|
Бөлім: «Махаббат пен абырой» |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сыныбы: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
|
||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты ояту «Сөзді тап» ойыны. Ортаға бір оқушы шығып, бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.
Махаббат 1. Жамал мен Ғалидің таныстығы қалай басталады? 2. Екеуінің махаббаты неліктен баянсыз? 3. Қазақ әдебиетінде махаббат тақырыбындағы қандай шығармаларды білесіңдер? Тарих 1.Сәрсенбайдың болыс сайлауына түсу себебі неде? 2.Неліктен Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары? 3 «Бақытсыз Жамал» романы қандай оқиғаларды суреттеуден басталады? Салт-дәстүр 1.«.Салт-дәстүрдің озығы мен тозығы» дегенді қалай түсінесің? 2.Романда қазақ халқының қандай салт-дәстүрлері көрініс тапқан? 3.Қыз баланы малға, қалыңмалға сату ескіліктің салты ма? Дескриптор
ҚБ Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Мәселені таңдайды. Таңдаған тор көздегі сұраққа жауап береді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
ҚБ
|
|
||||
|
Ортасы
|
ІІ. Мағынаны тану. «Конверттегі сұрақ» әдісі. Конвертте жасырылатын сұрақтар: 1.Роман оқиғасы қайда өтеді? 2.Міржақып романды жазудағы мақсатын қайда баян етеді? 3. «Бақытсыз Жамал» романының оқиғасына арқау болған мәселе 4.Шығарма қалай басталады? 5.Романдағы Ғалидың образы қандай? 6.А.Байтұрсыновтың «Бақытсыз Жамал» романына байланысты айтқан пікірі? 7. Роман қалай аяқталады? 8. Романдағы неке куәлігінің жалған берілуі мәселесі қалай суреттеледі?- 9.Романдағы көтерілген басты тақырып 10.Романның басты кейіпкерлері? 11.«Бақытсыз Жамал» романының негізгі желісі қалай өрбиді? 12.«Бақытсыз Жамал» романында заман өзгерістерін қалай бейнелейді? 13.«Бақытсыз Жамал» романының бас қаһарманы Жамал бейнесі. 14.«Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали қабірі басындағы Жамал монологы? 15. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали портреті? 16. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғазиз атты кейіпкер қандай қызмет атқарады? 17.«Бақытсыз Жамал» романындағы Жамалдың әкесі Сәрсенбай бейнесі? 18.«Бақытсыз Жамал» романындағы Байжан болашақ келіні Жамал Ғалимен қашып кеткенде қандай әрекет жасайды? 19. Романның кемшін тұстары 20.Жұманның Жамалды қорлауы негізді ме? Жұман бойынан қандай мінез-қасиеттерді көресіздер? Соғыс жылдарындағы балалар өмірінің көрінісі қалай бейнеленгендігі туралы айтып беріңдер. Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ақ қалпақ» (проблемаға қатысты деректерді талассыз келтіреді), «сары қалпақ» (үзіндінің жағымды тұстарын айтады), «Қара қалпақ» (шығарманың жағымсыз тұстарын айтады), «көк қалпақ» (талдау жасайды, топтар «Не үшін?» «Неге?» «Неге байланысты?» деген сұрақтарға жауап іздейді), «Жасыл қалпақ» (шығармаға қатысты тың идеялармен болжамдар айтады), «Қызыл қалпақ» (оқиғаны оқу барысында бастан кешірген сезімдерін тұжырымдайды). Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер: Пікір. «Бақытсыз Жамал» романындағы көтерілген мәселе бойынша пікірлеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісімен роман мазмұны бойынша талдау жасайды. Сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Шығарма кейіпкерлеріне сыни тұрғыда жауап береді.
«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, романдағы көтерілген мәселеге байланысты өз көзқарастарын білдіреді.
Романның мазмұны туралы ойларымен бөліседі; «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды;
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Әдебиет теориясы «Бақытсыз Жамал» романы Таратпа материалдары А3 парақтар, фломастер |
||||
|
Соңы |
Рефлексия«3-2-1» Сабақтағы 3 маңызды ақпарат 2 қиындық тудырған мәселе 1 ұсыныс |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 3-сабақ
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 3-сабақ
|
Бөлім: «Махаббат пен абырой» |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сыныбы: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
|
||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. Қызығушылықты ояту «Сөзді тап» ойыны. Ортаға бір оқушы шығып, бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.
Махаббат 1. Жамал мен Ғалидің таныстығы қалай басталады? 2. Екеуінің махаббаты неліктен баянсыз? 3. Қазақ әдебиетінде махаббат тақырыбындағы қандай шығармаларды білесіңдер? Тарих 1.Сәрсенбайдың болыс сайлауына түсу себебі неде? 2.Неліктен Жамал мен Ғали әділетсіз қоғамның құрбандары? 3 «Бақытсыз Жамал» романы қандай оқиғаларды суреттеуден басталады? Салт-дәстүр 1.«.Салт-дәстүрдің озығы мен тозығы» дегенді қалай түсінесің? 2.Романда қазақ халқының қандай салт-дәстүрлері көрініс тапқан? 3.Қыз баланы малға, қалыңмалға сату ескіліктің салты ма? Дескриптор
ҚБ Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Мәселені таңдайды. Таңдаған тор көздегі сұраққа жауап береді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
ҚБ
|
|
||||
|
Ортасы
|
ІІ. Мағынаны тану. «Конверттегі сұрақ» әдісі. Конвертте жасырылатын сұрақтар: 1.Роман оқиғасы қайда өтеді? 2.Міржақып романды жазудағы мақсатын қайда баян етеді? 3. «Бақытсыз Жамал» романының оқиғасына арқау болған мәселе 4.Шығарма қалай басталады? 5.Романдағы Ғалидың образы қандай? 6.А.Байтұрсыновтың «Бақытсыз Жамал» романына байланысты айтқан пікірі? 7. Роман қалай аяқталады? 8. Романдағы неке куәлігінің жалған берілуі мәселесі қалай суреттеледі?- 9.Романдағы көтерілген басты тақырып 10.Романның басты кейіпкерлері? 11.«Бақытсыз Жамал» романының негізгі желісі қалай өрбиді? 12.«Бақытсыз Жамал» романында заман өзгерістерін қалай бейнелейді? 13.«Бақытсыз Жамал» романының бас қаһарманы Жамал бейнесі. 14.«Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали қабірі басындағы Жамал монологы? 15. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғали портреті? 16. «Бақытсыз Жамал» романындағы Ғазиз атты кейіпкер қандай қызмет атқарады? 17.«Бақытсыз Жамал» романындағы Жамалдың әкесі Сәрсенбай бейнесі? 18.«Бақытсыз Жамал» романындағы Байжан болашақ келіні Жамал Ғалимен қашып кеткенде қандай әрекет жасайды? 19. Романның кемшін тұстары 20.Жұманның Жамалды қорлауы негізді ме? Жұман бойынан қандай мінез-қасиеттерді көресіздер? Соғыс жылдарындағы балалар өмірінің көрінісі қалай бейнеленгендігі туралы айтып беріңдер. Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, өз көзқарастарыңды білдіріңдер. «Ақ қалпақ» (проблемаға қатысты деректерді талассыз келтіреді), «сары қалпақ» (үзіндінің жағымды тұстарын айтады), «Қара қалпақ» (шығарманың жағымсыз тұстарын айтады), «көк қалпақ» (талдау жасайды, топтар «Не үшін?» «Неге?» «Неге байланысты?» деген сұрақтарға жауап іздейді), «Жасыл қалпақ» (шығармаға қатысты тың идеялармен болжамдар айтады), «Қызыл қалпақ» (оқиғаны оқу барысында бастан кешірген сезімдерін тұжырымдайды). Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер: Пікір. «Бақытсыз Жамал» романындағы көтерілген мәселе бойынша пікірлеріңді бір сөйлеммен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар. Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісімен роман мазмұны бойынша талдау жасайды. Сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Шығарма кейіпкерлеріне сыни тұрғыда жауап береді.
«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, романдағы көтерілген мәселеге байланысты өз көзқарастарын білдіреді.
Романның мазмұны туралы ойларымен бөліседі; «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тақырыпты қорытындылайды;
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Әдебиет теориясы «Бақытсыз Жамал» романы Таратпа материалдары А3 парақтар, фломастер |
||||
|
Соңы |
Рефлексия«3-2-1» Сабақтағы 3 маңызды ақпарат 2 қиындық тудырған мәселе 1 ұсыныс |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз















