|
|
Пәні: Қазақ әдебиеті. Сыныбы: 7 |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін композициялық, мазмұндық жағынан талдап, негізгі идеясын ашу. Бірлесе жұмыс жасау арқылы ойлау, сөйлеу, шешімге келу дағдыларын жетілдіру. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: |
| Әңгіме мазмұны бойынша талдау жасап, негізгі ойды анықтай алады. Топтық жұмыста бірлесе іс-әрекет жасайды. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| АКТ мүмкіндіктерін қолдана отырып, қосымша материалдарда іздеу жұмыстарын жүргізеді. Ақпаратты топта талдауға әрекет етеді |
| Кейбір оқушылар: |
| АКТ мүмкіндіктері арқылы алынған ақпараттарды талдайды және сұрыптайды Өзіндік терең шығармашылық ой түйінін жасайды. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Оқушылар тыңдайды, мәдени сөйлеуге дағдыланады, ізденеді.
|
| Негізгі сөздер мен тіркестер: Түз тағысы. Адам. Табиғат. |
|
|
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Шығарманың мазмұны бойынша өзіңе әсер еткен тұстары туралы не айтар едің?Шығарманың композициялық құрылымын жіктей білемісің?Жазушының осы шығарманы жазуына не себеп болды деп ойлайсың? Негізгі идея туралы не айтасың?Түз тағысы мен адамдар қарым-қатынасы қалай берілген? |
Алдыңғы оқу
Сабақтағы жетістік критерийлері | М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін мазмұндық және көркемдік тіл ерекшелігі жағынан талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру туралы.
Алған ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда тапсырманы белсене орындай алса;Көтерілген мәселелер бойынша идеялар ұсынып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап бере алса. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар мен әдістер |
Сабақтың басталуы
2 минут
5 минут
| Гүл жапырақтары арқылы 3 топқа бөлу. «Табиғат» «Адамзат» «Көксерек»Көңіл-күй қалыптастыру: «Біз керемет сыныппыз!», «Бәрімізге сәттілік!» хормен топта айтады. |
Гүл жапырақша -лары.Тақташалар.
|
|
«Психологиялық диагностика» әдісі арқылы әңгімеге шолуОқылған әңгіме бойынша «Әңгіменің маған қатты әсер еткен тұстары» оқушылардың сезім күйін тыңдау. |
«Бағалау парақшалары» таратылады. |
| Оқушылар өзін-өзі бағалайды |
|
Сабақ ортасы
5 минут
| «Орнына қой» әдісі бойынша шығарманың композициялық жоспарын құрастыру. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы өзара бағалайды
|
Комьпютер арқылы топтық жұмыс«Бағдаршам» қағаздары |
Топтағы жұмыс 5 минут
Қорғау әр топқа (2 минуттан) 6 минут
| «Балық қаңқасы» әдісімен топтық жұмыс«Табиғат» тобынаЖазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? Негізгі ойы неде?«Адамзат» тобынаКөксерек неге адамдар ортасына үйрене алмады?«Көксерек» тобынаҚұрмаштың өліміне кім кінәлі? |
Топтарды бағалау«Үш шапалақ» әдісі арқылы
|
2 минут |
Сергіту сәті. Бейнежазба. «Түз тағылары». | Интербелсенді тақта |
5 минут
|
«Семантикалық карта» әдісімен шығармадағы кейіпкерлер сөзін табу.
| Комьпютер арқылы топтық жұмыс«Өкіл» жіберу арқылы тексеріп бағалау |
10 минут
| «Түйінді ой» әдісімен. Оқушылар өздерінің осы шығармадан алған әсерлерін ой толғау түрінде әңгімелейді. | Шығармашы лық ой пікір.
|
Сабақ соңы
2 минут
2 минут
1 минут
| Үйге тапсырма: Эссе. “Табиғатты аялай да, бағалай да білейік”
«Бағалау парақшалары» бойынша және топ мүшелері келісімімен оқушыларды бағалау
Көңіл күйлері бойынша рефлексия «Бағдаршам» бойынша көрсетеді.Жасыл түс көрсетсе – кереметСары түс көрсетсе – жақсыҚызыл түс көрсетсе – орташа
Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісімен
Оқушылардың алған бағаларын қою.
|
«Бағалау парақшалары»
«Бағдаршам» қағаздары
«Бес саусақ»
Журнал, Күнделік. |