Материалдар / Мектебім-мейірім мекенім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектебім-мейірім мекенім

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім күніне тәрбие сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2024
137
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

«Мектебім-мейірім мекені!»

      (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

ТӘРБИЕ

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:

01.09.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Мектебім-мейірім мекені!»

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру;

Жас ұрпақтың танымдық көзқарасын, ой-өрісін, дүние-танымын кеңейту, іскерлік қасиеттерін дамыту;

Логикалық ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, оқушылар бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.Мемлекеттік тілімізді сүйе білуге үйрету, туған елін, жерін құрметтейтін саналы, ізденімпаз болуға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

Танымдық көзқарасы қалыптасады.Ой – өрісі , дүниетанымы ойлау , сөйлеу қабілеттері шыңдалады.Туған жерін құрметтейтін саналы ұрпақ қалыыптасады.

Құндылықтар

Ұлттық құндылықтар

-достық пен жауапкершілік

-бір-біріне сыйластық

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

Басы

«Ой қозғау»

















Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен амандасу,тоқа бөлу

-ҚР Мемлекеттік Гимнін орындау

Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру

Миға шабуыл:

Абай сипаттаған толық адам кім? Абай «жүректі» жырлайды.

Біреуінің күні жоқ біреуінсіз,

Ғылым сол үшеуінің жөнін білмек, –

деп ғылымға ден қоя отырып:

Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті:

Ыстық қайрат, нұрлы ақыл,

жылы жүрек, –

деп ой қорытады. Мұндағы «ыстық», «нұрлы», «жылы» эпитеттеріне ақын терең мағына үстеген. Ақылдың өзін «нұрлы ақыл», «суық ақыл» деп бөлген ақын жоғарыдағы қарасөзінде айтқандай, әділет, нысап, ұят, рақым, мейірбаншылықтың ұясы жүрекке бірінші орынды беруі, соған ішкі қуатты, ақыл-ойды билетуі


«5-5-1» Белсенді оқыту әдісі

-Балалардың жазғы демалысы және жаңа оқу жылынан нені күтеміз

-«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында бала үшін қызықты,маңызды оқиғаларды, оқылған кітаптарды талдау

-Қосымша көрнекі құралдар,мұражай, кітапхана ресурстары

-Бейнеролик «Мектебім-мейірім мекені»

-Хэштег #Bilim_quni


Топтық жұмыс: «ДЖИГСО» әдісі

оқушылар слайд бойынша тақырыпқа қатысты тәрбие сабағының мазмұнын ашады.

1 топ-Мектеп

2-топ -Мейірім

3 топ-Мекен


«Білім шамы» әдісі

Бұл әдіс арқылы жасырылған тапсырмалар:

- «Мектеп-кеме,білім-теңіз»

Білім – ырыс қазығы»

Тіліңмен жүгірме, біліммен жүгір»

Жеті жұрттың тілін біл,

Жеті түрлі білім біл»

Білегіңе сенбе, біліміңе сен»




Презентациямен жұмыс

«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша тапсырманы орындайды/Оқушылардың

жазғы демалыстағы суреттерін жинастырып «Мектебім-мейірім мекенім» тақырыбымен салыстырып,

Венн диаграммасына салады

-Бейнеролик «Мектебім-мейірім мекені»

-Хэштег #Bilim_quni


Оқушылар мұғаліммен амандасады

-ҚР Мемлекеттік Гимнін орындайды

Сабақ тақырыбымен және тәрбие сағатының мақсатымен танысады


Оқушылар берілген тапсырманы орындайды



Оқушылар жазғы демалыстары бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады















Әр топтағы оқушылар жаз мезгілінде оқыған оқулықтары бойынша шағын ойларымен топ арасында бөліседі





Оқушылар шамға жарық түсіру арқылы берілген тапсырмаларды орындайды

Picture 8

  • Оқушыларды ынталандыру,тиімді кері байланыс беру:

  • Жарайсың!

  • Тамаша!

  • Сенің қолыңнан келеді!

  • Ұтымды ой!









ҚБ «Ынталандыру» әдісі



  • Оқушыларды ынталандыру,тиімді кері байланыс беру:





  • Жарайсың!

  • Тамаша!

  • Сенің қолыңнан келеді!

  • Ұтымды ой!





Презентация


Оқулық, интербелсенді тақта













Презентация
















«Шам» үлгілері,жарық шамы










Венн диаграммасы


Сабақтың соңы

Рефлексия

«Табыс сатысы»

Оқушыларға

«Табыс сатысы» парағы таратылады. Бағалау парағын толтырады

(f): «Табыс сатысы» әдісі




Рефлекция қағазы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!