Материалдар / Мектепішілік бақылауды ұйымдастырудың иновациялық тәсіл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепішілік бақылауды ұйымдастырудың иновациялық тәсіл

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепшілік бақылауда инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыра отырып, бақылаудың сапасы нәтижеге бағыттталады.Оқу мен оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе отырып, оқушының өз бетінше білім алуына, үнемі ықпал жасап отырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
2714
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Қ арағойшина Гульбану Жеңісқызы

Батыс Қазақстан облысы ,Орал қаласы

Д.А Қонаев атындағы №44 мектеп–гимназиясының

бастауыш сыныптар бойынша директор орынбасары



Мектепішілік бақылауды ұйымдастырудың

иновациялық тәсіл


Аңдатпа: Мектепшілік бақылауда инновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы мұғалімнің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыра отырып, бақылаудың сапасы нәтижеге бағыттталады.Оқу мен оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе отырып, оқушының өз бетінше білім алуына, үнемі ықпал жасап отырады.

Аннотация: Применение инновационных методов и приемов во внутришкольномконтроле формируют профессиональную компетентность учителя, где качество контроля даёт результат. Непрерывное обучение и процесс обучения способствуют самообразованию и самасовершенствованию ученика.

Мектепішілік бақылау мазмұнынын ұйымдастырудың кез-келген мәселесінің жағдайын бақылау  келесі кезеңдерден тұрады:бақылау мақсатын анықтау;бақылау нысанын таңдау;

  • бақылау жоспарын құру;

  • тексерушілерге жөн-жоба, нұсқау беру;

  • бақылау формалары мен әдістерін таңдау;

  • жұмыс жағдайы бойынша фактілерді айқындау;

  • жұмыс жағдайын объективті бағалау;

  • бағалау қорытындылары;

  • оқу-тәрбие үдерісін жетілдіру немесе кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар;кемшіліктерді жою мерзімін анықтау немесе қайта тексеру

Білім беру саласы қызметкерлерінің алдына қойылып отырған міндеттердің бірі — оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Қазіргі таңда оқытушылар инновациялық және интерактивтік әдістемелерін сабақ барысында пайдалана отырып сабақтың сапалы әрі қызықты өтуіне ықпалын тигізуде. Әдетте инновация бірнеше өзекті мәселелердің түйіскен жерінде пайда болады да, берік түрде жаңа мақсатты шешуге бағытталады, педагогикалық құбылысты үздіксіз жаңғыртуға жетелейді. «Жаңару — белгілі бір адам үшін әділ түрде жаңа ма, әлде ескі ме оған байланысты емес, ашылған уақытынан бірінші қолданған уақытымен анықталатын жаңа идея.

Инновациялық процестерді ендіру үш өзара байланысты күштер анықталады:









енгізілген технологияның ерекшеліктерімен

жаңашылдардың инновациялық әлеуетімен





жаңалықты енгізу жолдарымен





Мектебімізде жылдан жылға бақылаудың жаңа тәсілдерін қолдану мүмкіндігі ашылуда ,яғни жаңаша әдіс тәсілдерді қолдану дың нәтижелілігі анықталуда .Сондықтан да 2017 -2018 оқу жылынан №44 мектеп –гимназиясының бастап бастауыш сыныптарда иновациялық тәсілдердің түрлерін байқау, бақылау ,күтілетін нәтижеге жету мақсатында әдістерді жаңарту көзделіп қолданылып келеді .Бастауыш сыныптарда 1-4 сыныптарда 29 мұғалім дәріс береді .Мұғалімдердің 90%-жоғары білімді болса ,23 мұғалім(79 % -12-35 жыл педагогикалық өтілі бар тәжірибелі ұстаздар .Сондықтан да тәжірибе алмасу ,үйрену ,бөлісу әдістемелік кәсіби шеберліктерін дамыту мақсатында мектепішілік бақылау жұмыстарын өзара бақылауға ,проблемаларды анықтауға ,оның шешу жолдарын қарастыруды бөлісетін Бақылау топтар құрылды .Бұл топқа тәжірибелі ұстаздар да ,жас мамандар да деңгейлеріне және шығармашылық қабілеттеріне қарай топтастырылды . Өйткені бастауыш сынып мұғалімдері барлық пәннен беретіндіктен пәндерге қарай шеберліктері мен ерекшеліктері де ескеріледі .Бақылау тобының мақсаты: Өзара тәжірибе алмасу ,бақылаудың сапасын арттыру ,нәтижеге бағыттау.

Іс –құжаттардың толтырылуы

1.Тоғжанова А.Р

2.Мусина А.Қ

3.Аймағамбетова А.А



Пәннің берілу сапасын бақылау тобы

Мектепішілік бақылау топтары





ББД бақылау тобы

(Жас мамандар )

1.Оқу шапшаңдығын бақылау

2.Дәптерлер сауаттылғын бақылау

Математика сауаттылығын бақылау тобы

1.Жангалиева М.Қ

2.Нуртазина Г.М

3.АязбаеваН.Е





Критериалды бағалауды бақылау ,оқу мақсаттарын жүзеге асыру тобы

1.Кукенова В.М

2.Бекмулдина Ж.М

3.Дүйсешова Г.А




Оқу сауатылығын бақылау тобы

1.Байдашева Н.Б

2.Құрманбаева А.М

3.Имангалиева Ж.У









Дүниетану –жаратылыстану

1.Нурмуханова Ж.С

2.Мухамбеткалиева Г.М

3.Исмагулова М.Б

Педагогикалық –психологиялық зерттеулер

1.Ерниязова А.М (логопед)

2.Гинятова А.Г(дефектолог)

3.Тоқсанова Г.М (психолог)

Оқушылардың сабаққа қатысын бақылау тобы

1.Рахметуллина С.Г

2.Мусағалиева В.Е

3.Хатемова А .Ж


3.Адиетова З.









Осындай бақылау тобымен жұмыстану нәтиже беруде .Зерттеу нәтижесінде төмендегідей жетістіктерге қол жеткізудеміз:

1.Проблемаларды анықтайды ,оны шешу жолдарын ұсынады ,кеңес береді .

2.Өзара тәжірибе алмасу жанданады ,сабақ берудің сапасы артады .

3.Бақылаудың сапасы артады ,нәтиже береді .

4.Мұғалімдер үнемі ізденеді ,білімдері мен практика ұштастырылады ,жаңашылдыққа ұмтылады .

4.Жас мамандарға тәжірибе жинақтауға септігін тигізеді .

5.Білім сапасы арта түседі .

6.Бақылауға ,зерттеуге қызығушылықтары артып ,шығармашылық қабілеттері дами түседі .


Әдебиеттер:

1. Бахишева С.М. Инновациялық үрдістерді мектеп басқаруда қолдану жолдары: оқу-əдістемелік құрал. − Орал, 2005. -78 б. 63.

2. Баймолдаев Т.М. Мектеп басқару: даму тарихы, ғылыми жəне əдіснамалық негіздері, тəжірибесі.-Алматы, 2009.-257 б






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!