Ұйымдастыру
кезеңі
Өткен білімді еске
түсіру
Сабақтың
басы
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу
«Сұрақ-жауап» әдісімен
өтеді:
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Психологиялық ахуалға
арқылы жаңа сабаққа назар аудару.
|
Үй тапсырмасын пысықтау
|
Оқулық
Оқылым, жазылым
тапсырмалары
|
Жаңа
білім
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Жаңа сабақ
Мағынаны тану
Тақырып бойынша алдыңғы білімді
пысықтау
*Қой
тоғыту – қойға қотыр
түспеу үшін, сондай-ақ әр түрлі ауру тарататын кенелерге қарсы
алдын-ала жүргізілетін шаралардың
бірі.
Қойды креолин,
гексахлоран, неоцидол, гексалин сияқты дәрілердің бірі қосылған
арнайы жасалған арықтарда (тоғандарда) немесе табиғи тоғандарда
тоғытады. Арықтың ені
0,80 – 0,90 метр, тереңдігі 1,20 – 1,50 метр, ұзындығы 15 – 20 метр
шамасында болуы қажет. Үш айға толмаған
қозы, буаз саулық, терісінде жарақаты
бар қой тоғытылмайды.
Қой тоғыту
негізінен қойды қырқар
алдында жүргізіледі.
Мазмұндама
Бұлақ басындағы оқиға.
Біз жазда малды
ауылда жайлауда болдық.Бір
күні әкем,сіңілім Жанар үшеуіміз
қой тоғытуға*
үлкен бұлаққа
бардық.Бұлақтың жан-жағы көк майса шөп.
Қойды
тоғытып*
болып,үйге қайтып келе
жатқанбыз.Кенет ешкінің бақылдағаны
естілді.
Дыбысы аянышты
шығады.Алғаш онша мән бермеген едік.Бірақ ешкі маңырауын
қоймады.Дыбыс шыққан жаққа қарай жүрдік.Байқасақ,бір
лақ
батпаққа батып,тұра алмай
талпынып жатыр.
Әкем екеуіміз лақты ұйықтан
шығарып алдық.
Сұрақтары 1. Олар жазда қайда
болды? 2.Әкесімен қайда барды? 3. Олар не
істеді?
4. Қой тоғыту туралы не білеміз?
5. Ешкі неге бақылдады?
6. Олар лаққа қандай қамқорлық көрсетті?
Мазмұндама
жоспары:
1.Жайлауға
бару.
2.Қой
тоғыту.
3.Ешкінің бақылдаған
дауысы.
4.Бақпаққа батқан
лақ.
5.Лақты ұйықтан
шығару.
6.Қатты
қуану..
|
Тапсырманы
орындайды
Сөздікпен жұмыс
Алдыңғы білімдерін еске түсіреді
Мәліметтермен танысады
.
Мәтінді
тыңдау
Суретпен жұмыс
сұрақтарға жауап айту
Жоспар ұжыммен бірге құру және түсінгені бойынша мазмұнын
жазу
|
Дескриптор:
Сөз тіркесінің
мағынасын ажыратады
-2б\1б
Мәтіннің мазмұны
бойынша оқиғаны өрбіте алады
-2б\1б
Сөйлемдердің байланысын
дұрыс келтіреді
-2б\1б
Өз ойымен жеткізе
алады-2б\1б
Орфографиялық және
грамматикалық қателерге мән береді
-2б\1б
Таза, ұқыпты , талапқа
сай жазады
-2б\1б
|
Оқылым, жаз
жазылым таптапсырмалары
|