Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Медетбек Темірхан "Тәуелсізбін" өлеңінің тақырыбы менидеясы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар сабаққа
ұйымдастырылады.
Сабаққа назар
аударылады.
Қызығушылықты
ояту.Әр топқа суреттер таратылады.
Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын
ашады.
- Шығарманың «Тәуелсізбін» деп
аталу себебі неде?
- Тәуелсіздіктің келуін қандай
тарихи оқиғамен байланыстырар
едің.
- Балалар, тақырып дегеніміз
не?
- Шығарманың идеясы деп нені
айтамыз?(балалар жауабы
тыңдалады)
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
Оқушылар сабаққа
ұйымдастырылады.
Сабаққа назар
аударылады.
Әр топқа суреттер
таратылады. Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын ашады.
Сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
ҚБ
7-сынып қазақ
әдебиеті
https://www.google.kz/search?q=%D1%82%D
Сабақтың
ортасы
Мағынаны тану.
1-тапсырма.Сатылай кешенді
талдау
Шығарманың
аты:
Авторы:
Жанр
түрі:
Тақырыбы:
Идеясы:
Дескриптор:
Шығармаға сатылай
кешенді талдау жасайды.
ҚБ
2-тапсырма. «Тақтамен
бөліс» әдісі
Сұрақ:
«Тәуелсізбін» өлеңін оқу
арқылы авторды қандай адам деп ойлайсыңдар? Тақтаға әрқайсысың бір
жауаптан жазыңдар. Жауаптарының 1-2 сөзден немесе сөз тіркесінен
болғаны жөн екені
ескертіледі.
Мынадай жауаптар
болуы мүмкін:патриот, өз елін сүйетін,
арманына жеткен, бақытты,
т.б.
Кері
байланыс.Оқушылар жазып болғаннан
кейін, мұғалім олардың жазған кейбір сөздерін өздеріне бағыттап
сұрақ қояды.
Мысалы,
«Неліктенөз ұлтын сүйген
ақындеп ойлайсыңдар?» – деген
сияқты. Топ мүшелері бір-бірімен сөйлеседі, өлеңнің мазмұнына
сүйене отырып, жауап береді.
Дескриптор:
автор бейнесін
анықтайды;
шығармашылық, ақындық тұлғасын
таниды.
ҚБ
3-тапсырма. Топтар берілген
кестені толтырады.
1-топқа
Өлеңнен
үзінді
Үзіндідегі қарамен
берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне
жатады?
Неліктен көркемдегіш
құралға жатады?
Шешіленді,шеменболғаншерліүнім!
2-топқа
Өлеңнен
үзінді
Үзіндідегі қарамен
берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне
жатады?
Неліктен көркемдегіш
құралға жатады?
Жанымменің,
Қанымменіңтәуелсіз.
Арымменің,
Жарымменіңтәуелсіз.
Заңымменің,
бағым
меніңтәуелсіз.
Әнім
менің,
дәнім меніңтәуелсіз.
3-топқа
Өлеңнен үзінді
Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай
түріне жатады?
Неліктен көркемдегіш құралға
жатады?
Тәуелсізбін
–
Өзіме-өзім
құдаймын.
Тәуелсізбін
–
Нұры –сынды, күн, айдың.
Кері
байланыс
Топтар кестелерін
сағат тілінің бағытымен өзінен кейінгі топқа береді. Оқып
танысқаннан кейін, жауаптарын одан әрі нақтылау немесе
түсінбегендерін білу мақсатында кестені толтырған топтарға сұрақ
қояды.
Дескриптор:
көркемдегіш құралдың
түрін анықтайды;
қолданысын
талдайды.
ҚБ
3-тапсырма.
Ж/ЖЖ/Т. «Ойлан. Бірік. Бөліс»
әдісі
Оқушыларға бір шумақ
өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады.
Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен
бірігіп, топ болып
талқылайды.
Қарсы қарап қатал
мынау заманға,
Айналдық біз
қайтпас, қайсар қамалға.
Алды бүгін
тәуелсіздік тау, тасым,
орман,көлім,далам
менен балам да!
Кері
байланыс
Мұғалім олардың
жауаптарын тыңдай жүріп, кейбір оқушыларға не топтарға жетелеу,
ұлттық құндылықпен байланыстыра талдауға бағыттау,тереңдету
бағытында сұрақтар қояды.
Оқушылар сатылай
кешенді талдау жасайды.
«Тақтамен бөліс»
әдісі,автор бейнесін анықтайды, шығармашылық, ақындық тұлғасын
таниды.
Оқушылар топтық
тапсырмалар орындайды.
Шығарма мазмұны
бойынша көркемдегіш құралдарды анықтайды, талдау
жүргізеді.
Оқушыларға бір шумақ
өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады.
Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен
бірігіп, топ болып
талқылайды.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз