Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ №

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты- жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың мақсаты

    Механикалық жұмыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме)

    7.2.3.1 - механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын біледі.

    Көптеген оқушылар: Механикалық жұмысты есептеуге арналған формуланы есеп шығарғанда пайдаланып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Формулаларды түрлендіріп есеп шығару кезінде пайдалана алады.

    Бағалау критерийі

    Білу-механикалық жұмыс дегеніміздің не екенін біледі

    Түсіну - жұмыстың анықтамасын, күнделікті өмірде қолданылып жатканын және де оның физикалық тұрғыдан белгіленуін, өлшем бірлігін біледі.

    Қолдану-алған білімдерін өмірмен байланыстыра алады.

    Тілді мақсат:

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: джоуль.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: жұмыстың өлшем бірлігі мен табиғатын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктерің пайдалынады. Оқушылардың карым- катынас жасау қабілетің және жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Математика

    Ресурстар

    7 сынып оқулығы, есептер жинағы, стикер, А3 ақ қағаздар, қима қағаздар және т.б.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығулар түрлері.

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ұйымдастыру кезені

    3 минут

    - оқушылармен амандасу;

    -оқушыларды түгелдеу;

    - оқушыларды топқа бөлу:

    1 топ – «күш»

    2 топ – «жол»

    3 топ – «уақыт»

    Оқушылармен амандасып,

    "Өз сезімінің құмырасы" тренинг.

    Оқушылар түрлі - түсті фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

    Түрлі-түсті фигуралар.

    Алдынғы оқу

    2 минут

    «Ақпарат жинақтау»

    Мұғалім қима қағаздарды таратады. Тақтада слайдта

    тапсырма көрсетіледі. Оқушылар орындап болған соң тақтада дұрыс жауап беріледі. Жұптық жұмыс.

    Оқушылар өткен тақырып бойынша ақпарат жинактайды.Әр жұп тапсырманы орындаған соң келесі жұпқа тексеру үшін береді.

    Бағалау парағы, слайдтар,

    қима қағаздар

    5 минут

    Логикалық есептер:

    1 Араласпайтың екі сұйықты бір ыдысқа құйсақ олар қалай орналасар еді?

    2 Бірдей көлемдегі мыс, мұз, қарағайдан жасалған денелер машина майында қалай орналасар еді?

    3 Суы бар лабораториялық ыдыста мұздың үлкен кесегі жүзіп жүр. Мұз ери бастағанда ыдыстағы судың деңгейі өзгере ме?

    4 Мұз кесегі бензинде, керосинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма?

    5 Массасы 10 кг, көлемі 0,2м3 дене суат бетінде жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?

    6 Дененің салмағы 6Н, ал көлемі 400см3 осы дене суға бата ма?

    Мұғалім слайд арқылы логикалық есептер береді. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру үшін.








    Судағы денені көтеру үшін сен не істейсің?

    (жұмыс істейміз)

    Оқушылар берілген есептердің жауаптарын түсіндіреді.

    Топ басшылары өз тобының мүшелерін белгілеп, жауап берген оқушыны бағалап отырады.


    Қима қағаздар, слайд

    Қызығушылығын ояту

    3 минут














    Ой қозғау

    2 минут

    «Мақал - мәлелдер»

    «Еңбек қылмай ер оңбас,

    Бірлік қылмай ел оңбас.»

     «Мал семіз болса, төл егіз.

    Жер семіз болса, дән егіз.»

    «Қойшыны таяғы асырайды,

    Қасқырды аяғы асырайды»

    "Қыста малыңды бақ,

    Жазда шөбіңді шап»

    «Тұлпар шаба жетіледі,

    Сұңқар ұша жетіледі.»

    Мұғалім жұмыс туралы алдын ала дайындап келген мақал – мәтелдер әкеледі.Осы мақалдардың мағынасы неде?

    Оқушылар мақал-мәтелдерді түсіндіріп жаңа сабақтың мақсатын өздері айқын етеді.


    Мақал- мәтелдер.

    «Салыстыру»

    Мұғалім тақтадағы екі қатар суреттерді салыстырып айырмашылығын және үқсастығын сұрайды.

    Оқушылар салыстыру арқылы механикалық жұмысты ажырата біледі.

    АКТ , суреттер.

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақты түсіндіру

    6 минут






    «Идеяларды құрастыру, идеяларды ұсыну » әдісі мәтінмен жұмыс

    1 топ – Механикалық жұмыс туралы толық ақпаратт дайындайды.

    2 топ – Эксперименттік тапсырма. Формуласын шығару.

    3 топ – жұмыстың ХБЖ және өмірмен байланысты мысалдар келтіреді.

    Механикалық жұмыс. Адам өзінің өмірінде үнемі әртүрлі іс-әрекет жасайды: ойланады, қозғалады, әртүрлі нәрселерді көтереді, жылжытады және т.б. Мұндай іс-әрекеттердің барлығында ол жұмыс жасайды деп түсініледі.

    Физикада жұмыс ұғымын дене қандай да бір оған түсірілген күштің (ауырлық күші, серпімділік күші, үйкеліс күші және т.б.) әрекетінен қозғалуы кезінде қолданады.

    Жұмыс туралы жалпы ақпаратт интернет жүйесінен дайындайды. Тележка, динамометр және жүк жинағы арқылыы тәжірибе жасатады.

    Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 джоуль (1 Дж) қабылданған. Дене 1 Н күштің әре- кетінен 1 м қашықтыққа жылжыса, атқа- рылған жұмыстың шамасы 1 Дж болады: 1Дж=1Н·1м.

    Жұмыстың өлшем бірлігі ағылшын ғалымы Джеймс Джоульдің құрметіне аталған.

    1 топ оқушылары мәтінмен жұмыс жасайды .

    2 топ оқушылары мұғалімнің көмегімен тәжірибеарқылы механикалық жұмыс күшке және жолға тәуелділігің формула арқылы шығарады.

    3 топ оқушылары жұмыстың

    өлшем бірліктерін қорытып шығарады, өмірмен байланыстыра отырып механикалық жұмысқа мысалдар дайындайды постер арқылы.

    Екі ақ қағаз А3, тележка, жүк жинағы, динамометр.

    Қолдану

    4 минут

    1 топ – «Пирамида» әдісі

    2 топ- тәжірибе көрсетеді

    3 топ – постер қорғайды.

    Мұғалім оқушыларға косымша сұрақтар кою арқылы тақырыпты толық ашады.

    Әр топ берілген тапсырманы орындайды


    Екі ақ қағаз А3, тележка, жүк жинағы, динамометр.

    Ой-толғаныс

    Топтық жұмыс

    Есептер шығару

    10-мин

    «Тұжырымда, сосын жауап бер»

    1 Егер басқан әрбір қадамдарың орташа есеппен алғанда 20 Дж жұмысқа атқарса, онда үйден мектепке жаяу барып қайтатын жолдарыңдағы атқаратын жұмыстарыңды есептеңдер.

    2 Баспалдақпен үйдің көршілес қабатына көтерілгендеріңде атқарылатын жұмысты анықтаңдар.

    3 Сырықпен немесе арқан бойымен тік жоғары қарай көтерілгендеріңде жасайтын жұмыстарыңды және өндіретін қуаттарыңды анықтаңдар.

    4 Трактордың тарту күші 25 кН. Ол платформаны 7,2 км/сағ жылдамдықпен сүйреп келеді. Трактор 10 мин­та қандай жұмыс атқарады (5.5­сурет)?

    5 Тереңдігі 4 м өзен түбінен көлемі 0,6 м3 тасты су бетіне көтергендегі жұ­ мысты табыңдар. Тастың тығыздығы 2500 кг/м3, судың тығыздығы 1000 кг/м3.

    6 Қозғалтқыш поршені 800 кПа қысым­ ның әрекетінен 20 см­ге ығысады. Пор­ шеньнің бір жүрісінде қозғалтқыш атқа­ ратын жұмысты анықтаңдар. Поршень ауданы 150 см2.

    Әр топқа қима қағаз бойынша есептер таратылады

    Әр топ мүшелері есептерді тақтада орындайды

    Топтағы 6 оқушы 6 есепті алады

    Әр топ өздері шығарған есептерді басқа топ мүшелерімен алмастырып өзара тексереді, талқылайды, талдайды

    Қима қағаздар, бор.

