Сабақтың
Басы
«Ой
қозғау»
Сабақтың ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:Оқушылармен амандасу,тоқа бөлу
-ҚР Мемлекеттік
Гимнін орындау
Сабақ тақырыбын
және оқу мақсатын таныстыру
Миға
шабуыл:
Абай сипаттаған толық адам
кім? Абай «жүректі» жырлайды.
Біреуінің күні жоқ
біреуінсіз,
Ғылым сол үшеуінің жөнін
білмек, –
деп ғылымға ден қоя
отырып:
Үш-ақ нәрсе адамның
қасиеті:
Ыстық қайрат, нұрлы
ақыл,
жылы жүрек,
–
деп ой қорытады. Мұндағы
«ыстық», «нұрлы», «жылы» эпитеттеріне ақын терең мағына үстеген.
Ақылдың өзін «нұрлы ақыл», «суық ақыл» деп бөлген ақын жоғарыдағы
қарасөзінде айтқандай, әділет, нысап, ұят, рақым, мейірбаншылықтың
ұясы жүрекке бірінші орынды беруі, соған ішкі қуатты, ақыл-ойды
билетуі
«5-5-1» Белсенді
оқыту әдісі
-Балалардың жазғы
демалысы және жаңа оқу жылынан нені күтеміз
-«Оқуға құштар
мектеп» жобасы аясында бала үшін қызықты,маңызды оқиғаларды,
оқылған кітаптарды талдау
-Қосымша көрнекі
құралдар,мұражай, кітапхана ресурстары
-Бейнеролик
«Мектебім-мейірім мекені»
-Хэштег
#Bilim_quni
Топтық жұмыс:
«ДЖИГСО» әдісі
оқушылар слайд
бойынша тақырыпқа қатысты тәрбие сабағының мазмұнын
ашады.
1
топ-Мектеп
2-топ
-Мейірім
3
топ-Мекен
«Білім шамы» әдісі
Бұл әдіс арқылы
жасырылған тапсырмалар:
-
«Мектеп-кеме,білім-теңіз»
-«Білім – ырыс
қазығы»
-«Тіліңмен жүгірме, біліммен
жүгір»
-«Жеті жұрттың тілін
біл,
Жеті түрлі білім
біл»
-«Білегіңе сенбе,
біліміңе сен»
Презентациямен жұмыс
«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша тапсырманы
орындайды/Оқушылардың
жазғы демалыстағы суреттерін жинастырып «Мектебім-мейірім
мекенім» тақырыбымен салыстырып,
Венн диаграммасына салады
-Бейнеролик
«Мектебім-мейірім мекені»
-Хэштег
#Bilim_quni
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады
-ҚР Мемлекеттік
Гимнін орындайды
Сабақ тақырыбымен
және тәрбие сағатының мақсатымен танысады
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды
Оқушылар жазғы демалыстары бойынша сұрақтарға тез-тез жауап
беріп белсене қатысып отырады
Әр топтағы оқушылар жаз мезгілінде оқыған оқулықтары
бойынша шағын ойларымен топ арасында бөліседі
Оқушылар шамға жарық
түсіру арқылы берілген тапсырмаларды орындайды
|
ҚБ «Ынталандыру»
әдісі
-
Жарайсың!
-
Тамаша!
-
Сенің қолыңнан
келеді!
-
Ұтымды
ой!
|
Презентация
Оқулық, интербелсенді тақта
Презентация
«Шам» үлгілері,жарық шамы
Венн диаграммасы
|