Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. Адам және табиғат (3-сағат)
Сабақтың мақсаты: Оқушылармен әңгіменің идеясын жан - жақты талдай отырып ашу. Адамдар мен көк бөрінің іс - әрекеттерін саралай отырып, адамзаттың табиғатпен психологиялық тепе - теңдікті сақтау керектігін түсіндіру. Сөйлеу шеберлігін, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау арқылы, өз беттерімен жұмыс жасау, бір - біріне көмек бере білу дағдыларын жетілдіру. Топтық жұмыс жасату арқылы бірлесіп білім алуына мүмкіндік беру. Рухани адамгершілік сезімдері қалыптасқан тұлға дамуына ықпал ету.
Күтілетін
нәтиже: Оқушылар топтық жұмыс жасау
барысында өз ойларын еркін жеткізуге мүмкіндік алады. Бірлесіп
жұмыс істеуде диологтық оқыту арқылы сөйлеу мәнерін жетілдіреді.
Бір-бірін тыңдап, ой бөлісе
алады.
Түйінді
идея: Топтық жұмыста өзін - өзі
реттей алады.Сыни ойлау арқылы өз ойын жеткізеді. Диалогтік қарым -
қатынасқа түсу арқылы күмәнді жауаптарын түзете
алады.
Қолданылатын
әдістер: топтық жұмыс,
« Психогеометриялық диагностика»
әдісі, «Балық қаңқасы» әдісі, «Семантикалық қарта», «Түйінді ой»
әдісі. Бағалауда «Бағдаршам», «Үш шапалақ»
әдісі.
Ресурстар: Ғаламтор материалы, Интерактивті тақта, Постер, комьпютер.Маркер. Қағаз А-4.
|
|
||
|
|
||
|
Пәні: Қазақ әдебиеті. Сыныбы: 7 |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін композициялық, мазмұндық жағынан талдап, негізгі идеясын ашу. Бірлесе жұмыс жасау арқылы ойлау, сөйлеу, шешімге келу дағдыларын жетілдіру. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
|
Әңгіме мазмұны бойынша талдау жасап, негізгі ойды анықтай алады. Топтық жұмыста бірлесе іс-әрекет жасайды. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||
|
АКТ мүмкіндіктерін қолдана отырып, қосымша материалдарда іздеу жұмыстарын жүргізеді. Ақпаратты топта талдауға әрекет етеді |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
АКТ мүмкіндіктері арқылы алынған ақпараттарды талдайды және сұрыптайды Өзіндік терең шығармашылық ой түйінін жасайды. |
||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Оқушылар тыңдайды, мәдени сөйлеуге дағдыланады, ізденеді. |
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Түз тағысы. Адам. Табиғат. |
||
|
|
||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||
|
||
|
Алдыңғы оқу Сабақтағы жетістік критерийлері |
М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін мазмұндық және көркемдік тіл ерекшелігі жағынан талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру туралы.
|
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар мен әдістер |
|
Сабақтың басталуы 2 минут
5 минут |
Гүл жапырақтары арқылы 3 топқа бөлу. «Табиғат» «Адамзат» «Көксерек» Көңіл-күй қалыптастыру: «Біз керемет сыныппыз!», «Бәрімізге сәттілік!» хормен топта айтады. |
Гүл жапырақша -лары. Тақташалар. |
|
«Психологиялық диагностика» әдісі арқылы әңгімеге шолу Оқылған әңгіме бойынша «Әңгіменің маған қатты әсер еткен тұстары» оқушылардың сезім күйін тыңдау. |
«Бағалау парақшалары» таратылады. |
|
|
Оқушылар өзін-өзі бағалайды |
|
|
|
Сабақ ортасы 5 минут |
«Орнына қой» әдісі бойынша шығарманың композициялық жоспарын құрастыру. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы өзара бағалайды |
Комьпютер арқылы топтық жұмыс «Бағдаршам» қағаздары |
|
Топтағы жұмыс 5 минут Қорғау әр топқа (2 минуттан) 6 минут |
«Балық қаңқасы» әдісімен топтық жұмыс
Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? Негізгі ойы неде?
Көксерек неге адамдар ортасына үйрене алмады?
Құрмаштың өліміне кім кінәлі? |
Топтарды бағалау «Үш шапалақ» әдісі арқылы |
|
2 минут |
Сергіту сәті. Бейнежазба. «Түз тағылары». |
Интербелсенді тақта |
|
5 минут |
«Семантикалық карта» әдісімен шығармадағы кейіпкерлер сөзін табу.
|
Комьпютер арқылы топтық жұмыс «Өкіл» жіберу арқылы тексеріп бағалау |
|
10 минут |
«Түйінді ой» әдісімен. Оқушылар өздерінің осы шығармадан алған әсерлерін ой толғау түрінде әңгімелейді. |
Шығармашы лық ой пікір. |
|
Сабақ соңы 2 минут 2 минут 1 минут |
«Бағалау парақшалары» бойынша және топ мүшелері келісімімен оқушыларды бағалау Көңіл күйлері бойынша рефлексия «Бағдаршам» бойынша көрсетеді. Жасыл түс көрсетсе – керемет Сары түс көрсетсе – жақсы Қызыл түс көрсетсе – орташа Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісімен Оқушылардың алған бағаларын қою. |
«Бағалау парақшалары» «Бағдаршам» қағаздары «Бес саусақ» Журнал, Күнделік. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары
М.Әуезовтің "Көксерек" әңгімесінің қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. Адам және табиғат (3-сағат)
Сабақтың мақсаты: Оқушылармен әңгіменің идеясын жан - жақты талдай отырып ашу. Адамдар мен көк бөрінің іс - әрекеттерін саралай отырып, адамзаттың табиғатпен психологиялық тепе - теңдікті сақтау керектігін түсіндіру. Сөйлеу шеберлігін, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау арқылы, өз беттерімен жұмыс жасау, бір - біріне көмек бере білу дағдыларын жетілдіру. Топтық жұмыс жасату арқылы бірлесіп білім алуына мүмкіндік беру. Рухани адамгершілік сезімдері қалыптасқан тұлға дамуына ықпал ету.
Күтілетін
нәтиже: Оқушылар топтық жұмыс жасау
барысында өз ойларын еркін жеткізуге мүмкіндік алады. Бірлесіп
жұмыс істеуде диологтық оқыту арқылы сөйлеу мәнерін жетілдіреді.
Бір-бірін тыңдап, ой бөлісе
алады.
Түйінді
идея: Топтық жұмыста өзін - өзі
реттей алады.Сыни ойлау арқылы өз ойын жеткізеді. Диалогтік қарым -
қатынасқа түсу арқылы күмәнді жауаптарын түзете
алады.
Қолданылатын
әдістер: топтық жұмыс,
« Психогеометриялық диагностика»
әдісі, «Балық қаңқасы» әдісі, «Семантикалық қарта», «Түйінді ой»
әдісі. Бағалауда «Бағдаршам», «Үш шапалақ»
әдісі.
Ресурстар: Ғаламтор материалы, Интерактивті тақта, Постер, комьпютер.Маркер. Қағаз А-4.
|
|
||
|
|
||
|
Пәні: Қазақ әдебиеті. Сыныбы: 7 |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін композициялық, мазмұндық жағынан талдап, негізгі идеясын ашу. Бірлесе жұмыс жасау арқылы ойлау, сөйлеу, шешімге келу дағдыларын жетілдіру. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
|
Әңгіме мазмұны бойынша талдау жасап, негізгі ойды анықтай алады. Топтық жұмыста бірлесе іс-әрекет жасайды. |
||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||
|
АКТ мүмкіндіктерін қолдана отырып, қосымша материалдарда іздеу жұмыстарын жүргізеді. Ақпаратты топта талдауға әрекет етеді |
||
|
Кейбір оқушылар: |
||
|
АКТ мүмкіндіктері арқылы алынған ақпараттарды талдайды және сұрыптайды Өзіндік терең шығармашылық ой түйінін жасайды. |
||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Оқушылар тыңдайды, мәдени сөйлеуге дағдыланады, ізденеді. |
|
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Түз тағысы. Адам. Табиғат. |
||
|
|
||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||
|
||
|
Алдыңғы оқу Сабақтағы жетістік критерийлері |
М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін мазмұндық және көркемдік тіл ерекшелігі жағынан талдау. Кейіпкерлерге мінездеме беру туралы.
|
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар мен әдістер |
|
Сабақтың басталуы 2 минут
5 минут |
Гүл жапырақтары арқылы 3 топқа бөлу. «Табиғат» «Адамзат» «Көксерек» Көңіл-күй қалыптастыру: «Біз керемет сыныппыз!», «Бәрімізге сәттілік!» хормен топта айтады. |
Гүл жапырақша -лары. Тақташалар. |
|
«Психологиялық диагностика» әдісі арқылы әңгімеге шолу Оқылған әңгіме бойынша «Әңгіменің маған қатты әсер еткен тұстары» оқушылардың сезім күйін тыңдау. |
«Бағалау парақшалары» таратылады. |
|
|
Оқушылар өзін-өзі бағалайды |
|
|
|
Сабақ ортасы 5 минут |
«Орнына қой» әдісі бойынша шығарманың композициялық жоспарын құрастыру. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» арқылы өзара бағалайды |
Комьпютер арқылы топтық жұмыс «Бағдаршам» қағаздары |
|
Топтағы жұмыс 5 минут Қорғау әр топқа (2 минуттан) 6 минут |
«Балық қаңқасы» әдісімен топтық жұмыс
Жазушы адам мен табиғат арасындағы байланыс пен қайшылықты қалай көрсеткен? Негізгі ойы неде?
Көксерек неге адамдар ортасына үйрене алмады?
Құрмаштың өліміне кім кінәлі? |
Топтарды бағалау «Үш шапалақ» әдісі арқылы |
|
2 минут |
Сергіту сәті. Бейнежазба. «Түз тағылары». |
Интербелсенді тақта |
|
5 минут |
«Семантикалық карта» әдісімен шығармадағы кейіпкерлер сөзін табу.
|
Комьпютер арқылы топтық жұмыс «Өкіл» жіберу арқылы тексеріп бағалау |
|
10 минут |
«Түйінді ой» әдісімен. Оқушылар өздерінің осы шығармадан алған әсерлерін ой толғау түрінде әңгімелейді. |
Шығармашы лық ой пікір. |
|
Сабақ соңы 2 минут 2 минут 1 минут |
«Бағалау парақшалары» бойынша және топ мүшелері келісімімен оқушыларды бағалау Көңіл күйлері бойынша рефлексия «Бағдаршам» бойынша көрсетеді. Жасыл түс көрсетсе – керемет Сары түс көрсетсе – жақсы Қызыл түс көрсетсе – орташа Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісімен Оқушылардың алған бағаларын қою. |
«Бағалау парақшалары» «Бағдаршам» қағаздары «Бес саусақ» Журнал, Күнделік. |
шағым қалдыра аласыз