    Сабақтың соңы

    3 минут

    «Аквариум» әдісі. Мысалға келтірілетің сұрақтар.

    . Жұмыстың физикалық мағынасы қандай?

    2. Жұмыстың өлшем бірлігін атаңдар.

    3. Жұмысты қандай формула бойынша есептеуге болады?

    4. Қай жағдайда жұмыс оң, ал қай жағдайда теріс деп есептеледі?


    Мұғалім оқушылардың дұрыс жауап беруін тексереді.

    Бір оқушы ортаға шығып балықтың беогісін киеді, қалған оқушылар айналып отырып өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды. Дұрыс жауап бермесе келесі оқушы отырады.


    Үйге тапсырма

    Механикалық жұмысты анықтайтың түрлі эксперименттік тапсырмалар дайындау. 28 жаттығу шығару.




    Бағалау

    4 минут

    Бағалау парағы.

    Мұғалім оқушылардың белсене қатысуын бағалау парағы мен салыстырады.

    Әр оқушы алған балдарын санап қорытынды бағасын шкала бойынша қойылады.

    Бағалау парағы

    Кері байланыс

    3 минут

    «Тілек ағашы»

    «Бүгін не үйрендіңіз?», «Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?», «Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?», «Сабақтың өту барысы бойынша қандай пікірлеріңіз/ұсыныстарыңыз бар?» толтырады Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іледі.


    Алманың формасындағы кызыл, сары және жасыл түсті стикерлер таратады.

    Тілек ағашына оқушылар стикерге пікірлерін жазып, іледі.

    Қызыл стикер – барлығын түсіндім, жасыл стикер – тұсінбедім, сары стикер – орташа түсіндім.





    Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (10 минут)

    1

    Білу

    Жұмыс дегеніміз не?


    2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    20 Мамыр 2021
    532
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Механикалық жұмыс.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Механикалық жұмыс.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстазға көмегі зор
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ №

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты- жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың мақсаты

    Механикалық жұмыс.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме)

    7.2.3.1 - механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын біледі.

    Көптеген оқушылар: Механикалық жұмысты есептеуге арналған формуланы есеп шығарғанда пайдаланып үйренеді.

    Кейбір оқушылар: Формулаларды түрлендіріп есеп шығару кезінде пайдалана алады.

    Бағалау критерийі

    Білу-механикалық жұмыс дегеніміздің не екенін біледі

    Түсіну - жұмыстың анықтамасын, күнделікті өмірде қолданылып жатканын және де оның физикалық тұрғыдан белгіленуін, өлшем бірлігін біледі.

    Қолдану-алған білімдерін өмірмен байланыстыра алады.

    Тілді мақсат:

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: джоуль.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: жұмыстың өлшем бірлігі мен табиғатын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктерің пайдалынады. Оқушылардың карым- катынас жасау қабілетің және жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Математика

    Ресурстар

    7 сынып оқулығы, есептер жинағы, стикер, А3 ақ қағаздар, қима қағаздар және т.б.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспарланған жаттығулар түрлері.

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ұйымдастыру кезені

    3 минут

    - оқушылармен амандасу;

    -оқушыларды түгелдеу;

    - оқушыларды топқа бөлу:

    1 топ – «күш»

    2 топ – «жол»

    3 топ – «уақыт»

    Оқушылармен амандасып,

    "Өз сезімінің құмырасы" тренинг.

    Оқушылар түрлі - түсті фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

    Түрлі-түсті фигуралар.

    Алдынғы оқу

    2 минут

    «Ақпарат жинақтау»

    Мұғалім қима қағаздарды таратады. Тақтада слайдта

    тапсырма көрсетіледі. Оқушылар орындап болған соң тақтада дұрыс жауап беріледі. Жұптық жұмыс.

    Оқушылар өткен тақырып бойынша ақпарат жинактайды.Әр жұп тапсырманы орындаған соң келесі жұпқа тексеру үшін береді.

    Бағалау парағы, слайдтар,

    қима қағаздар

    5 минут

    Логикалық есептер:

    1 Араласпайтың екі сұйықты бір ыдысқа құйсақ олар қалай орналасар еді?

    2 Бірдей көлемдегі мыс, мұз, қарағайдан жасалған денелер машина майында қалай орналасар еді?

    3 Суы бар лабораториялық ыдыста мұздың үлкен кесегі жүзіп жүр. Мұз ери бастағанда ыдыстағы судың деңгейі өзгере ме?

    4 Мұз кесегі бензинде, керосинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма?

    5 Массасы 10 кг, көлемі 0,2м3 дене суат бетінде жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?

    6 Дененің салмағы 6Н, ал көлемі 400см3 осы дене суға бата ма?

    Мұғалім слайд арқылы логикалық есептер береді. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттыру үшін.








    Судағы денені көтеру үшін сен не істейсің?

    (жұмыс істейміз)

    Оқушылар берілген есептердің жауаптарын түсіндіреді.

    Топ басшылары өз тобының мүшелерін белгілеп, жауап берген оқушыны бағалап отырады.


    Қима қағаздар, слайд

    Қызығушылығын ояту

    3 минут














    Ой қозғау

    2 минут

    «Мақал - мәлелдер»

    «Еңбек қылмай ер оңбас,

    Бірлік қылмай ел оңбас.»

     «Мал семіз болса, төл егіз.

    Жер семіз болса, дән егіз.»

    «Қойшыны таяғы асырайды,

    Қасқырды аяғы асырайды»

    "Қыста малыңды бақ,

    Жазда шөбіңді шап»

    «Тұлпар шаба жетіледі,

    Сұңқар ұша жетіледі.»

    Мұғалім жұмыс туралы алдын ала дайындап келген мақал – мәтелдер әкеледі.Осы мақалдардың мағынасы неде?

    Оқушылар мақал-мәтелдерді түсіндіріп жаңа сабақтың мақсатын өздері айқын етеді.


    Мақал- мәтелдер.

    «Салыстыру»

    Мұғалім тақтадағы екі қатар суреттерді салыстырып айырмашылығын және үқсастығын сұрайды.

    Оқушылар салыстыру арқылы механикалық жұмысты ажырата біледі.

    АКТ , суреттер.

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақты түсіндіру

    6 минут






    «Идеяларды құрастыру, идеяларды ұсыну » әдісі мәтінмен жұмыс

    1 топ – Механикалық жұмыс туралы толық ақпаратт дайындайды.

    2 топ – Эксперименттік тапсырма. Формуласын шығару.

    3 топ – жұмыстың ХБЖ және өмірмен байланысты мысалдар келтіреді.

    Механикалық жұмыс. Адам өзінің өмірінде үнемі әртүрлі іс-әрекет жасайды: ойланады, қозғалады, әртүрлі нәрселерді көтереді, жылжытады және т.б. Мұндай іс-әрекеттердің барлығында ол жұмыс жасайды деп түсініледі.

    Физикада жұмыс ұғымын дене қандай да бір оған түсірілген күштің (ауырлық күші, серпімділік күші, үйкеліс күші және т.б.) әрекетінен қозғалуы кезінде қолданады.

    Жұмыс туралы жалпы ақпаратт интернет жүйесінен дайындайды. Тележка, динамометр және жүк жинағы арқылыы тәжірибе жасатады.

    Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 джоуль (1 Дж) қабылданған. Дене 1 Н күштің әре- кетінен 1 м қашықтыққа жылжыса, атқа- рылған жұмыстың шамасы 1 Дж болады: 1Дж=1Н·1м.

    Жұмыстың өлшем бірлігі ағылшын ғалымы Джеймс Джоульдің құрметіне аталған.

    1 топ оқушылары мәтінмен жұмыс жасайды .

    2 топ оқушылары мұғалімнің көмегімен тәжірибеарқылы механикалық жұмыс күшке және жолға тәуелділігің формула арқылы шығарады.

    3 топ оқушылары жұмыстың

    өлшем бірліктерін қорытып шығарады, өмірмен байланыстыра отырып механикалық жұмысқа мысалдар дайындайды постер арқылы.

    Екі ақ қағаз А3, тележка, жүк жинағы, динамометр.

    Қолдану

    4 минут

    1 топ – «Пирамида» әдісі

    2 топ- тәжірибе көрсетеді

    3 топ – постер қорғайды.

    Мұғалім оқушыларға косымша сұрақтар кою арқылы тақырыпты толық ашады.

    Әр топ берілген тапсырманы орындайды


    Екі ақ қағаз А3, тележка, жүк жинағы, динамометр.

    Ой-толғаныс

    Топтық жұмыс

    Есептер шығару

    10-мин

    «Тұжырымда, сосын жауап бер»

    1 Егер басқан әрбір қадамдарың орташа есеппен алғанда 20 Дж жұмысқа атқарса, онда үйден мектепке жаяу барып қайтатын жолдарыңдағы атқаратын жұмыстарыңды есептеңдер.

    2 Баспалдақпен үйдің көршілес қабатына көтерілгендеріңде атқарылатын жұмысты анықтаңдар.

    3 Сырықпен немесе арқан бойымен тік жоғары қарай көтерілгендеріңде жасайтын жұмыстарыңды және өндіретін қуаттарыңды анықтаңдар.

    4 Трактордың тарту күші 25 кН. Ол платформаны 7,2 км/сағ жылдамдықпен сүйреп келеді. Трактор 10 мин­та қандай жұмыс атқарады (5.5­сурет)?

    5 Тереңдігі 4 м өзен түбінен көлемі 0,6 м3 тасты су бетіне көтергендегі жұ­ мысты табыңдар. Тастың тығыздығы 2500 кг/м3, судың тығыздығы 1000 кг/м3.

    6 Қозғалтқыш поршені 800 кПа қысым­ ның әрекетінен 20 см­ге ығысады. Пор­ шеньнің бір жүрісінде қозғалтқыш атқа­ ратын жұмысты анықтаңдар. Поршень ауданы 150 см2.

    Әр топқа қима қағаз бойынша есептер таратылады

    Әр топ мүшелері есептерді тақтада орындайды

    Топтағы 6 оқушы 6 есепті алады

    Әр топ өздері шығарған есептерді басқа топ мүшелерімен алмастырып өзара тексереді, талқылайды, талдайды

    Қима қағаздар, бор.

    Сабақтың соңы

    3 минут

    «Аквариум» әдісі. Мысалға келтірілетің сұрақтар.

    . Жұмыстың физикалық мағынасы қандай?

    2. Жұмыстың өлшем бірлігін атаңдар.

    3. Жұмысты қандай формула бойынша есептеуге болады?

    4. Қай жағдайда жұмыс оң, ал қай жағдайда теріс деп есептеледі?


    Мұғалім оқушылардың дұрыс жауап беруін тексереді.

    Бір оқушы ортаға шығып балықтың беогісін киеді, қалған оқушылар айналып отырып өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды. Дұрыс жауап бермесе келесі оқушы отырады.


    Үйге тапсырма

    Механикалық жұмысты анықтайтың түрлі эксперименттік тапсырмалар дайындау. 28 жаттығу шығару.




    Бағалау

    4 минут

    Бағалау парағы.

    Мұғалім оқушылардың белсене қатысуын бағалау парағы мен салыстырады.

    Әр оқушы алған балдарын санап қорытынды бағасын шкала бойынша қойылады.

    Бағалау парағы

    Кері байланыс

    3 минут

    «Тілек ағашы»

    «Бүгін не үйрендіңіз?», «Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?», «Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?», «Сабақтың өту барысы бойынша қандай пікірлеріңіз/ұсыныстарыңыз бар?» толтырады Бүгінгі сабақ туралы пікірлерін стикерге жазып іледі.


    Алманың формасындағы кызыл, сары және жасыл түсті стикерлер таратады.

    Тілек ағашына оқушылар стикерге пікірлерін жазып, іледі.

    Қызыл стикер – барлығын түсіндім, жасыл стикер – тұсінбедім, сары стикер – орташа түсіндім.





    Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (10 минут)

    1

    Білу

    Жұмыс дегеніміз не?


    2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    20.05.2021
    532
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации