Күні:29.09.18ж
| Мұғалімнің аты-жөніҚұлмырзаева Г.П |
Сынып:7»В» | Қатысқандар: 20
| Қатыспағандар: жоқ |
Сабақтың тақырыбы | М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. «Ашық пікірлер сабағы» |
Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
| А/И1 Шығармадағы эпизодтр мен бейнелерді салыстыру. |
| Т/Ж1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
| Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып,шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады. |
Бағалау критерийі | Шығарма мазмұнын, идеясын түсінеді;Шығарманың сюжеттік желісіне қарай талдап, дамуы бойынша баяндайды;Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:шығарманың тақырыбы мен идеясын аша отырып, талдау жұмыстарын жүргізеді; |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Дала тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті,тақырып, идея,сюжет, Ыстықкөл, итаяқ, арлан |
|
|
| Талқылауға арналған сұрақтар: -Жазушы әңгімесі неге «Көксерек» деп аталған?Жазушы ойын қалай түсіндірер едің?-Қалай ойласың, әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы? |
| Не себепті .. деп ойлайсыз?
|
|
|
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығыҚұрмет, ашықтық, ынтымақтастық7 |
Пәнаралық байланыс | Тарих, география, жаратылыстану |
Алдыңғы оқу | Өткен сабаққа шолу. Стоп-кадр әдісі бойынша шығармаларына байланысты суреттерді көрсету арқылы М.Әуезов туралы білетіндерін еске түсіреді.
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың БасыҚызығушылықты ояту3 мин | Шаттық шеңбері: «Жүректен-жүрекке- мен саған тілеймін...»Топқа бөлу: Жазушы шығармалары бойынша топқа бөлу «Миға шабуыл» топ аттары жайылы пікірлерін тыңдау | Жүрек макеті, шы5арма атаулары |
Сабақтың ортасыМағынаны тану
5 мин
10 минут
7мин
8мин
| Тапсырма 1.»ойлан тап әдісі» арқылы суреттер көрсетіледі. оқушыларға «Көксерек» шығармасы туралы бір сәтімен жұмыс жасатамын:
сұрақтар қою арқылы тартамын:суретте не көрсетілген?Көріністі сипаттап берсеңіздер? ..Не туралы баяндалған деп ойлайсыздар?Сабақта ол туралы қандай мәлімет білгілеріңіз келеді?Тапсырма2. Т-Ж:Топта өзара талқылап қорғайды: «Әдеби шеңбер» әдісі 2-тапсырма
1.Талқы себептері: «Көксерек» шығармасының мазмұны,сюжеті, автор позициясы бойынша 5 сұрақ құрастырады:2.Белгілеуші:Шығарманың қай бөлімі ең маңызды екенін дәлелде.3.Байланыстырушы:Мәтіндегі ақпараттың өмірмен байланысын тап.4.Қорытындылаушы: «Көксерек» шығармасында көтерілген мәселені қорытындыла.Дескриптор:1.Шығарманың мазмұны ,сюжеттік желісі негізінде сұрақ құрастырады;2.Оқушылар мәтіндегі қай бөлімнің маңызы екенін дәлелдейді;3.Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді;Сергіту сәті «Ауа райы»Тапсырма-3 «Оқиға тауы» әдісі арқылы шығарманың идеясы мен сюжеттік дамуын анықта, ретімен қой. Дескриптор:-Шығармадағы эпизодтарды копозициялық құрылымына жіктейді;-Шығарманың сюжеттік дамуын өз сөзімен әңгімелейді;
Сюжеттік талдау 4-тапсырмаОқиғаның басталуы:Сайдағы қасқырлар апаны.Екі аяқтылырдың індегі бөліктерге қиянаты.Оқиғаның байланысы:Көксеректің ауыл тұрғыны болуы, оның ауылда өсуі, мінез-құлқындағы қасқырға тән ерекшеліктері.Көксеректің өз тұқымын тануы, бірнеше рет жоғалып кету, қасқыр үйіріне қосылуы.Ақ қасқырмен жұп болуы.Шиеленісуі:Көксеректің Ақ қасқырмен қосылып, төңіректегі ауылдырды шулатуы. Қорадағы қойларды жаралауы.Шарықтау шегі:Көксеректің Құрмашты өлтіруі.Шығарманың шешемі:Аққасқаның Көксерекпен айқасы.Көксеректің өлімі.Құрмаштың әкесінің Көксеркті басқа теуіп, Құрмашын жоқтауы.Дескриптор:-Оқушылар берілген сұрақтарға тура жауап қайтармай,ой елегінен өткізіп,сыни пікір айтады. «Жұдырық-алақан» әдісі арқылы бағаланады.Оқушылардың Саралау тапсырмасы қолдану сұрақ қою мәнерін жетілдіреді. сұрақтар-бірсөзді жауапты талап ететін, сұрақтар.
Кері байланыс | Суреттер, А3 парағы, маркер, оқулық,Интернет сайттары«Көксерек1бейнематериал
Суреттер,
А4 парағы
дескриптор
|
Сабақтың соңы
Ой- толғаныс3 мин | «Мен сөз сұраймын» оқушылардың ашық пікірлерін білу Оқушылар жауап береді.Көркем сөзбен түйіндейді. | Бағалау , кері байланысқа А3 парағы
|
Қосымша мәлімет |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
| Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Жұдырық-алақан», «Ұжымдық шапалақ»
| Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. |
Барлық оқушылардың сабаққа қызығушылықпен қатысып,беленділік танытулары үшін оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін тимді пайдаландым. | «Әдеби шеңбер» әдісі, «Жүректен-жүрекке» , «Оқиға тауы» әдісі,«Саралау тапсырмалары» әдісі
| Тарих, география, Жаратылыс-тану
|