М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі сюжетінің құрамдас бөлшектерін өмірмен байланыстыра отырып талдайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді

жоспардың тарауы :

Балалар мен үлкендер




Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.Т/Ж 1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:: М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі сюжетінің құрамдас бөлшектерін түсінік бере отырып талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі сюжетінің құрамдас бөлшектерін өмірмен байланыстыра отырып талдайды.

Тілдік мақсат

.

Тілге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Пейзаж, әңгіме.


Диалог құруға / хат жазуға арналған тіркестер:

Көк бөрі,жыртқыш жануар, шынайы өмір.



Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Не себепті Көксерек Құрмашқа үйреніп кете алмады?

Әңгіменің құндылығы неде?

Ым-ишара:



Құндылықтарға баулу

Достық, және айналадғыларға қамқорлық көрсету

Пәнаралық байланыс

Биология , өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

М.Әуезов «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын толық біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Сабақтың басы

1 мин.


3 мин.








2 мин.


Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушыларға ой шақыру.(«Көксерек» кино филімінен үзінді көрсету арқылы).



Қима қағаздардың пішініне байланысты оқушыларды топтастыру.

І топ «Қыран»

ІІ топ «Сұңқар»

ІІІ топ «Қаршыға»


Оқу мақсатымен таныстыру

7.Т/Ж 1 М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.










А.Әлімов «Интербелсенді әдістемені мектепте қолдану»

Қима қағаздар

174-бет.

Сабақтың ортасы

30-34мин.


7мин






2мин



10мин




















2мин








7мин








































6мин

















1.(Ө; Т).1-тапсырма. Оқиға желісі бойынша «Уақыт тізбегі» диаграммасын әр оқушы жеке толтырады. Орындалған жұмыс топта талданады, толықтырады. Топтың ортақ диаграммасын жасайды.


Скругленный прямоугольник 5

Оқиға


Скругленный прямоугольник 6

Оқиға


Скругленный прямоугольник 7

Оқиға


Скругленный прямоугольник 8

Оқиға


Скругленный прямоугольник 9

Оқиға



Стрелка вправо 1 Стрелка вправо 2 Стрелка вправо 3 Стрелка вправо 4





(Қ) Бағалау: «Басбармақ» әдісі бойынша бағалайды.



2-тапсырма ( Т.) «Оқиға тауы» әдісі

Скругленный прямоугольник 2

Шарықтау шегі /Шиеленіс.Бірнәрсе дұрыс болмай жатыр-қандай да бір мәселе кейіпкерлердің біріне әсер етуде.






Прямая соединительная линия 3

Прямая соединительная линия 1

Скругленный прямоугольник 10

Даму: хикая басталады. Әр түрлы жайттар орын ала бастайды.






Скругленный прямоугольник 4

Шешімі : Мәселе шешілді.


Прямая соединительная линия 2

Скругленный прямоугольник 3

Кіріспе: кейіпкерлер таныстырылады да жағдай сипатталады сипатталады.








Әңгіменің сюжетін топ ішінде толық талқылап, «Оқиға тауына»- орналастыр.

(Қ). «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.




(Ө) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

Бөлім:

3.Балалар мен үлкендер

Тақырып:

М.Әуезов «Көксерек»әңгімесі

Оқу мақсаты:

7.Т/Ж 1 М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау


Ойлау дағдыларының деңгейлері:

Білу,қолдану,талдау

Бағалау критерийлері:

- Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін анықтай алады.

-Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас

бөлшектеріне талдау жасайды.

Тапсырма


Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектері

Сюжетінің құрамдас бөлшектеріне ат қой


Оқиға басталуы



Дамуы



Шиеленісу



Шешімі


Бағалау

критерийлері:

Дескрипторлар

-Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлщектерін анықтап, әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектеріне талдау жасайды.




-Сюжетінің

құрамдас бөлшектерінің

негізгі мазмұнын

түсінеді.

  • Сюжетінің құрамдас бөлшектерінің

мазмұнына сай ат

қояды.


(Қ) Оқушылар дескриптор негізінде өзін-өзі бағалайды.


4-тапсырма

(Ө.) Блум таксаномиясы бойынша саралауға арналған тапсырма.


Білу

Түсіну

Қолдану

Шығарманың негізгі кейіпкерлерін ата.

Не себепті Көксерек Құрмашты жаралады?

Құрмаштың жеке қасиетте

рін санамалап айт

Талдау

Жинақтау

Бағалау

Табиғат пен адамдар арасындағы тығыз байланыс жайлы түсіндір

Егер сен жазушы болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?

Ойыңды айт.

Құрмаштың іс-әрекетіне баға бер.

(ҚБ) «От шашу » әдісі арқылы бағаланады




7-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы «Мектеп» баспасы дайындаған

2017жыл


Үлестірмелі материал 10-күн.








А. Әлімов «Оқытудағы интербелсенді әдіс-тәсілдер» Астана 2014ж.














Мұғалімдер

ге арналған үлестірме.

10- күн











Үлестірмелі қағаздар














































Сабақтың соңы

5 мин.








Рефлексия кестесі

(Ө) Сабақта үйренгенін бағалау.



Ұнады


Неліктен?


Қиын болды


Неліктен?









Қосымша ақпараттар


Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?



қабілеттіо


Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейінің қалай жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмаларын оқушылардың қажеттіліктерін есепке ала отырып, «Блум таксаномиясы»бойынша білім алушылардың танымдық деңгейіне қарай тапсырмалар беремін.

Білім беру барысында «От шашу», «Екі жұлдыз,бір тілек» тәсілдерін қолданып, білім алушылардың өзін-өзі бағалауын жоспарладым.

Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыстар түрлерін қолданамын.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:

2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:

2:


Сабақ барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


1:

2:














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі