М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 5-сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 5-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 5-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Махаббат пен абырой

Мектеп: Мұғалім:

Сынып: 8

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

М. Дулатов «Бақытсыз Жамал» романындағы кейіпкерлер бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың

мақсаттары

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды, шығармадағы үзінділерді әр түрлі тапсырмалар орындау барысында орынды қолдану.

Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады, дәлелдер келтіру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

2. Психологиялық ахуал

3. Ширату. Қызығушылықты ояту

«Теннис» әдісі

«Теннис» ойынының шартындағыдай сұрақ-жауап жүргізу әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Ойынды мұғалім бастайды. «Мен «Бақытсыз Жамал»романын оқыдым деп допты қарсы жақтағы оқушыға лақтырады.Оқушылар бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап шығады. Сыныптың барлық мүшелерін қамтиды, барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге ұмтылады. Үй тапсырмасын еске түсіреді.

Сұрақтар үлгісі:

1) «Бақытсыз Жамал» неліктен  қазақтың  тұңғыш романы  болып саналады?

2) Қалампыр Байжанмен құда болуға неліктен көне кетті?

3) Жамал өзін қай кездері бақытты сезінді? Неліктен?

4) Сәрсенбайдың болыс сайлауына түсу себебі неде?

5) Жамал Жұманға неліктен тұрмысқа шығады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап шығады, барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге ұмтылады. Үй тапсырмасын еске түсіреді.


Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі






8-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы






Сабақтың ортасы

Мағынаны тану.

1-тапсырма Жеке жұмыс

Әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтаңыз. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты қорытынды жасаңыз


Кейіпкер

Әңгімедегі портреті

Кейіпкердің ең маңызды үш әрекеті

Өз көзқарасым





Дескриптор:

  • кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.

  • кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін айнықтайды.

  • анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізеді.

ҚБ

2-тапсырма Кейіпкер портреті

Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.


Кейіпкер

Тура мінездеу

Жанама мінездеу




Дескриптор:

  • Шығармадағы кейіпкерлерді анықтайды;

  • Тура мінездеуге дәлелдер келтіреді;

  • Жанама мінездеуге дәлелдер.

ҚБ


3-тапсырма. «Жамал трагедиясы – бүкіл халықтық трагедия ма, әлде бір қыздың бас қайғысы ма?» мәселесі негізінде «Т» сызбасын толтырыңдар және талқылаңдар

«Т» кестесі

Халықтық трагедия

Жеке бастың қайғысы





Дескриптор:

  • Көтерілген екі мәселенің бірін таңдап, талқылайды;

  • Қорытынды ой шығарады.

ҚБ: Бас бармақ

Әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтайды. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтайды.





Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.







Мәселе негізінде «Т» сызбасын толтырады және талқылайды.

















ҚБ





ҚБ



ҚБ

8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығының хрестоматиясы


Сабақтың соңы

Хабарлама «Facebook»

Оқушылар бүгін не үйренгені туралы хабарлама /SMS/ жазады: стикерге жазып, тактаға әкеліп іледі.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
130
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі