М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 3-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 3-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 3-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: «Махаббат пен абырой»

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

Сабақ мақсаты

«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал.

Қызығушылықты ояту

«Сөзді тап» ойыны. Ортаға бір оқушы шығып, бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

Махаббат

1. Жамал мен Ғалидің таныстығы қалай басталады?

2. Екеуінің махаббаты неліктен баянсыз?

3. Қазақ әдебиетінде махаббат тақырыбындағы қандай шығармаларды білесіңдер?

Тарих

1.Сәрсенбайдың болыс сайлауына түсу себебі неде?

2.Неліктен Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары?

3 «Бақытсыз Жамал» романы қандай оқиғаларды суреттеуден басталады?

Салт-дәстүр

1.«.Салт-дәстүрдің озығы мен тозығы» дегенді қалай түсінесің?

2.Романда қазақ халқының қандай салт-дәстүрлері көрініс тапқан?

3.Қыз баланы малға, қалыңмалға сату ескіліктің салты ма?

Дескриптор

  • Мәселені таңдайды.

  • Таңдаған тор көздегі сұраққа жауап береді.

ҚБ

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.






Мәселені таңдайды.

Таңдаған тор көздегі сұраққа жауап береді.








Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.













ҚБ





































Ортасы


ІІ. Мағынаны тану. «Конверттегі сұрақ» әдісі.

Конвертте жасырылатын сұрақтар:

1.Роман оқиғасы қайда өтеді?

2.Міржақып романды жазудағы мақсатын қайда баян етеді?

3. «Бақытсыз Жамал» романының оқиғасына арқау болған мәселе 4.Шығарма қалай басталады?

5.Романдағы Ғалидың образы қандай?

6.А.Байтұрсыновтың «Бақытсыз Жамал» романына байланысты айтқан пікірі?

7. Роман қалай аяқталады?

8. Романдағы неке куәлігінің жалған берілуі мәселесі қалай суреттеледі?- 9.Романдағы көтерілген басты тақырып

10.Романның басты кейіпкерлері?

11.«Бақытсыз Жамал» романының негізгі желісі қалай өрбиді? 12.«Бақытсыз Жамал» романында заман өзгерістерін қалай бейнелейді?

13.«Бақытсыз Жамал» романының бас қаһарманы Жамал бейнесі.

14.«Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали қабірі басындағы Жамал монологы?

15. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали портреті?

16. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғазиз атты кейіпкер қандай қызмет атқарады?

17.«Бақытсыз Жамал» романындағы Жамалдың әкесі Сәрсенбай бейнесі?

18.«Бақытсыз Жамал» романындағы Байжан болашақ келіні Жамал Ғалимен қашып кеткенде қандай әрекет жасайды?

19. Романның кемшін тұстары

20.Жұманның Жамалды қорлауы негізді ме? Жұман бойынан қандай мінез-қасиеттерді көресіздер?

Соғыс жылдарындағы балалар өмірінің көрінісі қалай бейнеленгендігі туралы айтып беріңдер.

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді;

  • кейіпкерге сыни тұрғыда баға береді;

  • салыстырады;

  • шығарманың идеясын анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

«Ақ қалпақ» (проблемаға қатысты деректерді талассыз келтіреді), «сары қалпақ» (үзіндінің жағымды тұстарын айтады), «Қара қалпақ» (шығарманың жағымсыз тұстарын айтады), «көк қалпақ» (талдау жасайды, топтар «Не үшін?» «Неге?» «Неге байланысты?» деген сұрақтарға жауап іздейді),

«Жасыл қалпақ» (шығармаға қатысты тың идеялармен болжамдар айтады),

«Қызыл қалпақ» (оқиғаны оқу барысында бастан кешірген сезімдерін тұжырымдайды).

Дескриптор:

  • «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы өз көзқарастарыңды білдіреді;

ҚБ

Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер:

Пікір. «Бақытсыз Жамал» романындағы көтерілген мәселе бойынша пікірлеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер.

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер.

Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.

Дескриптор:

  • Романның мазмұны туралы ойларымен бөліседі;

  • «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды;

  • әңгіме мазмұны бойынша пікірлерін бір сөйлеммен білдіреді;

  • Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді;

  • Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

  • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

ҚБ

Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісімен

роман мазмұны бойынша талдау жасайды.


Сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.




Шығарма кейіпкерлеріне сыни тұрғыда жауап береді.













«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, романдағы көтерілген мәселеге байланысты өз көзқарастарын білдіреді.






Романның мазмұны туралы ойларымен бөліседі;

«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды;



















ҚБ






















ҚБ






ҚБ




Әдебиет теориясы


«Бақытсыз Жамал» романы











Таратпа материалдары


















А3 парақтар, фломастер






















Соңы


Рефлексия«3-2-1»

Сабақтағы 3 маңызды ақпарат

2 қиындық тудырған мәселе

1 ұсыныс
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
205
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі