ДОІЖО Бактыбаева М.Б.
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім. Махаббат және абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зилгарина Д.С. |
|
Күні: |
17.01.2025ж. |
|
Сыныбы: 8 «а» , «ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романы. Бақыт жолында |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасын сұрау. Роман мазмұны. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 1. Шығарма қалай басталады? 2. Романның кейіпкерлері кімдер? 3. Романдағы көтерілген басты тақырып? |
Берілген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. 7 мин |
Шығармаға композициялық талдау. Қосымша 1 |
Шығарманың құрылысын талдап жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
10 мин
|
«Әдебиет лотосы» әдісі Кейіпкерлерді талдау. |
Әдіс бойынша кейіпкерлерді талдап, кестені толтырады. |
Бағалау парағы
|
|
|
5 |
«Ыстық орындық» әдісі Роман мазмұны бойынша сұрақтар |
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау парағы
|
Оқулық |
|
8
|
Салыстыру кестесі Жұптық жұмыс |
Салыстыру кестесін толтырады. |
Бағалау парағы
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Табыс ағашы» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Романдағы оқиғаға байланысты өз ойыңды шағын эссе түрінде жаз. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын жазып, «Табыс» ағашына іледі. Сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай бағалау парағы бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Дулатұлы "Бақытсыз Жамал" романы 8 сынып қмж
М.Дулатұлы "Бақытсыз Жамал" романы 8 сынып қмж
ДОІЖО Бактыбаева М.Б.
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім. Махаббат және абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зилгарина Д.С. |
|
Күні: |
17.01.2025ж. |
|
Сыныбы: 8 «а» , «ә» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романы. Бақыт жолында |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Бақытсыз Жамал» романының тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасын сұрау. Роман мазмұны. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 1. Шығарма қалай басталады? 2. Романның кейіпкерлері кімдер? 3. Романдағы көтерілген басты тақырып? |
Берілген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. 7 мин |
Шығармаға композициялық талдау. Қосымша 1 |
Шығарманың құрылысын талдап жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
10 мин
|
«Әдебиет лотосы» әдісі Кейіпкерлерді талдау. |
Әдіс бойынша кейіпкерлерді талдап, кестені толтырады. |
Бағалау парағы
|
|
|
5 |
«Ыстық орындық» әдісі Роман мазмұны бойынша сұрақтар |
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау парағы
|
Оқулық |
|
8
|
Салыстыру кестесі Жұптық жұмыс |
Салыстыру кестесін толтырады. |
Бағалау парағы
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Табыс ағашы» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Романдағы оқиғаға байланысты өз ойыңды шағын эссе түрінде жаз. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын жазып, «Табыс» ағашына іледі. Сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай бағалау парағы бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз



















