М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі
Материалдың қысқаша нұсқасы


3-БӨЛІМ: Балалар мен үлкендер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: шығарма эпизодтары мен бейнелерді білу, шығарма мазмұнын түсіну;

Оқушылардың көбісі: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

Оқушылардың кейбірі: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау, Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы




















































Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Жағымды ахуал қалыптастыру.

Үй тапсырмасын еске түсіру. «Ашық және жабық сұрақтар» қою арқылы өткен тарауды қорытындылайды.

І. Қызығушылықты ояту

Қасқыр. Табиғат .Адамзат.

Осы үш тірек сөзді байланыстырып, өз пікірін білдіреді. Сабақ тақырыбын анықтайды.

Мұхтар Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің тақырыбын таңдап алуының бір себебін жазушының жұбайы Валентина Әуезова былай деп еске алады: «Бірде мен қабырға күнтізбесін (1929 жылдың) сатып алдым. Сол күнтізбе Мұхтардың жазу үстелінің тұсында ілулі тұратын еді. Сонда белгілі суретшінің салған суреті бар болатын – қысқы түн, қар жамылған меңіреу дала, сонау алыста көз ұшында қар басқан кішкентай деревняның оттары көрінеді. Ең алдыңғы қатарда түнде жортқан қасқыр тұр. Міне, сол сурет Мұхтар Әуезовтің сонау жас бала кезінде кәнігі аңшылардан естіген әңгімелерін есіне түсірген болуы керек, енді міне, күн сайын көз алдынан осы суреттегі көрініс кетпеген Мұхтар өзінің «Көксерек» әңгімесін жазған болатын», — дейді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


ІІ. Мағынаны тану«Тірі кітап» әдісі

М. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтер таратылады. Оқушылар оқып, танысып, «Идеялар тақатасына» алған мәліметтерін түсіреді.

Shape1

Идеялар тақтасы






Дескриптор:

  • . Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтермен танысады;

  • Оқып, танысып, «Идеялар тақатасына» алған мәліметтерін түсіреді.

ҚБ

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің мазмұнымен танысу. «Пазл» әдісімен шығарма бөліктері таратылады. Шығарма бөліктерімен таныса отырып, «Елшілер» әдісімен әр топқа өкілдер барып, басқа топтың шығарма бөлігін меңгереді, оны тобына айтады, осылай барлық топ мүшелері шығарманы меңгеріп шығады.

Тапсырма. Шығармадағы оқиғалар тізбегін жазыңыз.

Шығармадағы оқиғалар тізбегі






Дескриптор:

  • Шығарма бөліктерімен танысады;

  • Шығармадағы оқиғалар тізбегін жазып шығады.

ҚБ

Тапсырма. «Ішкі және сыртқы шеңберде» жұбыңызбен талқылаңыз. (Барлық оқушы бір мезгілде жұптарымен әңгімелеседі.)

Ішкі шеңбердегілер – А;

Сыртқы шеңбердегілер – Ә.

1 қадам: А Ә-ге өз ойын айтады, Ә А-ны толықтырады.

А) Шығарма сюжеті қалай басталды? Суреттелген табиғат көрінісінен нені аңғаруға болады?

2-қадам: Ә А-ға өз пікірін білдіреді, А Ә-нің ойын толықтырады.

Ә) Оқиғаның шешімі туралы не айтар едіңіз? Мұндағы басты идея не болды?

3-қадам:

Екеуі де шығармадан түйгендерін ортаға салады.

Дескриптор:

  • оқиғаның басталуы мен шешімі туралы өз ойын жеткізеді;

  • шығарма сюжетінің бөлшектерін талдайды.

ҚБ

Тапсырма. Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

Shape2

Дескриптор

Білім алушы


  • шығарма бөлімін талдайды;

  • талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.

  • тақырып бойынша ойын қорытындылайды.


Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

«Ашық және жабық сұрақтар» қою арқылы өткен тарауды қорытындылайды.

Берілген тірек сөзді байланыстырып, өз пікірін білдіреді. Сабақ тақырыбын анықтайды.







Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.




М. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтер таратылады. Оқушылар оқып, танысып, «Идеялар тақатасына» алған мәліметтерін түсіреді.



«Пазл» әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.



Шығарма бөліктерімен танысады;

Шығармадағы оқиғалар тізбегін жазып шығады.




Оқиғаның басталуы мен шешімі туралы өз ойын жеткізеді;

Шығарма сюжетінің бөлшектерін талдайды.








Шығарма бөлімін талдайды;

Талдау барысында өз ойын нақты жеткізеді.

тақырып бойынша ойын қорытындылайды.










ҚБ




















ҚБ














ҚБ








ҚБ













ҚБ


https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D2%





Деректер жазылған қағаздар

А4 парағы


























WWW.zharar.com/kzw.


Үйге тапсырма: Шығарманы оқу

Оқушылармен қоштасу. Сабақтың аяқталғанын ескерту.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі