|
Педагогтің аты-жөні |
Садыбаева И.С. |
|
|
Күні: |
10.02.2024 |
|
|
Сынып: 2 «ж » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Буллингтен қорған!» «Мейірімділік сенен басталады» сынып сағаты Қауіпсіздік сабағы №1 (10 минут) ҚТ №12 «Қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау ережелері» |
|
|
АҚПАН – ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
||
|
2-апта дәйексөзі: |
Шығармашыл бала – ойлы бала
|
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік |
|
|
Индикаторлар |
• Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Сынып сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
|||||
|
Басы 3- минут |
Психологиялық дайындық |
|
|
|
|||||
|
Ортасы 25 мин |
«Мейірімділік сенен басталады» сынып сағаты Мұғалім: Бүгінгі тәрбие сағатын адамның жақсы қасиеттерінің бірі мейірімділік туралы әңгімелесеміз. Адамдардың бір-біріне деген мейір шапағаты -әдептілік белгісі , сол туралы білеміз. Абайдың 14 сөзімен таныстыру Енді осындай адам деп кімді айтар едіңдер? — Әрине мейірімді жандардың қатарында ең бірінші біздің аналарымыз тұрады екен. — Адамзат ненің, кімнің мейіріміне бөленген? — Күн, табиғат, ана, ұстаз, дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне бөленеді. Ендеше мына сұрақтарға жауап беріп көрейікші: «Мейірімді адам» дегенді қалай түсінесіңдер? Қандай адамды мейірімді адам деп айтасыңдар? Балалардың жауаптары тыңдалады. «Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыру(Тақтаға оқушылар осы сөздің мағынасын ашатын сөздерді қойып шығады) Мейірімділік шуағы: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, бірлік жарастық, махаббат, шыдамды, рақымшыл, ынтымақ , бауырмалдық, жылы жүректі , сүйіспеншілік, қамқорлық, достық. «Сары тауық және балапан» әңгімесімен таныстыру Сұрақтар: 1. Сары тауық өз балапандарын қандай жақсы қасиеттерге баулыды? 2. Сары тауық өз аналық мейірімін қалай көрсете білді? 3. «Күн ашылып, ана жүрегіндей жадырады» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Сендер біреуге мейірімділік танытқан кезде қандай сезімге бөлендіңдер?(балалар жауабы) «Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) Мұғалім: -Балалар жаңа өздерің көргендей сары тауық балапандарына бір-біріне адал, қамқор,мейірімді болуды үйретіп жатыр, ал сендерге балалар жақсы болуды, мейірімді болуды кім үйретеді?(оқушылар жауабы) — Дұрыс балалар, сендерге мейірімді болуды мектепте ұстаздарың, үйде аналарың үйретеді. Ендеше сол өзіміздің аналарымыз туралы айтайық, ол қандай адам? (баяу музыка ойнап тұрады) топтастыру.
Ана: Кішіпейіл, мейірімді,бауырмал, сыпайы, кешірімді, әдепті, жақсы, жанашыр «Мейірімділікті анадан үйрен» деген халық даналығын жазып қояды және оның мәнін түсіндіреді. Ана — халық ұғымында жаратушы. Олай дейтініміз табиғаттың жаратқан иесі адамды дүниеге әкелуші — Ана. Ал барлық нәрсенің дүниеге келуі үлкен мейірім мен шапағаттан пайда болады. Табиғаттың барлық жанға бірдей мейірімді болуы сондықтан. Адамның да ананың кіршіксіз мейірінен берілген мейірімділігін сақтап қалуы өз қолында. Тапсырма:«Кім және не мейірімді?» түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнап тұрады) Жағдаяттарды шешу: 1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіп жүрдің, ал сенің досыңның ролигі жоқ, сенің әрекетің? 3-жағдаят: Сенің анаң ас дайындап жатыр, ал інің мазасызданып кетті,сенің әрекетің? 4-жағдаят: Сенің алдыңнан көп кітаптар көтерген оқушы шықты, сен не істер едің? Мұғалім: -Балалар сендер өздеріңді мейірімді баламын деп санайсыңдар ма? Ендеше бәріміз бірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол үшін сендер өздеріңді не үшін мейірімді санайтындарыңды айтып, «мейірімділік ағашына» жемістерді ілеміз. № 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді. Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». |
Балалардың жауаптары тыңдалады. «Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыру(Тақтаға оқушылар осы сөздің мағынасын ашатын сөздерді қойып шығады)
«Мейірімді адам» бойындағы қасиеттерді атап өтсек: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, шыдамды,рақымшыл, жылы жүректі.
«Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) -Мейірімді болуға ….(болады), Кешірімді болуға …. (болады), Қатыгез болуға….(болмайды), Тәртіпті болуға …. (болады), Әдепті болуға ….(болады), Ұрысқақ болуға…. (болмайды), Сыпайы болуға ….(болады), Қайырымды болуға …. (болады), Бұзық болуға …. (болмайды), Бауырмал болуға …. (болады), Ақылды болуға …..(болады), Мақтаншақ болуға …. (болмайды), Шыншыл болуға….(болады), Арам болуға …. (болмайды), Маман болуға ….(болады), Жаман болуға…. (болмайды), Айтпақшы,Жаман болуға ….!(болмайды).
Күлімдеген ….мейірімді. (күн) Кіршіксіз ақ …. мейірімді! (қар) Таза мөлдір…. мейірімді! (су) Бәрімізді көтеріп түрған …. мейірімді! (жер) Аяулы …. мейірімді! (анам) Қадірлі …. мейірімді! (әкем) Әлпештеген ….мейірімді! (әжем) Еркелеткен …. мейірімді! (атам) Жылы жүзді ….мейірімді! (ұстазым) Тату-тәтті …. мейірімді! (достарым)
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады.
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сурет Тер
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
|
|
|
||||
|
Соңы 5 мин |
ҚТ №12 «Қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау ережелері»
Қорытынды: -Балалар бүгін сабақта адам бойындағы тағы бір асыл қасиет мейірімділік туралы білдіңдер? Осы сабақта өздеріңе не алдыңдар, не үйрендіңдер? (оқушылар жауабы) -Дұрыс балалар, адамдар бір-біріне әрқашан қамқоршы, адал, қиын жағдайда қол ұшын беруі керек, әр күнін күлімдеп қарсы алып, өзін қоршаған адамдарға,бауырларына мейірімділік таныта білуі керек. |
Балалар қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау туралы айтады.
Автобуста, театрда, мұражайда, акт залында, кітапханада
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мейірімділік сенен басталады. Сынып сағаты
Мейірімділік сенен басталады. Сынып сағаты
|
Педагогтің аты-жөні |
Садыбаева И.С. |
|
|
Күні: |
10.02.2024 |
|
|
Сынып: 2 «ж » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Буллингтен қорған!» «Мейірімділік сенен басталады» сынып сағаты Қауіпсіздік сабағы №1 (10 минут) ҚТ №12 «Қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау ережелері» |
|
|
АҚПАН – ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
||
|
2-апта дәйексөзі: |
Шығармашыл бала – ойлы бала
|
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік |
|
|
Индикаторлар |
• Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Сынып сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
|||||
|
Басы 3- минут |
Психологиялық дайындық |
|
|
|
|||||
|
Ортасы 25 мин |
«Мейірімділік сенен басталады» сынып сағаты Мұғалім: Бүгінгі тәрбие сағатын адамның жақсы қасиеттерінің бірі мейірімділік туралы әңгімелесеміз. Адамдардың бір-біріне деген мейір шапағаты -әдептілік белгісі , сол туралы білеміз. Абайдың 14 сөзімен таныстыру Енді осындай адам деп кімді айтар едіңдер? — Әрине мейірімді жандардың қатарында ең бірінші біздің аналарымыз тұрады екен. — Адамзат ненің, кімнің мейіріміне бөленген? — Күн, табиғат, ана, ұстаз, дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне бөленеді. Ендеше мына сұрақтарға жауап беріп көрейікші: «Мейірімді адам» дегенді қалай түсінесіңдер? Қандай адамды мейірімді адам деп айтасыңдар? Балалардың жауаптары тыңдалады. «Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыру(Тақтаға оқушылар осы сөздің мағынасын ашатын сөздерді қойып шығады) Мейірімділік шуағы: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, бірлік жарастық, махаббат, шыдамды, рақымшыл, ынтымақ , бауырмалдық, жылы жүректі , сүйіспеншілік, қамқорлық, достық. «Сары тауық және балапан» әңгімесімен таныстыру Сұрақтар: 1. Сары тауық өз балапандарын қандай жақсы қасиеттерге баулыды? 2. Сары тауық өз аналық мейірімін қалай көрсете білді? 3. «Күн ашылып, ана жүрегіндей жадырады» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Сендер біреуге мейірімділік танытқан кезде қандай сезімге бөлендіңдер?(балалар жауабы) «Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) Мұғалім: -Балалар жаңа өздерің көргендей сары тауық балапандарына бір-біріне адал, қамқор,мейірімді болуды үйретіп жатыр, ал сендерге балалар жақсы болуды, мейірімді болуды кім үйретеді?(оқушылар жауабы) — Дұрыс балалар, сендерге мейірімді болуды мектепте ұстаздарың, үйде аналарың үйретеді. Ендеше сол өзіміздің аналарымыз туралы айтайық, ол қандай адам? (баяу музыка ойнап тұрады) топтастыру.
Ана: Кішіпейіл, мейірімді,бауырмал, сыпайы, кешірімді, әдепті, жақсы, жанашыр «Мейірімділікті анадан үйрен» деген халық даналығын жазып қояды және оның мәнін түсіндіреді. Ана — халық ұғымында жаратушы. Олай дейтініміз табиғаттың жаратқан иесі адамды дүниеге әкелуші — Ана. Ал барлық нәрсенің дүниеге келуі үлкен мейірім мен шапағаттан пайда болады. Табиғаттың барлық жанға бірдей мейірімді болуы сондықтан. Адамның да ананың кіршіксіз мейірінен берілген мейірімділігін сақтап қалуы өз қолында. Тапсырма:«Кім және не мейірімді?» түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнап тұрады) Жағдаяттарды шешу: 1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіп жүрдің, ал сенің досыңның ролигі жоқ, сенің әрекетің? 3-жағдаят: Сенің анаң ас дайындап жатыр, ал інің мазасызданып кетті,сенің әрекетің? 4-жағдаят: Сенің алдыңнан көп кітаптар көтерген оқушы шықты, сен не істер едің? Мұғалім: -Балалар сендер өздеріңді мейірімді баламын деп санайсыңдар ма? Ендеше бәріміз бірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол үшін сендер өздеріңді не үшін мейірімді санайтындарыңды айтып, «мейірімділік ағашына» жемістерді ілеміз. № 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді. Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». |
Балалардың жауаптары тыңдалады. «Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыру(Тақтаға оқушылар осы сөздің мағынасын ашатын сөздерді қойып шығады)
«Мейірімді адам» бойындағы қасиеттерді атап өтсек: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, шыдамды,рақымшыл, жылы жүректі.
«Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) -Мейірімді болуға ….(болады), Кешірімді болуға …. (болады), Қатыгез болуға….(болмайды), Тәртіпті болуға …. (болады), Әдепті болуға ….(болады), Ұрысқақ болуға…. (болмайды), Сыпайы болуға ….(болады), Қайырымды болуға …. (болады), Бұзық болуға …. (болмайды), Бауырмал болуға …. (болады), Ақылды болуға …..(болады), Мақтаншақ болуға …. (болмайды), Шыншыл болуға….(болады), Арам болуға …. (болмайды), Маман болуға ….(болады), Жаман болуға…. (болмайды), Айтпақшы,Жаман болуға ….!(болмайды).
Күлімдеген ….мейірімді. (күн) Кіршіксіз ақ …. мейірімді! (қар) Таза мөлдір…. мейірімді! (су) Бәрімізді көтеріп түрған …. мейірімді! (жер) Аяулы …. мейірімді! (анам) Қадірлі …. мейірімді! (әкем) Әлпештеген ….мейірімді! (әжем) Еркелеткен …. мейірімді! (атам) Жылы жүзді ….мейірімді! (ұстазым) Тату-тәтті …. мейірімді! (достарым)
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады.
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сурет Тер
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
|
|
|
||||
|
Соңы 5 мин |
ҚТ №12 «Қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау ережелері»
Қорытынды: -Балалар бүгін сабақта адам бойындағы тағы бір асыл қасиет мейірімділік туралы білдіңдер? Осы сабақта өздеріңе не алдыңдар, не үйрендіңдер? (оқушылар жауабы) -Дұрыс балалар, адамдар бір-біріне әрқашан қамқоршы, адал, қиын жағдайда қол ұшын беруі керек, әр күнін күлімдеп қарсы алып, өзін қоршаған адамдарға,бауырларына мейірімділік таныта білуі керек. |
Балалар қоғамдық орындардағы тәртіп сақтау туралы айтады.
Автобуста, театрда, мұражайда, акт залында, кітапханада
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз

















