Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    3-бөлім: Махаббат және абырой

    Педагогтің аты-жөні:

    Тасболат Алтынай

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"романы.Роман. Пафос

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Сабақтың мақсаты:

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Оқушылар алдын ала үш топқа біріктіріліп отырғызылған).

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


    Мақсаты: Оқушылар бір біріне жақсы тілектерін білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сонымен қатар оқушылардың барлығы қатыстырылуы арқылы сабаққа қызығушылықтары артады.

    Тиімділігі: Оқушылар тілек айту арқылы өзара жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі және бауырмалдығы оянады.

    Саралау: Мұнда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында барынша өздеріне таңдау мүмкіндігі беріледі.

    2.Үй тапсырмасын сұрау.

    «Жылдам сұрақтар » әдісі арқылы жаңа сабақпен байланыс жасап,үй тапсырмасын қайталаймыз: 1.Шығармадағы ауыл өмірі қай жерде өтеді? 2.Сәрсенбай шаңырағында шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? 3.Жамал қандай қыз? 4."Бақытсыз Жамал"неліктен қазақтың тұңғыш романы болып табылады?


    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін ашу тапсырмасы беріледі.


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Тиісті сөздерді теріп жазып, топтастыруды құрастырады..

    Мұғалімнің мадақтауы мен кері байланысы.


    Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз білетіндерімен бөліседі.Бір бірінің ойларын толықтырады.


    Мұғалімнің қойған қосымша сұрақтарына жауап береді.






    Оқушылар мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді.





    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін сипаттайды.

    Сабақтың бұл бөлігінде оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп,жақсы жауап берген оқушыларға мұғалімнің қолдауы көрсетіліп,

    ауызша бағаланады.

    Қима қағаздар,

    суреттер,

    оқушы дәптері














    АКТ


    Сабақтың ортасы


    12 минут

























    11 минут





































    10 минут

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

    Ой түрткі сұрақтары.

    Қандай әдеби жанрларды білеміз?

    Роман дегеніміз не?


    Роман

    Пафос

    Пафос түрлері

    Күрделі әрі тармақталған сюжеті қарасөз түрінде баяндалатын ірі туынды.

    Көркем туындының жанрын анықтайтын көрсеткіш.

    Трагедиялық

    Қаһармандық

    Комедиялық романтикалық

    Сатиралық

    драмалық.



    Топтық жұмыс

    1-тапсырма

    Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтау.Өзіндік көзқарас қалыптастырып,кестені толтыру.


    Шығарма мазмұны бойынша берілген кестені толтырыңдар.

    Үзінді

    Идея

    Ұлттық мүдде

    1-топ."Қор етіп әйел халқын аямасын".Сатады қызды қазақ мал орнына,Алмайды халал жұпты жар орнына.

    Әйелді хайуанға қисап етіп, Тұтады өзін ерлер хан орнына.


    XIX ғасырдағы ұлттық мүддеге нұқсан келтіретін проблемалардың бірі

    2қЕнді өлең айту реті әуелі Ғалиға,сонан соң Жамалға келді. Ғали домбыраны әкеліп ұстатқанға:-Қайыр,енді көңілдеріңіз қалмасын,-деп көркем әнмен домбыраға дауыс қосып сөйледі.

    Күй өнерін дәріптеу.

    Ұлттық аспапта ойнау, сөз мәдениеті.

    3."Байжан мен Сәрсенбайдың арасындағы уағдалары болып,енді бір айда

    Жұман күйеу ұрын келіп,

    қалыңдық ойнайды"-деген хабар расқа шықты.

    Дәстүрден көрініс

    Ұрын келу


    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар тапсырмасы.


    Дескриптор:

    -Шығармадағы үзіндінің негізгі идеясын ашады.

    -Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік көзқарасын қалыптастырып, салт-дәстүрді анықтайды.



    2-тапсырма.

    Жеке жұмыс
    «Қос жазба» күнделігін толтыру

    Үзіндінің пафосын анықтап, дәлел келтіру..Оқушылар үзіндімен жұмыс жасайды.(2-қосымша)


    Шығармадан үзінді

    Пафос түрі

    Ғали ауырып,дүние салады.Ғали бақилық болғаннан кейін Жамалды Жұманға қосады.Жұманнан теперіш көріп тіршілік кешкен Жамал қақаған қыста үйден қашып шығып,Ғалидың бейітінің басында жылап жатып көз жұмады.



    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға тапсырма

    "Қос жазба күнделігі" әдісі арқылы мәтіндегі қарамен берілген сөздердіңмағынасын ашындар.


    Дескриптор

    -Романдағы қазақ қызының тағдырын ұлттық мүдде арқылы анықтайды;

    -Өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді қажетінше қолданады.

    -Пафосын тауып, түріне талдау жасайды.










    3-тапсырма Жұптық жұмыс

    Балық қаңқасы

    Өлеңнің өздерің үшін маңызды тұсын анықтаңдар. Өз ойларыңды «ПОПС» формуласы бойынша ауызша түсіндіріңдер.

    «ПОПС» формуласы интерактивті тақтада жазылып тұрады.

    1. «Менің ойымша,

    2. Мен оны былай түсіндіремін...

    3. Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

    4. Мен мынадай қорытындыға келдім...

    Дескриптор:

    - Шығармадан оқушы үшін маңызды тұсын анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді;

    - бірінші сөйлемде шығарманың маңыздылығын анықтайды;

    - екінші сөйлемде оны таңдау себебін түсіндіреді;

    - үшінші сөйлемде өз көзқарасын нақтылауға қатысты өлеңнен дәлел келтіреді;

    - төртінші сөйлемде өзіндік тұжырым жасайды.

    ЕББҚ ететін (есту қабілеті нашар) оқушыларға тапсырма

    Мәтін мағынасына байланысты сұрақтар беріледі. Сұрақтарға өлеңнен үзінді келтіре отырып жауап береді

    Сізге ұнаған жолдар қайсы?

    Сіздің ойыңызша, толғаудағы ең маңызды мәселе не?

    Толғауда сізді таңғалдырған жолдар болды ма?


    Оқушылар «Роман. Пафос» және оның түрері туралы түсінік қалыптастырып, дәптермен жұмыс жасайды.


















    Бірлесе жұмыс жасайды, өз ойларын айтады.

    Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтайды.















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тасболат Алтынай Өмірзаққызы
    26 Желтоқсан 2023
    783
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Дулатов Бақытсыз Жамалроманы.Роман. Пафос

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Дулатов Бақытсыз Жамалроманы.Роман. Пафос

    Материал туралы қысқаша түсінік
    М.Дулатов Бақытсыз Жамал романы.Роман. Пафос
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    3-бөлім: Махаббат және абырой

    Педагогтің аты-жөні:

    Тасболат Алтынай

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"романы.Роман. Пафос

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Сабақтың мақсаты:

    Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Оқушылар алдын ала үш топқа біріктіріліп отырғызылған).

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


    Мақсаты: Оқушылар бір біріне жақсы тілектерін білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сонымен қатар оқушылардың барлығы қатыстырылуы арқылы сабаққа қызығушылықтары артады.

    Тиімділігі: Оқушылар тілек айту арқылы өзара жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі және бауырмалдығы оянады.

    Саралау: Мұнда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында барынша өздеріне таңдау мүмкіндігі беріледі.

    2.Үй тапсырмасын сұрау.

    «Жылдам сұрақтар » әдісі арқылы жаңа сабақпен байланыс жасап,үй тапсырмасын қайталаймыз: 1.Шығармадағы ауыл өмірі қай жерде өтеді? 2.Сәрсенбай шаңырағында шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? 3.Жамал қандай қыз? 4."Бақытсыз Жамал"неліктен қазақтың тұңғыш романы болып табылады?


    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін ашу тапсырмасы беріледі.


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Тиісті сөздерді теріп жазып, топтастыруды құрастырады..

    Мұғалімнің мадақтауы мен кері байланысы.


    Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз білетіндерімен бөліседі.Бір бірінің ойларын толықтырады.


    Мұғалімнің қойған қосымша сұрақтарына жауап береді.






    Оқушылар мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді.





    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін сипаттайды.

    Сабақтың бұл бөлігінде оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп,жақсы жауап берген оқушыларға мұғалімнің қолдауы көрсетіліп,

    ауызша бағаланады.

    Қима қағаздар,

    суреттер,

    оқушы дәптері














    АКТ


    Сабақтың ортасы


    12 минут

























    11 минут





































    10 минут

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

    Ой түрткі сұрақтары.

    Қандай әдеби жанрларды білеміз?

    Роман дегеніміз не?


    Роман

    Пафос

    Пафос түрлері

    Күрделі әрі тармақталған сюжеті қарасөз түрінде баяндалатын ірі туынды.

    Көркем туындының жанрын анықтайтын көрсеткіш.

    Трагедиялық

    Қаһармандық

    Комедиялық романтикалық

    Сатиралық

    драмалық.



    Топтық жұмыс

    1-тапсырма

    Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтау.Өзіндік көзқарас қалыптастырып,кестені толтыру.


    Шығарма мазмұны бойынша берілген кестені толтырыңдар.

    Үзінді

    Идея

    Ұлттық мүдде

    1-топ."Қор етіп әйел халқын аямасын".Сатады қызды қазақ мал орнына,Алмайды халал жұпты жар орнына.

    Әйелді хайуанға қисап етіп, Тұтады өзін ерлер хан орнына.


    XIX ғасырдағы ұлттық мүддеге нұқсан келтіретін проблемалардың бірі

    2қЕнді өлең айту реті әуелі Ғалиға,сонан соң Жамалға келді. Ғали домбыраны әкеліп ұстатқанға:-Қайыр,енді көңілдеріңіз қалмасын,-деп көркем әнмен домбыраға дауыс қосып сөйледі.

    Күй өнерін дәріптеу.

    Ұлттық аспапта ойнау, сөз мәдениеті.

    3."Байжан мен Сәрсенбайдың арасындағы уағдалары болып,енді бір айда

    Жұман күйеу ұрын келіп,

    қалыңдық ойнайды"-деген хабар расқа шықты.

    Дәстүрден көрініс

    Ұрын келу


    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар тапсырмасы.


    Дескриптор:

    -Шығармадағы үзіндінің негізгі идеясын ашады.

    -Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік көзқарасын қалыптастырып, салт-дәстүрді анықтайды.



    2-тапсырма.

    Жеке жұмыс
    «Қос жазба» күнделігін толтыру

    Үзіндінің пафосын анықтап, дәлел келтіру..Оқушылар үзіндімен жұмыс жасайды.(2-қосымша)


    Шығармадан үзінді

    Пафос түрі

    Ғали ауырып,дүние салады.Ғали бақилық болғаннан кейін Жамалды Жұманға қосады.Жұманнан теперіш көріп тіршілік кешкен Жамал қақаған қыста үйден қашып шығып,Ғалидың бейітінің басында жылап жатып көз жұмады.



    ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға тапсырма

    "Қос жазба күнделігі" әдісі арқылы мәтіндегі қарамен берілген сөздердіңмағынасын ашындар.


    Дескриптор

    -Романдағы қазақ қызының тағдырын ұлттық мүдде арқылы анықтайды;

    -Өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді қажетінше қолданады.

    -Пафосын тауып, түріне талдау жасайды.










    3-тапсырма Жұптық жұмыс

    Балық қаңқасы

    Өлеңнің өздерің үшін маңызды тұсын анықтаңдар. Өз ойларыңды «ПОПС» формуласы бойынша ауызша түсіндіріңдер.

    «ПОПС» формуласы интерактивті тақтада жазылып тұрады.

    1. «Менің ойымша,

    2. Мен оны былай түсіндіремін...

    3. Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

    4. Мен мынадай қорытындыға келдім...

    Дескриптор:

    - Шығармадан оқушы үшін маңызды тұсын анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді;

    - бірінші сөйлемде шығарманың маңыздылығын анықтайды;

    - екінші сөйлемде оны таңдау себебін түсіндіреді;

    - үшінші сөйлемде өз көзқарасын нақтылауға қатысты өлеңнен дәлел келтіреді;

    - төртінші сөйлемде өзіндік тұжырым жасайды.

    ЕББҚ ететін (есту қабілеті нашар) оқушыларға тапсырма

    Мәтін мағынасына байланысты сұрақтар беріледі. Сұрақтарға өлеңнен үзінді келтіре отырып жауап береді

    Сізге ұнаған жолдар қайсы?

    Сіздің ойыңызша, толғаудағы ең маңызды мәселе не?

    Толғауда сізді таңғалдырған жолдар болды ма?


    Оқушылар «Роман. Пафос» және оның түрері туралы түсінік қалыптастырып, дәптермен жұмыс жасайды.


















    Бірлесе жұмыс жасайды, өз ойларын айтады.

    Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтайды.















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    26.12.2023
    783
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тасболат Алтынай Өмірзаққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации