Материалдар / Мектеп ережеі

Мектеп ережеі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні:Дүниетану Мектеп:Ү.Кәрібаев атындағы орта мектеп МДШО

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 В бөлім «Менің мектебім»

Күні: 26.10.17ж Мұғалімнің аты-жөні: Хусаян Лазат

Сыныбы: 1 «Б» Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Мектеп ережелерін білу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.3 мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру


Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар: Мектеп және сыныптағы тәртіп ережелерін түсінеді.

Көптеген оқушылар: Мектеп ережелерін айта алады.

Кейбір оқушылар:Мектептегі ережелерді сақтай алады.

Бағалау критерийлері


Мектеп ережелерін түсінеді.

Мектеп ережелерін айта алады

Тілдікмақсаттар

Тірек сөздер:ереже(правила, rule)

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану,сауат ашу

АКТ қолданудағдылары

АКТ,оқулық

Бастапқыбілім

Өздерінің мектептері жайлы біледі,сипаттайды іші ережелерін айта алады.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин











5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату.

Кел, балалар, күлейік, 
Күлкіменен түлейік! 
Қабақ түйген не керек, 
Көңілді боп жүрейік! 
Кел, балалар, күлейік! 
Күлкіменен түлейік! 
Күлкі көңіл ашады, 
Күліп өмір сүрейік! 


1

«Жұптас,бөліс,талқыла» әдісі арқылы

Мектеп ережелеріне байланысты жұп боп сұрақтарға жауап береді

Мектеп ережелері деген не?

Ережелер не үшін қажет?

Ереже сақталмаса,не болу мүмкін?

ҚБ: «Отшашу» арқылы бағалау



Алқандарын ұстау арқылы бүгінгі сабақты баста











Оқулық

Сабақтың

ортасы


5 мин




8мин






















Сергіту сәті

2 мин





5 мин



5 мин

2 Таныстырлым

(М.Т) Мектеп – біздің ортақ үйіміз. Мектептің өз ережелері бар. Өз тәртібің үшін жауапты бол. Сонда мектепте әрқашан тәртіп болады.


3 Мектепке қандай затты апаруға болмайды?

Мектепке апаруға болатын заттарды жасыл түспен боя.

Мектепке апаруға болмайтын заттарды қызыл түспен боя.

Мұғалімнің рұқсатымен мектепке апаруға болатын заттарды

сары түспен боя.

Бос шеңберлерге тағы қандай заттарды салар едің?

ҚБ: «Бағдаршам» арқылы бағалау


Аяқпенен топ, топ, топ,
Алқымменен лоп-лоп-лоп,
Бір оңға, бір солға


3

Кел, талқылайық!

Мұғалім сенен демалыс күні сыныпқа гүл отырғызу үшін мектепке келу керектігін айтты. Ал сен достарыңмен стадионға баруды жоспарлап қойдың. Сен не істер едің?

ҚБ: «Басбармақ» арқылы көрсету


4 «Орындап көр» айдары

Сынып ережелерін құрастыртқызу

Оны оқушылармен бірге талқылап түсіндіру.

ҚБ: «Отшашу» арқылы бағалау



Мазмұнды суреттер, оқулық .




Дидактикалық материал























Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды






Оқулық







Сабақтың соңы


5 мин


Кері байланыс «Ауа райы» әдісімен

Сабақты сабақты сабақты

Жақсы жартылай түсінбедім

Түсіндім түсіндім




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жеке жұмыс арқылы әрбір бала жануарлардың ретін дұрыс анықтау арқылы қабілеті жоғары, орташажәне төмен оқушылар анықталады.Осының нәтижесінде әрбір балаға келесі сабақта деңгейлік тапсырмалар дайындалады.

«Отшашу»

«Басбармақ»

Кері байланыс: «Ауа райы»

Оқушылардың бір біріне деген қалам,қарындашты дұрыс ұстауын қадағалау

Сабақтан кейінгі рефлексия

Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті ме?

Таңдап алынған әдіс тәсілдер қолайлы болдыма?

Алдағы уақытта не істер едіңіз?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


















3 Мектепке қандай затты апаруға болмайды?

Мектепке апаруға болатын заттарды жасыл түспен боя.

Мектепке апаруға болмайтын заттарды қызыл түспен боя.

Мұғалімнің рұқсатымен мектепке апаруға болатын заттарды

сары түспен боя.

Бос шеңберлерге тағы қандай заттарды салар едің?




Пәні:Дүниетану Мектеп:Ү.Кәрібаев атындағы орта мектеп МДШО

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 В бөлім «Менің мектебім»

Күні: 09.11.17ж Мұғалімнің аты-жөні:Аманғабыл Р

Сыныбы: 1 «Б» Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Дос болайық бәріміз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау.

1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.

Сабақмақсаттары

«Достық», «қарым-қатынас» ұғымымен танысып, оның адам өміріндегі маңызын түсінеді;

Өмірде қарым-қатынас ережесін қолдануды үйренеді.

Бағалау критерийлері


Оқушылар әр берілген тапсырмадан кейін, бір-бірін алдарындағы бағдаршам түсімен бағалап отырады.

Тілдікмақсаттар

қарым-қатынас – общение – communication;

әңгімелесуші – собеседник – talker;

диалог – диалог – dialogue.

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану, математика.

АКТ қолданудағдылары

АКТ,оқулық

Бастапқыбілім

Өздерінің мектептері жайлы біледі,сипаттайды іші ережелерін айта алады.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин











5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату.

Кел, балалар, күлейік, 
Күлкіменен түлейік! 
Қабақ түйген не керек, 
Көңілді боп жүрейік! 
Кел, балалар, күлейік! 
Күлкіменен түлейік! 
Күлкі көңіл ашады, 
Күліп өмір сүрейік! 

1 (Ж)

«Жұптас,бөліс,талқыла» әдісі арқылы

Менің ортам.Суретке қарап.

Осы суреттер қатарына тағы кімді қосасыңдар?

Сен кіммен не үшін араласасың?

Осы суретті бір сөзбен айтқанда қалай айтуға болады?


Алқандарын ұстау арқылы бүгінгі сабақты баста











Оқулық

Сабақтың

ортасы


5 мин







5мин


















Сергіту сәті

5 мин











5 мин













5 мин

2 Таныстырлым(М.Т)

  • ДОСТАР — деген сөздерді естігенде ойларыңа қандай сөздер келеді?

  • ДОС → адал, мейірімді, шыншыл, қайырымды, көмектеседі, ұқыпты, жанашыр, қамқор.

  • Достар тату, мейірімдіболады /дружный, любезный/.

  • Достарбір-бірінекөмектеседі.


3 (Жеке)

Дұрыс қарам қатынас түрлері:








Суретте олар не туралы әңгімелесіп тұр деп ойлайсыңдар?

-Қандай қарым-қатынасты дұрыс деп санайсыңдар?

-Неліктен?

-Біздің сыныпта осындай жағдайлар болды ма?

-Сыныптастармен арақатынасымыз қандай?


Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).


3 (М.Т)

Сыныптағы қарым-қатынас ережесі

-Сұхбаттасыңның сөзін бөлме, аяғына дейін тыңда.

-«Өтінемін» және «рақмет» сөздерін қолдан.

-Адамды ренжітіп алатын сөздерді айтпа.

Рақмет, Әділхан.

-Айтыңдаршы, адамды ренжітетін қандай сөздер білесіңдер?

-Осыдан былай осы сөздерді айтамыз ба?

Онда маған бүгіннен бастап ешкімді ренжітпеуге уәде бересіңдер ма?


4 (Ж)

«Орындап көр» айдары

Сыныптағы қарым қатынас ережелерін ойлап тап.

Жұбыңа айтып бер.



Мазмұнды суреттер, оқулық .

















Оқулық

Оқушылар сұрақтарға жауап береді








Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды












Оқулық







Сабақтың соңы


5 мин


Кері байланыс «Ауа райы» әдісімен

Сабақты сабақты сабақты

Жақсы жартылай түсінбедім

Түсіндім түсіндім




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жеке жұмыс арқылы әрбір бала жануарлардың ретін дұрыс анықтау арқылы қабілеті жоғары, орташажәне төмен оқушылар анықталады.Осының нәтижесінде әрбір балаға келесі сабақта деңгейлік тапсырмалар дайындалады.

Жеке,ұжымдық тапсырмала арқылы оқушылардың білімін анықтау.

Оқушылардың бір біріне деген қалам,қарындашты дұрыс ұстауын қадағалау

Сабақтан кейінгі рефлексия

Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті ме?

Таңдап алынған әдіс тәсілдер қолайлы болдыма?

Алдағы уақытта не істер едіңіз?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Пәні:Дүниетану Мектеп:Ү.Кәрібаев атындағы орта мектеп МДШО

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2 А бөлім «Менің отбасым және достарым»

Күні: 16.11.17ж Мұғалімнің аты-жөні:Аманғабыл Р

Сыныбы: 1 «Б» Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Менің отбасым

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру;

1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау

Сабақмақсаттары

«Отбасы» сөзінің мағынасын біледі.

Отбасындаға өзге мүшелерін және туыстарын айта алады.

Жетістік критерийлері


«Отбасы» сөзінің мағынасын білу.

Отбасындаға өзге мүшелерін және туыстарын айта алау.

Тілдікмақсаттар

отбасы – cемья – family;

отбасылық шежіре – родословная – geneology;

отбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditions.

Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану, математика.

АКТ қолданудағдылары

АКТ,оқулық

Бастапқыбілім

Өздерінің мектептері жайлы біледі,сипаттайды іші ережелерін айта алады.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин











5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату.

Кел, балалар, күлейік, 
Күлкіменен түлейік! 
Қабақ түйген не керек, 
Көңілді боп жүрейік! 
Кел, балалар, күлейік! 
Күлкіменен түлейік! 
Күлкі көңіл ашады, 
Күліп өмір сүрейік! 


1 (Ж)

«Жұптас,бөліс,талқыла» әдісі арқылы

Кел талқылайық!

Суретте кімдер бейнеленген?

Бұл адамдарды не біріктіреді?

Рисунок 13


Менің отбасым?

Өз отбасылары туралы әңгімелеп беріңдер.

Отбасыңның үлкені кім?

Оған отбасылар мүшелері қалай қарайды?


Алқандарын ұстау арқылы бүгінгі сабақты баста











Оқулық

30 бет

Сабақтың

ортасы


5 мин





5мин












Сергіту сәті

5 мин











5 мин
















5 мин

2 Таныстырлым (М.Т)

Отбасы-ең жақын және туыс адамдар.Әр отбасында жақсы қарым қатынас өте маңызды.Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді.

3 (Жеке)


Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).


4(Ұ.М.Т)

Сен білесің бе?

15 мамыр – Халықаралық отбасы күні. Қазақстанда Отбасы күнін қыркүйекте мерекелейді.

5(Ж)

«Орындап көр» айдары

«Отбасылық шежіреге» туыстарыңның суреттерін

салғызу.

6 (Ұ)

«Ой қозғау» әдісі арқылы бүгінгі сабақта түсінгендерін сұрақ арқылы қортындылау.

«Тату-тәтті отбасы» ойыны

Сенің анаңның анасы саған кім болады?

(Нағашы әже).

Менің анамның қызы, бірақ мен емес?

(Shape1 Әпке, сіңлі).Shape2

Сенің әкеңнің әкесі? (Aта). Сенің әкеңнің ағасы саған кім болады?

(Көке).

СShape3 енің әкеңнің әпкесі саған кім болады? (Әпке).



Мазмұнды суреттер, оқулық .






Оқулық31 бет

Дәстүрлерді айтады














Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды










Оқулық

31 бет











Сұрақтарға жауап береді

Сабақтың соңы


5 мин


Кері байланыс «Ауа райы» әдісімен

Сабақты сабақты сабақты

Жақсы жартылай түсінбедім

Түсіндім түсіндім




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жеке жұмыс арқылы әрбір бала жануарлардың ретін дұрыс анықтау арқылы қабілеті жоғары, орташажәне төмен оқушылар анықталады.Осының нәтижесінде әрбір балаға келесі сабақта деңгейлік тапсырмалар дайындалады.

Жеке,ұжымдық тапсырмала арқылы оқушылардың білімін анықтау.

Оқушылардың бір біріне деген қалам,қарындашты дұрыс ұстауын қадағалау

Сабақтан кейінгі рефлексия

Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті ме?

Таңдап алынған әдіс тәсілдер қолайлы болдыма?

Алдағы уақытта не істер едіңіз?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












Пәні:Дүниетану Мектеп:Ү.Кәрібаев атындағы орта мектеп МДШО

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2 А бөлім «Менің отбасым және достарым»Күні: 22.12.17ж Мұғалімнің аты-жөні:Cапакова Айнур

Сыныбы: 1 «В» Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Отбасындағы мерекелер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.6.1 отбасылықмерекелердіңбірінсипаттау


Сабақмақсаттары

«Отбасы» сөзінің мағынасын біледі.

Отбасындаға меркелерді ажырата атады.

Жетістік критерийлері


«Отбасы» сөзінің мағынасын білу.

Отбасындаға меркелерді ажырата алу.

Тілдікдағдылар

отбасы – cемья – family;

отбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditions.

Ойлау дағдылары

Білу,түсіну,қолдану

Құндылықтарды дарыту

Шығармашылыққа және сын тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану, математика.

АКТ қолданудағдылары

АКТ,оқулық

Бастапқыбілім

Отбасындағы мерекелерді көрсетіп өз ойларын толық жеткізе алады.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин











5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал орнату.

Кел, балалар, күлейік, 
Күлкіменен түлейік! 
Қабақ түйген не керек, 
Көңілді боп жүрейік! 
Кел, балалар, күлейік! 
Күлкіменен түлейік! 
Күлкі көңіл ашады, 
Күліп өмір сүрейік! 


1 (Ұ)

«Ой қозғау»әдісі арқылы

Суретке қараңдар.

Сендерге отбасыларыңда қандай мереке ұнайды?Неге?


Алқандарын ұстау арқылы бүгінгі сабақты баста











Оқулық

32 бет

Сабақтың

ортасы


5 мин





5мин














Сергіту сәті

5 мин











5 мин








5 мин

2 Таныстырлым (М.Т)

Отбасындағы мереке-ерекше дәстүр.Кішкентай қуанышты шағын мерекеге айналдыруға болады.

Мұндағы ең маңыздысы-отбасы мүшелерінің бірге болып,бір-біріне қуаныш сыйлау.


3 (Жеке)

Әр халықтың өз салт дәстүрі бар.Ең маңызды салт дәстүрдің бірі балаға ат қою.Қазақта бала есімінің мағынасына көп мән береді


Армысың досым,
Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).
Алақанға салып алақан,
Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).
Жер шарындай айналып,
Әлемге жарық ұқсайық (айналады).
Қолымызды көтеріп,
Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).
Ортамызда күн нұры,
Құшаққа оны алайық (құшақтасады).


4(Жеке)

«Орындап көр» айдары

Отбасында атап өтетін мерекені атап беріңдерш?

Оны қалай өткізуге болады?

Мереке өткізуге қажет заттардың тізімін жаса?


5(Ж)

«Жұптас,бөліс,талқыла»

әдісі арқылы бүгінгі сабақта түсінгендерін ҚБ тапсырмаларын жұппен айтып береді.



Мазмұнды суреттер, оқулық .






Оқулық 33 бет

Дәстүрлерді айтады














Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды










Оқулық

33 бет









ҚБ тапсырмалар жинағы

Сабақтың соңы


5 мин


Кері байланыс «Ауа райы» әдісімен

Сабақты сабақты сабақты

Жақсы жартылай түсінбедім

Түсіндім түсіндім




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жеке жұмыс арқылы әрбір бала жануарлардың ретін дұрыс анықтау арқылы қабілеті жоғары, орташажәне төмен оқушылар анықталады.Осының нәтижесінде әрбір балаға келесі сабақта деңгейлік тапсырмалар дайындалады.

Жеке,ұжымдық тапсырмала арқылы оқушылардың білімін анықтау.

Оқушылардың бір біріне деген қалам,қарындашты дұрыс ұстауын қадағалау

Сабақтан кейінгі рефлексия

Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті ме?

Таңдап алынған әдіс тәсілдер қолайлы болдыма?

Алдағы уақытта не істер едіңіз?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Хусаян Лазат
05 Ақпан 2019
615
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі