксеректің ауыл тұрғыны болуы, оның ауылда өсуі, мінез-құлқындағы қасқырға тән ерекшеліктері.Көксеректің өз тұқымын тануы, бірнеше рет жоғалып кету, қасқыр үйіріне қосылуы.Ақ қасқырмен жұп болуы.Шиеленісуі:Көксеректің Ақ қасқырмен қосылып, төңіректегі ауылдырды шулатуы. Қорадағы қойларды жаралауы.Шарықтау шегі:Көксеректің Құрмашты өлтіруі.Шығарманың шешемі:Аққасқаның Көксерекпен айқасы.Көксеректің өлімі.Құрмаштың әкесінің Көксеркті басқа теуіп, Құрмашын жоқтауы.Дескриптор:-Оқушылар берілген сұрақтарға тура жауап қайтармай,ой елегінен өткізіп,сыни пікір айтады. «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы бағаланады.Оқушылардың Саралау тапсырмасы қолдану сұрақ қою мәнерін жетілдіреді. сұрақтар-бірсөзді жауапты талап ететін, сұрақтар.



    Кері байланыс
    Суреттер, А3 парағы, маркер, оқулық,Интернет сайттары«Көксерек1бейнематериал



    Суреттер,























    А4 парағы

































    дескриптор



    Сабақтың соңы

    Ой- толғаныс3 мин
    «Мен сөз сұраймын» оқушылардың ашық пікірлерін білу Оқушылар жауап береді.Көркем сөзбен түйіндейді.Бағалау , кері байланысқа А3 парағы



    Қосымша мәлімет
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    «Жұдырық-алақан», «Ұжымдық шапалақ»

    Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
    Барлық оқушылардың сабаққа қызығушылықпен қатысып,беленділік танытулары үшін оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін тимді пайдаландым. «Әдеби шеңбер» әдісі, «Жүректен-жүрекке» , «Оқиға тауы» әдісі,«Саралау тапсырмалары» әдісі

    Тарих, география, Жаратылыс-тану





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!