Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Уақыты: |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім:Романова.М.К |
Сынып: 8 «ә» |
Сабақ тақырыбы: |
М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі» |
||
Жалпы мақсат: |
Сабақтың мақсаты: білімділік –XX ғасыр әдебиетінің көрнекті өкілі Міржақып Дулатұлы туралы, оның шығармашылығы туралы қысқаша тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі» өлеңімен таныстыру, тәрбиелік мәнін ашу. дамытушылық – берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. тәрбиелік- оқушыларды өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, құрметтеуге, қамқорлық көрсетуге , сүйіспеншілікке және перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу. |
||
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі Үлестірме материалдары |
||
Оқу нәтижесі: |
Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интерактивті тақтамен жұмыс, М. Дулатовтың өмірінен слайд-суреттер |
||
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||
Түрлі түстер арқылы оқушыларды топтарға бөліп орналастыру. Оқушыларды ұйымдастыра отырып, зейінін сабаққа аудару. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
« Ұтқыр ойдан – ұтымды жауап» I( үй тапсырмасын сұрау) |
«Кім жылдам?» тапсырмасы арқылы оқушыларға сұрақ-жауап түрінде сұрақтар беріледі:
I II 1.Композициялық құрылысы 2. Венн диаграммасы I I Кейіпкерлер жүйесіне талдау I 1. Поэманы оқу 2. Сұрақтар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
II Қызығушылықты ояту
III Мағынаны тану ( жаңа тақырып) |
Балалар, мына түстер нені сипаттайды және қандай мағынаны білдіреді.
Олай болса, балалар, бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығы және «Шешенің балаларын сүюі» деген өлеңі. Тақтада ана туралы слайд көрсетіледі Мұғалім: Балалар, қазақ әдебиетінде ана тақырыбына қалам тербемеген жазушы кемде -кем. Ендеше бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы анаға арналмақ. Әуелі Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығына тоқталайық. «Оза оқыту әдісі» бойынша сіздерге алдын ала ақынның өмірі мен шығармашылығын оқып, зерттеп, ізденіп келуге тапсырма берілген болатын. Қане, сол бойынша оқыған мәліметтерімізді ортаға салайық. Тақтада М. Дулатов туралы слайд көрсетіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міржақып Дулатұлы а ғартушы-педагог аудармашы ақын а лаштың арысы жазушы
д раматург Ұлт жанашыры қоғам қайраткері публицист |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Мәтінмен жұмыс Өлеңді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу |
Оқушы кітаптан өлеңді мәнерлеп оқып,мағынасын ашады, талдайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
1-топқа тапсырма
2- топқа тапсырма
3- топқа тапсырма Талдау – табыс кілті (өлеңге сатылай кешенді талдау)
1-топ тапсырмасы
2-топ тапсырмасы
3-топ тапсырмасы
Шығармашлық жұмыс тренинг – эпитет
IV Сабақты бекіту
V Қорытынды
VI Бағалау
VII Үйге тапсырма |
«Ана» сөзіне ассосация жасап, постер арқылы қорғайды. Мейірміді жан сырласым о АНА тбасының ұйытқысы қамқоршымұрпақ ө мір сыйлаушы жалғастырушы Үйдің берекесі балаларының панасы ақылшым
«Пікір сызығы» әдісі арқылы ой білдіреді Қазіргі қоғамда анаға деген құрмет қандай дәрежеде?
Авторы - Тақырыбы - Жанр түрі - Өлең дегеніміз – Идеясы – Шумақ – Тармақ – Бунақ – Буын саны – Ұйқас – Арнау – Тұрақты тіркес – Эпитет – Өлеңннің негізгі түйіні – «Деген екен» тәсілі бойынша ана туралы халық арасындағы қандай аңыздарды білесіздер, мақал-мәтелдер, даналық сөздерді білесіздер?
« Аналар әлемі» семантикалық кесте толтыру
« Мен анамды сүйемін» эссе немесе өлең құрастыру ( оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасап жатқанда, ана туралы ән жіберіледі) Әр оқушы өз аналарының есімінің бірінші әріпінен басталатын эпитет сөз тауып жазу Мысалы: Мейрімді Мейрамгүл Аяулы Ақтолқын Төзімді Талшын Мәдинетті Мәдина Махаббаты мол Мөлдір Жайдары Жұпар Тест тапсырмалары арқылы ақынның өмірі мен шығармашылығынан алған білімдерін байқау мақсатында тест алынады. (10 сұрақ)
А) Семей Ә) Оңтүстік Қазақстан облысы Б) Талдықорған В) Торғай 2. Міржақып қандай оқу орнын оқыған? А) Орынбор рабфагінде Ә) Петербург артеллерия училищесінде Б) Торғай орыс–қазақ мектебінде В) Ахмет- Риза медресесінде 3. Сол кезеңдегі орыс-қазақ оқығандарының бас қосатын орны қай жер болды? А) алматы Ә) Омбы Б) Торғай В) Орынбор 4. Омбыда ол кіммен танысты? А) Шәкәрім Құдайбердиев Ә) Ахмет Байтұрсынов Б) Мағжан Жұмабаев В) Жүсіпбек Аймауытов 5. « Жастарға» деген өлеңі қай газетте басылды? А) « Түркістан уалаятының газеті» Ә) «Серке» газеті Б) « Дала уалаятының газеті» В) « Айқап» журналы 6. 1909 жылы қазақ даласын дүр сілкіндірген үш кітап қандай? А) « Терме», « Азамат», «Жұмбақ» Ә) «Домбыра», « Қорамсақ», «Көкпар» Б) «Абайдың өлеңдер жинағы», «Қырық мысал», «Оян, қазақ!» В) «Алтын құс», «Алмас қылыш», «Көшпенділер» 7. Ел санасын ояту мақсатында А. Байтұрсыновпен бірігіп қандай газет шығарды? А) «Түркістан уалаят Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |