|
|
Пәні: Қазақ әдебиеті.
Сыныбы: 7
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
|
М.Әуезовтың «Көксерек»
әңгімесін композициялық, мазмұндық жағынан талдап, негізгі идеясын
ашу. Бірлесе жұмыс жасау арқылы ойлау, сөйлеу, шешімге келу
дағдыларын жетілдіру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Әңгіме мазмұны бойынша талдау
жасап, негізгі ойды анықтай алады. Топтық жұмыста бірлесе іс-әрекет
жасайды.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
АКТ мүмкіндіктерін қолдана
отырып, қосымша материалдарда іздеу жұмыстарын жүргізеді. Ақпаратты
топта талдауға әрекет етеді
|
Кейбір
оқушылар:
|
АКТ мүмкіндіктері арқылы
алынған ақпараттарды талдайды және сұрыптайды Өзіндік терең
шығармашылық ой түйінін
жасайды.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар: Оқушылар тыңдайды, мәдени
сөйлеуге дағдыланады,
ізденеді.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер: Түз тағысы. Адам.
Табиғат.
|
|
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
-
Шығарманың мазмұны
бойынша өзіңе әсер еткен тұстары туралы не айтар
едің?
-
Шығарманың
композициялық құрылымын жіктей
білемісің?
-
Жазушының осы
шығарманы жазуына не себеп болды деп ойлайсың? Негізгі идея туралы
не айтасың?
-
Түз тағысы мен адамдар
қарым-қатынасы қалай
берілген?
|
Алдыңғы
оқу
Сабақтағы жетістік
критерийлері
|
М.Әуезовтың
«Көксерек» әңгімесін мазмұндық және көркемдік тіл ерекшелігі
жағынан талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру
туралы.
-
Алған ақпарат
бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда тапсырманы белсене
орындай алса;
-
Көтерілген мәселелер
бойынша идеялар ұсынып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап бере
алса.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар мен
әдістер
|
Сабақтың
басталуы
2
минут
5
минут
|
Гүл жапырақтары
арқылы 3 топқа бөлу. «Табиғат» «Адамзат»
«Көксерек»
Көңіл-күй қалыптастыру: «Біз
керемет сыныппыз!», «Бәрімізге сәттілік!» хормен топта
айтады.
|
Гүл жапырақша
-лары.
Тақташалар.
|
«Психологиялық
диагностика» әдісі арқылы әңгімеге
шолу
Оқылған әңгіме бойынша
«Әңгіменің маған қатты әсер еткен тұстары» оқушылардың сезім күйін
тыңдау.
|
«Бағалау парақшалары»
таратылады.
|
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды
|
|
Сабақ
ортасы
5
минут
|
«Орнына
қой» әдісі бойынша шығарманың
композициялық жоспарын
құрастыру.
Топтар бір-бірін
«Бағдаршам» арқылы өзара
бағалайды
|
Комьпютер арқылы
топтық жұмыс
«Бағдаршам»
қағаздары
|
Топтағы
жұмыс
5
минут
Қорғау әр топқа (2
минуттан)
6
минут
|
«Балық қаңқасы»
әдісімен топтық жұмыс
-
«Табиғат»
тобына
Жазушы адам мен
табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? Негізгі
ойы неде?
-
«Адамзат»
тобына
Көксерек неге
адамдар ортасына үйрене
алмады?
-
«Көксерек»
тобына
Құрмаштың өліміне
кім кінәлі?
|
Топтарды
бағалау
«Үш шапалақ» әдісі
арқылы
|
2
минут
|
Сергіту
сәті. Бейнежазба. «Түз
тағылары».
|
Интербелсенді
тақта
|
5
минут
|
«Семантикалық карта»
әдісімен шығармадағы кейіпкерлер сөзін
табу.
|
Комьпютер арқылы
топтық жұмыс
«Өкіл» жіберу арқылы тексеріп
бағалау
|
10
минут
|
«Түйінді ой» әдісімен.
Оқушылар өздерінің осы шығармадан алған әсерлерін ой толғау түрінде
әңгімелейді.
|
Шығармашы лық ой
пікір.
|
Сабақ
соңы
2
минут
2
минут
1
минут
|
«Бағалау
парақшалары» бойынша және топ мүшелері келісімімен оқушыларды
бағалау
Көңіл күйлері
бойынша рефлексия «Бағдаршам» бойынша
көрсетеді.
Жасыл түс көрсетсе –
керемет
Сары түс көрсетсе –
жақсы
Қызыл түс көрсетсе –
орташа
Кері байланыс. «Бес
саусақ» әдісімен
Оқушылардың алған
бағаларын қою.
|
«Бағалау
парақшалары»
«Бағдаршам»
қағаздары
«Бес
саусақ»
Журнал,
Күнделік.
|