|
|
Уақыты: Сыныбы: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектебім – мейірім мекені |
|||||
|
|
|
|||||
|
|
||||||
|
Міндеті: |
|
|||||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Топқа бөлу, «Амандасу түрлері», «Жұмыла көтерген жүк жеңіл», «Бақыт мекені» |
|||||
|
Қолданылатын ресурстар |
интербелсенді тақта, стикерлер, суреттер, лента, шар |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды әр елдің амандасу салтымен бір – бірімен көрісіп орындарына жайғасады. Дөңгеленіп тұрып, керегені құрайық! Уық болып иіліп, шаңырақты құрайық! |
|||||
|
Топқа бөлу Қызыл – жүрек Сары – күн Көк – аспан таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. |
||||||
|
Сабақтың басы |
Тапсырма |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||
|
Қызығушылық Тақтаға «Отбасы», «Достық», «Мектеп», «Ұстаз»суреттерін көрсету |
Оқушылар ұсынылған суреттермен сабақтың тақырыбын табады.
|
|||||
|
«Менің жазғы демалысым» ой бөлісу |
Оқушылардан жазғы демалыс уақытында қандай қызықты жағдай болғанын сұрап, түскен суреттерін, басынан өткен қызықтарымен ой бөліседі |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс Жұмыла көтерген жүк жеңіл 1. 2023 – 2024 оқу жылынан менің күтетінім 2. Үй, мектеп, отбасы, достары, сынып |
Әр топқа түрлі суреттер беріледі. Берілген құралдармен постер қорғайды. |
||||
|
Сергіту сәті Капитан Қайық Полуба Адам сөздерін жетекші айтып отырады. |
Әр айтылған сөздерді топ мүшелері бірге қайталайды. |
|||||
|
Шығармашылық мекені. домбырамен күй орындау |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Тик ток әдісі арқылы сабақтан алған әсерлері мен ойларын жазып, жабыстырады.
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектебім мейірім мекені
Мектебім мейірім мекені
|
|
Уақыты: Сыныбы: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектебім – мейірім мекені |
|||||
|
|
|
|||||
|
|
||||||
|
Міндеті: |
|
|||||
|
Күтілетін нәтиже: |
|
|||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Топқа бөлу, «Амандасу түрлері», «Жұмыла көтерген жүк жеңіл», «Бақыт мекені» |
|||||
|
Қолданылатын ресурстар |
интербелсенді тақта, стикерлер, суреттер, лента, шар |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды әр елдің амандасу салтымен бір – бірімен көрісіп орындарына жайғасады. Дөңгеленіп тұрып, керегені құрайық! Уық болып иіліп, шаңырақты құрайық! |
|||||
|
Топқа бөлу Қызыл – жүрек Сары – күн Көк – аспан таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. |
||||||
|
Сабақтың басы |
Тапсырма |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||
|
Қызығушылық Тақтаға «Отбасы», «Достық», «Мектеп», «Ұстаз»суреттерін көрсету |
Оқушылар ұсынылған суреттермен сабақтың тақырыбын табады.
|
|||||
|
«Менің жазғы демалысым» ой бөлісу |
Оқушылардан жазғы демалыс уақытында қандай қызықты жағдай болғанын сұрап, түскен суреттерін, басынан өткен қызықтарымен ой бөліседі |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс Жұмыла көтерген жүк жеңіл 1. 2023 – 2024 оқу жылынан менің күтетінім 2. Үй, мектеп, отбасы, достары, сынып |
Әр топқа түрлі суреттер беріледі. Берілген құралдармен постер қорғайды. |
||||
|
Сергіту сәті Капитан Қайық Полуба Адам сөздерін жетекші айтып отырады. |
Әр айтылған сөздерді топ мүшелері бірге қайталайды. |
|||||
|
Шығармашылық мекені. домбырамен күй орындау |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Тик ток әдісі арқылы сабақтан алған әсерлері мен ойларын жазып, жабыстырады.
|
|||||
|
|
|
|
||||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз














