Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
15
минут
15
минут
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.Түгендеу.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Жағымды ахуал
қалыптастыру. «Мен саған
сенемін»
Үй тапсырмасын еске
түсіру. «Ашық және жабық сұрақтар» қою
арқылы өткен тарауды қорытындылайды.
І. Қызығушылықты
ояту
Қасқыр. Табиғат
.Адамзат.
Осы үш тірек сөзді
байланыстырып, өз пікірін білдіреді. Сабақ тақырыбын
анықтайды.
Мұхтар Әуезовтің «Көксерек»
әңгімесінің тақырыбын таңдап алуының бір себебін жазушының жұбайы
Валентина Әуезова былай деп еске алады: «Бірде мен қабырға
күнтізбесін (1929 жылдың) сатып алдым. Сол күнтізбе Мұхтардың жазу
үстелінің тұсында ілулі тұратын еді. Сонда белгілі суретшінің
салған суреті бар болатын – қысқы түн, қар жамылған меңіреу дала,
сонау алыста көз ұшында қар басқан кішкентай деревняның оттары
көрінеді. Ең алдыңғы қатарда түнде жортқан қасқыр тұр. Міне, сол
сурет Мұхтар Әуезовтің сонау жас бала кезінде кәнігі аңшылардан
естіген әңгімелерін есіне түсірген болуы керек, енді міне, күн
сайын көз алдынан осы суреттегі көрініс кетпеген Мұхтар өзінің
«Көксерек» әңгімесін жазған болатын», —
дейді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
ІІ. Мағынаны тану«Тірі
кітап» әдісі
М. Әуезовтың өмірі мен
шығармашылығы туралы мәліметтер таратылады. Оқушылар оқып, танысып,
«Идеялар тақатасына» алған мәліметтерін
түсіреді.
М.Әуезовтің «Көксерек»
әңгімесінің мазмұнымен
танысу. «Пазл» әдісімен шығарма
бөліктері таратылады. Шығарма бөліктерімен таныса отырып, «Елшілер»
әдісімен әр топқа өкілдер барып, басқа топтың шығарма бөлігін
меңгереді, оны тобына айтады, осылай барлық топ мүшелері шығарманы
меңгеріп шығады.
Тапсырма. Шығармадағы
оқиғалар тізбегін жазыңыз.
Шығармадағы
оқиғалар тізбегі
|
|
Тапсырма. «Ішкі және сыртқы
шеңберде» жұбыңызбен талқылаңыз. (Барлық оқушы бір мезгілде
жұптарымен әңгімелеседі.)
Ішкі шеңбердегілер – А;
Сыртқы шеңбердегілер – Ә.
1
қадам: А- Ә-ге өз ойын айтады, Ә-
А-ны толықтырады.
А) Шығарма сюжеті қалай
басталды? Суреттелген табиғат көрінісінен нені аңғаруға
болады?
2-қадам: Ә А-ға өз пікірін білдіреді, А
Ә-нің ойын толықтырады.
Ә) Оқиғаның шешімі туралы не
айтар едіңіз? Мұндағы басты идея не болды?
3-қадам:Екеуі де шығармадан
түйгендерін ортаға салады.
Тапсырма. Сізге поэманың
қай бөлімі ұнады? Неліктен?
|
«Ашық және жабық сұрақтар» қою
арқылы өткен тарауды қорытындылайды.
Берілген тірек сөзді
байланыстырып, өз пікірін білдіреді. Сабақ тақырыбын
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
М. Әуезовтың өмірі мен
шығармашылығы туралы мәліметтер таратылады. Оқушылар оқып, танысып,
«Идеялар тақатасына» алған мәліметтерін
түсіреді.
«Пазл» әдісімен шығарма
мазмұнын меңгереді.
Шығарма бөліктерімен
танысады;
Шығармадағы оқиғалар тізбегін
жазып шығады.
Оқиғаның басталуы мен шешімі туралы өз ойын
жеткізеді;
Шығарма
сюжетінің бөлшектерін
талдайды
Шығарма бөлімін
талдайды;
Талдау барысында өз ойын нақты
жеткізеді.
тақырып бойынша ойын
қорытындылайды.
|
ҚБ «Одағай
сөздер»
Дескриптор:
- Әуезовтың өмірі мен
шығармашылығы туралы мәліметтермен
танысады;
-Оқып, танысып, «Идеялар
тақатасына» алған мәліметтерін түсіреді.
Дескриптор:
-Шығарма бөліктерімен
танысады;
-Шығармадағы оқиғалар тізбегін
жазып шығады
Дескриптор:
-оқиғаның басталуы мен шешімі туралы өз ойын
жеткізеді;
-шығарма
сюжетінің бөлшектерін
талдайды.
Дескриптор
-шығарма бөлімін
талдайды;
-талдау барысында өз ойын
нақты жеткізеді.
-тақырып бойынша ойын
қорытындылайды
|
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D2%
Деректер жазылған
қағаздар
А4
парағы
WWW.zharar.com/kzw.
|