Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Уақыты:

    Қазақ әдебиеті


    Мұғалім:Романова.М.К

    Сынып: 8 «ә»

    Сабақ тақырыбы:

    М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі»

    Жалпы мақсат:

    Сабақтың мақсаты: білімділік –XX ғасыр әдебиетінің көрнекті өкілі Міржақып Дулатұлы туралы, оның шығармашылығы туралы қысқаша тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі» өлеңімен таныстыру, тәрбиелік мәнін ашу.

    дамытушылық – берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

    тәрбиелік- оқушыларды өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, құрметтеуге, қамқорлық көрсетуге , сүйіспеншілікке және перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.

    Сілтеме:

    Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

    Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі

    Үлестірме материалдары

    Оқу нәтижесі:

    Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,

    оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау


    Сабақта қолданылатын материалдар:

    Интерактивті тақтамен жұмыс, М. Дулатовтың өмірінен слайд-суреттер

    Оқыту әдістері:

    Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.




    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

    Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Түрлі түстер арқылы оқушыларды топтарға бөліп орналастыру. Оқушыларды ұйымдастыра отырып, зейінін сабаққа аудару.

    Shape1

    Shape2 Shape3 Shape4

    « Ұтқыр ойдан – ұтымды жауап»

    I( үй тапсырмасын сұрау)

    «Кім жылдам?» тапсырмасы арқылы оқушыларға сұрақ-жауап түрінде сұрақтар беріледі:

    1. Мағжан Жұмабаев қай жылы, қай жерде дүниеге келген?

    2. Ақын қандай жерлерде білім алды?

    3. Ақынның алғашқы жыр жинағы қашан, қандай атпен жарық көрді?

    4. Ақын оқып жүргенде қандай әдеби ұйым құрды?

    5. Орынбор қаласында қандай қызмет атқарды?

    6. « Мағжанды сүйемін. Еуропалығын, жарқыраған әшекейін сүйемін...» деп ақынға баға берген кім?

    7. «Батыр Баян» поэмасының негізгі идеясы қандай?

    8. Поэмадағы басты кейіпкерлер кімдер?

    9. С. Сейфуллиннің « Көкшетау» поэмасы мен М. Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасын салыстырғанда не байқадыңыз?

    10. Шығарманың композициялық құрылымына талдау жаса.

    IShape5 II 1.Композициялық құрылысы

    Shape6 Shape7 2. Венн диаграммасы

    IShape8 Shape9 I Кейіпкерлер жүйесіне талдау

    I 1. Поэманы оқу

    2. Сұрақтар




    II

    Қызығушылықты ояту

    Shape10 Shape11 Shape12 Shape13









    III Мағынаны тану ( жаңа тақырып)


     Балалар, мына түстер нені сипаттайды және қандай мағынаны білдіреді.

    1. Ақ түс – тазалықты, пәктікті білдіреді.

    2. Сары түс – мейірім, жылы шуақты білдіреді.

    3. Көк түс – биіктікті,шынайылықты білдіреді.

    4. Жасыл түс – гүлдеу, даму, көркеюді білдіреді.

    • Ендеше, балалар, сендерді таза, тура, ақ,әділ жолмен жүруге тәрбиелейтін кім? (Ана)

    • Өзінің мейірімі мен ыстық ықыласына, жылы құшағына бөлейтін кім? (Ана)

    • Сендердің биіктен көрінгендерінді, жетістікке жеткендерінді қалайтын кім? (Ана)

    • Сендердің өсіп,өркендеп, көгергендерінді, жайқалғандарынды армандайтын кім? (Ана)

    Олай болса, балалар, бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығы және «Шешенің балаларын сүюі» деген өлеңі.

    Тақтада ана туралы слайд көрсетіледі

    Мұғалім:

    Балалар, қазақ әдебиетінде ана тақырыбына қалам тербемеген жазушы кемде -кем. Ендеше бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы анаға арналмақ. Әуелі Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығына тоқталайық. «Оза оқыту әдісі» бойынша сіздерге алдын ала ақынның өмірі мен шығармашылығын оқып, зерттеп, ізденіп келуге тапсырма берілген болатын. Қане, сол бойынша оқыған мәліметтерімізді ортаға салайық.

    Тақтада М. Дулатов туралы слайд көрсетіледі.




    Shape14 Shape15 Shape16

    Міржақып

    Дулатұлы


    аShape17 Shape18 ғартушы-педагог аудармашы ақын

    аShape19 лаштың арысы Shape20 жазушы

    Shape21

    дShape22 Shape23 раматург

    Ұлт жанашыры қоғам қайраткері публицист




    Мәтінмен жұмыс

    Өлеңді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу

    Оқушы кітаптан өлеңді мәнерлеп оқып,мағынасын ашады, талдайды.


    1-топқа тапсырма



















    2- топқа тапсырма



    3- топқа тапсырма

    Талдау – табыс кілті (өлеңге сатылай кешенді талдау)





















    1-топ тапсырмасы



    2-топ тапсырмасы





    3-топ тапсырмасы



























    Шығармашлық жұмыс

    тренинг – эпитет















    IV Сабақты бекіту































































































    V Қорытынды













    VI Бағалау





    VII Үйге тапсырма

    «Ана» сөзіне ассосация жасап, постер арқылы қорғайды.

    Мейірміді жан

    Shape24 Shape25 сырласым

    оShape26 Shape27 Shape28

    АНА

    тбасының ұйытқысы қамқоршым

    Shape29 ұрпақ

    өShape30 Shape31 Shape32 Shape33 мір сыйлаушы жалғастырушы

    Үйдің берекесі

    балаларының панасы

    ақылшым



    «Пікір сызығы» әдісі арқылы ой білдіреді

    Қазіргі қоғамда анаға деген құрмет қандай дәрежеде?



    Авторы -

    Тақырыбы -

    Жанр түрі -

    Өлең дегеніміз –

    Идеясы –

    Шумақ –

    Тармақ –

    Бунақ –

    Буын саны –

    Ұйқас –

    Арнау –

    Тұрақты тіркес –

    Эпитет –

    Өлеңннің негізгі түйіні –

    «Деген екен» тәсілі бойынша ана туралы халық арасындағы қандай аңыздарды білесіздер, мақал-мәтелдер, даналық сөздерді білесіздер?



    « Аналар әлемі» семантикалық кесте толтыру




    Менің атым- әйел, мына қыздың анасымын! Бәрін де анадан тудындар.

    Ана керек! О, адамдар, ана керек адамға,

    Анасыздар аң сияқты күн кешіп жүр ғаламда.

    Жақсы жігіт- ел-жұртының қаласындай,

    Жақсы әйел- әмме жұрттың анасындай

    М.Мақатаев





    С. Аронұлы





    Ғ.Мүсірепов





    Т.Айбергенов





    Қ. Қазиев







    « Мен анамды сүйемін» эссе немесе өлең құрастыру ( оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасап жатқанда, ана туралы ән жіберіледі)

    Әр оқушы өз аналарының есімінің бірінші әріпінен басталатын эпитет сөз тауып жазу

    Мысалы: Мейрімді Мейрамгүл

    Аяулы Ақтолқын

    Төзімді Талшын

    Мәдинетті Мәдина

    Махаббаты мол Мөлдір

    Жайдары Жұпар

    Тест тапсырмалары арқылы ақынның өмірі мен шығармашылығынан алған білімдерін байқау мақсатында тест алынады. (10 сұрақ)

    1. М.Дулатов қай облыста дүниеге келген?

    А) Семей

    Ә) Оңтүстік Қазақстан облысы

    Б) Талдықорған

    В) Торғай

    2. Міржақып қандай оқу орнын оқыған?

    А) Орынбор рабфагінде

    Ә) Петербург артеллерия училищесінде

    Б) Торғай орыс–қазақ мектебінде

    В) Ахмет- Риза медресесінде

    3. Сол кезеңдегі орыс-қазақ оқығандарының бас қосатын орны қай жер болды?

    А) алматы

    Ә) Омбы

    Б) Торғай

    В) Орынбор

    4. Омбыда ол кіммен танысты?

    А) Шәкәрім Құдайбердиев

    Ә) Ахмет Байтұрсынов

    Б) Мағжан Жұмабаев

    В) Жүсіпбек Аймауытов

    5. « Жастарға» деген өлеңі қай газетте басылды?

    А) « Түркістан уалаятының газеті»

    Ә) «Серке» газеті

    Б) « Дала уалаятының газеті»

    В) « Айқап» журналы

    6. 1909 жылы қазақ даласын дүр сілкіндірген үш кітап қандай?

    А) « Терме», « Азамат», «Жұмбақ»

    Ә) «Домбыра», « Қорамсақ», «Көкпар»

    Б) «Абайдың өлеңдер жинағы», «Қырық мысал»,

    «Оян, қазақ!»

    В) «Алтын құс», «Алмас қылыш», «Көшпенділер»

    7. Ел санасын ояту мақсатында А. Байтұрсыновпен бірігіп қандай газет шығарды?

    А) «Түркістан уалаят

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Романова Мейрамкул Картаевна
    05 Қаңтар 2021
    435
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дулатұлы туралы, оның шығармашылығы туралы қысқаша тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі» өлеңімен таныстыру, тәрбиелік мәнін ашу. дамытушылық – берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту. тәрбиелік- оқушыларды өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, құрметтеуге, қамқорлық көрсетуге , сүйіспеншілікке және перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Уақыты:

    Қазақ әдебиеті


    Мұғалім:Романова.М.К

    Сынып: 8 «ә»

    Сабақ тақырыбы:

    М.Дулатұлы. «Шешенің балаларын сүюі»

    Жалпы мақсат:

    Сабақтың мақсаты: білімділік –XX ғасыр әдебиетінің көрнекті өкілі Міржақып Дулатұлы туралы, оның шығармашылығы туралы қысқаша тоқталып, « Шешенің балаларын сүюі» өлеңімен таныстыру, тәрбиелік мәнін ашу.

    дамытушылық – берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

    тәрбиелік- оқушыларды өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, құрметтеуге, қамқорлық көрсетуге , сүйіспеншілікке және перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.

    Сілтеме:

    Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

    Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі

    Үлестірме материалдары

    Оқу нәтижесі:

    Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып,

    оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау


    Сабақта қолданылатын материалдар:

    Интерактивті тақтамен жұмыс, М. Дулатовтың өмірінен слайд-суреттер

    Оқыту әдістері:

    Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқытуда АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.




    Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

    Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Түрлі түстер арқылы оқушыларды топтарға бөліп орналастыру. Оқушыларды ұйымдастыра отырып, зейінін сабаққа аудару.

    Shape1

    Shape2 Shape3 Shape4

    « Ұтқыр ойдан – ұтымды жауап»

    I( үй тапсырмасын сұрау)

    «Кім жылдам?» тапсырмасы арқылы оқушыларға сұрақ-жауап түрінде сұрақтар беріледі:

    1. Мағжан Жұмабаев қай жылы, қай жерде дүниеге келген?

    2. Ақын қандай жерлерде білім алды?

    3. Ақынның алғашқы жыр жинағы қашан, қандай атпен жарық көрді?

    4. Ақын оқып жүргенде қандай әдеби ұйым құрды?

    5. Орынбор қаласында қандай қызмет атқарды?

    6. « Мағжанды сүйемін. Еуропалығын, жарқыраған әшекейін сүйемін...» деп ақынға баға берген кім?

    7. «Батыр Баян» поэмасының негізгі идеясы қандай?

    8. Поэмадағы басты кейіпкерлер кімдер?

    9. С. Сейфуллиннің « Көкшетау» поэмасы мен М. Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасын салыстырғанда не байқадыңыз?

    10. Шығарманың композициялық құрылымына талдау жаса.

    IShape5 II 1.Композициялық құрылысы

    Shape6 Shape7 2. Венн диаграммасы

    IShape8 Shape9 I Кейіпкерлер жүйесіне талдау

    I 1. Поэманы оқу

    2. Сұрақтар




    II

    Қызығушылықты ояту

    Shape10 Shape11 Shape12 Shape13









    III Мағынаны тану ( жаңа тақырып)


     Балалар, мына түстер нені сипаттайды және қандай мағынаны білдіреді.

    1. Ақ түс – тазалықты, пәктікті білдіреді.

    2. Сары түс – мейірім, жылы шуақты білдіреді.

    3. Көк түс – биіктікті,шынайылықты білдіреді.

    4. Жасыл түс – гүлдеу, даму, көркеюді білдіреді.

    • Ендеше, балалар, сендерді таза, тура, ақ,әділ жолмен жүруге тәрбиелейтін кім? (Ана)

    • Өзінің мейірімі мен ыстық ықыласына, жылы құшағына бөлейтін кім? (Ана)

    • Сендердің биіктен көрінгендерінді, жетістікке жеткендерінді қалайтын кім? (Ана)

    • Сендердің өсіп,өркендеп, көгергендерінді, жайқалғандарынды армандайтын кім? (Ана)

    Олай болса, балалар, бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығы және «Шешенің балаларын сүюі» деген өлеңі.

    Тақтада ана туралы слайд көрсетіледі

    Мұғалім:

    Балалар, қазақ әдебиетінде ана тақырыбына қалам тербемеген жазушы кемде -кем. Ендеше бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы анаға арналмақ. Әуелі Міржақып Дулатовтың өмірі мен шығармашылығына тоқталайық. «Оза оқыту әдісі» бойынша сіздерге алдын ала ақынның өмірі мен шығармашылығын оқып, зерттеп, ізденіп келуге тапсырма берілген болатын. Қане, сол бойынша оқыған мәліметтерімізді ортаға салайық.

    Тақтада М. Дулатов туралы слайд көрсетіледі.




