Материалдар / М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы

М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Абай жолы" романытақырыбының алғашқы сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2025
58
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

3-бөлім:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

М. Әуезовтың өмірі, шығармашылығымен танысады;

Көпшілік оқушылар:

шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Кейбір оқушылар: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді; шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сөзді тап» тәсілі.

Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөз жазылған қағаз салынады (Ғасырлық туынды ). Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, бір минутта ондағы сөздің атын атамай сипаттап түсіндіруі керек.

Кіріспе сұрақтар:

  • Бұл сөздердің біздің сабаққа қандай қатысы бар? Сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?


Қызығушылықты ояту.

Ой шақыру

  • М. Әуезов жайлы не білеміз?

  • Қазақ әдебиетіне қосқан үлесі қандай?

  • Осы уақытқа дейін қандай шығармаларымен таныстық?

М. Әуезовтің өз даусын тыңдау.

https://www.youtube.com/watch?v=fQDVU-M2b7w

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар тақырыпты анықтайды.





Сұрақтарға жауап береді.





ҚБ

11-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы











https://www.youtube.com/watch?v=fQDVU-M2b7w

Сабақтың ортасы













10 минут











10 минут













3 минут

Мағынаны тану.

Ой шақыру.

«Тұлғаны таны» әдісі.

Тұлғалар туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізденіп, топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

Дескриптор:

  • Тұлға туралы білетін ақпараттарын қолданады;

  • Қосымша ақпараттар ізденеді;

  • Тұлғаларды таныстырады;

  • Екі тұлғаның арасындағы ортақ байланысты табады.

ҚБ



Тапсырма. «Зерде» әдісі.

Дескриптор:

  • Автор шығармашылығы туралы білімін зерделейді;

  • Автор тағдырына байланысты көңіл күйін білдіреді;

  • Автор шығармашылығына баға береді.

  • Автор шығармашылығының маңыздылығын анықтайды;

  • Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттауға идея ұсынады.

ҚБ

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Автор шығармашылығына байланысты өзіндік пікір білдіреді;

  • Өз пікіріне дәлел келтіреді;

  • Өз пікірін айғақтайтын мысал келтіреді;

  • Өз пікіріне қарсы дәлел айтады;

  • Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал келтіреді;

  • Қорытынды ой айтады.


ҚБ

Оқушылар білетін ақпараттарын және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізденіп, топ болып, тұлғаны таныстырады.


















Тапсырманы топпен орындайды.





















Жұптық жұмыс. Оқушылар

6 маңызды ақпарат,

3 маңызды емес ақпарат анықтайды.












ҚБ






















ҚБ














ҚБ
















ҚБ



Ғаламтор мәліметтері

Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?..


Үй тапсырмасы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!