Сабақтың тақырыбы | Мектеп туралы әңгімелерді мазмұндау. Шш дыбысы мен әрпі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін ОБ сілтеме) | Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну2.5 Мәтін бойынша сұрақ қоя білу және жауап бере білу |
Сабақ мақсаттары | 1.1.1.1 Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен). |
Тілдік мақсат
| Шш әрпіне байланысты сөздер, мектепке байланысты сөздер: оқушы, мұғалім, кітапхана, сынып, асхана, сабақ, тақта, парта |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 5 – 7 минут
| Көңілді шеңберге жиналу. Оқушылар мектеп тақырыбына байланысты сөздерді айтады.Шаттық шеңбері. «Көңілді күн» Балалар келген қонақтармен сәлемдеседі.– Балалар, «Қазақ тілі әлеміне» саяхатымызды жалғастырып, бүгінгі сабақта сендер мектеп туралы, О о дыбысы мен әрпі туралы өте қызықты мәліметтер аласыңдар.Слайд №1. Аралық тақырып «Менің мектебім» бойынша балалардың ойын, тілін дамыту.Балаларға мектептің суреті көрсетіледі.
(Б) Сұрақ қою.– Балалар, сендер 1 қыркүйек күні қайда келдіңдер?– Сендер қай мектепте оқисыңдар?– Сен қай сыныпта оқисың?– Мектепте кімдер жұмыс істейді?/Суреттер көрсету: мұғалімдер, дәрігер, аспаз, күзетші/– Мектептегі қандай орындарды білесіңдер?/Суреттер көрсету: сынып бөлмесі, кітапхана, мәжіліс залы, асхана/ |
|
Сабақ ортасы 25-30 минут | Балалар сендерге мектепте оқыған ұнай ма?Ендеше бүгін мектеп туралы өлеңдер оқимыз.Мектебім - айтар әнімСан рет қайталадымСан рет қайталадымӨзіңнен алғанымдыӨзіңе қайтарамын.
Мақалды дұрыс құрастырып оқы. «Шашылған сөздерді орнына қой»-Оқу - білім азығы, Білім – ырыс қазығы.-Білімдіге дүние жарық. Білімсіздің күні кәріп.-Мектеп – кеме, білім – теңіз.Топтық тапсырма1 топ. -Сендер осы мәтінді қалай аяқтар едіңдер?Адам өміріндегі қызықты сәттердің бірі мектепте өткізген уақыт болып табылады. Мектеп-білім теңізіндегі үлкен кеме. Осы кемеде он екі жыл уақытты әр бала өткізеді. Мектеп табалдырығын тарыдай болып аттаймыз. Білім алып, таудай болып шығамыз...2 топ. Сурет бойынша мәтін құрастырады.
Оқушыларға Оо дыбысы мен әрпін меңгерту. Оқушылар Оо дыбысына байланысты сөздер ойлап табады, сөйлемдер құрайды.Жазу үлгісіне Оо әрпін жазады.Сөздердің ішінен о әрпі бар сөздерді тауып, астын сызады.Суреттерді сөздермен сәйкестендіреді.Жұмбақ шешу. Бұл жұмбақтың жауабын мен мына суретке жасырып қойдым.Үрлесең жеп-жеңілЕлпілдеп кетедіҰшырсаң көк теңбілБұлтқа да жетеді.
Ақ шар бар,Көк шар бар.Көп шар бар,Бес шар бар.
Бұл жұмбақтың жауабы шар екенін тапқан соң, шар сөзінің басқы дыбысын бөліп айтқызу. Қатаң дауыссыз дыбыс екенін байқату. «Ш» әрпімен танысқан соң ш дыбысының баспа және жазба түрін көрсетеді.- «Ш» дыбысын ауада жазып көрейікші. Алдымен мен жазайын, содан сендер ауада жазып қайталасындар.Буындарды оқыту. Ш дыбысының айтылуына мән бергізу. «Сөз ойла, тез ойла» ойыны.Ш дыбысына сөз ойлату.Мысалы: шана, шар, шие, машина, ағаш, шымшық..
Деңгейлік тапсырмалар:Сурет бойынша заттардың аттарын жазу.Берілген сөздерді көшіреді: қасық, қант, қаймақ, қонжық.Сөздік диктант жазады: қалам, қарындаш, қар. |
|
Сабақтың соңы2 – 3 минут | Рефлексия.(Ұ) Кері байланыс.Ш әрпіне баланысты суреттер көрсету, оқушылар суреттегі заттардың атын атау. |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Жазылым қабілеті жоғары оқушылардан сөйлемдерді жазып, тыныс белгілерін дұрыс қоя білуі күтіледі. | Оқушыларға берілген тапсырмалар арқылы әр баланың сабақты қаншалықты қабылдағанын бақылаймын. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады. |