Материалдар / Мектеп алды даярлық тобының мамыр циклограммасы

Мектеп алды даярлық тобының мамыр циклограммасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп алды даярлық тобының мамыр циклограммасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
235
0 рет жүктелген
1350 ₸ 1500 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_______________________________

Меңгеруші:_____________________________

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

Мамыр айы 2024 жыл 1 апта


Күн тәртібінің кезеңдері

Дүйсенбі

29.04.2024

Сейсенбі

30.04.2024

Сәрсенбі

01.05.2024

Бейсенбі

02.05.2024

Жұма

03.05.2024

Балаларды қабылдау

Балалардың денсаулығын бақылау, оларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Жайлы жағдай жасап, әр баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау

(Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет)

Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен,

кеңес, әңгімелесу

Балалардың көңіл күйі, денсаулығы жайында ата-анамен әңгімелесу.

Мамыр айында болатын демалыс күндер туралы ақпарат беру.

Балалардың дербес әрекеті

(баяу қимылды, үстел үсті ойындары,

бейнелеу іс- әрекеті,

кітаптарды қарау және басқалар)

Топта балалар арасында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу.

Балалармен жеке жұмыс.

Табиғат бұрышындағы еңбек (бөлме өсімдіктеріне күтім жасату) Балалармен жеке жұмыс.

(танымдық іс-әрекет)

Шағын ойын орталықтарында олардың еркін ойындарын ұйымдастыру, үстел үсті ойындары, логикалық ойындар.

(Қарым-қатынас іс-әрекеті және танымдық іс-әрекет)


Өнер орталығында сурет салғызу, суретті кітапшаларды бояуда түстерді өз қалауы бойынша таңдауын дамыту (бейнелеу іс-әрекеті)



Құрастыру материалдарымен, табиғи заттармен құрастыру ойындарын ойнату.

Балалармен жеке жұмыс.

(танымдық, зерттеу іс-әрекеттері)


Кітаптарды қарату, балалардың назарын кітаптың безендірілуіне, иллюстрацияларына аудару. (көркем әдебиет)



Ертеңгілік жаттығу

Мамыр айына арналған таңертеңгі жаттығуларды орындату. таңертеңгі жаттығуды орындауға қызығушылық тудыру, дене бітімін қалыптастыру және нығайту.

(Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).


Таңғы ас

Таңғы ас алдында қолдарын сумен сабындап жуу мәдениетін жетілідіру. Гигиеналық шараларды жүргізуде балалардың өзара көмегін қолдау.

Өзіне-өзі қызмет көрсету және киіміне күтім жасау дағдыларын пысықтау. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) Асханада кезекшілердің міндеттерін орындату. Шамасы келетін, бірлескен еңбек әрекетіне қатысуға, бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге, дербестік пен жауапкершілікке баулу. (танымдық іс әрекет)

Мәдениетті тамақтану және ас ішу құралдарын еркін қолдану дағдыларын жетілдіру.


Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Шаттық шеңбері

«Таңғы тілек» балалардың бір біріне жақсы тілек айтуын қалыптастыру. Жаңа сөздер ендіру.

Өзін мәдениетті ұстау, әдепті және сабырлы болуды үйрету. (Қарым-қатынас іс-әрекеті)

Балалардан сезінген әсерлерімен бөлісуді ұйымдастырып, жаңалықтарды білуге ынталандыру.

Достық туралы не біледі? Достықтың түрлері? Достық қарым қатынас туралы не біледі және не білгісі келеді сұрау және бірлескен жоспарларды, мәселелерді талқылату, қызығушылықтары бойынша ұйымдастырылған іс әрекет түрін таңдату, ережелер туралы келісу және т. б.

Мектепке дейінгі ұйымның кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекеттер

Сөйлеуді дамыту

Сурет бойынша әңгіме. Міндеттері:Көктемнің суретінен не көріп тұр? Қыстың суретінде не көріп тұр. Айырмашылықтарын атату. Сөйлеуде интонациялық мәнерлілік құралдарын қолдану: дауыс қарқынын, логикалық үзіліс пен екпінді реттеуді үйрету


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Негізгі қимылдар:

Жүру:заттардың, кегльдердің арасымен, жіптерден аттап жүру;

Тепе-теңдікті сақтау: гимнастикалық скамейканың бойымен екі қадам қашықтықта орналасқан іші толтырылған доптардан аттап өту;

Еңбектеу, өрмелеу: гимнастикалық қабырғамен өрмелеу және бір гимнастикалық қабырғадан екіншісіне ауысып өрмелеу.

Лақтыру, қағып алу, домалату: допты екі қолымен бір-біріне (арақашықтығы 1,5–2 метр) басынан асыра лақтыру,

Қимылды ойын:

Қалпақ және кішкене таяқша

Математика негіздері

Карточкалар арқылы көктем және қыс мезгілінде қолданылатын заттарды бөлгізу.

Міндеттері:Оларды топтастырып жиын жасату. Қай заттан жиын шықпайтынын анықтату. «Бір» сөзінің мағынасы, ол тек бір затты ғана емес, сондай-ақ жиынның бір бөлігі ретінде заттардың тобын білдіретінін түсіндіру.

Тік және көлбеу таяқшаларды

дәптердің тор көзінде сызуға үйрету.


Қоршаған ортамен таныстыру

Үй жануарлары

Міндеттері:Үй жануарлары туралы мультфильм тамашалату. Бақылау арқылы төрт түліктің пайдасын білу, оларды күтіп-баптау, жылдың әр мезгілінде олардың сыртқы түрі мен тіршілік ету ерекшеліктерін сипаттау дағдысын қалыптастыру. Дидактикалық ойын «Үй жануарын тап» ғажайып қоржынға қолын салып, сипап сезу арқылы танып айтқызу.

Көркем әдебиет

Санамақ жаттату

Міндеттері:Топ, топ, добым

Топ, топ, добым домалақ, Қайда кеттің домалап?

«Біp, екі»,- деп, eкi ұрдым, Терезеге секірдің.

«Үш, төрт, бес»,- деп үлгepдiм,

Ішіне ендің гүлдердің.

«Алты, жеті,- дегенде,

Жаттың шоршып еденде.

«Сегіз, тоғыз, он»,- дедім, Енді ырқыма көнбедің.

Топ, топ, добым домалақ, Қайда кеттің домалап?

Ғалым Океев

Жаңылтпашты айтқызу

Тақпақ жаттап,

Айтсақ жақсы-ақ.

Жатқа тақпақ,

Жатта тақ-тақ.


Музыка


Сауат ашу негіздері

Жазып үйренеміз

Міндеттері:Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу дағдысын қалыптастыру.



Сурет салу Мүсіндеу

Жапсыру,құрастыру

Ұжымдық жұмыс Міндеттері:Ұжыммен бірге жұмыс істету, Міндеттерді өзара келісіп орындату. «Достарымызбен ойнайтын ойыншықтар» тақырыбында сурет салғызу. Екі немесе одан көп бала ойнай алатын ойыншықтарды бейнелеуді ұйымдастыру.


Достар туралы ертегілерді естеріне түсіру, кейіпкерлерін мүсіндету. Ертегілер мен әңгімелердің мазмұны бойынша сюжеттік композицияларды құру дағдыларын жетілдіру.



Достық туралы ертегі желісі бойынша сюжеттік жапсыруда заттардың өлшеміне қарай арақатынасын бере білуді жетілдіру.



«Біздің балабақша» тақырыбында құрастыру.

Құрастырылған құрылыстың шынайы бейнесі арасында байланыс орнатуды дамыту.



Сөйлеуді дамыту

Көмек және қамқорлық

Міндеттері:Балаларды бір-біріне көмек қолын созуға, бірлесіп, келісіп ойнауға, тапсырманы орындауға, бір-бірінің қуанышына ортақтаса білуге, бір-біріне қамқор болуға баулу. Достық қарым қатынасты нығайтудың әдіс тәсілдері тақырыбында еркін әңгіме жүргізу.


Музыка


Сауат ашу негіздері

Жазу тәртібі

Міндеттері:Жазуды көзбен қадағалай отырып, қаламды немесе қарындашты дұрыс, еркін ұстап, үстінен қатты қысып күш түсірмей, саусақтармен біркелкі жоғарыдан төменге, солдан оңға қимылдарды орындап, сызықтарды үзбей салу дағдысын қалыптастыру.


Қоршаған ортамен таныстыру

Жеңіс батырлары

Міндеттері:Өз Отанын жақсы көру, оны қорғауды, Қазақстан әскерінің маңыздылығын түсіндіру. Ұлы Отан соғысы жылдарында отанын қорғаған қазақстандық жауынгерлердің - Кеңес одағының батырлары Бауыржан Момышұлының, Әлия Молдағұлованың, Мәншүк Мәметованың, Халық қаһарманы Рахымжан Қошқарбаевтың ерліктері туралы айтып, оларды құрметтеуді үйрету.

Мемлекеттік мерекелердің Қазақстан халқының бірлігі мерекесі, Отан қорғаушы күні маңыздылығын түсіндіру.Мерекелерге белсенді қатыстыру.


Көркем әдебиет

Жұмбақ шешу,

Міндеттері:

Төрінде тұр нұр көзі,

Жердің биік күмбезі.

(Аспан)

Үлкен алтын табақтан,

Әлемге нұр таратқан.

(Күн)

Алып кілем

Гүлге толы

Үсті кілең.

(Жер)

Айтыс өнеріне баулу, айтысты тыңдату не туралы екенін анықтату.


Математика негіздері Циферблат бойынша уақытты анықтау

Міндеттері:Сағаттың түрлерімен таныстыру. Сағатты тани білуін жетілдіру.

Нүктелерді, өрнектерді

дәптердің тор көзінде сызуға үйрету.


Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар

Негізгі қимылдар:

Жүру:заттардың, кегльдердің арасымен, жіптерден аттап жүру;

Тепе-теңдікті сақтау: гимнастикалық скамейканың бойымен екі қадам қашықтықта орналасқан іші толтырылған доптардан аттап өту;

Еңбектеу, өрмелеу: гимнастикалық қабырғамен өрмелеу және бір гимнастикалық қабырғадан екіншісіне ауысып өрмелеу.

Секіру: оң және сол аяқты алмастыра отырып, арқаннан, сызықтан секіру


Қимылды ойын:

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!