Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім тақырыбы

    Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар

    • «Тәуелсізбін» өлеңіндегі автор бейнесін ашу;

    • шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтау;

    • өлеңнің тақырыбы мен идеясын табу.

    Көптеген оқушылар

    • өлеңдегі автор бейнесін анықтау;

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажырату;

    • өлеңнің тақырыбын анықтау, идеясын ашу.

    Кейбір оқушылар

    • өлеңді талдай отырып, автор бейнесін анықтау, сыни көзқарас таныту;

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдау.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Сабаққа назар аударылады.

    Қызығушылықты ояту. Әр топқа суреттер таратылады. Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын ашады.

    - Шығарманың «Тәуелсізбін» деп аталу себебі неде?

    - Тәуелсіздіктің келуін қандай тарихи оқиғамен байланыстырар едің.

    - Балалар, тақырып дегеніміз не?

    - Шығарманың идеясы деп нені айтамыз?(балалар жауабы тыңдалады)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Сабаққа назар аударылады.

    Әр топқа суреттер таратылады. Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын ашады. Сұрақтарға жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



    ҚБ

    7-сынып қазақ әдебиеті




    https://www.google.kz/search?q=%D1%82%D

    Сабақтың ортасы













































































    Мағынаны тану. 1-тапсырма. Сатылай кешенді талдау

    Шығарманың аты:

    Авторы:

    Жанр түрі:

    Тақырыбы:

    Идеясы:

    Дескриптор:

    Шығармаға сатылай кешенді талдау жасайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Тақтамен бөліс» әдісі

    Сұрақ:

    • «Тәуелсізбін» өлеңін оқу арқылы авторды қандай адам деп ойлайсыңдар? Тақтаға әрқайсысың бір жауаптан жазыңдар. Жауаптарының 1-2 сөзден немесе сөз тіркесінен болғаны жөн екені ескертіледі.

    Мынадай жауаптар болуы мүмкін: патриот, өз елін сүйетін, арманына жеткен, бақытты, т.б.

    Кері байланыс. Оқушылар жазып болғаннан кейін, мұғалім олардың жазған кейбір сөздерін өздеріне бағыттап сұрақ қояды.

    Мысалы, «Неліктен өз ұлтын сүйген ақын деп ойлайсыңдар?» – деген сияқты. Топ мүшелері бір-бірімен сөйлеседі, өлеңнің мазмұнына сүйене отырып, жауап береді.

    Дескриптор:

    • автор бейнесін анықтайды;

    • шығармашылық, ақындық тұлғасын таниды.

    ҚБ

    3-тапсырма. Топтар берілген кестені толтырады.

    1-топқа

    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Шешіл енді, шемен болған шерлі үнім!



    2-топқа


    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Жаным менің,

    Қаным менің тәуелсіз.

    Арым менің,

    Жарым менің тәуелсіз.

    Заңым менің,

    бағым менің тәуелсіз.

    Әнім менің,

    дәнім менің тәуелсіз.






    3-топқа

    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Тәуелсізбін –

    Өзіме-өзім құдаймын.

    Тәуелсізбін –

    Нұры –сынды, күн, айдың.






    Кері байланыс

    Топтар кестелерін сағат тілінің бағытымен өзінен кейінгі топқа береді. Оқып танысқаннан кейін, жауаптарын одан әрі нақтылау немесе түсінбегендерін білу мақсатында кестені толтырған топтарға сұрақ қояды.

    Дескриптор:

    • көркемдегіш құралдың түрін анықтайды;

    • қолданысын талдайды.

    ҚБ

    3-тапсырма. Ж/ЖЖ/Т. «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі

    Оқушыларға бір шумақ өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады. Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен бірігіп, топ болып талқылайды.

    Қарсы қарап қатал мынау заманға,

    Айналдық біз қайтпас, қайсар қамалға.

    Алды бүгін тәуелсіздік тау, тасым,

    орман,көлім,далам менен балам да!

    Кері байланыс

    Мұғалім олардың жауаптарын тыңдай жүріп, кейбір оқушыларға не топтарға жетелеу, ұлттық құндылықпен байланыстыра талдауға бағыттау,тереңдету бағытында сұрақтар қояды.

    Оқушылар сатылай кешенді талдау жасайды.







    «Тақтамен бөліс» әдісі,автор бейнесін анықтайды, шығармашылық, ақындық тұлғасын таниды.















    Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды.



    Шығарма мазмұны бойынша көркемдегіш құралдарды анықтайды, талдау жүргізеді.



















    Оқушыларға бір шумақ өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады. Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен бірігіп, топ болып талқылайды.





    ҚБ






    ҚБ







    ҚБ




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    .
    14 Сәуір 2024
    535
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Медетбек Темірхан "Тәуелсізбін" өлеңінің тақырыбы менидеясы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Медетбек Темірхан "Тәуелсізбін" өлеңінің тақырыбы менидеясы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім тақырыбы

    Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

    7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар

    • «Тәуелсізбін» өлеңіндегі автор бейнесін ашу;

    • шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтау;

    • өлеңнің тақырыбы мен идеясын табу.

    Көптеген оқушылар

    • өлеңдегі автор бейнесін анықтау;

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажырату;

    • өлеңнің тақырыбын анықтау, идеясын ашу.

    Кейбір оқушылар

    • өлеңді талдай отырып, автор бейнесін анықтау, сыни көзқарас таныту;

    • шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдау.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы


    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Сабаққа назар аударылады.

    Қызығушылықты ояту. Әр топқа суреттер таратылады. Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын ашады.

    - Шығарманың «Тәуелсізбін» деп аталу себебі неде?

    - Тәуелсіздіктің келуін қандай тарихи оқиғамен байланыстырар едің.

    - Балалар, тақырып дегеніміз не?

    - Шығарманың идеясы деп нені айтамыз?(балалар жауабы тыңдалады)

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Сабаққа назар аударылады.

    Әр топқа суреттер таратылады. Әр топ өздеріне берілген суреттердің мағынасын ашады. Сұрақтарға жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



    ҚБ

    7-сынып қазақ әдебиеті




    https://www.google.kz/search?q=%D1%82%D

    Сабақтың ортасы













































































    Мағынаны тану. 1-тапсырма. Сатылай кешенді талдау

    Шығарманың аты:

    Авторы:

    Жанр түрі:

    Тақырыбы:

    Идеясы:

    Дескриптор:

    Шығармаға сатылай кешенді талдау жасайды.

    ҚБ

    2-тапсырма. «Тақтамен бөліс» әдісі

    Сұрақ:

    • «Тәуелсізбін» өлеңін оқу арқылы авторды қандай адам деп ойлайсыңдар? Тақтаға әрқайсысың бір жауаптан жазыңдар. Жауаптарының 1-2 сөзден немесе сөз тіркесінен болғаны жөн екені ескертіледі.

    Мынадай жауаптар болуы мүмкін: патриот, өз елін сүйетін, арманына жеткен, бақытты, т.б.

    Кері байланыс. Оқушылар жазып болғаннан кейін, мұғалім олардың жазған кейбір сөздерін өздеріне бағыттап сұрақ қояды.

    Мысалы, «Неліктен өз ұлтын сүйген ақын деп ойлайсыңдар?» – деген сияқты. Топ мүшелері бір-бірімен сөйлеседі, өлеңнің мазмұнына сүйене отырып, жауап береді.

    Дескриптор:

    • автор бейнесін анықтайды;

    • шығармашылық, ақындық тұлғасын таниды.

    ҚБ

    3-тапсырма. Топтар берілген кестені толтырады.

    1-топқа

    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Шешіл енді, шемен болған шерлі үнім!



    2-топқа


    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Жаным менің,

    Қаным менің тәуелсіз.

    Арым менің,

    Жарым менің тәуелсіз.

    Заңым менің,

    бағым менің тәуелсіз.

    Әнім менің,

    дәнім менің тәуелсіз.






    3-топқа

    Өлеңнен үзінді

    Үзіндідегі қарамен берілген сөздер көркемдегіш құралдың қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Тәуелсізбін –

    Өзіме-өзім құдаймын.

    Тәуелсізбін –

    Нұры –сынды, күн, айдың.






    Кері байланыс

    Топтар кестелерін сағат тілінің бағытымен өзінен кейінгі топқа береді. Оқып танысқаннан кейін, жауаптарын одан әрі нақтылау немесе түсінбегендерін білу мақсатында кестені толтырған топтарға сұрақ қояды.

    Дескриптор:

    • көркемдегіш құралдың түрін анықтайды;

    • қолданысын талдайды.

    ҚБ

    3-тапсырма. Ж/ЖЖ/Т. «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі

    Оқушыларға бір шумақ өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады. Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен бірігіп, топ болып талқылайды.

    Қарсы қарап қатал мынау заманға,

    Айналдық біз қайтпас, қайсар қамалға.

    Алды бүгін тәуелсіздік тау, тасым,

    орман,көлім,далам менен балам да!

    Кері байланыс

    Мұғалім олардың жауаптарын тыңдай жүріп, кейбір оқушыларға не топтарға жетелеу, ұлттық құндылықпен байланыстыра талдауға бағыттау,тереңдету бағытында сұрақтар қояды.

    Оқушылар сатылай кешенді талдау жасайды.







    «Тақтамен бөліс» әдісі,автор бейнесін анықтайды, шығармашылық, ақындық тұлғасын таниды.















    Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды.



    Шығарма мазмұны бойынша көркемдегіш құралдарды анықтайды, талдау жүргізеді.



















    Оқушыларға бір шумақ өлең беріледі. Ол өлеңде не айтылғандығы туралы жеке ойланады. Орнынан тұрып бір сыныптасымен талқылайды. Екеуі келесі жұппен бірігіп, топ болып талқылайды.





    ҚБ






    ҚБ







    ҚБ




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    14.04.2024
    535
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    .
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации