Мектебім-мейірім мекені. Жедел жәрдем нөмерлері мен сенім телефондары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мектебім-мейірім мекені. Жедел жәрдем нөмерлері мен сенім телефондары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектебім мейірім мекені тәрбие сағаты мен қауіпсіздік сабағы кіріктірілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Мектеп:

«Ж.Тәшенов атындағы №23 ІТ-мектеп лицейі» КММ

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Сатымбекова Қарлығаш

Күні:

2.09.2024ж

Сынып: 8 «Ә»

Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы:

Мектебім-мейірім мекені

Сабақтың мақсаты:

Мектептің білім ордасы ретіндегі маңызын түсіндіру;

Мейірімділік, оқу-білім туралы өз ойларын ортаға салғыза отырып, білімқұмарлыққа шақыру.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут



Психологиялық ахуал туғызу

«А,В,С» әдісі

А - сұрақ қояды.

В - жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

Мектеп

Мекен

Мейірім

Еңбек

Адамгершілік

Отаншылдық

Патриот

Білім

Имандылық



Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші,

С — бақылаушы рөлін атқарады Бақылаушы қажетті

жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді.

Ұсыныс, тілектерін айтады.








ҚБ

Мадақтау, қолдау











стикер

Сабақтың ортасы

20 минут

Тақырыпқа назар аударылады.

1.«Мектебім-мейірім мекені»

«Әріптер мен сандар» әдісі

Мұғалім әріптер мен сандарды ұсынады. Сұрақтар қояды.




2.Оқушылар 2 топқа бөліп

«Мектеп», «Мекен» сөздеріне

байланысты сөздер жазу



3. «Мектебім-мейірім мекені»

тақырыбында сұрақтар қою.

-Ең алғашқы мектебіміздің директоры;

-Ардагер ұстаздарды білесіз бе?

-Мектебіміздің ұстаздарының еңбегін білесіз бе?

-Сүйікті ұстазыңыз кім?

-Мектебіміз қай жылы ашылған?

-Мектеп жетістіктері туралы не айтасыз?

4. Ширату кезеңі. «Биографиялық поэма» әдісі

1. Есімім (Өз есіміңізді келтіріңіз)

2. Мен қандаймын? (Өзіңізді сипаттайтын үш сын есім

келтіріңіз).

3. Сүйікті іс-әрекеттерім (Қол боста айналысуды

құмартатын үш әрекетіңіз, хобби)

4. Неден қорқамын, сескенемін? (Өмірдегі қорқыныш

пен қауіптеріңіз)

5. Өмірлік қағидам (кредо) (Өмірде ұстанатын басты

қағидаңыз, ұраныңыз)

6. Сүйікті ақын-жазушыларым (Қандай ақын-

жазушыларды ұнатасыз?)

7. Сүйікті тағамдарым (Қандай тағамдарды ұнатасыз?)

8. Менің жетістіктерім (Отбасыңызда, оқуда, жұмыста

қандай жетістіктеріңіз бар?)

9. Менің арманым (Бір арманыңызды атаңыз)

10. Тегім




Оқушыларға «Әріптер мен сандар» беріледі. Сөз құрастыру арқылы өз ойларын айтады.


Венн диаграммасы арқылы өз ойларын білдіреді.



Мұғалімнің қойған сұрақтарына да жауап іздейді.









Мәтінді тыңдайды, талдауға қатысады. Сұрақтарға бірлесе отырып, бұл мамандықтың иесін анықтайды.











Сұрақтарға жауап береді.


Топтастыру құрастырады.


ҚБ: «Комплименттер бұрқасыны»





ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету.



ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету.

Смайликтер тарату









ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету.

Смайликтер тарату













ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету.

Смайликтер тарату




әріптер, сандар





Венн диаграммасы



слайд












слайд




Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия:

«Мектебім-мейірім мекені» тақырыбына «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Қорытындылау

Оқушылар сабақ барысы бойынша кері байланыс береді.


ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету.

Смайликтер тарату

парақша



ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ МЕН ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ НӨМІРЛЕРІ

Мақсаты: оқушылардың қауіп төнген жағдайда жедел қызмет пен сенім телефондарына дұрыс хабарласу дағдыларын дамыту.

Міндеті: оқушыларға қауіпті жағдайда өрт сөндіру бөліміне, полицияға, жедел жәрдемге, авариялық газ қызметіне, бірыңғай құтқару қызметіне және «111» байланыс орталығына дұрыс хабарласуды үйрету.


Сабақтың барысы:

Кіріспе

Жедел қызметтерді шақыру қағидалары.

Мұғалім: өрт құтқару қызметіне қоңырау шалу үшін телефон нөмірін ғана емес, тағы нені білу керек?

Жедел қызметке қоңырау шалған кезде диспетчерге не айту керек:

Өз атыңызды және жасыңызды ата: диспетчерге атыңды, жасыңды айтып хабарла. Бұл оларға кіммен сөйлесіп тұрғанын жақсы түсінуге көмектеседі.

Қай жердесін - хабарла: орналасқан жеріңді мүмкіндігінше дәл сипатта. Егер оны білсең, мекенжайды көрсет немесе айналаңда не көріп тұрғаныңды айтып бер.

Не болғанын айт: жағдайды және неге қоңырау соққаныңды қысқаша және анық түсіндіруге тырыс. Мысалы, апат болды, біреу ауырып қалды немесе көмек қажет.

Диспетчердің сұрақтарына жауап бер: мұқият болып, диспетчер қоятын барлық сұрақтарға жауап бер. Бұл оларға қажетті көмекті тезірек жіберуге көмектеседі.

Есте сақта!

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Авариялық газ қызметі

104

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 байланыс орталығы» балалар мен ересектер көмекке жүгінуі үшін, өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы туралы, балалардың құқықтарының бұзылуын хабарлау үшін ашылды.


«111» нөмірі – 24/7 байланыста

«111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

«111» нөмірі –ІІД және өңірлердің жедел топтарымен тәулік бойы байланыста.


111

Әр өңірде бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкіл жұмыс істейді, оған кез келген жағдайда жүгінуге болады. Өңірлік уәкілдің номерін көрсетілген сілтемелер арқылы білуге болады:

https://www.instagram.com/p/C-W91yCsA_N/?igsh=MXBtMGVremhoYzMzag==

https://www.instagram.com/p/C-W-EuCMB4Q/?igsh=MWJ1bHcyNjFlaW55Mg==

немесе 111 нөміріне қоңырау шалу арқылы біле аласыз.

Сондай-ақ, бала құқықтары бұзылған жағдайда, бала құқықтары жөніндегі республикалық уәкілге келесі сілтеме бойынша жүгінуге болады: https://www.instagram.com/zakiyevadinara?igsh=dWZ1cnNxdGI4bm9n

немесе Балалардың құқықтарын қорғау комитетіне: https://www.instagram.com/kopd_mp_rk?igsh=MWZvZnlibmdkOWtyNQ%3D%3D&utm_source=qr жүгіне аласыз.

Негізгі бөлім

Мұғалім: Жалған қоңырау шалу қандай болады?

Заңмен жалған шақыруларды шартты түрде 2 түрге бөлуге болады:

1. «Қате». Бірінші түрі көптеген азаматтарда қауіптілік сезімінің асқынуымен байланысты, сондықтан олар қоғамдық орындарда «иесіз» сөмкелер мен басқа да күдікті заттарды тапқан кезде қоңыраулар шалады. Мұндай сын-қатерлер жалған болғанымен, заңмен жазаланбайды, қолдау табады. Уақытты өткізіп алып, адамдардың өліміне немесе материалдық шығынға жол берместен, құтқару қызметіне дер кезінде қоңырау соққан дұрыс. Жалған қоңырауларға келесі жағдайлар жатады: қала тұрғындарының «Сағат қанша?» «Такси шақыра аламын ба, әйтпесе телефонымның ақшасы таусылды?» және т.б. қоңырау шалуы.

2. «Қасақана» - бұл мамандандырылған қызметтерді жалған шақыру түрі. Мұндай әрекеттердің себептері әртүрлі. Балалар еркелегісі немесе өзіне назар аудартқысы келгенде, әсіресе емтихан кезінде қоңырау соғады. Бала дүрбелең туғызып, жедел қызметтерді, мұғалімдерді аяғына көтереді, ал өзі жақын жерде отырып болып жатқан жағдайды бақылап, күліп рахаттанады. Өкінішке орай, ақылсыз балалар өздерінің ойланбаған әрекеттерімен басқаларға қандай зиян келтіретінін түсінбейді. Кейде ересектер де, мысалы, біреуден кек алғысы келгенде, күнә жасайды.

Қалай болғанда да, Сізді телефон нөмірі арқылы таба алмайды деп үміттенбеңіз. Барлық жедел қызметтерде қоңырау шалушының нөмірі мен мекен-жайын анықтауға мүмкіндік беретін техникалық құрылғылар орнатылған.

Сонымен қатар, барлық жедел қызметтер кейіннен мұрағатта сақталатын автоматты сөйлесу жазбасымен жабдықталған. Егер өтініш беруші екінші санатқа жатса, жаза өзінің адамын табады деп сенімді түрде айтуға болады.

Рольдік ойын.

Оқушыларды жұпқа бөліп, «жалған қоңыраулар» термині нені білдіретінін және оларды қалай болдырмауға болатынын талқылаңыз. Сондай-ақ, осындай қиындықтарға байланысты қоғамда қандай салдар болуы мүмкін екендігі туралы қысқаша талқылауды ұсыныңыз.

Бұл үшін әкімшілік жауапкершілік қарастырылғанын еске салыңыз.

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасы Кодексінің 438-бабы:

1. Мемлекеттік өртке қарсы қызмет, полиция, жедел медициналық көмек, авариялық қызметтер органдарын көрінеу жалған шақыру:

жеке тұлғаларға отыз айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.

3. Он төрттен он алты жасқа дейінгі кәмелетке толмағандар жасаған мемлекеттік өртке қарсы қызмет органдарын, полицияны, жедел медициналық көмекті, авариялық қызметтерді көрінеу жалған шақыру:

ата-аналарына немесе оларды алмастыратын адамдарға ескерту жасауға немесе он бес айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салуға әкеп соғады.

Кәмелетке толмағандардың әкiмшiлiк жауаптылығы он алты жастан басталады.

Қорытынды

Сабақты қорытындылау.

Тыңдалған тақырыптарға байланысты мәселелерді шешу.

«Әзіл-қалжыңға» байланысты жедел қызмет диспетчеріне қоңырау шалуға деген ұмтылыс көптеген адамдарда болуы мүмкін, бірақ мұны жасамас бұрын, мұндай «ләззат» пен көңілділік бірнеше сағатқа созылатынын және ол үшін жауап беруге тура келетінін есте ұстаған жөн.

Алайда, жалған қоңыраудың бағасы тек ақшалай баламамен өлшенбейтінін ұмытпаңыз.

Бұл, ең алдымен, адамдардың өмірі мен салауаттығы!

Және бұл әрқайсымызға әсер етуі мүмкін.

Дегенмен, өрттің немесе басқа оқиғаның нақты қаупі болған кезде, әрқашан қажетті жедел қызмет нөмірін немесе 112 бірыңғай құтқару телефонын теріңіз, сонда көмек міндетті түрде келеді!

Тексерілді: .

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2024
699
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі