Медеу Сәрсеке 9 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Медеу Сәрсеке 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән: Қазақ тілі Т2 Сынып: 9 Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 9. Болашақ энергия көздері. Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну

9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсінеді;

коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Болмасын деп байлығы басқаға азық, Кеткен бабам тарихын тасқа жазып. (Б.Бәйітұлы) -деген өлең жолдарын бүгінгі сабағымыздың эпиграфы.

Үй жұмысын тексеру

«Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы пысықтайды, сұрақ қояды.






«Шапалақ»

Слайд




Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.







Айтылым

тапсырма









Айтылым

тапсырма

Жұптық жұмыс












Оқылым Айтылым

2-тапсырма

Топтық жұмыс

ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі,

Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі

Айтылым

1- тапсырма

Жеке жұмыс

Тыңдалым мәтіні бойынша досымен сұхбат құрады.







Жазылым

4-тапсырма







Айтылым

6-тапсырма










Айтылым

7-тапсырма

Айтылым

8-тапсырма






Айтылым


Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Таңғажайып-удивительный

Барлаушы-разведчик

Өнерпаз-искусный, умелый

Жарған-взорван

Өртеген-сожженый

Үңгірінде-в пещере

Айтылым Ойтүрткі

«Ойшақыру»

Сұрақтарға жауап береді, диалог құрастырады. «Блум түймедағы» тәсілі арқылы талдайды.

Айтайық

«Бес жолды өлең» құрастыру.
Болашақ энергия    (зат есім)
Дамыған,тәуелсіз ( сын есім)
Өркендеді,дамыды,байыды                                 (етістік)
Болашақ энергиясы- ұрпақ үшін( сөйлем)
Қуат    (синоним)

Диалог құрады.. Берілген сурет бойынша екі оқушы жұптасып, өзара сөйлеседі. Пікірін білдіреді.

Айтылым

Мәтінді оқыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер.

1-топ. Мәтін мазмұны бойынша қиял ғажайып нәрсе.

2-топ. Сурет пен мәтінді пайдаланып қысқаша қойылым сценарийін жазады.

3-топ. Сөйлем құрайды. Тақырыпқа қатысты болу керек.

Қою қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықта

Айтылым

Сұрақтарға жауап береді. «Қар кесегі» тәсілі қолданылады.

Жеке қажеттілігі бар оқушы жоғары деңгейлі оқушымен жұптасып жұмыс жасайды

Тақырыпқа қатысты интербелсенді тақтада берілген сөздермен сөйлем құрайды.

Жазылым

Автор тұлғаларды сипаттаған сөздер қатарын толықтыр.

Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құра.

*Таңғажайып, құбылыс, өнер, өнерпаз.

Айтылым

Мәтінге қандай тақырып беруге болады?

Келтірілген мәселеге байланысты ойларыңды жинақтап, дәлелдеңдер.

1.Ғылым мен техниканың дамуына байланысты болып жатқан таңғажайып құбылыстар бар ма? Ол- қандай құбылыстар?

Айтылым

Сұрақтарға жауап бер.

Айтылым

Пікірталас ұйымдастырыңдар.Пікірлеріңді қорғаңдар. «Қиял- ғажайып ертегілердің қазіргі заманда жүзеге асуы»

Айтылым Ойтаразы

Бір «+», бір «-», «қызық» әдісі



«Бас бармақ»






















Дескриптор

  1. балл

-Сұхбаттасады


«Бағдаршам»











Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

-Хат жазады

«Екі жұлдыз, бір тілек»















Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Өзін- өзі бағалау»





Оқулық

сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық


слайд







Кесте








Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 9, 10- тапсырма


Кері байланыс


«Менің сабақтан алған әсерім»

 Өз деңгейлерін анықтайды.

Мен сабақтан қандай әсер алдым?

Маған не қиын болды, не оңай болды? Маған қандай ақпарат жаңалық болды? Маған әлі де нені жетілдіру керек?


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі