Медресе және діни білім беру беру ісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Медресе және діни білім беру беру ісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар XIX ғасырдағы қазақ қоғамындағы медресе мен діни білімнің рөлін зерттейді. Олардың аймақтың мәдени және рухани дамуына әсерін бағалайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

3 . Медресе және діни білім беру беру ісі



Оқу мақсаты:


Оқушылар XIX ғасырдағы қазақ қоғамындағы медресе мен діни білімнің рөлін зерттейді. Олардың аймақтың мәдени және рухани дамуына әсерін бағалайды.

Сабақтың мақсаты:

XIX ғасырдағы қазақ қоғамындағы медресе мен діни білімнің рөлін зерттеу. Олардың аймақтың мәдени және рухани дамуына әсерін бағалау.


Теориялық тапсырма










1-тапсырма.

Тақырып бойынша ақпаратпен жұмыс.


Сілтемеде берілген тақырып мазмұнымен байланысты мақаламен танысыңдар. Талдау жасаңдар.

ХІХ ғасыр үшін діни мектептердің қандай маңызы болды?


2-тапсырма.

Практикалық тапсырма. Картамен жұмыс.


Мәтін мазмұнымен танысыңдар:

XIX ғасырда медреселер Қазақстан аумағындағы білім беру жүйесінде маңызды рөл атқарды, Жастар діни және зайырлы білім алған негізгі мекемелер болды. Медреселер Ислам дәстүрлері мен білімдерін сақтауға және беруге ықпал етіп қана қоймай, мәдени және зияткерлік даму орталықтары болды. Медреседегі діни білім дүниетанымды, адамгершілік құндылықтар мен әлеуметтік нормаларды қалыптастырды, бұл сол кездегі қазақ қоғамына айтарлықтай әсер етті. Ресей империясының ықпалының күшеюі және зайырлы мектептердің пайда болуы жағдайында медреселер жаңа шындыққа бейімделе отырып, маңыздылығын сақтап қалды.




Практикалық тапсырма









3-тапсырма.

Топтық зерттеу жұмыстары.


1-зерттеу тақырыбы: XIX ғасырдағы Қазақстандағы медресенің оқу бағдарламасын зерттеңіз.

Осы мекемелерде қолданылатын негізгі пәндерді, оқыту әдістерін және оқу материалдарын сипаттаңыз.

Сипаттамасы:

______________________________________________________________________________________________________________


Зерттеу нәтижесі:

______________________________________________________________________________________________________________


2-зерттеу тақырыбы: Қазақ халқының мәдени және діни мұрасын сақтаудағы медресенің рөлін талдаңыз.

Медресенің ұлттық бірегейлік пен рухани құндылықтарды қалыптастыруға әсерін бағалаңыз.

Баға беру:

______________________________________________________________________________________________________________


Зерттеу нәтижесі:

______________________________________________________________________________________________________________





Бағалау критерий






Бағалау:


Өзіңді – өзін бағала


5-1 бал жарайсың

5-2 бал қосымша оқы

3-1 бал қайта қара


Сабақтың тақырыбы:

4 . Медресе және діни білім



Оқу мақсаты:


Оқушылар XIX ғасырдағы қазақ қоғамындағы медресе мен діни білімнің рөлін зерттейді. Олардың аймақтың мәдени және рухани дамуына әсерін бағалайды.

Сабақтың мақсаты:

XIX ғасырдағы қазақ қоғамындағы медресе мен діни білімнің рөлін зерттеу. Олардың аймақтың мәдени және рухани дамуына әсерін бағалау.


Теориялық тапсырма










1-тапсырма.

Тақырып бойынша картамен жұмыс.


XIX ғасырдағы Қазақстандағы негізгі медреселердің орналасқан жерін көрсете отырып карта жасаңыз.


Картада медресенің атауларын, олардың құрылған жылдарын және олардың аймақ үшін маңыздылығының қысқаша сипаттамасын көрсетіңіз.


Медресенің атауы

Құрылған жылы

Аймақ үшін маңызы

Сипаттамасы












Практикалық тапсырма









2-тапсырма.

Салыстырмалы тапсырма

Қазақстандағы медресе жүйесін сол кезеңдегі басқа мұсылман еліндегі (мысалы, Осман империясы немесе Египет) діни білім беру жүйесімен салыстырыңыз.

Ұйымдық құрылымдағы, оқу бағдарламаларындағы және оқыту әдістеріндегі негізгі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды бөлектеңіз.

Мемлекет атауы

Ұқсастықтары

Айырмашылықтары

Қазақстан




?





3-тапсырма.

Логикалық-қорытынды сұрақтар


1.Медресе қазақ қоғамындағы әлеуметтік ұтқырлыққа қалай ықпал етті?

Жауабыңызды тарихи дереккөздерден алынған мысалдармен негіздеңіз.


2.Неліктен медреседегі діни білім зайырлы мектептер пайда болған кезде де өзінің маңыздылығын сақтап қалды?

Мәдени, әлеуметтік және діни себептерді талдаңыз.


Бағалау критерий





Бағалау:


Өзіңді – өзін бағала


5-1 бал жарайсың

5-2 бал қосымша оқы

3-1 бал қайта қара




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі