Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ.
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат және абырой |
Педагогтің аты-жөні: |
Тасболат Алтынай |
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"романы.Роман. Пафос |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: (Оқушылар алдын ала үш топқа біріктіріліп отырғызылған). І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір біріне жақсы тілектерін білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сонымен қатар оқушылардың барлығы қатыстырылуы арқылы сабаққа қызығушылықтары артады. Тиімділігі: Оқушылар тілек айту арқылы өзара жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі және бауырмалдығы оянады. Саралау: Мұнда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында барынша өздеріне таңдау мүмкіндігі беріледі. 2.Үй тапсырмасын сұрау. «Жылдам сұрақтар » әдісі арқылы жаңа сабақпен байланыс жасап,үй тапсырмасын қайталаймыз: 1.Шығармадағы ауыл өмірі қай жерде өтеді? 2.Сәрсенбай шаңырағында шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? 3.Жамал қандай қыз? 4."Бақытсыз Жамал"неліктен қазақтың тұңғыш романы болып табылады?
ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін ашу тапсырмасы беріледі. Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді. -Тиісті сөздерді теріп жазып, топтастыруды құрастырады.. Мұғалімнің мадақтауы мен кері байланысы.
|
Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз білетіндерімен бөліседі.Бір бірінің ойларын толықтырады.
Мұғалімнің қойған қосымша сұрақтарына жауап береді. Оқушылар мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді. ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін сипаттайды. |
Сабақтың бұл бөлігінде оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп,жақсы жауап берген оқушыларға мұғалімнің қолдауы көрсетіліп, ауызша бағаланады. |
Қима қағаздар, суреттер, оқушы дәптері АКТ |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
12 минут
11 минут
10 минут |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу. Ой түрткі сұрақтары. Қандай әдеби жанрларды білеміз? Роман дегеніміз не?
Топтық жұмыс 1-тапсырма Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтау.Өзіндік көзқарас қалыптастырып,кестені толтыру.
Шығарма мазмұны бойынша берілген кестені толтырыңдар.
ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар тапсырмасы.
Дескриптор: -Шығармадағы үзіндінің негізгі идеясын ашады. -Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік көзқарасын қалыптастырып, салт-дәстүрді анықтайды.
2-тапсырма.
Жеке
жұмыс Үзіндінің пафосын анықтап, дәлел келтіру..Оқушылар үзіндімен жұмыс жасайды.(2-қосымша)
ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға тапсырма "Қос жазба күнделігі" әдісі арқылы мәтіндегі қарамен берілген сөздердіңмағынасын ашындар.
Дескриптор -Романдағы қазақ қызының тағдырын ұлттық мүдде арқылы анықтайды; -Өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді қажетінше қолданады. -Пафосын тауып, түріне талдау жасайды.
3-тапсырма Жұптық жұмыс Балық қаңқасы Өлеңнің өздерің үшін маңызды тұсын анықтаңдар. Өз ойларыңды «ПОПС» формуласы бойынша ауызша түсіндіріңдер. «ПОПС» формуласы интерактивті тақтада жазылып тұрады. 1. «Менің ойымша, 2. Мен оны былай түсіндіремін... 3. Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын... 4. Мен мынадай қорытындыға келдім... Дескриптор: - Шығармадан оқушы үшін маңызды тұсын анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді; - бірінші сөйлемде шығарманың маңыздылығын анықтайды; - екінші сөйлемде оны таңдау себебін түсіндіреді; - үшінші сөйлемде өз көзқарасын нақтылауға қатысты өлеңнен дәлел келтіреді; - төртінші сөйлемде өзіндік тұжырым жасайды. ЕББҚ ететін (есту қабілеті нашар) оқушыларға тапсырма Мәтін мағынасына байланысты сұрақтар беріледі. Сұрақтарға өлеңнен үзінді келтіре отырып жауап береді Сізге ұнаған жолдар қайсы? Сіздің ойыңызша, толғаудағы ең маңызды мәселе не? Толғауда сізді таңғалдырған жолдар болды ма? |
Оқушылар «Роман. Пафос» және оның түрері туралы түсінік қалыптастырып, дәптермен жұмыс жасайды.
Бірлесе жұмыс жасайды, өз ойларын айтады. Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |