Материалдар / М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары арқылы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренуге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. Адам және табиғат (3-сағат)

Сабақтың мақсаты: Оқушылармен әңгіменің идеясын жан - жақты талдай отырып ашу. Адамдар мен көк бөрінің іс - әрекеттерін саралай отырып, адамзаттың табиғатпен психологиялық тепе - теңдікті сақтау керектігін түсіндіру. Сөйлеу шеберлігін, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау арқылы, өз беттерімен жұмыс жасау, бір - біріне көмек бере білу дағдыларын жетілдіру. Топтық жұмыс жасату арқылы бірлесіп білім алуына мүмкіндік беру. Рухани адамгершілік сезімдері қалыптасқан тұлға дамуына ықпал ету.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар топтық жұмыс жасау барысында өз ойларын еркін жеткізуге мүмкіндік алады. Бірлесіп жұмыс істеуде диологтық оқыту арқылы сөйлеу мәнерін жетілдіреді. Бір-бірін тыңдап, ой бөлісе алады.
Түйінді идея: Топтық жұмыста өзін - өзі реттей алады.Сыни ойлау арқылы өз ойын жеткізеді. Диалогтік қарым - қатынасқа түсу арқылы күмәнді жауаптарын түзете алады.
Қолданылатын әдістер: топтық жұмыс, « Психогеометриялық диагностика» әдісі, «Балық қаңқасы» әдісі, «Семантикалық қарта», «Түйінді ой» әдісі. Бағалауда «Бағдаршам», «Үш шапалақ» әдісі.

Ресурстар: Ғаламтор материалы, Интерактивті тақта, Постер, комьпютер.Маркер. Қағаз А-4.



Пәні: Қазақ әдебиеті. Сыныбы: 7

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін композициялық, мазмұндық жағынан талдап, негізгі идеясын ашу. Бірлесе жұмыс жасау арқылы ойлау, сөйлеу, шешімге келу дағдыларын жетілдіру.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Әңгіме мазмұны бойынша талдау жасап, негізгі ойды анықтай алады. Топтық жұмыста бірлесе іс-әрекет жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

АКТ мүмкіндіктерін қолдана отырып, қосымша материалдарда іздеу жұмыстарын жүргізеді. Ақпаратты топта талдауға әрекет етеді

Кейбір оқушылар:

АКТ мүмкіндіктері арқылы алынған ақпараттарды талдайды және сұрыптайды Өзіндік терең шығармашылық ой түйінін жасайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Оқушылар тыңдайды, мәдени сөйлеуге дағдыланады, ізденеді.


Негізгі сөздер мен тіркестер: Түз тағысы. Адам. Табиғат.


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

  • Шығарманың мазмұны бойынша өзіңе әсер еткен тұстары туралы не айтар едің?

  • Шығарманың композициялық құрылымын жіктей білемісің?

  • Жазушының осы шығарманы жазуына не себеп болды деп ойлайсың? Негізгі идея туралы не айтасың?

  • Түз тағысы мен адамдар қарым-қатынасы қалай берілген?

Алдыңғы оқу




Сабақтағы жетістік критерийлері

М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін мазмұндық және көркемдік тіл ерекшелігі жағынан талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру туралы.


  • Алған ақпарат бойынша қорытынды жасап, топтық талқылауда тапсырманы белсене орындай алса;

  • Көтерілген мәселелер бойынша идеялар ұсынып, сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап бере алса.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар мен әдістер

Сабақтың басталуы


2 минут









5 минут


Гүл жапырақтары арқылы 3 топқа бөлу. «Табиғат» «Адамзат» «Көксерек»

Көңіл-күй қалыптастыру: «Біз керемет сыныппыз!», «Бәрімізге сәттілік!» хормен топта айтады.


Гүл жапырақша -лары.

Тақташалар.




«Психологиялық диагностика» әдісі арқылы әңгімеге шолу

Оқылған әңгіме бойынша «Әңгіменің маған қатты әсер еткен тұстары» оқушылардың сезім күйін тыңдау.



«Бағалау парақшалары» таратылады.

Оқушылар өзін-өзі бағалайды


Сабақ ортасы


5 минут




«Орнына қой» әдісі бойынша шығарманың композициялық жоспарын құрастыру.

Топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы өзара бағалайды



Комьпютер арқылы топтық жұмыс

«Бағдаршам» қағаздары



Топтағы жұмыс

5 минут


Қорғау әр топқа (2 минуттан)

6 минут



«Балық қаңқасы» әдісімен топтық жұмыс

  1. «Табиғат» тобына

Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? Негізгі ойы неде?

  1. «Адамзат» тобына

Көксерек неге адамдар ортасына үйрене алмады?

  1. «Көксерек» тобына

Құрмаштың өліміне кім кінәлі?





Топтарды бағалау

«Үш шапалақ» әдісі арқылы






2 минут


Сергіту сәті. Бейнежазба. «Түз тағылары».

Интербелсенді тақта


5 минут






«Семантикалық карта» әдісімен шығармадағы кейіпкерлер сөзін табу.



Комьпютер арқылы топтық жұмыс

«Өкіл» жіберу арқылы тексеріп бағалау


10 минут


«Түйінді ой» әдісімен. Оқушылар өздерінің осы шығармадан алған әсерлерін ой толғау түрінде әңгімелейді.

Шығармашы лық ой пікір.



Сабақ соңы



2 минут




2 минут








1 минут




  • Үйге тапсырма: Эссе. “Табиғатты аялай да, бағалай да білейік”


«Бағалау парақшалары» бойынша және топ мүшелері келісімімен оқушыларды бағалау


Көңіл күйлері бойынша рефлексия «Бағдаршам» бойынша көрсетеді.

Жасыл түс көрсетсе – керемет

Сары түс көрсетсе – жақсы

Қызыл түс көрсетсе – орташа


Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісімен



Оқушылардың алған бағаларын қою.





«Бағалау парақшалары»




«Бағдаршам» қағаздары



«Бес саусақ»



Журнал, Күнделік.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!