    Shape14 Shape15 Shape16

    Міржақып

    Дулатұлы


    аShape17 Shape18 ғартушы-педагог аудармашы ақын

    аShape19 лаштың арысы Shape20 жазушы

    Shape21

    дShape22 Shape23 раматург

    Ұлт жанашыры қоғам қайраткері публицист




    Мәтінмен жұмыс

    Өлеңді мәнерлеп оқу, мағынасын ашу

    Оқушы кітаптан өлеңді мәнерлеп оқып,мағынасын ашады, талдайды.


    1-топқа тапсырма



















    2- топқа тапсырма



    3- топқа тапсырма

    Талдау – табыс кілті (өлеңге сатылай кешенді талдау)





















    1-топ тапсырмасы



    2-топ тапсырмасы





    3-топ тапсырмасы



























    Шығармашлық жұмыс

    тренинг – эпитет















    IV Сабақты бекіту































































































    V Қорытынды













    VI Бағалау





    VII Үйге тапсырма

    «Ана» сөзіне ассосация жасап, постер арқылы қорғайды.

    Мейірміді жан

    Shape24 Shape25 сырласым

    оShape26 Shape27 Shape28

    АНА

    тбасының ұйытқысы қамқоршым

    Shape29 ұрпақ

    өShape30 Shape31 Shape32 Shape33 мір сыйлаушы жалғастырушы

    Үйдің берекесі

    балаларының панасы

    ақылшым



    «Пікір сызығы» әдісі арқылы ой білдіреді

    Қазіргі қоғамда анаға деген құрмет қандай дәрежеде?



    Авторы -

    Тақырыбы -

    Жанр түрі -

    Өлең дегеніміз –

    Идеясы –

    Шумақ –

    Тармақ –

    Бунақ –

    Буын саны –

    Ұйқас –

    Арнау –

    Тұрақты тіркес –

    Эпитет –

    Өлеңннің негізгі түйіні –

    «Деген екен» тәсілі бойынша ана туралы халық арасындағы қандай аңыздарды білесіздер, мақал-мәтелдер, даналық сөздерді білесіздер?



    « Аналар әлемі» семантикалық кесте толтыру




    Менің атым- әйел, мына қыздың анасымын! Бәрін де анадан тудындар.

    Ана керек! О, адамдар, ана керек адамға,

    Анасыздар аң сияқты күн кешіп жүр ғаламда.

    Жақсы жігіт- ел-жұртының қаласындай,

    Жақсы әйел- әмме жұрттың анасындай

    М.Мақатаев





    С. Аронұлы





    Ғ.Мүсірепов





    Т.Айбергенов





    Қ. Қазиев







    « Мен анамды сүйемін» эссе немесе өлең құрастыру ( оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасап жатқанда, ана туралы ән жіберіледі)

    Әр оқушы өз аналарының есімінің бірінші әріпінен басталатын эпитет сөз тауып жазу

    Мысалы: Мейрімді Мейрамгүл

    Аяулы Ақтолқын

    Төзімді Талшын

    Мәдинетті Мәдина

    Махаббаты мол Мөлдір

    Жайдары Жұпар

    Тест тапсырмалары арқылы ақынның өмірі мен шығармашылығынан алған білімдерін байқау мақсатында тест алынады. (10 сұрақ)

    1. М.Дулатов қай облыста дүниеге келген?

    А) Семей

    Ә) Оңтүстік Қазақстан облысы

    Б) Талдықорған

    В) Торғай

    2. Міржақып қандай оқу орнын оқыған?

    А) Орынбор рабфагінде

    Ә) Петербург артеллерия училищесінде

    Б) Торғай орыс–қазақ мектебінде

    В) Ахмет- Риза медресесінде

    3. Сол кезеңдегі орыс-қазақ оқығандарының бас қосатын орны қай жер болды?

    А) алматы

    Ә) Омбы

    Б) Торғай

    В) Орынбор

    4. Омбыда ол кіммен танысты?

    А) Шәкәрім Құдайбердиев

    Ә) Ахмет Байтұрсынов

    Б) Мағжан Жұмабаев

    В) Жүсіпбек Аймауытов

    5. « Жастарға» деген өлеңі қай газетте басылды?

    А) « Түркістан уалаятының газеті»

    Ә) «Серке» газеті

    Б) « Дала уалаятының газеті»

    В) « Айқап» журналы

    6. 1909 жылы қазақ даласын дүр сілкіндірген үш кітап қандай?

    А) « Терме», « Азамат», «Жұмбақ»

    Ә) «Домбыра», « Қорамсақ», «Көкпар»

    Б) «Абайдың өлеңдер жинағы», «Қырық мысал»,

    «Оян, қазақ!»

    В) «Алтын құс», «Алмас қылыш», «Көшпенділер»

    7. Ел санасын ояту мақсатында А. Байтұрсыновпен бірігіп қандай газет шығарды?

    А) «Түркістан уалаят

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    05.01.2021
    435
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Романова Мейрамкул Картаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации