Материалдар / М.Дулатов Бақытсыз Жамалроманы.Роман. Пафос
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Дулатов Бақытсыз Жамалроманы.Роман. Пафос

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Дулатов Бақытсыз Жамал романы.Роман. Пафос
Авторы:
26 Желтоқсан 2023
342
53 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім: Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Тасболат Алтынай

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"романы.Роман. Пафос

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

(Оқушылар алдын ала үш топқа біріктіріліп отырғызылған).

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Мақсаты: Оқушылар бір біріне жақсы тілектерін білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сонымен қатар оқушылардың барлығы қатыстырылуы арқылы сабаққа қызығушылықтары артады.

Тиімділігі: Оқушылар тілек айту арқылы өзара жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі және бауырмалдығы оянады.

Саралау: Мұнда саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында барынша өздеріне таңдау мүмкіндігі беріледі.

2.Үй тапсырмасын сұрау.

«Жылдам сұрақтар » әдісі арқылы жаңа сабақпен байланыс жасап,үй тапсырмасын қайталаймыз: 1.Шығармадағы ауыл өмірі қай жерде өтеді? 2.Сәрсенбай шаңырағында шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? 3.Жамал қандай қыз? 4."Бақытсыз Жамал"неліктен қазақтың тұңғыш романы болып табылады?


ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін ашу тапсырмасы беріледі.


Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді.

-Тиісті сөздерді теріп жазып, топтастыруды құрастырады..

Мұғалімнің мадақтауы мен кері байланысы.


Берілген сұрақтарға жауап беріп, өз білетіндерімен бөліседі.Бір бірінің ойларын толықтырады.


Мұғалімнің қойған қосымша сұрақтарына жауап береді.






Оқушылар мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жылдам жауап береді.





ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар «Топтастыру» стратегиясы арқылы кейіпкердің бейнесін сипаттайды.

Сабақтың бұл бөлігінде оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп,жақсы жауап берген оқушыларға мұғалімнің қолдауы көрсетіліп,

ауызша бағаланады.

Қима қағаздар,

суреттер,

оқушы дәптері














АКТ


Сабақтың ортасы


12 минут

























11 минут





































10 минут

«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты ашу.

Ой түрткі сұрақтары.

Қандай әдеби жанрларды білеміз?

Роман дегеніміз не?


Роман

Пафос

Пафос түрлері

Күрделі әрі тармақталған сюжеті қарасөз түрінде баяндалатын ірі туынды.

Көркем туындының жанрын анықтайтын көрсеткіш.

Трагедиялық

Қаһармандық

Комедиялық романтикалық

Сатиралық

драмалық.



Топтық жұмыс

1-тапсырма

Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтау.Өзіндік көзқарас қалыптастырып,кестені толтыру.


Шығарма мазмұны бойынша берілген кестені толтырыңдар.

Үзінді

Идея

Ұлттық мүдде

1-топ."Қор етіп әйел халқын аямасын".Сатады қызды қазақ мал орнына,Алмайды халал жұпты жар орнына.

Әйелді хайуанға қисап етіп, Тұтады өзін ерлер хан орнына.


XIX ғасырдағы ұлттық мүддеге нұқсан келтіретін проблемалардың бірі

2қЕнді өлең айту реті әуелі Ғалиға,сонан соң Жамалға келді. Ғали домбыраны әкеліп ұстатқанға:-Қайыр,енді көңілдеріңіз қалмасын,-деп көркем әнмен домбыраға дауыс қосып сөйледі.

Күй өнерін дәріптеу.

Ұлттық аспапта ойнау, сөз мәдениеті.

3."Байжан мен Сәрсенбайдың арасындағы уағдалары болып,енді бір айда

Жұман күйеу ұрын келіп,

қалыңдық ойнайды"-деген хабар расқа шықты.

Дәстүрден көрініс

Ұрын келу


ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушылар тапсырмасы.


Дескриптор:

-Шығармадағы үзіндінің негізгі идеясын ашады.

-Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік көзқарасын қалыптастырып, салт-дәстүрді анықтайды.



2-тапсырма.

Жеке жұмыс
«Қос жазба» күнделігін толтыру

Үзіндінің пафосын анықтап, дәлел келтіру..Оқушылар үзіндімен жұмыс жасайды.(2-қосымша)


Шығармадан үзінді

Пафос түрі

Ғали ауырып,дүние салады.Ғали бақилық болғаннан кейін Жамалды Жұманға қосады.Жұманнан теперіш көріп тіршілік кешкен Жамал қақаған қыста үйден қашып шығып,Ғалидың бейітінің басында жылап жатып көз жұмады.



ЕББҚ ететін (тұтықпа) оқушыларға тапсырма

"Қос жазба күнделігі" әдісі арқылы мәтіндегі қарамен берілген сөздердіңмағынасын ашындар.


Дескриптор

-Романдағы қазақ қызының тағдырын ұлттық мүдде арқылы анықтайды;

-Өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді қажетінше қолданады.

-Пафосын тауып, түріне талдау жасайды.










3-тапсырма Жұптық жұмыс

Балық қаңқасы

Өлеңнің өздерің үшін маңызды тұсын анықтаңдар. Өз ойларыңды «ПОПС» формуласы бойынша ауызша түсіндіріңдер.

«ПОПС» формуласы интерактивті тақтада жазылып тұрады.

1. «Менің ойымша,

2. Мен оны былай түсіндіремін...

3. Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...

4. Мен мынадай қорытындыға келдім...

Дескриптор:

- Шығармадан оқушы үшін маңызды тұсын анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді;

- бірінші сөйлемде шығарманың маңыздылығын анықтайды;

- екінші сөйлемде оны таңдау себебін түсіндіреді;

- үшінші сөйлемде өз көзқарасын нақтылауға қатысты өлеңнен дәлел келтіреді;

- төртінші сөйлемде өзіндік тұжырым жасайды.

ЕББҚ ететін (есту қабілеті нашар) оқушыларға тапсырма

Мәтін мағынасына байланысты сұрақтар беріледі. Сұрақтарға өлеңнен үзінді келтіре отырып жауап береді

Сізге ұнаған жолдар қайсы?

Сіздің ойыңызша, толғаудағы ең маңызды мәселе не?

Толғауда сізді таңғалдырған жолдар болды ма?


Оқушылар «Роман. Пафос» және оның түрері туралы түсінік қалыптастырып, дәптермен жұмыс жасайды.


















Бірлесе жұмыс жасайды, өз ойларын айтады.

Ұлттық мүдде тұрғысынан үзіндінің идеясын анықтайды.















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!